ow damnquote:Op zondag 2 mei 2010 12:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Thomasjeopletten!
[..]haha dankjewel!!
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 00:39 schreef Rauzer het volgende:
En de keuzes zijn gemaakt:
-Menn0-: Jasom Mraz - I'm Yours
motorbloempje: Ilse de Lange - Great Escape
Pluis_Konijn: Evanescence : My Immortal
De drie deelnemers kunnen hun inzending weer sturen naar Idols, daar hebben zij tot zondag 2 mei 23:59 de tijd voor. Stemming begint als alledrie de liedjes binnen zijn.
quote:Op woensdag 28 april 2010 08:10 schreef motorbloempje het volgende:
als het volgende week dinsdag kan worden (4 mei) dan zou dat fijn zijn.. heb komende dagen ook niet echt de tijd om rustig ervoor te gaan zitten
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
4 a 5 mei, net zoals MoBlo. Zo strak hoeft het allemaal niet, ik neem aan dat je dan tijd genoeg hebt om het te regelen.
zondag 2 mei 23:59 + 7 = zondag 9 mei 23:59quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef Rauzer het volgende:
Ach we kunnen de deadline best een weekje uitstellen.
Tja ik had de deadline wel kunnen aanhouden maar dan was de winnaar al bekend geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
zondag 2 mei 23:59 + 7 = zondag 9 mei 23:59Duurt lang...
Genoeg straatmuzikanten te vinden om er eentje te lenen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:35 schreef -Menn0- het volgende:
Ja want ik zit nu in Barcelona op internetMaar heb nog geen gitaar gekocht
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tja ik had de deadline wel kunnen aanhouden maar dan was de winnaar al bekend geweest
Nou het regent hier..................... Dus er zijn helemaal geen straatmuzikantenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Genoeg straatmuzikanten te vinden om er eentje te lenen.
ach, het gros kijkt toch pas als 'de strijd losbarst'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:47 schreef Rauzer het volgende:
Dan moet je 'm ff op gesloten zetten![]()
Maar verder heb je gelijk, zodra jij 'm uploadt kan iedereen 'm zien. Had het alleen leuker gevonden als alle drie de video's tegelijkertijd bekend zouden worden
Jij was de laatste op wie we moesten wachten toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |