ik denk dat je haar t beste nu wat tijd kan geven, schrijf nog een mailtje dat je t jammer vind dat ze geen contact wilt maar dat je dat voor nu even respecteerd en je er bent voor als ze er wel klaar voor is...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef mallebomen het volgende:
De leugens gingen om kleine dingen, zoals dat ik ergens heen zou bellen maar het dan niet deed, ben nooit vreemd gegaan ofzo iets dergelijks. Ook was ik vroeger niet altijd eerlijk over geld. Gisteren is de bom gebarsten, maar weet nog steeds niet of het echt over is of niet. Haar moeder stelde voor om te mediaten, maar weet eigenlijk nog niet waarover, onze relatie of de scheiding. Het grootste probleem is ook de communicatie. Het is moeilijk om te wachten tot ze wat verteld of we gaan praten, ik stuur haar mails, sms haar en probeer te praten, maar ze houd gewoon de boot af, verder gaan we wel goed met elkaar om. Sinds gisteren slaapt ze op het logeerbed. Wel vreemd. Ergens heb ik nog hoop, maar dat is meestal toch...........
en nu moet je afleiding zoeken...niet achter die pc blijven hangen en naar je inbox staren...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:12 schreef mallebomen het volgende:
Grappig, heb ik net gedaan... En nu maar wachten, wat dus niet zo makkelijk is voor me.
ken het gevoel van hopen en wachten op een reactie...dus...enige wat beetje helpt is de deur uitgaan, iets met vrienden wat te gaan doen(je denkt er nog constant aan maar is minder erg dan naar je pc te turen)of keihard muziek aan en gaan poetsen ofzo hahaquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef mallebomen het volgende:
Hmmm, hoe weet jij dat nu weer....
Ja ga zo even wat anders doen en hopen dat ik er niet te veel aan denk..
Lekker!quote:
Ik vind het heel knap van jou, ik had het zeker niet gekunt!quote:
Waarvoor was je in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan, herstel gaat alleen lang duren en valt me vies tegen. Heb erg veel pijn.
M'n ex smstte me na m'n operatie, hoe 't met me was etc. Vond het wel lief dat 'ie aan me dacht, maar echt veel meer dan dat doet 't me niet meer.
Voor je amandelen was het toch (als ik me goed herrinder?).quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan, herstel gaat alleen lang duren en valt me vies tegen. Heb erg veel pijn.
M'n ex smstte me na m'n operatie, hoe 't met me was etc. Vond het wel lief dat 'ie aan me dacht, maar echt veel meer dan dat doet 't me niet meer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef mallebomen het volgende:
Goed gedaan!! Nu aan jezelf denken, sterkte met de pijn!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Voor je amandelen was het toch (als ik me goed herrinder?).
Veel sterkte & succes!
Knuffel!
Zwartedoos, probeer je daar een beetje aan vast te houden! Is je ex het echt waard dat jij je zo rot voelt?quote:
Tuurlijk kunnen we het allemaal. En wat ik me nu bedenk; Voor we iets met onze ex hadden, konden we het toch ook zonder hem/haar?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
En er staat een weekend met oldebastend mooi weer voor de boeg dus afleiding genoeg al denk je dan wel snel aan het samen zijn en leuke dingen doen met... maargoed, dat kan je ook met vrienden. we kunnen het allemaal
Goed bezig!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:50 schreef mallebomen het volgende:
Haha, het huis is al schoner dan het ooit is geweest!! Was even in de tuin bezig. Ga nu maar even naar de kapper, dat moest al een week.. Iig bedankt voor de steun!!
quote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
En nu in de bus kom ik hem gewoon weer tegen. En ik neem eigenlijk nooit de bus op zondag, net als hij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ook de hele tijd zal ik een berichtje sturen? maar ik heb afgesproken dat niet binnen 3 maanden te doen en die zijn nog niet voorbij....
het zou gewoon relaxed zijn als ik wel kon afspreken voor gewoon 'n terrasje (of doe ik mijzelf dan tekort?)
quote:Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef -Engel- het volgende:
chipssss....ik zou eigenlijk mijn msn uit moeten zetten....
ik wil toch niet weten wat ie gaat doen of nietmij heeft ie uit msn geflikkerd en nog betrap ik mezelf erop dat ik af en toe naar zn naam staar in mn lijstje en hoop dat ie nog eens online komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ook de hele tijd zal ik een berichtje sturen? maar ik heb afgesproken dat niet binnen 3 maanden te doen en die zijn nog niet voorbij....
het zou gewoon relaxed zijn als ik wel kon afspreken voor gewoon 'n terrasje (of doe ik mijzelf dan tekort?)![]()
hoe triest. En dan nog praten doet ie toch niet. Blerk.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |