Het voelt gewoon neutraal. Maar dat is zeer zeker stukken beter dan het "akelig" van inmiddels al weer een tijdje geleden.quote:
ik kan alleen de krabbels op zijn hyves lezen die meiden hebben alles afgeschermd, is maar goed ook want de reacties bij hem wordt ik ook niet vrolijk van, ik vind jou ook een schatje etcquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd echt kut als ze dat vragen. Toen in de tijd dat wij een half jaar geen contact hadden
.
Zelfs nu wij weer klein beetje contact hebben vermijd ik zijn Hyve, ik kan er gewoon niet tegen als hij leuk doet tegen meisjes in krabbels, ookal zijn het vrienden die ik ook ken enzo.
Heb je hem nog in je vriendenlijst? Of zijn zijn krabbels openbaar...?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik kan alleen de krabbels op zijn hyves lezen die meiden hebben alles afgeschermd, is maar goed ook want de reacties bij hem wordt ik ook niet vrolijk van, ik vind jou ook een schatje etcIk probeer mezelf te dwingen niet te kijken maar soms doe ik het toch en dan heb ik ook meteen spijt
![]()
Ik heb alles dezelfde dag nog terug gegeven. En het duurste, een gouden ring, wilde ze niet terug. Inmiddels draag ik die ook weer. Van mij heeft ze niks wat ik echt terug wil. Behalve foto's van ons samen. Op een dag zal ik daar plezierig op terug kunnen kijken, en dan wil ik ze wel hebben. De rest kan ze gewoon houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Xanthas het volgende:
Ik heb bij mijn facebook maar ook meteen haar account geblokkeerd. Kan ik er ook niet meer op kijken....
Tevens nog een vraagje: wat doen jullie met geschenken die je ooit hebt gegeven als symbolisatie van je hart? Het lijkt wel of dat me dwars zit, dat zij nog steeds het hangertje heeft....
nee dat lijkt me ook....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef zwartedoos het volgende:
Kadootjes ga je toch ook niet terugvragen
verbieden werkt andersom.... dan wil je juist omgaan met je ex of je voelt je gefrustreerd....quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:43 schreef straatmadelief het volgende:
Ik heb een goede band gehouden met mijn ex, die uiteindelijk echt puur vriendschappelijk is geworden. Wel een diepgaande vriendschappelijke band, echt t gevoel van soulmates.. Maar mijn huidige vriend heeft me verboden om met mijn ex om te gaan.
Wat vinden jullie hiervan..??
Welkom Lancero.... praten/typen helptquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:03 schreef Lancero het volgende:
Hey guys,
door te googlen ben ik op deze site terecht gekomen en door deze topic te lezen heb ik besloten me aan te melden. Voor wat het jullie waard is, bedankt voor jullie verhalen! Aan de ene kant vind ik het sneu om "kennis te maken" met jullie onder deze omstandigheden, maar aan de andere kant ben ik blij om "lotgenoten" tegen te komen.
De gevoelens en verdriet wat ik heb, en heb gehad tot nu toe na de break-up, is hier al verwoord, met name wat MOD allemaal heeft neer gepend zijn exact ook mijn woorden.
En zoals een ieder dat wel heeft, je wilt op een gegeven moment je gevoelens/frustraties uiten want het is moeilijk om het altijd maar voor jezelf te houden, alleen ben je bang om voor zielig uitgemaakt te worden. En al zeg ik het zelf, ik ben niet iemand die zielig of zelf medelijden hebt, maar deze keer is het echt een hel voor mij om doorheen te gaan. Ik ben echt totaal KO gegaan sinds mijn ex-vriendin het heeft uitgemaakt. Nu alweer 1 jaar en 1 maand en 1 dag geleden..... maar ik ben niet aan tellen hoor..
Ik kan er gewoon niet bij dat ik er nog steeds, dag in dag uit, ermee zit. Er is sindsdien letterlijk geen dag/nacht voorbij gegaan of ik denk wel aan haar.... WTF!
Ik kan alleen maar hopen dat het me een beetje help, om me hier aan te sluiten en beetje bij beetje mijn gevoelens te uiten, om innerlijk in een wat rustiger vaarwater te komen. En natuurlijk dat jullie ook op jullie eigen manier eruit kan komen. Tot nu toe kan ik het alleen maar als positief ervaren wat jullie hier doen met z'n allen, hoe moeilijk het ook is.
Engel, thanks!quote:
Als je (teveel) erover nadenkt dan is de behoefte vaak niet daar, of je nou wel of niet over je vorige relatie heen bent, omdat je vaak teveel gaat vergelijken. Het moet je ook gewoon gebeuren, verliefd worden. Het kan je eerder overkomen als je innerlijk rust hebt. Dat zal je onbewust ook uitstralen nl.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:09 schreef straatmadelief het volgende:
Hm ja ik had ook de hele tijd geen behoefte aan een nieuwe relatie, omdat k me de hele tijd niet over mn ex heen voelde.. Maar op een dag werd ik opeens verliefd! Ik hoop dat het jou ook gebeurt, want liefdesverdriet is zo ongeveer het pijnlijkste wat er is..
Wat een verhaal!quote:
Goed te lezen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben hier lang niet meer geweest. Maar dat komt omdat alles heel goed gaat. Ik voel me helemaal top de laatste maanden.
Ik denk, ik meld het even. Misschien een schrale troost om van een ex-topicgenoot te horen dat het goed kan komen. Ik had een lange relatie, samenwonen, de hele reutemeteut. Het was leuk, maar ik heb geaccepteerd dat relaties (net als veel dingen in het leven) komen en gaan. Dat het op een kutte manier uitging heb ik ook geen problemen meer mee.
Wat er denk ik voor gezorgd heeft dat ik het in een paar maanden heb kunnen verwerken, is dat ik m'n geluk nooit van haar af heb laten hangen. Een fout die ik veel mensen in een relatie wel zie maken.
Neemt niet weg dat het een tijdje best kut is geweest.
Sterkte allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |