Nou, vertel eens dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef genakt het volgende:
er word hier teveel op vriendjes gestemd![]()
uitslag kan je van te voren al bepalen
Ik heb geen vriendjes op fokquote:Op maandag 10 mei 2010 16:17 schreef genakt het volgende:
er word hier teveel op vriendjes gestemd![]()
uitslag kan je van te voren al bepalen
Ik dacht eerst dat het originele werd afgespeeldquote:
Hahah slijmbal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het originele werd afgespeeld.
Weinig slijmbal, dat is serieusquote:
Door die extra reclame ben ik aan het stemmen geraakt, dus pas maar opquote:
Thanks for thatquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Door die extra reclame ben ik aan het stemmen geraakt, dus pas maar op
Dat zie je verkeerd, je kan wel steeds opnieuw stemmen maar alleen je laatste stem wordt meegenomenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Volgens mij kan je onbeperkt stemmen, of zie ik dat verkeerd
Nee, je kunt je stem altijd* nog veranderen. Da's ja heul wah andrus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:28 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Volgens mij kan je onbeperkt stemmen, of zie ik dat verkeerd
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef guitarist het volgende:
Gisteren bij mij thuis opgenomen.
Hij heeft voor de finale gewoon echt een kut nummer gekregen, wat een stem.
Voted for him anyways! Hij heeft het meeste potentie en de meest unieke stem, heerlijk om naar te luisteren!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef guitarist het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:53 schreef guitarist het volgende:
Rightquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef guitarist het volgende:
JAAAAHOOOOOOR. In dit topic: FOK!Idols: De Finalekandidaten. Met Sennheiser-prijs! staan toch de filmpjes? Dit is alleen het discussie topic!!!
omdat dat de liedjes zijn die ingezonden moesten worden?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef guitarist het volgende:
JAAAAHOOOOOOR. In dit topic: FOK!Idols: De Finalekandidaten. Met Sennheiser-prijs! staan toch de filmpjes? Dit is alleen het discussie topic!!!
Maakt niet uit joh, de echte luisteraar hoort toch wel dat die andere 2 valse kippen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:11 schreef guitarist het volgende:
Dat moest een knipoog smiley zijn. Wahevah.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:19 schreef -Orion- het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, de echte luisteraar hoort toch wel dat die andere 2 valse kippen zijn.
*uche* had je mee moeten doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:19 schreef -Orion- het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, de echte luisteraar hoort toch wel dat die andere 2 valse kippen zijn.
Ik vind het ook best wel schijtirritant dat het gebeurd. Hele discussies ontketenen over wie er nu daadwerkelijk beter is, valser zingt, lelijker is, lekker belangrijk. Het gaat om de fun en een prijs winnen is mooi meegenomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Snap ik. Je hebt het beste voor met Menno. Hem aanprijzen is ook niets mis mee. Alleen werkt het plaatsen van andere filmpjes niet in dit opgezette concept. Dan hadden we moeten kiezen voor 3 fantopics waarin de finalisten zichzelf konden promoten. De liefhebber moet zelf even verder zoeken nu.
Ik vind je verder hartstikke goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
en ik had dit jaar al het tagjehopelijk komt bij mijn tagje moderator komend jaar FOK!Fotograaf, en dan zou het met FOK!Idol 2010 ook wel wat vol worden
daarbij kan ik gewoon niet met de microfoon omgaan (TS kan er niet mee omgaan) en zal ik daar een passende oplossing voor proberen te vinden! Voor de mic die ik dus vorig jaar heb gewonnen
het is gewoon leuk, grappig, en ik vind het ook zeker gaaf om bepaalde tips en kritieken te krijgen. Ooit, later als ik groot ben, en meer tijd heb , zou ik best wat met zingen willen doen, maar dan wel lekker in een bandje of een leuk koor ofzo
Vorig jaar ook een microfoon gewonnen? Misschien leuk om die aan de nummer 2 te geven als je dit jaar weer wint.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
en ik had dit jaar al het tagjehopelijk komt bij mijn tagje moderator komend jaar FOK!Fotograaf, en dan zou het met FOK!Idol 2010 ook wel wat vol worden
daarbij kan ik gewoon niet met de microfoon omgaan (TS kan er niet mee omgaan) en zal ik daar een passende oplossing voor proberen te vinden! Voor de mic die ik dus vorig jaar heb gewonnen
het is gewoon leuk, grappig, en ik vind het ook zeker gaaf om bepaalde tips en kritieken te krijgen. Ooit, later als ik groot ben, en meer tijd heb , zou ik best wat met zingen willen doen, maar dan wel lekker in een bandje of een leuk koor ofzo
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Pluis je zit stemmen te harken door mijn favoriete nummers goed te coveren![]()
Mijn lijstje/
Pluis
Menno
Moblo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |