Owja, jij hebt ook cmd rquote:Op zondag 16 mei 2010 15:57 schreef -Menn0- het volgende:
Haha lijkt wel zo maar ik moet dingen voor stage regelen dus zit natuurlijk weer te fokkenZit My Active Topics te appeltje-erren
Ik moet dan nog wel het hele bericht typenquote:Op zondag 16 mei 2010 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, idd
het is nu ook in 1 oogopslag te zien wie er bovenaan staat, dus om 00.00 ook
Hea, ja bah... doe us vrolijk en blijven jullie allemaal a.u.b. leven zeg!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe je dat nu toch alvast voor alledrie?
de NOS enzo hebben voor elke celeb die near death is ook allemaal dingen klaarstaan
Nou, Martijn (Krap hey!) zei bij de laatste afvalronde nog 'ja, het is wel de belangrijkste dag uit je leven'...quote:Op zondag 16 mei 2010 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik maak mezelf van kant hoor, als ik niet win!
Als je tot en met v'daag 23:59 kan stemmen... eigenlijk de 17e om 00:00 al...quote:
Heb 't bericht op de FP gekickt dus dan komen er altijd weer wat extra stemmers bijquote:
Berichtje kan al getypt worden, alleen de namen en het aantal punten is nog even afwachtenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je tot en met v'daag 23:59 kan stemmen... eigenlijk de 17e om 00:00 al...
Precies.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Berichtje kan al getypt worden, alleen de namen en het aantal punten is nog even afwachten
Ga lekker slapen danquote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee ik ben eigenlijk echt bekaf....
Neeeh nog teveel wil ik doen. Volgens mij ben ik onderhand meer mn bandje aandacht aan het geven dan mezelfquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:16 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee ik ben eigenlijk echt bekaf....
Arm meisje tochquote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee dan ben ik morgen helemaal zo brak
Hahahaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Arm meisje toch![]()
Ik had je trouwens wel op 1 gezet natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |