Och, bij veel [de meesten] heb ik een neutrale houding, daar merk je gewoon niet veel van en doen gewoon normaal mee als user. Een paar kan ik echt niet uitstaan [en ze weten wie dat zijn], maar een paar zijn gewoon tof. Isdatzo, Houniet en eer-ik.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef shiznuts het volgende:
Bij deze zijn de Nederlandstalige liedjes geëlimineerd.
We willen wel dat onze sterren internationaal kunnen doorbreken (van de radar kunnen worden gepikt).
Mijn sha-la-lie opmerking was niet eens een aandraagsel maar een 1-2'tje met een andere user. Beetje flauw anders.
Opnemen jij!quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh The_Dean, please hey het is maar een Fok!Idols..
Het gaat om de fun hoor.
Dan mag je zelf kiezenquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jurk heeft al 5 stemmen
Wat gebeurt er als je evenveel stemmen hebt bij nummers?
quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh The_Dean, please hey het is maar een Fok!Idols..
Het gaat om de fun hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn overigens elk jaar wel een paar acties waar crew aan mee mag doenAan het overgrote deel mogen we niet meedoen
![]()
Ja doei.
Ik wil mijn stem nog wel veranderen mocht je het nodig hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jurk heeft al 5 stemmen
Wat gebeurt er als je evenveel stemmen hebt bij nummers?
Nee, want dan is het lijstje niet volledig en telt je stem nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
mag je als deelnemer wel voor de andere twee stemmen?dan wil ik wel een stem aan menn0 geven?
en dan NIET Jurk natuurlijk
ik mag niet voor mezelf stemmenquote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, want dan is het lijstje niet volledig en telt je stem niet
okay!quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
Deelnemers mogen niet stemmen nee. Ook niet voor de anderen.
Ech nie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |