Ik denk dat het heel wat verschil maakt of je het al écht verwerkt hebt of niet. Feit blijft wel dat een drukker leven ervoor zorgt dat je hoofd minder vaak leeg kan zijn, en dat je dan eerder aan je ex zou kunnen gaan denken. Persoonlijk keur ik het leven opzettelijk drukker maken na een breuk af, omdat ik vind dat je dan het risico loopt weg te rennen voor de verwerking. Dat kom je dan later weer tegen...quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef MOD het volgende:
[..]
Sjah he.. bezig blijven. En verstandelijk ben ik er over uit, gevoelsmatig is en blijft het enorm kut. Ik snap het maar jah... Door blijven gaan.
Anyway, ik had zomaar een vraag.
Hoe zit het met mensen die een druk sociaal leven hebben? Zijn die per definitie sneller over hun ex heen omdat ze meer afleiding hebben, sneller gaan inzien dat er meerdere vissen in de zee zwemmen en gewoon meer gestimuleerd worden verder te kijken?
En als je geen sociaal leven heb en vrij weinig mee maak dus sneller geneigd ben er in te blijven hangen?
Is het niet gewoon dat je je waardes moet verleggen en lol moet gaan maken met nieuwe mensen zodat je weer een ander tegen het lijf loopt?
Want de enige redemie die ik me kan bedenken om over mijn ex heen te komen is om ook daadwerkelijk een compleet nieuw leven aan te boren met compleet nieuwe mensen en ook echt opnieuw verliefd te worden.
Ik moet ook altijd aan mijn ex denken als ik iets lees over PSV, terwijl ik verder vrijwel niets heb met voetbalquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:25 schreef zwartedoos het volgende:
raar, ik had n blij gevoel toen ik zag dat de favo snookerspeler van mn ex de finale gewonnen had
ik moet ook niet meer zo veel aan hem denken, voor hem is het uit het oog uit het hart had ik dat maarquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan mijn ex denken als ik iets lees over PSV, terwijl ik verder vrijwel niets heb met voetbal.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan mijn ex denken als ik iets lees over PSV, terwijl ik verder vrijwel niets heb met voetbal.
Zorg dan dat jij ze niet maak!quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, tja hij maakt zoveel slechte keuzes he.
Ik ben geen PSV-fan hoor, hij juistquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:02 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zorg dan dat jij ze niet maak!
Wordt gewoon ff "supporter" van een andere club he
Hahahaha.
Maar hoe is het verder met je Tegan?
Ze wou een afspraak maken en ik heb gezegd dat dat goed was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben geen PSV-fan hoor, hij juist.
Verder wel ok. Nadat ik hem tegen kwam zondag nog even met hem gebeld toen ik van de bushalte naar huis fietste. Was leuk, en meerdere keren wilde ik ophangen maar bleef hij maar praten. Dus hij vond het ook wel fijn.
En voor de rest, tja. Ga waarschijnlijk stoppen met mijn opleiding, en weet nog niet wat ik ga doen. Heb het nog aan niemand verteld, behalve een vriendin en mijn moeder. Poeh. Maar dat overleef ik ook wel weer. Alleen weet nog niet wat ik nu volgend jaar moet gaan doen.
Hoe is het met jou? Had je nou weer contact met je ex?
Het ging niet zo zeer om het trouwvoorbeeld... ging er meer om: 'ik hoop het niet meer op deze manier mee te maken, lijkt me niet zo lekkerrrrr!'quote:Op woensdag 28 april 2010 09:54 schreef vosss het volgende:
Alsof trouwen werkelijk een bekroning op je relatie is en een zekerheid dat de relatie nooit meer stuk loopt.
Ik sta in het geheel niet achter het instituut huwelijk.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:28 schreef MOD het volgende:
[..]
Sjah he.. bezig blijven. En verstandelijk ben ik er over uit, gevoelsmatig is en blijft het enorm kut. Ik snap het maar jah... Door blijven gaan.
Anyway, ik had zomaar een vraag.
Hoe zit het met mensen die een druk sociaal leven hebben? Zijn die per definitie sneller over hun ex heen omdat ze meer afleiding hebben, sneller gaan inzien dat er meerdere vissen in de zee zwemmen en gewoon meer gestimuleerd worden verder te kijken?
En als je geen sociaal leven heb en vrij weinig mee maak dus sneller geneigd ben er in te blijven hangen?
Is het niet gewoon dat je je waardes moet verleggen en lol moet gaan maken met nieuwe mensen zodat je weer een ander tegen het lijf loopt?
Want de enige redemie die ik me kan bedenken om over mijn ex heen te komen is om ook daadwerkelijk een compleet nieuw leven aan te boren met compleet nieuwe mensen en ook echt opnieuw verliefd te worden.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:20 schreef pwxxx het volgende:
Ik spreek iemand al ruim een jaar niet meer maar blijf haar maar missen. Kan er blijkbaar maar niet overheen komen. We zijn een half jaar samen geweest ongeveer, nou ja, samen... we wilden ons niet binden dus officieel had het geen naam. Maar na een tijdje voelde ik zoveel voor haar dat ik toch wilde maar zij niet. Toen is ze met een ander gegaan, maar ik kom er niet over heen lijkt wel...
Wat is je omschrijving van ' los laten '? Iemand compleet vergeten zijn of het feit dat je geen moeite meer hebt met de breuk en de situatie.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik vraag me af of het echt mogelijk is om je ex "los te laten" Ik ben er al 4 jaar mee bezig en dacht dat ik dat wel gedaan had, maar de laatste tijd begin ik daar toch weer zwaar aan te twijfelen....
K heb nu sinds kort weer een relatie, de eerste na de scheiding en ineens merk ik van mezelf dat ik veel meer "contact" met me ex heb..... en vraag me af waarom dat ineens is![]()
Omdat we allebei oprecht de hoop hebben vrienden te kunnen blijven. Ik trek het nog niet, vandaar dat het contact ook blijft bij af en toe een smsje of een kort belletje.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:37 schreef w-man het volgende:
Ja Just Lost,
Waarom krijg je nog berichtjes van haar als je het niet trekt?? Vooral als het gaat om datgene of die dingen die jij liever met haar had gedaan!!! Damn, dan maar geen vriendjes blijven.....dat snijdt je ziel toch in stukjes?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |