ik denk dat je haar t beste nu wat tijd kan geven, schrijf nog een mailtje dat je t jammer vind dat ze geen contact wilt maar dat je dat voor nu even respecteerd en je er bent voor als ze er wel klaar voor is...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef mallebomen het volgende:
De leugens gingen om kleine dingen, zoals dat ik ergens heen zou bellen maar het dan niet deed, ben nooit vreemd gegaan ofzo iets dergelijks. Ook was ik vroeger niet altijd eerlijk over geld. Gisteren is de bom gebarsten, maar weet nog steeds niet of het echt over is of niet. Haar moeder stelde voor om te mediaten, maar weet eigenlijk nog niet waarover, onze relatie of de scheiding. Het grootste probleem is ook de communicatie. Het is moeilijk om te wachten tot ze wat verteld of we gaan praten, ik stuur haar mails, sms haar en probeer te praten, maar ze houd gewoon de boot af, verder gaan we wel goed met elkaar om. Sinds gisteren slaapt ze op het logeerbed. Wel vreemd. Ergens heb ik nog hoop, maar dat is meestal toch...........
en nu moet je afleiding zoeken...niet achter die pc blijven hangen en naar je inbox staren...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:12 schreef mallebomen het volgende:
Grappig, heb ik net gedaan... En nu maar wachten, wat dus niet zo makkelijk is voor me.
ken het gevoel van hopen en wachten op een reactie...dus...enige wat beetje helpt is de deur uitgaan, iets met vrienden wat te gaan doen(je denkt er nog constant aan maar is minder erg dan naar je pc te turen)of keihard muziek aan en gaan poetsen ofzo hahaquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef mallebomen het volgende:
Hmmm, hoe weet jij dat nu weer....
Ja ga zo even wat anders doen en hopen dat ik er niet te veel aan denk..
Lekker!quote:
Ik vind het heel knap van jou, ik had het zeker niet gekunt!quote:
Waarvoor was je in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan, herstel gaat alleen lang duren en valt me vies tegen. Heb erg veel pijn.
M'n ex smstte me na m'n operatie, hoe 't met me was etc. Vond het wel lief dat 'ie aan me dacht, maar echt veel meer dan dat doet 't me niet meer.
Voor je amandelen was het toch (als ik me goed herrinder?).quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Operatie is goed gegaan, herstel gaat alleen lang duren en valt me vies tegen. Heb erg veel pijn.
M'n ex smstte me na m'n operatie, hoe 't met me was etc. Vond het wel lief dat 'ie aan me dacht, maar echt veel meer dan dat doet 't me niet meer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef mallebomen het volgende:
Goed gedaan!! Nu aan jezelf denken, sterkte met de pijn!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Voor je amandelen was het toch (als ik me goed herrinder?).
Veel sterkte & succes!
Knuffel!
Zwartedoos, probeer je daar een beetje aan vast te houden! Is je ex het echt waard dat jij je zo rot voelt?quote:
Tuurlijk kunnen we het allemaal. En wat ik me nu bedenk; Voor we iets met onze ex hadden, konden we het toch ook zonder hem/haar?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
En er staat een weekend met oldebastend mooi weer voor de boeg dus afleiding genoeg al denk je dan wel snel aan het samen zijn en leuke dingen doen met... maargoed, dat kan je ook met vrienden. we kunnen het allemaal
Goed bezig!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:50 schreef mallebomen het volgende:
Haha, het huis is al schoner dan het ooit is geweest!! Was even in de tuin bezig. Ga nu maar even naar de kapper, dat moest al een week.. Iig bedankt voor de steun!!
quote:Op zondag 25 april 2010 12:53 schreef Tegan het volgende:
En nu in de bus kom ik hem gewoon weer tegen. En ik neem eigenlijk nooit de bus op zondag, net als hij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ook de hele tijd zal ik een berichtje sturen? maar ik heb afgesproken dat niet binnen 3 maanden te doen en die zijn nog niet voorbij....
het zou gewoon relaxed zijn als ik wel kon afspreken voor gewoon 'n terrasje (of doe ik mijzelf dan tekort?)
quote:Op zondag 25 april 2010 13:08 schreef -Engel- het volgende:
chipssss....ik zou eigenlijk mijn msn uit moeten zetten....
ik wil toch niet weten wat ie gaat doen of nietmij heeft ie uit msn geflikkerd en nog betrap ik mezelf erop dat ik af en toe naar zn naam staar in mn lijstje en hoop dat ie nog eens online komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ook de hele tijd zal ik een berichtje sturen? maar ik heb afgesproken dat niet binnen 3 maanden te doen en die zijn nog niet voorbij....
het zou gewoon relaxed zijn als ik wel kon afspreken voor gewoon 'n terrasje (of doe ik mijzelf dan tekort?)![]()
hoe triest. En dan nog praten doet ie toch niet. Blerk.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
Doe datquote:Op zondag 25 april 2010 13:14 schreef zwartedoos het volgende:
En nu ga ik maar de stad in, effe van de zon genieten en weg van mn latop![]()
hij was aan het zoeken....dus ik denk dat het je verbeelding is....quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef Tegan het volgende:
Toen ik de bus uit stapte heb ik mijn ex en zijn groep maar ingehaald, zodat ik ze niet heel de weg naar het station hoefde te zien. En toen binnen in het station ging ik een kaartje kopen, ik zag ze niet meer. En toen ik naar het perron liep was ik weer even dicht bij de deur. Stond mijn ex daar ineens, om zich heen zoekend. Toen keek ik hem aan en zei doei. Hij zei dat terug, en toen liep ik weg. Toen ik nog een keer naar achter keek zag ik de hele groep inc. ex de weg oversteken de stad in. Wat raar allemaal van vrijdag en dat hij nu helemaal naar binnen komt om iets te zeggen. Verbeeld ik me nu iets of wat?!
geen idee....quote:Op zondag 25 april 2010 14:43 schreef Tegan het volgende:
Maarja, waarom kwam hij naar binnen als hij en zijn vrienden de stad ingingen...
Als je er aan toe bent...lijkt me dat geen probleem...quote:Op zondag 25 april 2010 16:36 schreef Sjechov het volgende:
Mijn ex heeft mij ook gemailt met de vraag wat af te spreken.
Daar heb ik (voor mij logisch) positief op geantwoord.
We zijn op een rustige en goede manier uit elkaar gegaan, terwijl het in mijn ogen echt niet had gehoeven.
he dat is goed nieuws. Soms geld echt uit elke tragedie komt iets goeds voort.quote:Op zondag 25 april 2010 16:36 schreef Sjechov het volgende:
Mijn ex heeft mij ook gemailt met de vraag wat af te spreken.
Daar heb ik (voor mij logisch) positief op geantwoord.
We zijn op een rustige en goede manier uit elkaar gegaan, terwijl het in mijn ogen echt niet had gehoeven.
quote:Op zondag 25 april 2010 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je er aan toe bent...lijkt me dat geen probleem...
Ben wel nieuwsgierig naar hoe het uiteindelijk gegaan is.
We zijn uit elkaar gegaan door psychische problemen van haar.quote:Op zondag 25 april 2010 17:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
he dat is goed nieuws. Soms geld echt uit elke tragedie komt iets goeds voort.
Nee zij heeft geen borderline.quote:Op zondag 25 april 2010 17:48 schreef formerjellybean het volgende:
ja , zij heeft net als mij toch borderline???
Ergens vind ik het van haar toch heel wat zeggen hoor dat ze juist heeft besloten dat ze dat alleen wilde doen.
Voor mij is het dan meer zoiets van schijnbaar dat ze zelf even dingen te ingewikkeld vond en juist vond dat ze hard aan zichzelf moest werken.
Een dagbehandeling kan ook heel intensief zijn en juist voor zoiets moet je ook echt 100 procent voor gaan.
Ik zie het zo schijnbaar staat ze wat beter in haar schoenen nu en wil ze daardoor juist het contact oppakken.
Ben wel benieuwd hoe het uitpakt.
Zijn vrienden waren allemaal nog buiten, hij rookt niet en de wc daar is via buiten. Ik bedoelde meer na vrijdag, en ik weet ook wel dat ik mezelf gek aan het maken ben. Maar het is moeilijk niet te doen...quote:Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen idee....
misschien moest een van zijn maten naar de WC? Koffie/sigaretten halen?
ik ben er niet bij geweest.... maar mijn gevoel hierbij is dat je jezelf nu helemaal gek aan het maken ben...
en dat moet je niet doen.....
Heb jij er zoveel danquote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Tegan het volgende:
Het was echt exendag zeg. Was net in de bus terug naar huis, zat mijn andere ex van vier jaar geleden in de bus. Zag hem gelukkig pas toen hij een halte voor mij uitstapte.
Ik kwam zaterdag ook al een ander tegenquote:Op zondag 25 april 2010 22:04 schreef Tegan het volgende:
Het was echt exendag zeg. Was net in de bus terug naar huis, zat mijn andere ex van vier jaar geleden in de bus. Zag hem gelukkig pas toen hij een halte voor mij uitstapte.
Haha. Hem wil ik niet eens een ex noemen, maar officieel is dat wel zoquote:Op maandag 26 april 2010 19:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik kwam zaterdag ook al een ander tegenNiet zo gek lang mee gehad dus heel ander gevoel bij maar is toch een ex
overigens kan ik met haar prima een praatje maken...
Je dopamine-level is ook het hoogst tijdens de eerste 6 maanden, dus dan voelt het even extra intens bij het einde..quote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef w-man het volgende:
He mensen,
ben continue op zoek naar topics die mij de key kan geven voor het helen van een gebroken hart!
Na het lezen van MOD dacht ik; verstandelijk is alles te beredeneren maar met je hart kan je niets bevatten...that hurts.
Denk aan het nummer van Bonny Raitt: I can't make you love me if you don't...
Zoveel herkenbare pijn en onzekerheden, toepassen van tactiek om terug te winnen, stoer doen, tegenstrijdig gedrag...
Zelf pas ik ook het veelgenoemde 'vluchtgedrag' toe, alleen wanneer ik het dan heel gezellig heb gehad is de thuiskomst des te moeilijk, pijnlijk en alleen...
Misschien heb ik geen recht van spreken omdat ik in een halfslachtige relatie terecht was gekomen die uiteindelijk maar net 4 maanden heeft geduurd. Maar ik ben er nu achter dat wanneer je echt je hart geeft aan iemand, dat hij zeer zeker gebroken kan worden hoe kort de relatie ook maar geduurd heeft!!![]()
Herkenbaar???
Sjah he.. bezig blijven. En verstandelijk ben ik er over uit, gevoelsmatig is en blijft het enorm kut. Ik snap het maar jah... Door blijven gaan.quote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef w-man het volgende:
Zelf pas ik ook het veelgenoemde 'vluchtgedrag' toe, alleen wanneer ik het dan heel gezellig heb gehad is de thuiskomst des te moeilijk, pijnlijk en alleen...
Mijn toch best drukke sociale leven is wel de reden dat ik niet heel veel last heb van het gemis van mijn ex. Denk dat ik dan ook nog het voordeel heb dat mijn ex en ik niet echt een gemeenschappelijke vriendenkring hadden.quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef MOD het volgende:
[..]
Sjah he.. bezig blijven. En verstandelijk ben ik er over uit, gevoelsmatig is en blijft het enorm kut. Ik snap het maar jah... Door blijven gaan.
Anyway, ik had zomaar een vraag.
Hoe zit het met mensen die een druk sociaal leven hebben? Zijn die per definitie sneller over hun ex heen omdat ze meer afleiding hebben, sneller gaan inzien dat er meerdere vissen in de zee zwemmen en gewoon meer gestimuleerd worden verder te kijken?
En als je geen sociaal leven heb en vrij weinig mee maak dus sneller geneigd ben er in te blijven hangen?
Is het niet gewoon dat je je waardes moet verleggen en lol moet gaan maken met nieuwe mensen zodat je weer een ander tegen het lijf loopt?
Want de enige redemie die ik me kan bedenken om over mijn ex heen te komen is om ook daadwerkelijk een compleet nieuw leven aan te boren met compleet nieuwe mensen en ook echt opnieuw verliefd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |