abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81066212
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef Lancero het volgende:
SingleLife, ja dat is zwaar kaa-uuu-tee!
Ik heb dat vaker bij andere mannen (maar ook vrouwen hoor) gezien dat hun relatie nog niet goed over is en ze zijn al aan een andere begonnen. Ik heb dat zelf nooit kunnen snappen dat ze dat kunnen. Hoewel ik zelf weleens denk, kon ik dat maar dan zat ik nu niet zo in een diep dal. Maar ja dan vraag ik me ook af, is het simpelweg dat ze dat gewoon kunnen of betekende hun relatie dan eigenlijk helemaal niks voor ze?

Zelf heb ik heel sterk dat ik eerst wil dat ik geen issues meer hebt met mijn afgelopen relatie voordat ik uberhaupt met een nieuwe begin, want ik anders het gevoel heb dat ik een persoon alleen maar gebruik om iemand anders te vergeten. En imo verdient niemand zo'n behandeling. Dus andersom zou ik ook niet willen, want ik wil ook niet door iemand gebruikt te worden om een ander te vergeten.
Sommige mensen zijn niet sterk genoeg om het alleen te verwerken. Dus zadelen ze liever iemand anders op met hun problemen, of ze verdringen het door aan een nieuwe relatie te beginnen. Mijn ex is er ook zo 1. Het is wel extra kut, maar je weet wel gelijk wat je aan zo iemand hebt. Niets dus.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81067238
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:30 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn niet sterk genoeg om het alleen te verwerken. Dus zadelen ze liever iemand anders op met hun problemen, of ze verdringen het door aan een nieuwe relatie te beginnen. Mijn ex is er ook zo 1. Het is wel extra kut, maar je weet wel gelijk wat je aan zo iemand hebt. Niets dus.
Daar komt het idd op neer. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat mensen voor de makkelijkste uitweg kiezen, we leven nou eenmaal in een tijd dat niemand zn eigen verantwoordelijkheid wilt nemen. Er niet bij nadenken dat ze daardoor juist andere mensen alleen maar kwetsen.

Anyway, ik ben ook blij voor je dat het je weer voor de wind gaat. Maar je aanwezigheid wordt nog wel gewaardeerd!
It's not having what you want, it's wanting what you've got.
pi_81067699
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Lancero het volgende:

[..]

Daar komt het idd op neer. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat mensen voor de makkelijkste uitweg kiezen, we leven nou eenmaal in een tijd dat niemand zn eigen verantwoordelijkheid wilt nemen. Er niet bij nadenken dat ze daardoor juist andere mensen alleen maar kwetsen.

Anyway, ik ben ook blij voor je dat het je weer voor de wind gaat. Maar je aanwezigheid wordt nog wel gewaardeerd!
Thx!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  donderdag 6 mei 2010 @ 00:41:51 #229
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_81071697
ik mis je ik mis je ik mis je en ik haat t je zit te diep in mn hart....ga weg of of fix t ofzo
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_81071860
Iets voor Koninginnedag was het drie jaar geleden dat we voor het eerst zoenden .

Kut. Ik kan er best tegen dat hij geen relatie wil, maar ik kan er niet tegen dat hij ons een echte kans heeft gegeven. Ik moet echt echt echt geen contact hebben zeg, kan er niet meer tegen .
pi_81072441
gisteren hebben we soort van officieel afscheid genomen, laatste keer samen een jointje roken, laatste keer seks, laatste keer knuffelen.
en nu
ben ik alleen. ik heb vrienden maar niemand zoals hij en aangezien ik nogal een moeilijk persoon ben kan ik mijn zooi ook bij niemand anders kwijt en ik heb hem gewoon nodig en ik wil naast hem liggen en tegen hem aankruipen en dat het eerste wat ik doe als ik wakker word hem een kusje geven is.
ik weet dat het beter is zo maar ik ga echt dood, en het word alleen maar erger en erger, ik weet het zeker, want dit is pas de eerste fucking dag.
ik wou dat ik hem kon haten maar ik kan het niet, ik zou willen dat we perfect waren voor elkaar maar we zijn het niet en ik HAAT het dat ik zo veel van hem hou.
ik ben al depressief genoeg van mezelf, ik weet echt niet hoe ik dit ga overleven, ik wil alleen maar slapen en huilen.
ik heb hun vaders nog gekend,
ze kochten zoethout voor een cent
ik zag hun moeders touwtje springen
pi_81075573
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 01:09 schreef feyd het volgende:
gisteren hebben we soort van officieel afscheid genomen, laatste keer samen een jointje roken, laatste keer seks, laatste keer knuffelen.
en nu
ben ik alleen. ik heb vrienden maar niemand zoals hij en aangezien ik nogal een moeilijk persoon ben kan ik mijn zooi ook bij niemand anders kwijt en ik heb hem gewoon nodig en ik wil naast hem liggen en tegen hem aankruipen en dat het eerste wat ik doe als ik wakker word hem een kusje geven is.
ik weet dat het beter is zo maar ik ga echt dood, en het word alleen maar erger en erger, ik weet het zeker, want dit is pas de eerste fucking dag.
ik wou dat ik hem kon haten maar ik kan het niet, ik zou willen dat we perfect waren voor elkaar maar we zijn het niet en ik HAAT het dat ik zo veel van hem hou.
ik ben al depressief genoeg van mezelf, ik weet echt niet hoe ik dit ga overleven, ik wil alleen maar slapen en huilen.
Kop op.. ik denk dat het voor jou een goed idee is om een paar vellen papier en een pen te pakken en al je frustraties en woede er op te plempen. als je helemaal leeg bent na het schrijven even een klein wandelingetje maken en proberen te genieten van de meest eenvoudige dingen om je heen. grote kans dat je dan weer rustig bent en een moment van innerlijke rust hebt
dit heeft mij erg geholpen.. wat je trouwens het beste niet kunt doen is dit soort dingen wat je hier boven schrijft voor jezelf in je hoofd blijven herhalen want dit heeft juist als effect dat het ook erger gaat worden. Je moet het jezelf tenslotte niet aanpraten
ik ken je verder niet maar vind wat je hier boven schrijft best ernstig, weet niet of je al langer met psychische klachten rond loopt? maar zo ja lijkt het mij goed om professionele hulp in te proberen te schakelen mocht dit nog niet het geval zijn.
maar deels snap ik wel hoe jij je voelt ja... maakt het allemaal erg moeilijk maar probeer jezelf tenminste te vergeven. dat is het aller belangrijkste.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:02:50 #233
104367 Thrackan
new and improved
pi_81088599
Hoi, ik ben sinds een dik halfjaar weer vrijgezel na een relatie van 3,5 jaar en ik merk dat ik daar nog steeds niet overheen ben. Ik heb haar sinds augustus niet meer gezien/gesproken, wat bij mij resulteert dat ik me dingen blijf afvragen en dus regelmatig aan haar denk.

Geen idee of die dingen gewoon vragen (via mail oid) een goed plan is of niet...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_81088632
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:02 schreef Thrackan het volgende:
Hoi, ik ben sinds een dik halfjaar weer vrijgezel na een relatie van 3,5 jaar en ik merk dat ik daar nog steeds niet overheen ben. Ik heb haar sinds augustus niet meer gezien/gesproken, wat bij mij resulteert dat ik me dingen blijf afvragen en dus regelmatig aan haar denk.

Geen idee of die dingen gewoon vragen (via mail oid) een goed plan is of niet...
Heb je ook nog gevoelens voor haar? Of zijn het gewoon 'normale' vragen?
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:09:08 #235
104367 Thrackan
new and improved
pi_81088839
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:03 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Heb je ook nog gevoelens voor haar? Of zijn het gewoon 'normale' vragen?
Er zit nog wel wat gevoel achter, terwijl ik ook weet dat ik niet meer verder wil. Wat ik me voornamelijk afvraag, ook al weet ik dat ik het eigenlijk niet eens zou moeten willen weten, is waarom ze echt resoluut alle contact verbroken heeft.

En ja, ik vermoed dat er aan haar kant ook nog gevoel zit. Ik denk ook dat ik dat wil horen, ik wil er alleen niks mee doen.

Leuk man, exen
pi_81089230
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:09 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Er zit nog wel wat gevoel achter, terwijl ik ook weet dat ik niet meer verder wil. Wat ik me voornamelijk afvraag, ook al weet ik dat ik het eigenlijk niet eens zou moeten willen weten, is waarom ze echt resoluut alle contact verbroken heeft.

En ja, ik vermoed dat er aan haar kant ook nog gevoel zit. Ik denk ook dat ik dat wil horen, ik wil er alleen niks mee doen.

Leuk man, exen
Waarom wil je dat horen, terwijl je er niets mee wilt doen?
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:31:50 #237
104367 Thrackan
new and improved
pi_81089817
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:18 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Waarom wil je dat horen, terwijl je er niets mee wilt doen?
Geen idee, als het allemaal logisch was in mijn hoofd had ik er ook geen probleem mee gehad
pi_81089956
Heel raar. Ik heb tijdens het verwerken nooit de fase doorgemaakt dat ik hem haatte. Op de een of andere manier heb ik er vrede mee, en weet ik dat ik wel wat beters kan krijgen. Ik verbeter mijzelf, en dat gaat voortreffelijk.
Ik kan natuurlijk niet helpen dat mijn gedachten naar hem uitgaan, er is sinds hem ook niemand meer geweest. Maar ik denk dat ik het losgelaten heb, wat goed is. Toch blijf ik het raar vinden dat ik hem niet haat, gezien de dingen die hij zei toen hij het uitmaakte. Het zal wel iets goeds over mij zeggen.
pi_81090015
Mooi om te zien dat bijna alle mensen waar ik 2,5 maand geleden mee in dit topic zat nooit meer posten hier
Ikzelf kan me niet meer herinneren hoe mijn relatie was, terwijl het toch 1,5 jaar lang duurde en ruim twee maanden uit is.
Had toen net toevallig mijn ex weer aan de telefoon, na 2,5 maand voor het eerst....ben er echt overheen, want deed me niks
Er is ook zoveel leuks gebeurt in de tussentijd
pi_81090298
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:31 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Geen idee, als het allemaal logisch was in mijn hoofd had ik er ook geen probleem mee gehad
Hmm, wellicht even een topic openen met het hele verhaal
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:57:47 #241
104367 Thrackan
new and improved
pi_81090960
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Hmm, wellicht even een topic openen met het hele verhaal
Nah, ik vat het hier wel zo goed mogelijk samen.

3,5 jaar relatie, communicatie liep nooit erg goed, relatie is lange tijd moeizaam doorgegaan en in augustus is het gestopt. Op dat moment hadden we een soort time-out ingelast omdat de slechte communicatie het ook moeilijk maakte om elkaar te zien.

Ik was 2 weken weggeweest, had me even goed kunnen opladen en ik was op dat moment vol frisse moed om nog een poging te wagen de communicatie op de rails te krijgen. Op dat moment kwam zij met de mededeling dat ze bij iemand anders troost had gezocht en er geen heil meer in zag om verder te gaan.

Hier ben ik een paar dagen goed pissed over geweest, en dat heb ik haar ook duidelijk laten weten (nee, niet met geweld), en daarna heb ik uit alle eerlijkheid wel gezegd dat ik het op zich wel snapte en ik had het idee dat ik me erbij neergelegd had. Leek me ook verstandiger om me erbij neer te leggen dan om er nog enorme hopen energie in te gaan steken.

De rest van augustus/september ben ik alle plaatselijke feesten in de regio afgegaan en heb ik me compleet verrot gezopen en gefeest

Het enige contact dat ik daarna nog heb gehad is een SMSje heen en weer omdat ik naar een bandje wilde kijken in de tent waar ze wel eens achter de bar staat. Ze antwoordde op dat moment dat ze dat liever niet had. Dat was ongeveer 2 maanden later.

De afgelopen paar maanden vraag ik me dus regelmatig af wat nou de precieze reden was dat ze dat liever niet had.
pi_81091180
Ik denk niet echt dat je daar een bevredigend antwoord op krijgt. Maakt het echt uit nog wat de reden was. Waarschijnlijk schrok ze ervan, of was ze niet echt klaar om jou weer te zien of was daar een nieuwe love interest aanwezig.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:09:00 #243
104367 Thrackan
new and improved
pi_81091448
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Tegan het volgende:
Ik denk niet echt dat je daar een bevredigend antwoord op krijgt. Maakt het echt uit nog wat de reden was. Waarschijnlijk schrok ze ervan, of was ze niet echt klaar om jou weer te zien of was daar een nieuwe love interest aanwezig.
Oh, ik weet dat meneer de nieuwe daar aanwezig was, en ik wilde daar ook niet heen om haar, maar omdat er een leuk bandje speelde dat ik graag wilde zien. En volgens mij word ik niet ingeschat als het type dat meneer de nieuwe een hengst op z'n kop zou geven. Dat zou ik ook zeker niet doen.

Ik stel de vraag ook omdat het me allemaal compleet niet logisch lijkt. Waarom blijf ik daaraan denken? Zo belangrijk is het in principe niet, dus zit ik nou onbewust gewoon mezelf te pesten? En wat is daar het praktisch nut van?
Ik wil het uit m'n hoofd krijgen, en het liefst zo snel mogelijk.
pi_81091586
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Thrackan het volgende:

[..]

Oh, ik weet dat meneer de nieuwe daar aanwezig was, en ik wilde daar ook niet heen om haar, maar omdat er een leuk bandje speelde dat ik graag wilde zien. En volgens mij word ik niet ingeschat als het type dat meneer de nieuwe een hengst op z'n kop zou geven. Dat zou ik ook zeker niet doen.

Ik stel de vraag ook omdat het me allemaal compleet niet logisch lijkt. Waarom blijf ik daaraan denken? Zo belangrijk is het in principe niet, dus zit ik nou onbewust gewoon mezelf te pesten? En wat is daar het praktisch nut van?
Ik wil het uit m'n hoofd krijgen, en het liefst zo snel mogelijk.
Daar gaat drank niet bij helpen. Ik kan het weten. Ik denk dat Tegan het bij het juiste eind heeft, de nieuwe was er.

Gewoon tijd eroverheen laten gaan, en afleiding zoeken in andere bezigheden.
pi_81091752
Maar waarom wil je het toch vragen. Je weet al wel waarom ze je daar niet wilde hebben. En dat is echt niet omdat ze bang was dat er een ruzie kwam tussen jou en haar nieuwe vriend. Ze wilde je gewoon niet daar hebben omdat hij daar was of omdat ze dat zelf niet prettig vond. Dus. Als je het gaat vragen is dat omdat je iets van haar wil horen, niet omdat je zo benieuwd was waarom dat toen zo gebeurde...
pi_81091771

Weer zo herkenbaar.... Damn, dat ik ooit zo diep gevallen ben.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:17:59 #247
104367 Thrackan
new and improved
pi_81091922
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef Tegan het volgende:
Maar waarom wil je het toch vragen. Je weet al wel waarom ze je daar niet wilde hebben. En dat is echt niet omdat ze bang was dat er een ruzie kwam tussen jou en haar nieuwe vriend. Ze wilde je gewoon niet daar hebben omdat hij daar was of omdat ze dat zelf niet prettig vond. Dus. Als je het gaat vragen is dat omdat je iets van haar wil horen, niet omdat je zo benieuwd was waarom dat toen zo gebeurde...
Simpel: ik weet het niet 100% zeker, en ik heb een hekel aan dingen niet 100% zeker weten.

Denk alleen dat het niet zo'n helder plan is oom haar daarmee lastig te vallen, zowel voor haar als voor mij. Dus de vraag blijft maar simpelweg hoe ik van die gedachte afkom.
pi_81092085
Je weet het wel zeker. Zo zeker als zij dat wist toendertijd. Er is echt geen groot verhaal achter, sterker nog, ze herinnert zich het vast niet echt meer.
pi_81092309
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
Je weet het wel zeker. Zo zeker als zij dat wist toendertijd. Er is echt geen groot verhaal achter, sterker nog, ze herinnert zich het vast niet echt meer.
+1
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:32:30 #250
104367 Thrackan
new and improved
pi_81092653
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
Ehm, als ik aangeef dat ik iets niet zeker weet, hoe kun je dan aangeven dat ik dat wel zeker weet?
Ik geef toe dat ik niet logisch bezig ben, maar dat vind ik ook niet echt blinken van logica...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')