Lijkt me wel.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:22 schreef -Menn0- het volgende:
Kies voor mezelf John Lennon (of Jason Mraz.... lastig)
quote:
QFTquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:ben benieuwd wat het wordt.
Sieneke!!!das toch wel een grapje hoop ik want die ga ik dus ECHT niet doen.
![]()
Dat zeg je nu pas. Had ik best willen voorstellen voor jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
jammer dat er geen Caro Emerald liedje bij zit
Whoo!quote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef Pluis_Konijn het volgende:
My Immortal heb ik daarstraks opgenomen dus dat komt mooi uit:P
Dan geldt je stem ook niet.quote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef The_Dean het volgende:
-Menn0-: Jason Mraz - I'm yours
Wat die andere twee doen kan me het meeste niet schelen
Grapjurk...quote:
Bullshit. Ik stem voor Menno en dat nummer. Al zingen die andere twee het Fries volkslied, mijn stem krijgen ze toch niet.quote:
Crew mag altijd mee doen als users stemmen. Omdat de users stemmen, dus.quote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bullshit. Ik stem voor Menno en dat nummer. Al zingen die andere twee het Fries volkslied, mijn stem krijgen ze toch niet.
Daarnaast wil Menno het nummer van Jurk liever niet doen, dus waarom zou hij moeten? Het waren suggesties, waarom word hij dan verplicht iets te zingen wat de rest vind dat hij moet doen?
En punt drie: Waarom mag een crewlid meedoen aan een actie op het forum wat ze zelf proberen te runnen? Dat levert sowieso door het blauwe kleurtje alleen al voorkeursstemmen op.
Maar vooruit, omdat je het zo lief vraagt:
-Menn0-: Jason Mraz - I'm yours
motorbloempje: Norah Jones - Sunrise
Pluis_Konijn: Evanescence - My immortal
Nou, ik vind Jurk ook stomquote:Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zo zeg, wat een wrok The_Dean! Zit je niet zo op te naaien man!
Daarbij was al bekend dat 'het publiek' zou besluiten welk nummer er in de 2e ronde gezongen moet worden, dus daar leg je je bij neer, al moet je iets van Zanger Rinus doen, dat doe je. Of niet, en dan lig je er uit, vrij simpel
En ten derde: ik zal even een oranje kleurtje aanvragen, dan ben ik ook niet blauw meer
quote:
ik zou het wel doenquote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik vind Jurk ook stomDat is toch niet serieus, net als Sieneke, kom zeg. Ik zou me ook genaaid voelen als ik dat moest zingen.
En jij blijkbaar ook.
[..]
cry me a riverquote:Op zondag 25 april 2010 20:13 schreef The_Dean het volgende:
Heb het nog nooit meegemaakt dat een crewlid mee mag doen aan forumacties. Vind niet dat dat zo hoort, ongeacht wie er mag stemmen.
Naja omdat dat natuurlijk wel de spelregels van de wedstrijd zijnquote:Op zondag 25 april 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarnaast wil Menno het nummer van Jurk liever niet doen, dus waarom zou hij moeten? Het waren suggesties, waarom word hij dan verplicht iets te zingen wat de rest vind dat hij moet doen?
Dat zou ik ook zeggen als Norah Jones klaar lagquote:Op zondag 25 april 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou het wel doenmaar er dan een hele eigen wel toffe versie van maken
Je laat je toch niet kennen?
vind ik dan
[..]
cry me a river
ik ken dat liedje heul niet zo goed en ik denk ook dat het niet echt bij me past, omdat dan te veel ga 'soundmixen'quote:Op zondag 25 april 2010 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als Norah Jones klaar lag
maargoed, de kans dat dat gebeurt is kleinquote:Op zondag 25 april 2010 20:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Naja omdat dat natuurlijk wel de spelregels van de wedstrijd zijnEr werden suggesties gedaan en daarover wordt gestemd. Maar hoef er natuurlijk niet heel blij mee te zijn
Kan alleen wel zeggen dat als het Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie) wordt dat ik dan niet mee doe. Dat vind ik gewoon semi grappig willen doen en daardoor het hele gebeuren verneuken.
Er zijn heus wel goede/leuke mods tussen jullie hoor. Moet even goed zoeken, maar ze zijn er welquote:Op zondag 25 april 2010 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
en overigensVoorkeursstemmen omdat je blauw bent
sinds wanneer ben je geliefd zodra je mod bent?
was ik daarvoor ook niet, en toch heb ik vorig jaar wel gewonnen![]()
al denk ik dat ik niet ga winnen dit keer, de andere 2 zijn veul beter en origineler dan ik
Och, bij veel [de meesten] heb ik een neutrale houding, daar merk je gewoon niet veel van en doen gewoon normaal mee als user. Een paar kan ik echt niet uitstaan [en ze weten wie dat zijn], maar een paar zijn gewoon tof. Isdatzo, Houniet en eer-ik.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef shiznuts het volgende:
Bij deze zijn de Nederlandstalige liedjes geëlimineerd.
We willen wel dat onze sterren internationaal kunnen doorbreken (van de radar kunnen worden gepikt).
Mijn sha-la-lie opmerking was niet eens een aandraagsel maar een 1-2'tje met een andere user. Beetje flauw anders.
Opnemen jij!quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh The_Dean, please hey het is maar een Fok!Idols..
Het gaat om de fun hoor.
Dan mag je zelf kiezenquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jurk heeft al 5 stemmen
Wat gebeurt er als je evenveel stemmen hebt bij nummers?
quote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Oh The_Dean, please hey het is maar een Fok!Idols..
Het gaat om de fun hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn overigens elk jaar wel een paar acties waar crew aan mee mag doenAan het overgrote deel mogen we niet meedoen
![]()
Ja doei.
Ik wil mijn stem nog wel veranderen mocht je het nodig hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jurk heeft al 5 stemmen
Wat gebeurt er als je evenveel stemmen hebt bij nummers?
Nee, want dan is het lijstje niet volledig en telt je stem nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
mag je als deelnemer wel voor de andere twee stemmen?dan wil ik wel een stem aan menn0 geven?
en dan NIET Jurk natuurlijk
ik mag niet voor mezelf stemmenquote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, want dan is het lijstje niet volledig en telt je stem niet
okay!quote:Op zondag 25 april 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
Deelnemers mogen niet stemmen nee. Ook niet voor de anderen.
Ech nie.quote:
Tof!quote:Op maandag 26 april 2010 08:35 schreef Pluis_Konijn het volgende:
YAY! Nou mijne kunnen jullie vanavond verwachten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
jij ook! ik vind jouw liedje ook echt tof
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:45 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt wel een échte idols-finale. Die lopen ook altijd zielig te doen. *ughe ughe* Ja, ik ben dit niet goed en dat niet lekker en bwugh en daarom is het niet 100%. Dan verwachten ze dat de jury dat meeneemt terwijl de boel hartstikke goed en normaal klinkt. Dus niet lullen, maar pellenzingen jullie!
quote:
Op je YouTube.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |