Ik bedoel inderdaad er geen moeite meer mee hebben.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Wat is je omschrijving van ' los laten '? Iemand compleet vergeten zijn of het feit dat je geen moeite meer hebt met de breuk en de situatie.
Is het niet juist een positief teken dat jullie iets meer praten. De lucht is een beetje geklaard, allebei neer weten te leggen bij de situatie en weer verder met een eigen leven.
Mijn ex kan dat wel bij mij, ik niet bij haar... Een dood normaal praatje als vrienden met haar voelt bij mij nog niet zoals het zou moeten horen.
Ik heb ondertussen wel gemerkt dat het niet echt veel uit maakt om veel af te spreken en veel plannen te maken. Ja het helpt je wel om je gedachtes te verzetten, maar zo werk je imo de pijn steeds naar de achtergrond ipv het ook echt te verwerken.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:05 schreef goofy_goober het volgende:
Een paar users hier houden ervan om hunzelf elke dag te pijnigen door het steeds over hun ex te hebben, lijkt het wel. Ga naar buiten in plaats van te gaan zitten wenen over je ex achter de computer, het is 27 graden! Ga fietsen, wandelen, sporten, shoppen of terrassen!!
Als ik dit zo lees koester jij op zich het contact wel, maar nu niet de "confrontatie", omdat je nu kwestbaarder bent als "normaal".quote:Op donderdag 29 april 2010 11:08 schreef maartjeh het volgende:
Mijn ex heeft me na mijn operatie een aantal SMSjes gestuurd met de vraag hoe het met me ging enzo. Hij was en is wel bezorgd om me. Ik heb er op gereageerd, gewoon, normaal. Ik vind 't leuk dat 'ie aan me denkt op dat soort momenten en dat 'ie me af en toe SMSt, maar meer dan dat doet het me niet meer.
Gister liet hij weten dat hij graag op ziekenbezoek bij me wil komen, MAAR.. ik heb gezegd dat dat me beter leek van niet.
Ja jongens, ik heb voor 't eerst écht gekozen voor wat goed voor MIJ is, en ik heb eindelijk eens 'nee' verkocht.Het gaat goed met me, en dit was daar voor mij echt een bevestiging van.
![]()
Nee juist niet. Ik heb zelf wel de indruk dat ik het ergste achter de rug heb. Ik sta sterker in m'n schoenen, ik vind het niet meer belangrijk om hem te zien, ik heb andere prioriteiten. Dat neemt niet weg dat ik hem helemaal niet zie, want wij zien elkaar regelmatig vanwege werk, maar dat doet me niets. Hij wil buiten dat werk om afspreken maar ik voel daar niets meer voor.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees koester jij op zich het contact wel, maar nu niet de "confrontatie", omdat je nu kwestbaarder bent als "normaal".
Klopt dat?
Ik denk dat het mij wel wat zal doen als ik morgen mijn ex zie, maar voor mijn gevoel nu alleen bezorgdheid eigenlijk over haar.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik heb zelf wel de indruk dat ik het ergste achter de rug heb. Ik sta sterker in m'n schoenen, ik vind het niet meer belangrijk om hem te zien, ik heb andere prioriteiten. Dat neemt niet weg dat ik hem helemaal niet zie, want wij zien elkaar regelmatig vanwege werk, maar dat doet me niets. Hij wil buiten dat werk om afspreken maar ik voel daar niets meer voor.
Ik heb mijn ex gistermiddag even gezien, en natuurlijk doet het me nog wel IETS, maar veel minder dan voorheen. Het is een beetje een gevoel van 'ik mis de persoon die je was/jij bent niet meer de persoon waarop ik zo verliefd ben geweest/ik mis wie 'wij' waren' ofzo. Kan het niet echt uitleggen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:11 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij wel wat zal doen als ik morgen mijn ex zie, maar voor mijn gevoel nu alleen bezorgdheid eigenlijk over haar.
Voor de rest (denk ik) niet veel bijzonders eigenlijk.
Nu je dat zo zegt.. op het moment van het krijgen van die SMSjes niet. Het voelt juist goed om er somehow 'los' van te zijn, eindelijk. Maar nu ik je vraag lees.. tuurlijk doet het me ergens diep van binnen wel wat in de zin van dat ik het jammer vind dat die fijne gevoelens tussen ons weg zijn. Maar dat zijn niet meer de eerste gevoelens die boven komen drijven op zo'n moment.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:09 schreef MOD het volgende:
[...]
Maartje, vind jij het niet erg, vervelend of stom dat die smsjes je niet veel meer doen?
Welke knoop?quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:32 schreef Rbhp het volgende:
Ik ben heel bang om mijn ex te missen, vanavond ga ik de knoop doorhakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |