abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81093532
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Ehm, als ik aangeef dat ik iets niet zeker weet, hoe kun je dan aangeven dat ik dat wel zeker weet?
Ik geef toe dat ik niet logisch bezig ben, maar dat vind ik ook niet echt blinken van logica...
Probeer haar eens op te bellen/een sms te sturen met alles wat je tegen ons gezegd hebt. Dat je opzich geen interesse meer in haar hebt, maar dat je wel met veel vragen zit waar je geen (duidelijk) antwoord op hebt gekregen.

Ga met haar praten, vraag of ze ergens even iets met je wilt drinken en praat met elkaar Het is immers al meer dan een half jaar geleden.. Je moet wel duidelijk maken dat het gaat om de vragen die jij hebt, en niet omdat je haar terug wilt. Anders kan dat haar afschrikken.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:38:04 #252
104367 Thrackan
new and improved
pi_81099711
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:53 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Probeer haar eens op te bellen/een sms te sturen met alles wat je tegen ons gezegd hebt. Dat je opzich geen interesse meer in haar hebt, maar dat je wel met veel vragen zit waar je geen (duidelijk) antwoord op hebt gekregen.

Ga met haar praten, vraag of ze ergens even iets met je wilt drinken en praat met elkaar Het is immers al meer dan een half jaar geleden.. Je moet wel duidelijk maken dat het gaat om de vragen die jij hebt, en niet omdat je haar terug wilt. Anders kan dat haar afschrikken.
Kijk en van die suggestie vroeg ik me dus af of dat verstandig was.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_81104267
Ik denk dat het volgende topic erg goed verwoord hoe het verwerkingsproces nou in elkaar zit met do's en don't's en met een dosis humor erin. Maar het mooie is dat het vooral recht voor z'n raap is!
Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic

Echt een aanrader en ik moet zeggen het helpt wel bij het bewustwordingsproces!
DUS LEZEN!!
pi_81106351
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:38 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Kijk en van die suggestie vroeg ik me dus af of dat verstandig was.
Dat denk ik wel, praten is altijd goed. Tenzij ze je echt niet meer onder ogen wilt komen.. maar dan is er meer aan de hand denk ik. Als jij de situatie uitlegt en gewoon zegt hoe het zit zal ze, mits ze echt om je geeft, echt wel willen praten met je
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:54:58 #255
104367 Thrackan
new and improved
pi_81106959
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Lallend het volgende:
Ik denk dat het volgende topic erg goed verwoord hoe het verwerkingsproces nou in elkaar zit met do's en don't's en met een dosis humor erin. Maar het mooie is dat het vooral recht voor z'n raap is!
Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic

Echt een aanrader en ik moet zeggen het helpt wel bij het bewustwordingsproces!
DUS LEZEN!!
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:20 schreef Xebrozius het volgende:
De relatie is voorbij

De meest belangrijke regel die er is. Op het moment dat je gedumpt bent herhaal deze regel zo vaak als nodig is om dit besef in te laten zinken. Ooit zal je je beter voelen tot die tijd heb je dit te accepteren.
Laat geen ruimte over voor hoop, dit zorgt alleen maar voor een erg lang verwerkingsproces en kan je in de lange duur alleen maar meer schaden.
Dit kan ik dus compleet beamen. Hoop op iets onmogelijks is killing. Momenteel zou ik het liefst willen dat die hoop per direct, en het liefst zo hard mogelijk, de grond in werd gestampt.

Overigens bedoel ik met zo hard mogelijk niet dat ze dood moet natuurlijk, dat wens ik niemand toe.
pi_81107782
@Thrackan: waarom heb je haar in godsnaam gevraagd of zij die dag daar achter de bar stond?

En dan nog, ze kan wel aangeven dat ze het niet leuk zou vinden, maar WTF heb jij daar mee te maken? Jij wilt naar een toffe band kijken. Dan doe je dat en dan maakt het geen zak uit dat je ex daar toevallig achter de bar staat.

Mijn ex werkte destijds in de Super hier. Toen ben ik ook niet al mn boodschappen bij de Aldi gaan halen omdat zij daar werkt. Komop zeg, ik moest toch eten.

En jij had gewoon dat leuke bandje moeten bekijken en niet eerst aan haar vragen en vervolgens niet gaan.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:14:59 #257
104367 Thrackan
new and improved
pi_81108144
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef vosss het volgende:
@Thrackan: waarom heb je haar in godsnaam gevraagd of zij die dag daar achter de bar stond?

En dan nog, ze kan wel aangeven dat ze het niet leuk zou vinden, maar WTF heb jij daar mee te maken? Jij wilt naar een toffe band kijken. Dan doe je dat en dan maakt het geen zak uit dat je ex daar toevallig achter de bar staat.

Mijn ex werkte destijds in de Super hier. Toen ben ik ook niet al mn boodschappen bij de Aldi gaan halen omdat zij daar werkt. Komop zeg, ik moest toch eten.

En jij had gewoon dat leuke bandje moeten bekijken en niet eerst aan haar vragen en vervolgens niet gaan.

Eh, omdat ik geen hekel aan haar heb? Op de een of andere manier houd ik van nature rekening met anderen, heel raar...
Daarnaast is het geen grote tent, dus zit je constant in elkaars blikveld. In de Super kun je simpelweg de andere kassa nemen.
pi_81108438
Ook dan zie je elkaar gewoon hoor.

Ik laat iig geen leuke dingen schieten omdat ik weet dat mijn ex daar ook is. En ik heb ook geen hekel aan haar. Wel even wat afstand genomen omdat het nogal een ingewikkelde zaak is etc, maar leuke dingen laat ik op zeker niet schieten omwille van haar.

Nope, ik ben weer alleen en als ik een leuk bandje wil zien dan doe ik dat en dan maakt het me niet uit of mijn ex daar is.
Wat me wel uit maakt is als mijn ex daar is en die zou pontificaal voor mn neus met iemand anders gaan staan zoenen ofzo, maar dat verwacht ik ook niet dat ze dat zou doen.

Dat is namelijk ook rekening houden met elkaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81110416
Het valt me op dat de gesprekken steeds verder terug gaan in de tijd. Alles was niet zo rooskleurig als ik geloofde.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:02:51 #260
104367 Thrackan
new and improved
pi_81110629
Ik heb bij deze besloten de storm maar gewoon even uit te zitten en afleiding te zoeken.
pi_81147785
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:02 schreef Thrackan het volgende:
Ik heb bij deze besloten de storm maar gewoon even uit te zitten en afleiding te zoeken.
Knap, ik heb het gevoel weer terug te zijn gevallen en heb er flink om lopen janken en voel mij erg eenzaam en in de steek gelaten. Heb onbewust 1,5 uur gewandeld terwijl ik altijd de persoon was die 5 minuten door het park al veel vond.. Heb moeite om de ware ik terug te vinden en merk dat ik zo weinig sociale contacten heb. Op het werk is het zo eenvoudig om contacten te leggen met collega's van andere afdelingen enzo maar in het dagelijkse leven lijkt iedereen al een grote vrienden kring te hebben waarbij het onmogelijk is om hierin te kunnen stromen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik een vriendenkring op kan bouwen.
Ik ken mijzelf zo slecht en weet niet wat ik wil.. Ik loop al sinds de pubertijd met het probleem dat ik niet weet wat ik met mijn leven wil gaan doen. Ik word er haast wanhopig van.. mijn ex zegt dat ik ook professionele hulp nodig heb om mijn leven weer een beetje op orde te krijgen en soms denk ik dat ook maar ik weet niet hoe de stap te zetten.
Lastig lastig lastig...
pi_81148013
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Lallend het volgende:

[..]

Knap, ik heb het gevoel weer terug te zijn gevallen en heb er flink om lopen janken en voel mij erg eenzaam en in de steek gelaten. Heb onbewust 1,5 uur gewandeld terwijl ik altijd de persoon was die 5 minuten door het park al veel vond.. Heb moeite om de ware ik terug te vinden en merk dat ik zo weinig sociale contacten heb. Op het werk is het zo eenvoudig om contacten te leggen met collega's van andere afdelingen enzo maar in het dagelijkse leven lijkt iedereen al een grote vrienden kring te hebben waarbij het onmogelijk is om hierin te kunnen stromen. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik een vriendenkring op kan bouwen.
Ik ken mijzelf zo slecht en weet niet wat ik wil.. Ik loop al sinds de pubertijd met het probleem dat ik niet weet wat ik met mijn leven wil gaan doen. Ik word er haast wanhopig van.. mijn ex zegt dat ik ook professionele hulp nodig heb om mijn leven weer een beetje op orde te krijgen en soms denk ik dat ook maar ik weet niet hoe de stap te zetten.
Lastig lastig lastig...
wandelen (bewegen is altijd goed....)

Vind je zelf ook dat je prof. hulp nodig hebt????
Als je daar niet achter staat dan heeft het niet zo veel zin namelijk
pi_81149294
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef Lallend het volgende:

[..]

Lastig lastig lastig...
Spiegelbeeld Ik zou graag.... Waarom lukt het dan niet
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_81153082
quote:
wandelen (bewegen is altijd goed....)

Vind je zelf ook dat je prof. hulp nodig hebt????
Als je daar niet achter staat dan heeft het niet zo veel zin namelijk
Ik vind bewegen ook erg belangrijk, neem altijd de fiets naar mijn werk maar het ging meer om het feit dat ik zo lang was wezen wandelen terwijl dat zo niet ik ben
tja, denk dat professionele hulp wel goed kan zijn om voor mijzelf doelen te gaan stellen, welke stappen ik kan ondernemen en hoe ik met bepaalde gevoelens/gedachten omga. Maar of ik het echt nodig heb om mij weer gelukkig te voelen denk ik uiteindelijk niet nodig maar denk dat het de weg er naartoe wel kan verlichten en dat ik niet in verkeerde patronen val die ik met hulp aan kan zien komen en hier geen problemen mee krijg.
Nouja deels denk ik: we zien wel waar het schip strand. Maar aan de andere kant, ik wil ook niet shit meenemen mijn volgende relatie in. Heb er behoorlijk de pest in gekregen dat mijn ex dat namelijk wel heeft gedaan bij mij. Maar dat is een ander verhaal

Wat bedoel jij precies te vertellen Xanthas? Ik weet zo niet waar jij op mikt op dit moment
pi_81153435
Ik had even een 'goed' gesprek met mijn ex gehad. Over dat we het weer zouden kunnen proberen maar dan moest er wel heel wat veranderen. Hij deed hartstikke zielig en zei dat hij alleen maar thuis zat.
Krijg ik 2 minuten nadat hij weg is een smsje:

Hee lief, hoe was het vandaag? Hoelaat wil je dat ik morgen bij je ben? xxxx

Dat smsje was duidelijk niet voor mij bedoeld.
pi_81153595
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:20 schreef melanie_x het volgende:
Ik had even een 'goed' gesprek met mijn ex gehad. Over dat we het weer zouden kunnen proberen maar dan moest er wel heel wat veranderen. Hij deed hartstikke zielig en zei dat hij alleen maar thuis zat.
Krijg ik 2 minuten nadat hij weg is een smsje:

Hee lief, hoe was het vandaag? Hoelaat wil je dat ik morgen bij je ben? xxxx

Dat smsje was duidelijk niet voor mij bedoeld.
Au..... dat moet kut zijn.... hoe gaat het nu met je?
Het positieve eraan is dat je nu wel 100% zeker weet dat je nooit meer bij elkaar moet komen. (tenminste dat lijkt mij..)
pi_81153947
Nou het gaat eigenlijk wel goed met me!
Eerst twijfelde ik heel veel maar dat is nu ook niet meer nodig.

Toen het net uit was zat hij meteen met een andere meid. Met haar 'daten' en dan mij ook elke dag smsen van: Ik hou van je! Je bent de enige voor me!

Natuurlijk voel ik me nog klote over de hele situatie, maar ik accepteer nu ook wel dat het gewoon niks meer wordt. Klaar.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:19:40 #268
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_81157159
Boh gek! Ik zat net te zoeken hoe je van het missen van je ex af kan komen. Tips iemand?
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:52:41 #269
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_81158958
Dit topic doorlezen
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:54:26 #270
262674 Graseter
pi_81159043
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef MOD het volgende:
Dit topic doorlezen
Ik zie heel veel woordjes
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:01:51 #271
262674 Graseter
pi_81159503
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:52 schreef MOD het volgende:
Dit topic doorlezen
Meer tips? Beste 3 tips uit deze reeks
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_81162143
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Lallend het volgende:

[..]
Wat bedoel jij precies te vertellen Xanthas? Ik weet zo niet waar jij op mikt op dit moment
Dat het zo herkenbaar is. Al probeer ik het nog steeds op eigen kracht, maar ik word er een beetje down van. Het lijkt nergens heen te gaan.
pi_81168475
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:42 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Dat het zo herkenbaar is. Al probeer ik het nog steeds op eigen kracht, maar ik word er een beetje down van. Het lijkt nergens heen te gaan.
Ah zo, ja ik ben ook nog steeds op eigen kracht bezig alleen ik kom mijzelf nu zo ontzettend tegen en weet dat ik zelf ook dingen heb gedaan (nouja eigenlijk gelaten..) wat problemen heeft gegeven in de relatie. Helaas was mijn ex minder strijdvaardig dan ik. Zegt opzich ook wel wat over haar tenslotte terwijl ik in het verleden juist heel veel voor haar heb moeten knokken.
Het gevoel van nergens heen te gaan heb ik ook wel ja. Ach we zullen zien over een tijdje en we zien wel of ik plotseling op iemand verliefd word. Zou wel heel erg mooi wezen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 08:48:56 #274
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81168870
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 23:42 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk liggen je meetpunten te dicht bij elkaar in de buurt. Dan valt verandering/verbetering nauwelijks op, terwijl die wel degelijk aan de gang is.
  zondag 9 mei 2010 @ 05:46:19 #275
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_81203933
Mijn verloofde verliefd op een ander, sinds gisteren is het uit, na 4 jaar en we zijn nog financieel verbonden aan elkaar. Ik ben helemaal leeg. Kapot.
No bad soldiers under a good leader
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')