Daar lag het voornamelijk bij ons aan... Is dat dan zoveel makkelijker?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef zwartedoos het volgende:
Had het maar gelegen aan dat 1 van ons niet meer van de ander hield dan was het allemaal zoveel makkelijker geweest.![]()
Op het doorgestreepte na, komt het eigenlijk wel heel erg herkenbaar over. Meer eigenlijk dan ik vantevoren heb toe durven gevenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb eigenlijk wel genoeg te doen, vrienden stappen leuke dingen, en maandag beginnen met een nieuwe baan. Maar 's nachts is het het ergste...piekeren over wat er allemaal gebeurd is, hoe het zover heeft kunnen komen, en waarom ik het niet los kan laten Had het maar gelegen aan dat 1 van ons niet meer van de ander hield dan was het allemaal zoveel makkelijker geweest.![]()
Nu moeten we ons er gewoon bij neerleggen dat we er een puinhoop van gemaakt hebben en t zover hebben laten komen dat we gewoon ronduit gemeen zijn geworden tegen elkaar soms uit frustratie en ondanks alles, de ellende, het verdriet, is er nog nooit iemand geweest waar ik zoveel van gehouden heb. Ik zie het zwaar in voor een toekomstige partner
Samen naar de klote gaan op festivals klinkt alsquote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef zwartedoos het volgende:
Ja kommer en kwel allemaalAch de zomer komt eraan das positief...al mis ik hem dan ook heel erg, niet meer samen naar de klote gaan op festivals
Hoe herkenbaar, al heeft het vaak ook weer iets liefs ...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:25 schreef Everlong het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn echt onmogelijk, onbegrijpelijk en irritant..
Herkenbaar. Dacht zij er ook maar zo over.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb eigenlijk wel genoeg te doen, vrienden stappen leuke dingen, en maandag beginnen met een nieuwe baan. Maar 's nachts is het het ergste...piekeren over wat er allemaal gebeurd is, hoe het zover heeft kunnen komen, en waarom ik het niet los kan laten Had het maar gelegen aan dat 1 van ons niet meer van de ander hield dan was het allemaal zoveel makkelijker geweest.![]()
Nu moeten we ons er gewoon bij neerleggen dat we er een puinhoop van gemaakt hebben en t zover hebben laten komen dat we gewoon ronduit gemeen zijn geworden tegen elkaar soms uit frustratie en ondanks alles, de ellende, het verdriet, is er nog nooit iemand geweest waar ik zoveel van gehouden heb. Ik zie het zwaar in voor een toekomstige partner
jahquote:Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef theKiD het volgende:
[..]
Samen naar de klote gaan op festivals klinkt als![]()
Ja, heel herkenbaarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef IceDustbin2 het volgende:
ik heb t totaal niet gevolgd, maar damn wat klinkt de OP herkenbaar![]()
Dat is mooi klote danquote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Love_Layla het volgende:
Sluit me ook maar even aan....
Na een relatie van 2 jaar is het nu zo'n 3 maanden over, ging er goed mee om dacht ook wel dat ik er over heen was allemaal.
De reden dat hij niet meer samen wilde zijn waren apart ik kreeg zelfs medelijden met hem omdat zijn leven zo moeizaam ging de laatste tijd: ontslag,ruzie thuis etc.
Hij wist niet meer wat hij wilde dus verbrak onze relatie ik heb me hier uiteindelijk maar gewoon bij neergelegd, nu na die drie maanden (ik dacht er eigenlijk helemaal niet meer aan ging lekker verder met mijn leventje) vernam ik via via dat hij al zeker 4 maanden terug is bij zijn EX.
Nu zit het me dus wel erg dwars al die tijd dat ik dacht dat hij het zo moeilijk had...wat een bullshit![]()
wat zijn mannen toch walgelijk![]()
scharrels zo snel na n relatie werken bij mij niet dat is al geblekenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef vosss het volgende:
Misschien jij ook wel, je weet maar nooit
walgelijk idd, wat een klootzakquote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Love_Layla het volgende:
Sluit me ook maar even aan....
Na een relatie van 2 jaar is het nu zo'n 3 maanden over, ging er goed mee om dacht ook wel dat ik er over heen was allemaal.
De reden dat hij niet meer samen wilde zijn waren apart ik kreeg zelfs medelijden met hem omdat zijn leven zo moeizaam ging de laatste tijd: ontslag,ruzie thuis etc.
Hij wist niet meer wat hij wilde dus verbrak onze relatie ik heb me hier uiteindelijk maar gewoon bij neergelegd, nu na die drie maanden (ik dacht er eigenlijk helemaal niet meer aan ging lekker verder met mijn leventje) vernam ik via via dat hij al zeker 4 maanden terug is bij zijn EX.
Nu zit het me dus wel erg dwars al die tijd dat ik dacht dat hij het zo moeilijk had...wat een bullshit![]()
wat zijn mannen toch walgelijk![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op donderdag 22 april 2010 09:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
scharrels zo snel na n relatie werken bij mij niet dat is al gebleken
ik mis hem ook heel erg de laatste dagen, maar het is bij onze laatste ruzie zo uit de hand gelopen dat hij me de komende jaren niet eens meer wilt zien, terwijl we ruzie kregen omdat hij me onterecht beschuldigde van vanalles. Kreeg sowieso totaal geen hoogte van hem de laatste maanden, wel niet wel niet. Kon hij maar 100% voor me gaan maar dat kon ie helaas niet meer omdat ie zelf ook in de knoop zat. Hoezeer ik hem ook mis, die onzekerheid is ook niet mee te leven.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Meh, ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof elke dag zwaarder wordt. Vorige week ging het nog redelijk goed, maar deze week is het echt huilen met de pet op. Ik voel me gewoon de hele dag neerslachtig en down. Zelfs als ik aan het werk ben voel ik me zo. Ik mis haar echt. Ik weet dat onze relatie op het eind gewoon niet meer ging en ik zou dat ook niet terugwillen (om de paar dagen ruzie), maar mijn leven lijkt nu zo leeg zonder haar. Mijn ex lijkt er daarentegen geen enkel probleem mee te hebben, wat me weer doet twijfelen wat onze relatie eigenlijk echt heeft betekend voor haar en of al die lieve dingen die ze heeft gezegd tegen me wel waar zijn...
Same here.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik mis hem ook heel erg de laatste dagen, maar het is bij onze laatste ruzie zo uit de hand gelopen dat hij me de komende jaren niet eens meer wilt zien, terwijl we ruzie kregen omdat hij me onterecht beschuldigde van vanalles. Kreeg sowieso totaal geen hoogte van hem de laatste maanden, wel niet wel niet. Kon hij maar 100% voor me gaan maar dat kon ie helaas niet meer omdat ie zelf ook in de knoop zat. Hoezeer ik hem ook mis, die onzekerheid is ook niet mee te leven.
Nouja onzekerheid; hij heeft aangegeven jou de komende paar jaar niet meer te willen zien.quote:Hoezeer ik hem ook mis, die onzekerheid is ook niet mee te leven.
nou bedoelde meer de onzekerheid van de laatste maanden voordat de bom barsttequote:Op donderdag 22 april 2010 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja onzekerheid; hij heeft aangegeven jou de komende paar jaar niet meer te willen zien.
Dat lijkt mij nogal een zekerheid dat die relatie nooit meer goed komt
wil je zelf wel nog? Zoja, misschien kan je haar laten zien dat je werkt aan je problemen...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef mallebomen het volgende:
Hmm, nog wel. Voor haar gevoel is ze gelukkiger als ze alleen is en bekijkt nu wat het allemaal kost om te scheiden. Grote probleem is dat we net 2 jaar een huis gekocht hebben. Die stond toen al 2 jaar te koop en zal nu helemaal moeilijk te verkopen zijn. Ik heb het gevoel dat als we het huis niet hadden we al uit elkaar waren....
Herkenbaar, daarom probeer ik hier niet te vaak te komen. Als ik me klote voel is het wel weer fijn om hier herkenning te vindenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef MOD het volgende:
Ik merk inmiddels dat het hangen in dit topic me alleen maar verder naar beneden haalt. Ik lees alleen maar weer hoe iedereen er voor staat en hoe zielig alles wel niet is. Ik ben niet aan het flamen of zo maar het is wel een en al negativiteit.
Als het goed gaat, probeer ik altijd fok! te vermijdenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef MOD het volgende:
Het is klaar, dus basta. Ik ga kijken of ik dit topic kan gaan mijden. Maar ik zie het nog even somber in.
Groetjes.
Goed plan. Ik ga me ook maar eens aan mijn eerdere belofte houden.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef MOD het volgende:
Ik merk inmiddels dat het hangen in dit topic me alleen maar verder naar beneden haalt. Ik lees alleen maar weer hoe iedereen er voor staat en hoe zielig alles wel niet is. Ik ben niet aan het flamen of zo maar het is wel een en al negativiteit.
Op een gegeven moment kom je op een punt waarbij je in gaat zien dat het geen zin meer heeft om je kut te gaan voelen. Het is nu eenmaal klaar en er is geen kans meer dat het goed komt. En daar kan ik me inderdaad heel erg kut om blijven voelen, maar als je weet dat het niet meer goed komt, waarom er nog in blijven hangen. Het heeft geen zin meer.
Maar aan de andere kant. Er is inderdaad niet veel wat die leegte kan opvullen en je moet maar gewoon door. Ik ondervind al een hele tijd nergens meer plezier aan en kan wel zeggen dat ik eigenlijk keihard depri ben geworden van de hele situatie. Het enige dat ik doe is stilzitten en zorgen dat ik in leven blijf door te eten en te drinken, maar voor de rest boeit het me geen fuck meer.
Maar goed. Plannetjes blijven maken dan maar. Van het weekend helemaal naar de andere kant van het land om met onbekende mensen een weekend lang een feestje te bouwen. Ik zie wel wat er op mn pad kom en probeer maar gewoon mee te doen. Lang leve de lol zullen we maar zeggen.
Ondertussen spookt ze nog de hele tijd door mijn hoofd als of het een ziekte is waar je niet vanaf komt. Niet dat zij een ziekte is, maar de hele tijd aan haar denken, zo fucking irritant.
Het is klaar, dus basta. Ik ga kijken of ik dit topic kan gaan mijden. Maar ik zie het nog even somber in.
Groetjes.
Het is heel moeilijk om iets te laten werken als het vertrouwen een deuk heeft gekregen, daar weet ik helaas alles van. Leugens maken alles kapot...maar ik vind het wel top van je dat je professionele hulp zoekt voor dit probleem. Ik vind ook niet dat je een huwelijk 'zomaar' mag opgeven(al is dat makkelijk gezegd aangezien ik natuurlijk niet weet waar je over gelogen hebt etc)quote:Op donderdag 22 april 2010 15:56 schreef mallebomen het volgende:
Ik wil helemaal nog niet scheiden. Ik sta nu op de wachtlijst bij de psycholoog om aan mijn problemen te werken (zij is ook psychologe) maar had dat al veel eerder moeten doen. Ze vind het moeilijk om me te vertrouwen, daar komt bij dat we allebei slecht in praten zijn, dat maakt het ook niet makkelijker. Maar ik vind dat je een huwelijk niet zomaar moet opgeven en wel alles moet proberen om het te laten werken. Zij is nu aan het denken of ze dit nog wel wil en of dat het nog gaat werken in de toekomst. Dit speelt al vanaf afgelopen vrijdag en sinds die tijd hebben er nog helemaal niet over gepraat, ik probeer wel, maar ze houd de boot af. Wel heeft ze een kort mailtje gestuurd met de uitleg dat ze probeert een beslissing te nemen waar zij gelukkig van word in de toekomst. Loop dus ook al de hele week met een machteloos gevoel.
Ja de ochtenden... ik vind die altijd erger dan de avonden. Bij de meeste mensen is het andersom geloof ik...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef Xanthas het volgende:
Ok, in het vervolg maar even niet meer gaan uitslapen... Ik wilde mijn bed vanochtend niet uit, dus draaide me maar even om. Maar toen ik wakker werd had ik enorm de behoefte om tegen mijn ex aan te kunnen kruipen en even in haar armen te kunnen kalmeren over hoe k*t het allemaal wel niet gaat.... Damn, ik mis de intimiteit.
ik denk dat je haar t beste nu wat tijd kan geven, schrijf nog een mailtje dat je t jammer vind dat ze geen contact wilt maar dat je dat voor nu even respecteerd en je er bent voor als ze er wel klaar voor is...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef mallebomen het volgende:
De leugens gingen om kleine dingen, zoals dat ik ergens heen zou bellen maar het dan niet deed, ben nooit vreemd gegaan ofzo iets dergelijks. Ook was ik vroeger niet altijd eerlijk over geld. Gisteren is de bom gebarsten, maar weet nog steeds niet of het echt over is of niet. Haar moeder stelde voor om te mediaten, maar weet eigenlijk nog niet waarover, onze relatie of de scheiding. Het grootste probleem is ook de communicatie. Het is moeilijk om te wachten tot ze wat verteld of we gaan praten, ik stuur haar mails, sms haar en probeer te praten, maar ze houd gewoon de boot af, verder gaan we wel goed met elkaar om. Sinds gisteren slaapt ze op het logeerbed. Wel vreemd. Ergens heb ik nog hoop, maar dat is meestal toch...........
en nu moet je afleiding zoeken...niet achter die pc blijven hangen en naar je inbox staren...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:12 schreef mallebomen het volgende:
Grappig, heb ik net gedaan... En nu maar wachten, wat dus niet zo makkelijk is voor me.
ken het gevoel van hopen en wachten op een reactie...dus...enige wat beetje helpt is de deur uitgaan, iets met vrienden wat te gaan doen(je denkt er nog constant aan maar is minder erg dan naar je pc te turen)of keihard muziek aan en gaan poetsen ofzo hahaquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef mallebomen het volgende:
Hmmm, hoe weet jij dat nu weer....
Ja ga zo even wat anders doen en hopen dat ik er niet te veel aan denk..
Lekker!quote:
Ik vind het heel knap van jou, ik had het zeker niet gekunt!quote:
Waarvoor was je in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan, herstel gaat alleen lang duren en valt me vies tegen. Heb erg veel pijn.
M'n ex smstte me na m'n operatie, hoe 't met me was etc. Vond het wel lief dat 'ie aan me dacht, maar echt veel meer dan dat doet 't me niet meer.
Voor je amandelen was het toch (als ik me goed herrinder?).quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan, herstel gaat alleen lang duren en valt me vies tegen. Heb erg veel pijn.
M'n ex smstte me na m'n operatie, hoe 't met me was etc. Vond het wel lief dat 'ie aan me dacht, maar echt veel meer dan dat doet 't me niet meer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef mallebomen het volgende:
Goed gedaan!! Nu aan jezelf denken, sterkte met de pijn!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Voor je amandelen was het toch (als ik me goed herrinder?).
Veel sterkte & succes!
Knuffel!
Zwartedoos, probeer je daar een beetje aan vast te houden! Is je ex het echt waard dat jij je zo rot voelt?quote:
Tuurlijk kunnen we het allemaal. En wat ik me nu bedenk; Voor we iets met onze ex hadden, konden we het toch ook zonder hem/haar?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
En er staat een weekend met oldebastend mooi weer voor de boeg dus afleiding genoeg al denk je dan wel snel aan het samen zijn en leuke dingen doen met... maargoed, dat kan je ook met vrienden. we kunnen het allemaal
Goed bezig!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:50 schreef mallebomen het volgende:
Haha, het huis is al schoner dan het ooit is geweest!! Was even in de tuin bezig. Ga nu maar even naar de kapper, dat moest al een week.. Iig bedankt voor de steun!!
quote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
En nu in de bus kom ik hem gewoon weer tegen. En ik neem eigenlijk nooit de bus op zondag, net als hij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ook de hele tijd zal ik een berichtje sturen? maar ik heb afgesproken dat niet binnen 3 maanden te doen en die zijn nog niet voorbij....
het zou gewoon relaxed zijn als ik wel kon afspreken voor gewoon 'n terrasje (of doe ik mijzelf dan tekort?)
quote:Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef -Engel- het volgende:
chipssss....ik zou eigenlijk mijn msn uit moeten zetten....
ik wil toch niet weten wat ie gaat doen of nietmij heeft ie uit msn geflikkerd en nog betrap ik mezelf erop dat ik af en toe naar zn naam staar in mn lijstje en hoop dat ie nog eens online komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ook de hele tijd zal ik een berichtje sturen? maar ik heb afgesproken dat niet binnen 3 maanden te doen en die zijn nog niet voorbij....
het zou gewoon relaxed zijn als ik wel kon afspreken voor gewoon 'n terrasje (of doe ik mijzelf dan tekort?)![]()
hoe triest. En dan nog praten doet ie toch niet. Blerk.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
Doe datquote:Op zondag 25 april 2010 13:14 schreef zwartedoos het volgende:
En nu ga ik maar de stad in, effe van de zon genieten en weg van mn latop![]()
hij was aan het zoeken....dus ik denk dat het je verbeelding is....quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef Tegan het volgende:
Toen ik de bus uit stapte heb ik mijn ex en zijn groep maar ingehaald, zodat ik ze niet heel de weg naar het station hoefde te zien. En toen binnen in het station ging ik een kaartje kopen, ik zag ze niet meer. En toen ik naar het perron liep was ik weer even dicht bij de deur. Stond mijn ex daar ineens, om zich heen zoekend. Toen keek ik hem aan en zei doei. Hij zei dat terug, en toen liep ik weg. Toen ik nog een keer naar achter keek zag ik de hele groep inc. ex de weg oversteken de stad in. Wat raar allemaal van vrijdag en dat hij nu helemaal naar binnen komt om iets te zeggen. Verbeeld ik me nu iets of wat?!
geen idee....quote:Op zondag 25 april 2010 14:43 schreef Tegan het volgende:
Maarja, waarom kwam hij naar binnen als hij en zijn vrienden de stad ingingen...
Als je er aan toe bent...lijkt me dat geen probleem...quote:Op zondag 25 april 2010 16:36 schreef Sjechov het volgende:
Mijn ex heeft mij ook gemailt met de vraag wat af te spreken.
Daar heb ik (voor mij logisch) positief op geantwoord.
We zijn op een rustige en goede manier uit elkaar gegaan, terwijl het in mijn ogen echt niet had gehoeven.
he dat is goed nieuws. Soms geld echt uit elke tragedie komt iets goeds voort.quote:Op zondag 25 april 2010 16:36 schreef Sjechov het volgende:
Mijn ex heeft mij ook gemailt met de vraag wat af te spreken.
Daar heb ik (voor mij logisch) positief op geantwoord.
We zijn op een rustige en goede manier uit elkaar gegaan, terwijl het in mijn ogen echt niet had gehoeven.
quote:Op zondag 25 april 2010 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je er aan toe bent...lijkt me dat geen probleem...
Ben wel nieuwsgierig naar hoe het uiteindelijk gegaan is.
We zijn uit elkaar gegaan door psychische problemen van haar.quote:Op zondag 25 april 2010 17:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he dat is goed nieuws. Soms geld echt uit elke tragedie komt iets goeds voort.
Nee zij heeft geen borderline.quote:Op zondag 25 april 2010 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
ja , zij heeft net als mij toch borderline???
Ergens vind ik het van haar toch heel wat zeggen hoor dat ze juist heeft besloten dat ze dat alleen wilde doen.
Voor mij is het dan meer zoiets van schijnbaar dat ze zelf even dingen te ingewikkeld vond en juist vond dat ze hard aan zichzelf moest werken.
Een dagbehandeling kan ook heel intensief zijn en juist voor zoiets moet je ook echt 100 procent voor gaan.
Ik zie het zo schijnbaar staat ze wat beter in haar schoenen nu en wil ze daardoor juist het contact oppakken.
Ben wel benieuwd hoe het uitpakt.
Zijn vrienden waren allemaal nog buiten, hij rookt niet en de wc daar is via buiten. Ik bedoelde meer na vrijdag, en ik weet ook wel dat ik mezelf gek aan het maken ben. Maar het is moeilijk niet te doen...quote:Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen idee....
misschien moest een van zijn maten naar de WC? Koffie/sigaretten halen?
ik ben er niet bij geweest.... maar mijn gevoel hierbij is dat je jezelf nu helemaal gek aan het maken ben...
en dat moet je niet doen.....
Heb jij er zoveel danquote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Tegan het volgende:
Het was echt exendag zeg. Was net in de bus terug naar huis, zat mijn andere ex van vier jaar geleden in de bus. Zag hem gelukkig pas toen hij een halte voor mij uitstapte.
Ik kwam zaterdag ook al een ander tegenquote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Tegan het volgende:
Het was echt exendag zeg. Was net in de bus terug naar huis, zat mijn andere ex van vier jaar geleden in de bus. Zag hem gelukkig pas toen hij een halte voor mij uitstapte.
Haha. Hem wil ik niet eens een ex noemen, maar officieel is dat wel zoquote:Op maandag 26 april 2010 19:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag ook al een ander tegenNiet zo gek lang mee gehad dus heel ander gevoel bij maar is toch een ex
overigens kan ik met haar prima een praatje maken...
Je dopamine-level is ook het hoogst tijdens de eerste 6 maanden, dus dan voelt het even extra intens bij het einde..quote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef w-man het volgende:
He mensen,
ben continue op zoek naar topics die mij de key kan geven voor het helen van een gebroken hart!
Na het lezen van MOD dacht ik; verstandelijk is alles te beredeneren maar met je hart kan je niets bevatten...that hurts.
Denk aan het nummer van Bonny Raitt: I can't make you love me if you don't...
Zoveel herkenbare pijn en onzekerheden, toepassen van tactiek om terug te winnen, stoer doen, tegenstrijdig gedrag...
Zelf pas ik ook het veelgenoemde 'vluchtgedrag' toe, alleen wanneer ik het dan heel gezellig heb gehad is de thuiskomst des te moeilijk, pijnlijk en alleen...
Misschien heb ik geen recht van spreken omdat ik in een halfslachtige relatie terecht was gekomen die uiteindelijk maar net 4 maanden heeft geduurd. Maar ik ben er nu achter dat wanneer je echt je hart geeft aan iemand, dat hij zeer zeker gebroken kan worden hoe kort de relatie ook maar geduurd heeft!!![]()
Herkenbaar???
Sjah he.. bezig blijven. En verstandelijk ben ik er over uit, gevoelsmatig is en blijft het enorm kut. Ik snap het maar jah... Door blijven gaan.quote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef w-man het volgende:
Zelf pas ik ook het veelgenoemde 'vluchtgedrag' toe, alleen wanneer ik het dan heel gezellig heb gehad is de thuiskomst des te moeilijk, pijnlijk en alleen...
Mijn toch best drukke sociale leven is wel de reden dat ik niet heel veel last heb van het gemis van mijn ex. Denk dat ik dan ook nog het voordeel heb dat mijn ex en ik niet echt een gemeenschappelijke vriendenkring hadden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef MOD het volgende:
[..]
Sjah he.. bezig blijven. En verstandelijk ben ik er over uit, gevoelsmatig is en blijft het enorm kut. Ik snap het maar jah... Door blijven gaan.
Anyway, ik had zomaar een vraag.
Hoe zit het met mensen die een druk sociaal leven hebben? Zijn die per definitie sneller over hun ex heen omdat ze meer afleiding hebben, sneller gaan inzien dat er meerdere vissen in de zee zwemmen en gewoon meer gestimuleerd worden verder te kijken?
En als je geen sociaal leven heb en vrij weinig mee maak dus sneller geneigd ben er in te blijven hangen?
Is het niet gewoon dat je je waardes moet verleggen en lol moet gaan maken met nieuwe mensen zodat je weer een ander tegen het lijf loopt?
Want de enige redemie die ik me kan bedenken om over mijn ex heen te komen is om ook daadwerkelijk een compleet nieuw leven aan te boren met compleet nieuwe mensen en ook echt opnieuw verliefd te worden.
Ik denk dat het heel wat verschil maakt of je het al écht verwerkt hebt of niet. Feit blijft wel dat een drukker leven ervoor zorgt dat je hoofd minder vaak leeg kan zijn, en dat je dan eerder aan je ex zou kunnen gaan denken. Persoonlijk keur ik het leven opzettelijk drukker maken na een breuk af, omdat ik vind dat je dan het risico loopt weg te rennen voor de verwerking. Dat kom je dan later weer tegen...quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef MOD het volgende:
[..]
Sjah he.. bezig blijven. En verstandelijk ben ik er over uit, gevoelsmatig is en blijft het enorm kut. Ik snap het maar jah... Door blijven gaan.
Hoe zit het met mensen die een druk sociaal leven hebben? Zijn die per definitie sneller over hun ex heen omdat ze meer afleiding hebben, sneller gaan inzien dat er meerdere vissen in de zee zwemmen en gewoon meer gestimuleerd worden verder te kijken?
En als je geen sociaal leven heb en vrij weinig mee maak dus sneller geneigd ben er in te blijven hangen?
Is het niet gewoon dat je je waardes moet verleggen en lol moet gaan maken met nieuwe mensen zodat je weer een ander tegen het lijf loopt?
Want de enige redemie die ik me kan bedenken om over mijn ex heen te komen is om ook daadwerkelijk een compleet nieuw leven aan te boren met compleet nieuwe mensen en ook echt opnieuw verliefd te worden.
Ik moet ook altijd aan mijn ex denken als ik iets lees over PSV, terwijl ik verder vrijwel niets heb met voetbalquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef zwartedoos het volgende:
raar, ik had n blij gevoel toen ik zag dat de favo snookerspeler van mn ex de finale gewonnen had
ik moet ook niet meer zo veel aan hem denken, voor hem is het uit het oog uit het hart had ik dat maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan mijn ex denken als ik iets lees over PSV, terwijl ik verder vrijwel niets heb met voetbal.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan mijn ex denken als ik iets lees over PSV, terwijl ik verder vrijwel niets heb met voetbal.
Zorg dan dat jij ze niet maak!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, tja hij maakt zoveel slechte keuzes he.
Ik ben geen PSV-fan hoor, hij juistquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zorg dan dat jij ze niet maak!
Wordt gewoon ff "supporter" van een andere club he
Hahahaha.
Maar hoe is het verder met je Tegan?
Ze wou een afspraak maken en ik heb gezegd dat dat goed was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben geen PSV-fan hoor, hij juist.
Verder wel ok. Nadat ik hem tegen kwam zondag nog even met hem gebeld toen ik van de bushalte naar huis fietste. Was leuk, en meerdere keren wilde ik ophangen maar bleef hij maar praten. Dus hij vond het ook wel fijn.
En voor de rest, tja. Ga waarschijnlijk stoppen met mijn opleiding, en weet nog niet wat ik ga doen. Heb het nog aan niemand verteld, behalve een vriendin en mijn moeder. Poeh. Maar dat overleef ik ook wel weer. Alleen weet nog niet wat ik nu volgend jaar moet gaan doen.
Hoe is het met jou? Had je nou weer contact met je ex?
Het ging niet zo zeer om het trouwvoorbeeld... ging er meer om: 'ik hoop het niet meer op deze manier mee te maken, lijkt me niet zo lekkerrrrr!'quote:Op woensdag 28 april 2010 09:54 schreef vosss het volgende:
Alsof trouwen werkelijk een bekroning op je relatie is en een zekerheid dat de relatie nooit meer stuk loopt.
Ik sta in het geheel niet achter het instituut huwelijk.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef MOD het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:20 schreef pwxxx het volgende:
Ik spreek iemand al ruim een jaar niet meer maar blijf haar maar missen. Kan er blijkbaar maar niet overheen komen. We zijn een half jaar samen geweest ongeveer, nou ja, samen... we wilden ons niet binden dus officieel had het geen naam. Maar na een tijdje voelde ik zoveel voor haar dat ik toch wilde maar zij niet. Toen is ze met een ander gegaan, maar ik kom er niet over heen lijkt wel...
Wat is je omschrijving van ' los laten '? Iemand compleet vergeten zijn of het feit dat je geen moeite meer hebt met de breuk en de situatie.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik vraag me af of het echt mogelijk is om je ex "los te laten" Ik ben er al 4 jaar mee bezig en dacht dat ik dat wel gedaan had, maar de laatste tijd begin ik daar toch weer zwaar aan te twijfelen....
K heb nu sinds kort weer een relatie, de eerste na de scheiding en ineens merk ik van mezelf dat ik veel meer "contact" met me ex heb..... en vraag me af waarom dat ineens is![]()
Omdat we allebei oprecht de hoop hebben vrienden te kunnen blijven. Ik trek het nog niet, vandaar dat het contact ook blijft bij af en toe een smsje of een kort belletje.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef w-man het volgende:
Ja Just Lost,
Waarom krijg je nog berichtjes van haar als je het niet trekt?? Vooral als het gaat om datgene of die dingen die jij liever met haar had gedaan!!! Damn, dan maar geen vriendjes blijven.....dat snijdt je ziel toch in stukjes?!
Ik bedoel inderdaad er geen moeite meer mee hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Wat is je omschrijving van ' los laten '? Iemand compleet vergeten zijn of het feit dat je geen moeite meer hebt met de breuk en de situatie.
Is het niet juist een positief teken dat jullie iets meer praten. De lucht is een beetje geklaard, allebei neer weten te leggen bij de situatie en weer verder met een eigen leven.
Mijn ex kan dat wel bij mij, ik niet bij haar... Een dood normaal praatje als vrienden met haar voelt bij mij nog niet zoals het zou moeten horen.
Ik heb ondertussen wel gemerkt dat het niet echt veel uit maakt om veel af te spreken en veel plannen te maken. Ja het helpt je wel om je gedachtes te verzetten, maar zo werk je imo de pijn steeds naar de achtergrond ipv het ook echt te verwerken.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:05 schreef goofy_goober het volgende:
Een paar users hier houden ervan om hunzelf elke dag te pijnigen door het steeds over hun ex te hebben, lijkt het wel. Ga naar buiten in plaats van te gaan zitten wenen over je ex achter de computer, het is 27 graden! Ga fietsen, wandelen, sporten, shoppen of terrassen!!
Als ik dit zo lees koester jij op zich het contact wel, maar nu niet de "confrontatie", omdat je nu kwestbaarder bent als "normaal".quote:Op donderdag 29 april 2010 11:08 schreef maartjeh het volgende:
Mijn ex heeft me na mijn operatie een aantal SMSjes gestuurd met de vraag hoe het met me ging enzo. Hij was en is wel bezorgd om me. Ik heb er op gereageerd, gewoon, normaal. Ik vind 't leuk dat 'ie aan me denkt op dat soort momenten en dat 'ie me af en toe SMSt, maar meer dan dat doet het me niet meer.
Gister liet hij weten dat hij graag op ziekenbezoek bij me wil komen, MAAR.. ik heb gezegd dat dat me beter leek van niet.
Ja jongens, ik heb voor 't eerst écht gekozen voor wat goed voor MIJ is, en ik heb eindelijk eens 'nee' verkocht.Het gaat goed met me, en dit was daar voor mij echt een bevestiging van.
![]()
Nee juist niet. Ik heb zelf wel de indruk dat ik het ergste achter de rug heb. Ik sta sterker in m'n schoenen, ik vind het niet meer belangrijk om hem te zien, ik heb andere prioriteiten. Dat neemt niet weg dat ik hem helemaal niet zie, want wij zien elkaar regelmatig vanwege werk, maar dat doet me niets. Hij wil buiten dat werk om afspreken maar ik voel daar niets meer voor.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees koester jij op zich het contact wel, maar nu niet de "confrontatie", omdat je nu kwestbaarder bent als "normaal".
Klopt dat?
Ik denk dat het mij wel wat zal doen als ik morgen mijn ex zie, maar voor mijn gevoel nu alleen bezorgdheid eigenlijk over haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik heb zelf wel de indruk dat ik het ergste achter de rug heb. Ik sta sterker in m'n schoenen, ik vind het niet meer belangrijk om hem te zien, ik heb andere prioriteiten. Dat neemt niet weg dat ik hem helemaal niet zie, want wij zien elkaar regelmatig vanwege werk, maar dat doet me niets. Hij wil buiten dat werk om afspreken maar ik voel daar niets meer voor.
Ik heb mijn ex gistermiddag even gezien, en natuurlijk doet het me nog wel IETS, maar veel minder dan voorheen. Het is een beetje een gevoel van 'ik mis de persoon die je was/jij bent niet meer de persoon waarop ik zo verliefd ben geweest/ik mis wie 'wij' waren' ofzo. Kan het niet echt uitleggen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij wel wat zal doen als ik morgen mijn ex zie, maar voor mijn gevoel nu alleen bezorgdheid eigenlijk over haar.
Voor de rest (denk ik) niet veel bijzonders eigenlijk.
Nu je dat zo zegt.. op het moment van het krijgen van die SMSjes niet. Het voelt juist goed om er somehow 'los' van te zijn, eindelijk. Maar nu ik je vraag lees.. tuurlijk doet het me ergens diep van binnen wel wat in de zin van dat ik het jammer vind dat die fijne gevoelens tussen ons weg zijn. Maar dat zijn niet meer de eerste gevoelens die boven komen drijven op zo'n moment.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef MOD het volgende:
[...]
Maartje, vind jij het niet erg, vervelend of stom dat die smsjes je niet veel meer doen?
Welke knoop?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:32 schreef Rbhp het volgende:
Ik ben heel bang om mijn ex te missen, vanavond ga ik de knoop doorhakken.
Ik heb momenteel exact hetzelfde. Eergisteren heeft m'n ex de relatie verbroken, dus bij mij is het nog wel wat verser. Maar alles wat je doet, ziet en denkt herinnert je aan haar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:54 schreef Untouchables het volgende:
Zie ik per ongeluk 1 klein rotfoto'tje op dat vervloekte Hyves (bij vrienden suggesties, ik heb haar verder uiteraard uit alles verwijderd) en ik ben meteen weer van de rel..
Het stomme is dat ik me meteen weer ga voorstellen hoe leuk haar leven nu wel niet moet zijn en hoe goed ze er nu ineens uitziet en dan lukt t me totaal niet meer om te kijken naar wat ik zelf heb..
Alles hier in mijn huidige woonplaats herinnert me aan haar en ik heb het idee dat ik totaal vastzit..Mn vrienden wil ik er de laatste tijd zo min mogelijk mee belasten en ik probeer gewoon normaal mee te doen, maar t helpt niet echt dat 1 daarvan de broer is van mn ex.![]()
Klote man en tsja, zoals je hier kan lezen kan t soms nog best wel lang duren voordat je er helemaal overheen bent. Het is bij mij nu al ruim n half jaar dat de relatie verbroken werd en ongeveer 4 maanden dat ik haar terug poogde te krijgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:08 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb momenteel exact hetzelfde. Eergisteren heeft m'n ex de relatie verbroken, dus bij mij is het nog wel wat verser. Maar alles wat je doet, ziet en denkt herinnert je aan haar.
Als dat dan even weg is omdat je wat afleiding hebt gevonden hoeft er maar 1 klein detail in je oog te springen en dat hele gevoel is terug. Ik weet niet wat je er aan kan doen
Ja, en dat gevoel wat jij beschreef helpt daar ook niet bij. Het gevoel dat het haar niets uitmaakt, dat ze geen verdriet heeft. Dat ze toch wel weer iemand anders vind omdat ze zo leuk is. Dat ze toch wel gaat feesten en allerlei andere jongens tegenkomt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Klote man en tsja, zoals je hier kan lezen kan t soms nog best wel lang duren voordat je er helemaal overheen bent. Het is bij mij nu al ruim n half jaar dat de relatie verbroken werd en ongeveer 4 maanden dat ik haar terug poogde te krijgen.
Ik ben nog steeds niet grounded en het gevoel hebben stil te staan blijft klote.
Ik ken het absoluut. Toch moet ik wel toegeven dat, ook al is het idee van haar leven dat doorgaat pijnlijk, ik gun het haar wel en snap dat t niet meer dan normaal is. je gaat tenslotte zelf ook zo goed en zo kwaad als t kan verder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ja, en dat gevoel wat jij beschreef helpt daar ook niet bij. Het gevoel dat het haar niets uitmaakt, dat ze geen verdriet heeft. Dat ze toch wel weer iemand anders vind omdat ze zo leuk is. Dat ze toch wel gaat feesten en allerlei andere jongens tegenkomt.
Je kent het wel
Ik gun het haar ook van harte, maar ik zit met nog zoveel vragen. De dag dat ze het uitmaakte zei ze tegen me 'jij bent voor mij een jongen waarmee ik samenwoon, ga trouwen, kinderen krijg. Maar nu wil even alleen zijn.'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:20 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Ik ken het absoluut. Toch moet ik wel toegeven dat, ook al is het idee van haar leven dat doorgaat pijnlijk, ik gun het haar wel en snap dat t niet meer dan normaal is. je gaat tenslotte zelf ook zo goed en zo kwaad als t kan verder.
Gevoelsmatig blijft dat echter lastiger kort te sluiten. Voor jou is het natuurlijk helemaal kort geleden dus die gevoelens zullen nog wel even aanhouden en wss zelfs sterker worden.
Ach, gun jezelf ook even die pijn, het is niet all bad om daar doorheen te gaan. Je leert jezelf in ieder geval op een andere manier kennen!
Het betekent dat ze het eigenlijk gewoon niet wilt. Maak in ieder geval niet de fout om op haar te wachten, maar kap t ook echt even af. Mocht t t een fase zijn, kunnen jullie er later altijd nog over praten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik gun het haar ook van harte, maar ik zit met nog zoveel vragen. De dag dat ze het uitmaakte zei ze tegen me 'jij bent voor mij een jongen waarmee ik samenwoon, ga trouwen, kinderen krijg. Maar nu wil even alleen zijn.'
Hoe moet ik dat nu begrijpen? Als ik een meisje tegenkom waarmee ik deze dingen wil doen -en dat is zij voor mij- wil ik alles doen om bij haar te blijven -en dat wil ik nu dus ook-.
Uiteraard is het goed om dit te verwerken en ik snap precies wat je bedoelt, maar zoals jij ook wel zal weten is dit 300 keer makkelijker gezegd dan gedaan. Het voelt gewoon zo klote.
Doe ik nu ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:42 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Het betekent dat ze het eigenlijk gewoon niet wilt. Maak in ieder geval niet de fout om op haar te wachten, maar kap t ook echt even af. Mocht t t een fase zijn, kunnen jullie er later altijd nog over praten.
The waiting game is in dit geval echt slopend.
En dat klote gevoel, I hear ya man, niets aan te doen helaas.
Wat goed Sjechov! Lijkt me toch wel een beetje een 'last' die van je schouders af valt, nu je weet dat je haar gewoon als vriendin wilt om af en toe eens wat leuks mee te doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:37 schreef Sjechov het volgende:
Vandaag een terrasje gepakt met mijn ex.
We hebben lang gepraat met elkaar over vanalles.
Wij zijn op een "plezierige" manier uit elkaar gegaan zonder ellende ofzo.
Allebei vonden we ook vandaag weer dat onze band te bijzonder is om er helemaal niet mee te doen.
Echter wordt zij momenteel behandeld en vind ze alles heel moeilijk.
Ze voelt ook niets, voor echt niets of iemand.
Heel onwerkelijk, maar de realiteit.
Het was goed weer eens met elkaar te praten en er komt zeker een vervolg.
Toch fijn om voor mezelf te constateren dat ik haar niet als "vriendin vriendin" terug wil, maar gewoon als vriendin om af en toe eens iets leuks mee te doen.
Het lijkt te gaan werken!
Nu de rest van mijn leven op de rails zien te krijgen (waar zij niets aan kan doen) en ik ben helemaal een gelukkige kerel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat goed Sjechov! Lijkt me toch wel een beetje een 'last' die van je schouders af valt, nu je weet dat je haar gewoon als vriendin wilt om af en toe eens wat leuks mee te doen.![]()
Die gelukkige kerel ga jij zeker worden!Ik denk dat het positieve is dat we het allebei willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Athans, zij weet niet wat ze wel en niet wil of wat ze voelt.
Maar hier kon ze wat mee, dus het is goed zo.
Allebei tevreden.
Wat heb je gedaan toen hij voor de deur stond?Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
Ja dat scheelt heel veel, als je het beiden écht wilt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik denk dat het positieve is dat we het allebei willen.
Athans, zij weet niet wat ze wel en niet wil of wat ze voelt.
Maar hier kon ze wat mee, dus het is goed zo.
Allebei tevreden.
Wat heb je gedaan toen hij voor de deur stond?
Ik weet niet wat de toekomst precies brengt, maar ik ben er niet (meer) mee bezig in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja dat scheelt heel veel, als je het beiden écht wilt.En ik denk, als ik zo jouw verhaal hoor, dat ze wat dit betreft best wel weet wat ze wil en niet wil.
![]()
Ik heb 'm binnengelaten en hij heeft hier wat gedronken. Ik snap er geen f*ck meer van want het was gezellig.
That's the whole problem; dat weten we niet. We zijn beiden nog gek op elkaar maar we weten niet of we wel samen verder kunnen en willen. Er zijn bepaalde factoren die het moeilijk maken voor ons om samen te zijn, maar somehow komen we el-ke keer weer bij elkaar terecht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:25 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de toekomst precies brengt, maar ik ben er niet (meer) mee bezig in ieder geval.
Waarom zou je het verder met je ex niet meer gezellig kunnen hebben, zolang jij en hij maar weet wat zijn plek is toch?
Gefeliciteerd alvast, een soortgelijke nasleep heeft bij mij 3 jaar geduurd..Run while you still can..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
That's the whole problem; dat weten we niet. We zijn beiden nog gek op elkaar maar we weten niet of we wel samen verder kunnen en willen. Er zijn bepaalde factoren die het moeilijk maken voor ons om samen te zijn, maar somehow komen we el-ke keer weer bij elkaar terecht.
Steeds terug brengen naar de essentie. Alles eromheen houdt je alleen maar langer bezig, dus gewoon bij de kern blijven. Afdwalen in gedachtes als:"Ja, maar het hád zo mooi kunnen zijn wanneer...." is jezelf illusies voorschotelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:22 schreef Xanthas het volgende:
Wat doen jullie aan de gesprekken in je hoofd (gesprekken die je met je ex zou moeten [hebben] voeren)?
ja, maar lukt dat altijd?quote:Op zondag 2 mei 2010 07:56 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Steeds terug brengen naar de essentie. Alles eromheen houdt je alleen maar langer bezig, dus gewoon bij de kern blijven. Afdwalen in gedachtes als:"Ja, maar het hád zo mooi kunnen zijn wanneer...." is jezelf illusies voorschotelen.
Dat doe ik altijd, dan stopt de pijnlijke gedachtestroom ook sneller.
Misschien voel je je beter als je er over vertelt?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:01 schreef zwartedoos het volgende:
mn ex doet er alles aan om me zo diep mogelijk te kwetsenMaak me best wel zorgen om hem het lijkt wel alsof ie een compleet ander persoon is geworden.
hij las hier altijd mee, geen idee of hij dat nog doet maar is dan ook zo lullig als ik hier de vuile was ga ophangenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien voel je je beter als je er over vertelt?
dat is zo....quote:Op zondag 2 mei 2010 10:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij las hier altijd mee, geen idee of hij dat nog doet maar is dan ook zo lullig als ik hier de vuile was ga ophangen
hij is agressief en de dingen die hij zegt maken me af en toe bang. Hij ziet me liever dood dan levend. En alle problemen schuift hij op mij af terwijl dat absoluut niet realistisch is dat weet iedereen. Ik wil geen contact meer met hem op deze manier maar ik kom hem overal tegen. Ik hoop dat hij na koninginnedag mn telefoonnummer heeft gewist want die smsjes van hem trek ik echt niet meer. Ik ben veranderd in n labiel ongelukkig mens door al zijn leugens. Het is zo ongezond geworden hoe het nu looptquote:Op zondag 2 mei 2010 10:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is zo....
In welk opzicht denk je dat hij veranderd is? Of beter gezegd wat ga je nu met je gevoel doen?
dat klinkt inderdaad niet goed....quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij is agressief en de dingen die hij zegt maken me af en toe bang. Hij ziet me liever dood dan levend. En alle problemen schuift hij op mij af terwijl dat absoluut niet realistisch is dat weet iedereen. Ik wil geen contact meer met hem op deze manier maar ik kom hem overal tegen. Ik hoop dat hij na koninginnedag mn telefoonnummer heeft gewist want die smsjes van hem trek ik echt niet meer. Ik ben veranderd in n labiel ongelukkig mens door al zijn leugens. Het is zo ongezond geworden hoe het nu loopt
we hebben niet zoveel leuke kroegen hier haha, maar kom m nu op festivalletjes tegen. Waren al extra uit de buurt gaan staan maar uiteindelijk stonden ze nog naast ons. Ik weet niet of je die smsjes kan blokkeren misschien wel een goed idee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad niet goed....
Is het misschien een idee om andere kroegen ofzo met uitgaan te bezoeken.
Weet niet of het mogelijk is.... maar zijn nummer blokkeren op je telefoon zodat je die smsjes niet meer krijgt??? Of hoe moeilijk ook gelijk de smsjes wissen?
Je moet niet vergeten dat je hierboven moet blijven staan. Hij is niet meer belangrijk voor je...(al voel je dat misschien af en toe nog wel zo)
Dat is dit niet hoor. Er zijn een hoop dingen veranderd. Hij als persoon is veranderd, maar ik ook. En juist door die veranderingen laat ik heel veel dingen niet meer gebeuren. Ik weet heel goed wat ik wel en niet wil.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:09 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, een soortgelijke nasleep heeft bij mij 3 jaar geduurd..Run while you still can..
Mijn ex weet het ook allemaal niet meer, maar dat ook echt over alles.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
That's the whole problem; dat weten we niet. We zijn beiden nog gek op elkaar maar we weten niet of we wel samen verder kunnen en willen. Er zijn bepaalde factoren die het moeilijk maken voor ons om samen te zijn, maar somehow komen we el-ke keer weer bij elkaar terecht.
Knap libido dan als hij de hele wereld wil neuken, nou ik buk niet, dus mij krijgt ie niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef Tegan het volgende:
Kut, vandaag voel ik me echt weer klote dat het uit is, en dat hij nu de hele wereld kan neuken. Toen ik vrijdagavond in de kroeg was en hem tegenkwam, vertelde hij dat hij gisteravond met een (bezette) vriendin had afgesproken. En ik weet ook wel dat er niets is gebeurd, maar ik kan nu alleen maar beelden van hun aan het zoenen of whatever voor me halen (op zijn bank, waar wij dat altijd deden) als ik mijn ogen sluit
.
Waarom geef ik toch zoveel om hem, hij heeft dat helemaal niet verdient. Afgelopen tijd zag ik hem wel wat vaker, maar ik denk na gisteravond, dat ik nu echt ff afstand moet houden![]()
![]()
. Ga dat maar niet smsen, want dan hebben we ruzie (toch iets geleerd van dit alles), maar dan moet ik hem dus maar weer tegenkomen voor ik dat kan aankaarten.
.
Ik vind het heel knap van je.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef zwartedoos het volgende:
Net zijn nummer gewist, moet er spontaan van huilen
dat is bij ons voorlopig niet meer mogelijk. Denk ook niet dat ik dat ooit kan, zou weer hoop krijgen denk ik. Beter maar alle contact verbrekenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap van je.....en logisch dat je daar een gevoel bij hebt.
..
ik kan het niet hoor... ik hoop nog op een normale vriendschap
Same herequote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap van je.....en logisch dat je daar een gevoel bij hebt.
..
ik kan het niet hoor... ik hoop nog op een normale vriendschap
Heb haar toen uit m'n hyves verwijderd... Vervelende is dat we wel wat dezelfde mensen als vrienden hebben, dus als ik hun hyves bekijk, zie ik haar soms ineens in die lijst staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd echt kut als ze dat vragen. Toen in de tijd dat wij een half jaar geen contact hadden
.
Zelfs nu wij weer klein beetje contact hebben vermijd ik zijn Hyve, ik kan er gewoon niet tegen als hij leuk doet tegen meisjes in krabbels, ookal zijn het vrienden die ik ook ken enzo.
Mijn ex heeft wél een nieuwe vlam, maar vrij weinig foto's van hen samen. Ook niet als profielfoto. Dat betekent in mijn geval dat ze niet zo heel zeker over hem is óf dat ze mij zo denkt te sparen. Mij maakt het inmiddels niets meer uit. Ik kan haar gewoon samen zien met haar nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Heb haar toen uit m'n hyves verwijderd... Vervelende is dat we wel wat dezelfde mensen als vrienden hebben, dus als ik hun hyves bekijk, zie ik haar soms ineens in die lijst staan.
Dus ik hoop heeeeeel erg dat ze geen foto van haarzelf + nieuwe vriend als profielfoto neemt... Anders zie ik het ongewild waarschijnlijk alsnog een keer.
Wil gewoon helemaaaaal niks zien van haar nieuwe leuke dingen... geen krabbels, geen foto's.. Gun het haar wel, maar in m'n hoofd zie ik na een simpele krabbel van alles voor me...
Goed bezig! Moet een fijn gvoel zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:08 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wél een nieuwe vlam, maar vrij weinig foto's van hen samen. Ook niet als profielfoto. Dat betekent in mijn geval dat ze niet zo heel zeker over hem is óf dat ze mij zo denkt te sparen. Mij maakt het inmiddels niets meer uit. Ik kan haar gewoon samen zien met haar nieuwe vriend.
Het voelt gewoon neutraal. Maar dat is zeer zeker stukken beter dan het "akelig" van inmiddels al weer een tijdje geleden.quote:
ik kan alleen de krabbels op zijn hyves lezen die meiden hebben alles afgeschermd, is maar goed ook want de reacties bij hem wordt ik ook niet vrolijk van, ik vind jou ook een schatje etcquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd echt kut als ze dat vragen. Toen in de tijd dat wij een half jaar geen contact hadden
.
Zelfs nu wij weer klein beetje contact hebben vermijd ik zijn Hyve, ik kan er gewoon niet tegen als hij leuk doet tegen meisjes in krabbels, ookal zijn het vrienden die ik ook ken enzo.
Heb je hem nog in je vriendenlijst? Of zijn zijn krabbels openbaar...?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik kan alleen de krabbels op zijn hyves lezen die meiden hebben alles afgeschermd, is maar goed ook want de reacties bij hem wordt ik ook niet vrolijk van, ik vind jou ook een schatje etcIk probeer mezelf te dwingen niet te kijken maar soms doe ik het toch en dan heb ik ook meteen spijt
![]()
Ik heb alles dezelfde dag nog terug gegeven. En het duurste, een gouden ring, wilde ze niet terug. Inmiddels draag ik die ook weer. Van mij heeft ze niks wat ik echt terug wil. Behalve foto's van ons samen. Op een dag zal ik daar plezierig op terug kunnen kijken, en dan wil ik ze wel hebben. De rest kan ze gewoon houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Xanthas het volgende:
Ik heb bij mijn facebook maar ook meteen haar account geblokkeerd. Kan ik er ook niet meer op kijken....
Tevens nog een vraagje: wat doen jullie met geschenken die je ooit hebt gegeven als symbolisatie van je hart? Het lijkt wel of dat me dwars zit, dat zij nog steeds het hangertje heeft....
nee dat lijkt me ook....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef zwartedoos het volgende:
Kadootjes ga je toch ook niet terugvragen
verbieden werkt andersom.... dan wil je juist omgaan met je ex of je voelt je gefrustreerd....quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:43 schreef straatmadelief het volgende:
Ik heb een goede band gehouden met mijn ex, die uiteindelijk echt puur vriendschappelijk is geworden. Wel een diepgaande vriendschappelijke band, echt t gevoel van soulmates.. Maar mijn huidige vriend heeft me verboden om met mijn ex om te gaan.
Wat vinden jullie hiervan..??
Welkom Lancero.... praten/typen helptquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:03 schreef Lancero het volgende:
Hey guys,
door te googlen ben ik op deze site terecht gekomen en door deze topic te lezen heb ik besloten me aan te melden. Voor wat het jullie waard is, bedankt voor jullie verhalen! Aan de ene kant vind ik het sneu om "kennis te maken" met jullie onder deze omstandigheden, maar aan de andere kant ben ik blij om "lotgenoten" tegen te komen.
De gevoelens en verdriet wat ik heb, en heb gehad tot nu toe na de break-up, is hier al verwoord, met name wat MOD allemaal heeft neer gepend zijn exact ook mijn woorden.
En zoals een ieder dat wel heeft, je wilt op een gegeven moment je gevoelens/frustraties uiten want het is moeilijk om het altijd maar voor jezelf te houden, alleen ben je bang om voor zielig uitgemaakt te worden. En al zeg ik het zelf, ik ben niet iemand die zielig of zelf medelijden hebt, maar deze keer is het echt een hel voor mij om doorheen te gaan. Ik ben echt totaal KO gegaan sinds mijn ex-vriendin het heeft uitgemaakt. Nu alweer 1 jaar en 1 maand en 1 dag geleden..... maar ik ben niet aan tellen hoor..
Ik kan er gewoon niet bij dat ik er nog steeds, dag in dag uit, ermee zit. Er is sindsdien letterlijk geen dag/nacht voorbij gegaan of ik denk wel aan haar.... WTF!
Ik kan alleen maar hopen dat het me een beetje help, om me hier aan te sluiten en beetje bij beetje mijn gevoelens te uiten, om innerlijk in een wat rustiger vaarwater te komen. En natuurlijk dat jullie ook op jullie eigen manier eruit kan komen. Tot nu toe kan ik het alleen maar als positief ervaren wat jullie hier doen met z'n allen, hoe moeilijk het ook is.
Engel, thanks!quote:
Als je (teveel) erover nadenkt dan is de behoefte vaak niet daar, of je nou wel of niet over je vorige relatie heen bent, omdat je vaak teveel gaat vergelijken. Het moet je ook gewoon gebeuren, verliefd worden. Het kan je eerder overkomen als je innerlijk rust hebt. Dat zal je onbewust ook uitstralen nl.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:09 schreef straatmadelief het volgende:
Hm ja ik had ook de hele tijd geen behoefte aan een nieuwe relatie, omdat k me de hele tijd niet over mn ex heen voelde.. Maar op een dag werd ik opeens verliefd! Ik hoop dat het jou ook gebeurt, want liefdesverdriet is zo ongeveer het pijnlijkste wat er is..
Wat een verhaal!quote:
Goed te lezen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben hier lang niet meer geweest. Maar dat komt omdat alles heel goed gaat. Ik voel me helemaal top de laatste maanden.
Ik denk, ik meld het even. Misschien een schrale troost om van een ex-topicgenoot te horen dat het goed kan komen. Ik had een lange relatie, samenwonen, de hele reutemeteut. Het was leuk, maar ik heb geaccepteerd dat relaties (net als veel dingen in het leven) komen en gaan. Dat het op een kutte manier uitging heb ik ook geen problemen meer mee.
Wat er denk ik voor gezorgd heeft dat ik het in een paar maanden heb kunnen verwerken, is dat ik m'n geluk nooit van haar af heb laten hangen. Een fout die ik veel mensen in een relatie wel zie maken.
Neemt niet weg dat het een tijdje best kut is geweest.
Sterkte allemaal.
Sommige mensen zijn niet sterk genoeg om het alleen te verwerken. Dus zadelen ze liever iemand anders op met hun problemen, of ze verdringen het door aan een nieuwe relatie te beginnen. Mijn ex is er ook zo 1. Het is wel extra kut, maar je weet wel gelijk wat je aan zo iemand hebt. Niets dus.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef Lancero het volgende:
SingleLife, ja dat is zwaar kaa-uuu-tee!![]()
Ik heb dat vaker bij andere mannen (maar ook vrouwen hoor) gezien dat hun relatie nog niet goed over is en ze zijn al aan een andere begonnen. Ik heb dat zelf nooit kunnen snappen dat ze dat kunnen. Hoewel ik zelf weleens denk, kon ik dat maar dan zat ik nu niet zo in een diep dal. Maar ja dan vraag ik me ook af, is het simpelweg dat ze dat gewoon kunnen of betekende hun relatie dan eigenlijk helemaal niks voor ze?
Zelf heb ik heel sterk dat ik eerst wil dat ik geen issues meer hebt met mijn afgelopen relatie voordat ik uberhaupt met een nieuwe begin, want ik anders het gevoel heb dat ik een persoon alleen maar gebruik om iemand anders te vergeten. En imo verdient niemand zo'n behandeling. Dus andersom zou ik ook niet willen, want ik wil ook niet door iemand gebruikt te worden om een ander te vergeten.
Daar komt het idd op neer. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat mensen voor de makkelijkste uitweg kiezen, we leven nou eenmaal in een tijd dat niemand zn eigen verantwoordelijkheid wilt nemen. Er niet bij nadenken dat ze daardoor juist andere mensen alleen maar kwetsen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet sterk genoeg om het alleen te verwerken. Dus zadelen ze liever iemand anders op met hun problemen, of ze verdringen het door aan een nieuwe relatie te beginnen. Mijn ex is er ook zo 1. Het is wel extra kut, maar je weet wel gelijk wat je aan zo iemand hebt. Niets dus.
Thx!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Lancero het volgende:
[..]
Daar komt het idd op neer. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat mensen voor de makkelijkste uitweg kiezen, we leven nou eenmaal in een tijd dat niemand zn eigen verantwoordelijkheid wilt nemen. Er niet bij nadenken dat ze daardoor juist andere mensen alleen maar kwetsen.
Anyway, ik ben ook blij voor je dat het je weer voor de wind gaat. Maar je aanwezigheid wordt nog wel gewaardeerd!
Kop op.. ik denk dat het voor jou een goed idee is om een paar vellen papier en een pen te pakken en al je frustraties en woede er op te plempen. als je helemaal leeg bent na het schrijven even een klein wandelingetje maken en proberen te genieten van de meest eenvoudige dingen om je heen. grote kans dat je dan weer rustig bent en een moment van innerlijke rust hebtquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef feyd het volgende:
gisteren hebben we soort van officieel afscheid genomen, laatste keer samen een jointje roken, laatste keer seks, laatste keer knuffelen.
en nu
ben ik alleen. ik heb vrienden maar niemand zoals hij en aangezien ik nogal een moeilijk persoon ben kan ik mijn zooi ook bij niemand anders kwijt en ik heb hem gewoon nodig en ik wil naast hem liggen en tegen hem aankruipen en dat het eerste wat ik doe als ik wakker word hem een kusje geven is.
ik weet dat het beter is zo maar ik ga echt dood, en het word alleen maar erger en erger, ik weet het zeker, want dit is pas de eerste fucking dag.
ik wou dat ik hem kon haten maar ik kan het niet, ik zou willen dat we perfect waren voor elkaar maar we zijn het niet en ik HAAT het dat ik zo veel van hem hou.
ik ben al depressief genoeg van mezelf, ik weet echt niet hoe ik dit ga overleven, ik wil alleen maar slapen en huilen.
Heb je ook nog gevoelens voor haar? Of zijn het gewoon 'normale' vragen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:02 schreef Thrackan het volgende:
Hoi, ik ben sinds een dik halfjaar weer vrijgezel na een relatie van 3,5 jaar en ik merk dat ik daar nog steeds niet overheen ben. Ik heb haar sinds augustus niet meer gezien/gesproken, wat bij mij resulteert dat ik me dingen blijf afvragen en dus regelmatig aan haar denk.
Geen idee of die dingen gewoon vragen (via mail oid) een goed plan is of niet...
Er zit nog wel wat gevoel achter, terwijl ik ook weet dat ik niet meer verder wil. Wat ik me voornamelijk afvraag, ook al weet ik dat ik het eigenlijk niet eens zou moeten willen weten, is waarom ze echt resoluut alle contact verbroken heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:03 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Heb je ook nog gevoelens voor haar? Of zijn het gewoon 'normale' vragen?
Waarom wil je dat horen, terwijl je er niets mee wilt doen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:09 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Er zit nog wel wat gevoel achter, terwijl ik ook weet dat ik niet meer verder wil. Wat ik me voornamelijk afvraag, ook al weet ik dat ik het eigenlijk niet eens zou moeten willen weten, is waarom ze echt resoluut alle contact verbroken heeft.
En ja, ik vermoed dat er aan haar kant ook nog gevoel zit. Ik denk ook dat ik dat wil horen, ik wil er alleen niks mee doen.
Leuk man, exen
Geen idee, als het allemaal logisch was in mijn hoofd had ik er ook geen probleem mee gehadquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:18 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Waarom wil je dat horen, terwijl je er niets mee wilt doen?
Hmm, wellicht even een topic openen met het hele verhaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Geen idee, als het allemaal logisch was in mijn hoofd had ik er ook geen probleem mee gehad
Nah, ik vat het hier wel zo goed mogelijk samen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Hmm, wellicht even een topic openen met het hele verhaal
Oh, ik weet dat meneer de nieuwe daar aanwezig was, en ik wilde daar ook niet heen om haar, maar omdat er een leuk bandje speelde dat ik graag wilde zien. En volgens mij word ik niet ingeschat als het type dat meneer de nieuwe een hengst op z'n kop zou geven. Dat zou ik ook zeker niet doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Tegan het volgende:
Ik denk niet echt dat je daar een bevredigend antwoord op krijgt. Maakt het echt uit nog wat de reden was. Waarschijnlijk schrok ze ervan, of was ze niet echt klaar om jou weer te zien of was daar een nieuwe love interest aanwezig.
Daar gaat drank niet bij helpen. Ik kan het weten. Ik denk dat Tegan het bij het juiste eind heeft, de nieuwe was er.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat meneer de nieuwe daar aanwezig was, en ik wilde daar ook niet heen om haar, maar omdat er een leuk bandje speelde dat ik graag wilde zien. En volgens mij word ik niet ingeschat als het type dat meneer de nieuwe een hengst op z'n kop zou geven. Dat zou ik ook zeker niet doen.
Ik stel de vraag ook omdat het me allemaal compleet niet logisch lijkt. Waarom blijf ik daaraan denken? Zo belangrijk is het in principe niet, dus zit ik nou onbewust gewoon mezelf te pesten? En wat is daar het praktisch nut van?
Ik wil het uit m'n hoofd krijgen, en het liefst zo snel mogelijk.
Simpel: ik weet het niet 100% zeker, en ik heb een hekel aan dingen niet 100% zeker weten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef Tegan het volgende:
Maar waarom wil je het toch vragen. Je weet al wel waarom ze je daar niet wilde hebben. En dat is echt niet omdat ze bang was dat er een ruzie kwam tussen jou en haar nieuwe vriend. Ze wilde je gewoon niet daar hebben omdat hij daar was of omdat ze dat zelf niet prettig vond. Dus. Als je het gaat vragen is dat omdat je iets van haar wil horen, niet omdat je zo benieuwd was waarom dat toen zo gebeurde...
+1quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
Je weet het wel zeker. Zo zeker als zij dat wist toendertijd. Er is echt geen groot verhaal achter, sterker nog, ze herinnert zich het vast niet echt meer.
Ehm, als ik aangeef dat ik iets niet zeker weet, hoe kun je dan aangeven dat ik dat wel zeker weet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
Je weet het wel zeker. Zo zeker als zij dat wist toendertijd. Er is echt geen groot verhaal achter, sterker nog, ze herinnert zich het vast niet echt meer.
Probeer haar eens op te bellen/een sms te sturen met alles wat je tegen ons gezegd hebt. Dat je opzich geen interesse meer in haar hebt, maar dat je wel met veel vragen zit waar je geen (duidelijk) antwoord op hebt gekregen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ehm, als ik aangeef dat ik iets niet zeker weet, hoe kun je dan aangeven dat ik dat wel zeker weet?
Ik geef toe dat ik niet logisch bezig ben, maar dat vind ik ook niet echt blinken van logica...
Kijk en van die suggestie vroeg ik me dus af of dat verstandig was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:53 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Probeer haar eens op te bellen/een sms te sturen met alles wat je tegen ons gezegd hebt. Dat je opzich geen interesse meer in haar hebt, maar dat je wel met veel vragen zit waar je geen (duidelijk) antwoord op hebt gekregen.
Ga met haar praten, vraag of ze ergens even iets met je wilt drinken en praat met elkaarHet is immers al meer dan een half jaar geleden.. Je moet wel duidelijk maken dat het gaat om de vragen die jij hebt, en niet omdat je haar terug wilt. Anders kan dat haar afschrikken.
Dat denk ik wel, praten is altijd goed. Tenzij ze je echt niet meer onder ogen wilt komen.. maar dan is er meer aan de hand denk ik. Als jij de situatie uitlegt en gewoon zegt hoe het zit zal ze, mits ze echt om je geeft, echt wel willen praten met jequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Kijk en van die suggestie vroeg ik me dus af of dat verstandig was.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Lallend het volgende:
Ik denk dat het volgende topic erg goed verwoord hoe het verwerkingsproces nou in elkaar zit met do's en don't's en met een dosis humor erin.Maar het mooie is dat het vooral recht voor z'n raap is!
Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
Echt een aanrader en ik moet zeggen het helpt wel bij het bewustwordingsproces!
DUS LEZEN!!
Dit kan ik dus compleet beamen. Hoop op iets onmogelijks is killing. Momenteel zou ik het liefst willen dat die hoop per direct, en het liefst zo hard mogelijk, de grond in werd gestampt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
De relatie is voorbij
De meest belangrijke regel die er is. Op het moment dat je gedumpt bent herhaal deze regel zo vaak als nodig is om dit besef in te laten zinken. Ooit zal je je beter voelen tot die tijd heb je dit te accepteren.
Laat geen ruimte over voor hoop, dit zorgt alleen maar voor een erg lang verwerkingsproces en kan je in de lange duur alleen maar meer schaden.
Eh, omdat ik geen hekel aan haar heb? Op de een of andere manier houd ik van nature rekening met anderen, heel raar...quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef vosss het volgende:
@Thrackan: waarom heb je haar in godsnaam gevraagd of zij die dag daar achter de bar stond?
En dan nog, ze kan wel aangeven dat ze het niet leuk zou vinden, maar WTF heb jij daar mee te maken? Jij wilt naar een toffe band kijken. Dan doe je dat en dan maakt het geen zak uit dat je ex daar toevallig achter de bar staat.
Mijn ex werkte destijds in de Super hier. Toen ben ik ook niet al mn boodschappen bij de Aldi gaan halen omdat zij daar werkt. Komop zeg, ik moest toch eten.
En jij had gewoon dat leuke bandje moeten bekijken en niet eerst aan haar vragen en vervolgens niet gaan.
Knap, ik heb het gevoel weer terug te zijn gevallen en heb er flink om lopen janken en voel mij erg eenzaam en in de steek gelaten. Heb onbewust 1,5 uur gewandeld terwijl ik altijd de persoon was die 5 minuten door het park al veel vond.. Heb moeite om de ware ik terug te vinden en merk dat ik zo weinig sociale contacten heb. Op het werk is het zo eenvoudig om contacten te leggen met collega's van andere afdelingen enzo maar in het dagelijkse leven lijkt iedereen al een grote vrienden kring te hebben waarbij het onmogelijk is om hierin te kunnen stromen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik een vriendenkring op kan bouwen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef Thrackan het volgende:
Ik heb bij deze besloten de storm maar gewoon even uit te zitten en afleiding te zoeken.
wandelen (bewegen is altijd goed....)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Lallend het volgende:
[..]
Knap, ik heb het gevoel weer terug te zijn gevallen en heb er flink om lopen janken en voel mij erg eenzaam en in de steek gelaten. Heb onbewust 1,5 uur gewandeld terwijl ik altijd de persoon was die 5 minuten door het park al veel vond.. Heb moeite om de ware ik terug te vinden en merk dat ik zo weinig sociale contacten heb. Op het werk is het zo eenvoudig om contacten te leggen met collega's van andere afdelingen enzo maar in het dagelijkse leven lijkt iedereen al een grote vrienden kring te hebben waarbij het onmogelijk is om hierin te kunnen stromen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik een vriendenkring op kan bouwen.
Ik ken mijzelf zo slecht en weet niet wat ik wil.. Ik loop al sinds de pubertijd met het probleem dat ik niet weet wat ik met mijn leven wil gaan doen. Ik word er haast wanhopig van.. mijn ex zegt dat ik ook professionele hulp nodig heb om mijn leven weer een beetje op orde te krijgen en soms denk ik dat ook maar ik weet niet hoe de stap te zetten.
Lastig lastig lastig...
Spiegelbeeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Lallend het volgende:
[..]
Knap, ik heb het gevoel weer terug te zijn gevallen en heb er flink om lopen janken en voel mij erg eenzaam en in de steek gelaten. Heb onbewust 1,5 uur gewandeld terwijl ik altijd de persoon was die 5 minuten door het park al veel vond.. Heb moeite om de ware ik terug te vinden en merk dat ik zo weinig sociale contacten heb. Op het werk is het zo eenvoudig om contacten te leggen met collega's van andere afdelingen enzo maar in het dagelijkse leven lijkt iedereen al een grote vrienden kring te hebben waarbij het onmogelijk is om hierin te kunnen stromen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik een vriendenkring op kan bouwen.
Ik ken mijzelf zo slecht en weet niet wat ik wil.. Ik loop al sinds de pubertijd met het probleem dat ik niet weet wat ik met mijn leven wil gaan doen. Ik word er haast wanhopig van.. mijn ex zegt dat ik ook professionele hulp nodig heb om mijn leven weer een beetje op orde te krijgen en soms denk ik dat ook maar ik weet niet hoe de stap te zetten.
Lastig lastig lastig...
Ik vind bewegen ook erg belangrijk, neem altijd de fiets naar mijn werk maar het ging meer om het feit dat ik zo lang was wezen wandelen terwijl dat zo niet ik benquote:wandelen (bewegen is altijd goed....)
Vind je zelf ook dat je prof. hulp nodig hebt????
Als je daar niet achter staat dan heeft het niet zo veel zin namelijk
Au..... dat moet kut zijn.... hoe gaat het nu met je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef melanie_x het volgende:
Ik had even een 'goed' gesprek met mijn ex gehad. Over dat we het weer zouden kunnen proberen maar dan moest er wel heel wat veranderen. Hij deed hartstikke zielig en zei dat hij alleen maar thuis zat.
Krijg ik 2 minuten nadat hij weg is een smsje:
Hee lief, hoe was het vandaag? Hoelaat wil je dat ik morgen bij je ben? xxxx
Dat smsje was duidelijk niet voor mij bedoeld.
Dat het zo herkenbaar is. Al probeer ik het nog steeds op eigen kracht, maar ik word er een beetje down van. Het lijkt nergens heen te gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Lallend het volgende:
[..]
Wat bedoel jij precies te vertellen Xanthas? Ik weet zo niet waar jij op mikt op dit moment
Ah zo, ja ik ben ook nog steeds op eigen kracht bezig alleen ik kom mijzelf nu zo ontzettend tegen en weet dat ik zelf ook dingen heb gedaan (nouja eigenlijk gelaten..) wat problemen heeft gegeven in de relatie. Helaas was mijn ex minder strijdvaardig dan ik. Zegt opzich ook wel wat over haar tenslotte terwijl ik in het verleden juist heel veel voor haar heb moeten knokken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:42 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Dat het zo herkenbaar is. Al probeer ik het nog steeds op eigen kracht, maar ik word er een beetje down van. Het lijkt nergens heen te gaan.
Waarschijnlijk liggen je meetpunten te dicht bij elkaar in de buurt. Dan valt verandering/verbetering nauwelijks op, terwijl die wel degelijk aan de gang is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:42 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Dat het zo herkenbaar is. Al probeer ik het nog steeds op eigen kracht, maar ik word er een beetje down van. Het lijkt nergens heen te gaan.
Welkom, ik zat 2 maand geleden in exact hetzelfde schuitje.. het is klote maar je moet door, 1 tip die ik je tenminste echt van harte mee kan geven. blijf aub niet nog een tijd lang in hetzelfde huis wonen, heb ik ook gedaan maar dit komt de situatie ten eerste niet ten goede en ten tweede zul je niet in staat zijn om de boel te verwerken en zal dit pas komen op het moment dat ze definitief de deur uit is (of jij for that matter..)quote:Op zondag 9 mei 2010 05:46 schreef Rbhp het volgende:
Mijn verloofde verliefd op een ander, sinds gisteren is het uit, na 4 jaar en we zijn nog financieel verbonden aan elkaar. Ik ben helemaal leeg. Kapot.
Dank je Lallend. Het huis waarin we net zijn verhuisd staat op beide onze namen, maar zij heeft er slechts 15k euro in zitten, dus dat ga ik haar terugbetalen en zij verhuisd en ik blijf erin wonen. Ik ben gek op dit huis en heb er zoveel tijd ingestoken.quote:Op zondag 9 mei 2010 08:57 schreef Lallend het volgende:
[..]
Welkom, ik zat 2 maand geleden in exact hetzelfde schuitje.. het is klote maar je moet door, 1 tip die ik je tenminste echt van harte mee kan geven. blijf aub niet nog een tijd lang in hetzelfde huis wonen, heb ik ook gedaan maar dit komt de situatie ten eerste niet ten goede en ten tweede zul je niet in staat zijn om de boel te verwerken en zal dit pas komen op het moment dat ze definitief de deur uit is (of jij for that matter..)
zorg ook dat je het financiele een beetje tijdig regeld dit zal in je hoofd ook voor wat rust zorgen en het is een extra impuls dat het echt over is. Maak dus concrete stappen om voor jezelf niet onnodig dubbele gevoelens te creëren.
Succes en je bent hier altijd welkom om je hart te luchten!
Een paar maanden geleden hebben we fikse ruzie gehad en daarna hebben we elkaar tot op heden genegeerd, dus heb ik haar maar geblokeerd op msn. Ach, zolang was het ook niet weer aan, paar maanden pas.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef Lallend het volgende:
goh goofy_goober, ik denk dat ik die laatste zin vooral als motivatie zal moeten zien om niet weer voor m'n ex te vallen mocht ze plotseling toch met hangende pootjes voor mijn neus staan.
hoe is het verder verlopen nu je ook weer ziet dat ze onuitstaanbaar is, heb je van jouw kant de relatie weer verbroken of probeer je ondanks dit toch de relatie voort te zetten en hier samen aan te gaan werken?
Als je nogal rumoerig uit elkaar bent gegaan dan kun je beter alles verwijderen om zo maar niet herinnerd te worden aan haar/hem.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar, dat blokkeren, nummer verwijderen, doen alsof je ex niet meer bestaat. Maar ik ben vast gezegend met een ex die geen bitch is.
Dat is in het begin soms wel het beste! Maar jou ex was toch vreemd gegaan ook? Hoe is dat nu gelopen dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar, dat blokkeren, nummer verwijderen, doen alsof je ex niet meer bestaat. Maar ik ben vast gezegend met een ex die geen bitch is.
Nee, mijn ex is niet vreemdgegaan. Hij wilde even lekker alleen zijn ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is in het begin soms wel het beste! Maar jou ex was toch vreemd gegaan ook? Hoe is dat nu gelopen dan?
(sorry al tijdje niet in dit topic gekeken)
Haha, je vrienden laten bepalen wie er bij je past... Grow the fuck upquote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Sanar het volgende:
Allemaal heel herkenbaar wat hier staat. Ik sta eigenlijk wel bekend als de lolbroek en feestbeest die nooit seireus doet kwa jongens. Als het richting serieus gaat zorg ik altijd dat het snel over is. Daar was ik altijd best wel tevreden over ik vermaakte me wel.
Totdat ik een jongen tegen kwam waar ik me echt helemaal op me gemak bij voelde paar keer gedate en klikte goed. Maar dan komt toch dat gevoel van 'oh bah dit word serieus'. Ik weet niet wat het is maar iets houd me gewoon altijd tegen. En dat me beste vriendin hem helemaal niks vond hielp ook niet bepaald.
Je neemt je voor dat zij er niks mee te maken heeft maar het is toch erg lastig als je vrienden niet positief over iemand zijn. Dus na een paar keer daten heb ik het weer afgekapt maar miste hem toch dus weer contact gezocht. Dat is zo'n twee maanden doorgegaan dat het net niet serieus werd steeds, door mijn schuld, en toen was die het zat en was het over.
Daarna twee maanden nog harder gefeest dan daarvoor maar ik blijf met zo'n irritant gevoel zitten van: ik wil hem graag zien, heeft die al met andere gezoend (ja), als het met hem al niet lukt serieus te worden met wie dan wel? En een gevoel van dat ik hem mis. Najah ik weet het antwoord wel ik moet veranderen en zal me best doen maarja echt makkelijk vind ik het niet.
Mijn verhaal is niet zo big als vele andere hier maar moest het toch even kwijt/opschrijven. Alles voelt nu al beter geordend gelukkig
19, dat is zeker niet oud maar voor iemand die veel met jongens omgaat maar nog nooit met iemand serieus is geweest irriteer ik me er steeds meer aan, eigenlijk een tijd al. Zelf ik zie dat er een patroon in zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Lallend het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat je voor jezelf aan het wegrennen bent, vandaar dat het goed voelt om het hier neer te zetten in plaats dat je er zelf mee aan de gang gaat.
En het lijkt mij ook een gevalletje van graag willen hebben wat je niet hebben kunt
Denk dat je vrij weinig nog mee kunt met de huidige situatie omdat hij dus blijkbaar zijn keuze ook al heeft gemaakt, wat wel handig is hieruit lering te trekken voor toekomstige situaties. Misschien moet je meer met je vriendin praten waarom ze hem niet leuk vond en bijv. niet bij jou vond passen. Maar zoals jij ook al zei: je bent een feestbeest maar je voelt het toch wat jeuken dat je wat serieuze wilt. Dus je bent qua persoon blijkbaar wel aan het veranderen en weet niet in hoeverre die vriendin dat van jou kan zien.
Puur voor de beeldvorming hoor maar hoe oud ben je?
Ahum.. Ik zeg toch dat ze niet voor me beslist en dat is zeker niet de reden waarom het niet lukt. Maar je bent wel heel ongevoelig als je niks aantrekt van je vrienden. Het zijn je vrienden die je al heel lang kent en tuurlijk denk je er nog een keer over na als een vriendin allemaal tegenwerpingen heeft. Maar het is zeker niet dat ze voor je beslissen. Erg kortzichtig vind ik je opmerkingquote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Haha, je vrienden laten bepalen wie er bij je past... Grow the fuck up![]()
Je bent er klaar voor als je er klaar voor bent... dat kan je echt niet gaan forceren of zo... Maar toch gezien je 19 bent en geen ervaring: probeer het gewoon is een keer.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:49 schreef Sanar het volgende:
[..]
19, dat is zeker niet oud maar voor iemand die veel met jongens omgaat maar nog nooit met iemand serieus is geweest irriteer ik me er steeds meer aan, eigenlijk een tijd al. Zelf ik zie dat er een patroon in zit.
Dit is niet arrogant bedoeld wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat als ik hem weer een beetje aandacht geef ik hem wel weer terug krijg. Maar ik weet zelf dat het niet eerlijk is tegenover hem en daarom doe ik niks. Maar toch blijft er dat gevoel van dat ik hem mis. Misschien heb je wel gelijk met dat je wilt hebben wat je niet hebt.
Ik weet waarom zij hem niks vond. Ik hoef nooit bang te zijn dat ze haar mening niet geeft (a) maar we hebben beide gewoon andere ideeën over wat belangrijk is en dat bots.
Zij is eigenlijk precies hetzelfde als ik, word ook nooit serieus, dus dan is het wel makkelijk om er gewoon mee door te gaan.
Ik zat te denken om iets van bijv. drie maanden wel uit te gaan maar niet op een 'romantische' manier contact met jongens te hebben en kijken wat ik dan wil. Denk je dat zoiets nut kan hebben?
Ik niet, want je liet je beinvloeden door de mening van je vrienden. Dat schrijf je namelijk zelf.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:52 schreef Sanar het volgende:
[..]
Ahum.. Ik zeg toch dat ze niet voor me beslist en dat is zeker niet de reden waarom het niet lukt. Maar je bent wel heel ongevoelig als je niks aantrekt van je vrienden. Het zijn je vrienden die je al heel lang kent en tuurlijk denk je er nog een keer over na als een vriendin allemaal tegenwerpingen heeft. Maar het is zeker niet dat ze voor je beslissen. Erg kortzichtig vind ik je opmerking
quote:En dat me beste vriendin hem helemaal niks vond hielp ook niet bepaald.
Je neemt je voor dat zij er niks mee te maken heeft maar het is toch erg lastig als je vrienden niet positief over iemand zijn. Dus na een paar keer daten heb ik het weer afgekapt maar miste hem toch dus weer contact gezocht. Dat is zo'n twee maanden doorgegaan dat het net niet serieus werd steeds, door mijn schuld, en toen was die het zat en was het over.
Nou dan spijt het me zeer.. Want dan heb ik het verkeerd opgeschreven. Ik vind dat vrienden er zijn om ook hun mening te geven en dat het niet fijn is als ze niet met die gene kunnen omgaan. Maar daardoor zou ik nooit iets laten wat ik zelf wil. Ik hoop dat ik nooit over het gevoel heen groei dat me vrienden heeel belangrijk zijn en dat ik ze niet zomaar laat vallen voor een of andere nieuwe lover. Zo komt jouw mening nu tenminste op me over alsof je je niet aan moet trekken van je vrienden want anders ben je niet volwassen..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik niet, want je liet je beinvloeden door de mening van je vrienden. Dat schrijf je namelijk zelf.
Mja, bij jou was het nog redelijk vers allemaal toch? Dan is het ook niet gek dat het een flinke impact heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Lallend het volgende:
[..]
Lastig lastig lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |