abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:46:20 #201
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81003528
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Goed bezig! Moet een fijn gvoel zijn
Het voelt gewoon neutraal. Maar dat is zeer zeker stukken beter dan het "akelig" van inmiddels al weer een tijdje geleden.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:10:20 #202
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_81018835
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd echt kut als ze dat vragen . Toen in de tijd dat wij een half jaar geen contact hadden .

Zelfs nu wij weer klein beetje contact hebben vermijd ik zijn Hyve, ik kan er gewoon niet tegen als hij leuk doet tegen meisjes in krabbels, ookal zijn het vrienden die ik ook ken enzo.
ik kan alleen de krabbels op zijn hyves lezen die meiden hebben alles afgeschermd, is maar goed ook want de reacties bij hem wordt ik ook niet vrolijk van, ik vind jou ook een schatje etc Ik probeer mezelf te dwingen niet te kijken maar soms doe ik het toch en dan heb ik ook meteen spijt
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:11:49 #203
247160 Just-Lost
will never forget
pi_81022159
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:10 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik kan alleen de krabbels op zijn hyves lezen die meiden hebben alles afgeschermd, is maar goed ook want de reacties bij hem wordt ik ook niet vrolijk van, ik vind jou ook een schatje etc Ik probeer mezelf te dwingen niet te kijken maar soms doe ik het toch en dan heb ik ook meteen spijt
Heb je hem nog in je vriendenlijst? Of zijn zijn krabbels openbaar...?
Anders zou ik zeggen gooi hem er zo snel mogelijk uit ! Bij elk contact of herinnering aan hem krijg je weer een steek...

Probeer zo veel mogelijk te wissen van wat je aan hem doet denken.. Dat is ff moeilijk, maar veel minder moeilijk dan elke keer weer die wond open te halen. Je moet het zelf doen, als jij het niet doet, doet niemand het. Sterk zijn!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_81024807
Ik heb bij mijn facebook maar ook meteen haar account geblokkeerd. Kan ik er ook niet meer op kijken....

Tevens nog een vraagje: wat doen jullie met geschenken die je ooit hebt gegeven als symbolisatie van je hart? Het lijkt wel of dat me dwars zit, dat zij nog steeds het hangertje heeft....
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:54:26 #205
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81025078
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef Xanthas het volgende:
Ik heb bij mijn facebook maar ook meteen haar account geblokkeerd. Kan ik er ook niet meer op kijken....

Tevens nog een vraagje: wat doen jullie met geschenken die je ooit hebt gegeven als symbolisatie van je hart? Het lijkt wel of dat me dwars zit, dat zij nog steeds het hangertje heeft....
Ik heb alles dezelfde dag nog terug gegeven. En het duurste, een gouden ring, wilde ze niet terug. Inmiddels draag ik die ook weer. Van mij heeft ze niks wat ik echt terug wil. Behalve foto's van ons samen. Op een dag zal ik daar plezierig op terug kunnen kijken, en dan wil ik ze wel hebben. De rest kan ze gewoon houden.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:10:58 #206
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_81026149
Ik ben bijna alle fotos kwijt en al helemaal nadat ze mn laptop gestolen hadden, hij had ze allemaal op zn pc, zal hij inmiddels wel verwijderd hebben Hoop van niet eik, hoop dat ik ze ooit als t wat rustiger is tussen ons kan krijgen
pi_81028742
dingen die ik ooit aan hem heb gegeven of ik van hem heb gekregen neuh die zijn niet teruggegeven..
Wilde alleen dingen terug die ik echt zelf voor mijzelf gekocht had.... (maar dus nog bij hem liggen)

Dingen die ik hem wel gegeven hebt, zijn gegeven..... dingen die ik van hem heb zijn momenteel opgeborgen.... ik kan het gewoon niet behalve de muziek ....daar ga ik gewoon lekker op zitten janken of dansen .
  dinsdag 4 mei 2010 @ 22:08:50 #208
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_81029328
Kadootjes ga je toch ook niet terugvragen
pi_81029590
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef zwartedoos het volgende:
Kadootjes ga je toch ook niet terugvragen
nee dat lijkt me ook....
Doe ik dus ook niet......
pi_81038688
Ik heb een goede band gehouden met mijn ex, die uiteindelijk echt puur vriendschappelijk is geworden. Wel een diepgaande vriendschappelijke band, echt t gevoel van soulmates.. Maar mijn huidige vriend heeft me verboden om met mijn ex om te gaan.
Wat vinden jullie hiervan..??
And the sex
and the drugs
and the complications
  woensdag 5 mei 2010 @ 03:57:53 #211
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_81040068
Sowieso dingen verbieden in een relatie. Ik kan het wel snappen dat hij er niet blij mee is, maar dan nog is het jouw leven en jij bepaalt toch met wie je om wilt gaan?
Hij heeft het er moeilijk mee, dus het is zijn probleem en dat moet hij zelf oplossen, dus niet door jou dingen te gaan verbieden.

Ik was ook wel eens stront jaloers als mijn ex met een andere jongen afsprak. Ze had ook een vriend waarmee ze dingen besprak waarmee ze niet over mij sprak. Ik mocht hem wel maar het zinde me gewoon niet. Ik voelde me buitengesloten en minderwaardig. Maar ik kreeg wel de liefde en die aandacht die andere jongens niet kregen.

Dus jouw vriend moet niet zeiken en jij moet hem er van overtuigen dat er niks is om bang voor te zijn.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_81041160
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:43 schreef straatmadelief het volgende:
Ik heb een goede band gehouden met mijn ex, die uiteindelijk echt puur vriendschappelijk is geworden. Wel een diepgaande vriendschappelijke band, echt t gevoel van soulmates.. Maar mijn huidige vriend heeft me verboden om met mijn ex om te gaan.
Wat vinden jullie hiervan..??
verbieden werkt andersom.... dan wil je juist omgaan met je ex of je voelt je gefrustreerd....

Al snap ik je vriend ook wel (is denk ik nog wel gezonde jaloersie en dat is ook niet verkeerd)
pi_81046791
Hey guys,
door te googlen ben ik op deze site terecht gekomen en door deze topic te lezen heb ik besloten me aan te melden. Voor wat het jullie waard is, bedankt voor jullie verhalen! Aan de ene kant vind ik het sneu om "kennis te maken" met jullie onder deze omstandigheden, maar aan de andere kant ben ik blij om "lotgenoten" tegen te komen.
De gevoelens en verdriet wat ik heb, en heb gehad tot nu toe na de break-up, is hier al verwoord, met name wat MOD allemaal heeft neer gepend zijn exact ook mijn woorden.
En zoals een ieder dat wel heeft, je wilt op een gegeven moment je gevoelens/frustraties uiten want het is moeilijk om het altijd maar voor jezelf te houden, alleen ben je bang om voor zielig uitgemaakt te worden. En al zeg ik het zelf, ik ben niet iemand die zielig of zelf medelijden hebt, maar deze keer is het echt een hel voor mij om doorheen te gaan. Ik ben echt totaal KO gegaan sinds mijn ex-vriendin het heeft uitgemaakt. Nu alweer 1 jaar en 1 maand en 1 dag geleden..... maar ik ben niet aan tellen hoor..
Ik kan er gewoon niet bij dat ik er nog steeds, dag in dag uit, ermee zit. Er is sindsdien letterlijk geen dag/nacht voorbij gegaan of ik denk wel aan haar.... WTF!
Ik kan alleen maar hopen dat het me een beetje help, om me hier aan te sluiten en beetje bij beetje mijn gevoelens te uiten, om innerlijk in een wat rustiger vaarwater te komen. En natuurlijk dat jullie ook op jullie eigen manier eruit kan komen. Tot nu toe kan ik het alleen maar als positief ervaren wat jullie hier doen met z'n allen, hoe moeilijk het ook is.
It's not having what you want, it's wanting what you've got.
pi_81047332
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:03 schreef Lancero het volgende:
Hey guys,
door te googlen ben ik op deze site terecht gekomen en door deze topic te lezen heb ik besloten me aan te melden. Voor wat het jullie waard is, bedankt voor jullie verhalen! Aan de ene kant vind ik het sneu om "kennis te maken" met jullie onder deze omstandigheden, maar aan de andere kant ben ik blij om "lotgenoten" tegen te komen.
De gevoelens en verdriet wat ik heb, en heb gehad tot nu toe na de break-up, is hier al verwoord, met name wat MOD allemaal heeft neer gepend zijn exact ook mijn woorden.
En zoals een ieder dat wel heeft, je wilt op een gegeven moment je gevoelens/frustraties uiten want het is moeilijk om het altijd maar voor jezelf te houden, alleen ben je bang om voor zielig uitgemaakt te worden. En al zeg ik het zelf, ik ben niet iemand die zielig of zelf medelijden hebt, maar deze keer is het echt een hel voor mij om doorheen te gaan. Ik ben echt totaal KO gegaan sinds mijn ex-vriendin het heeft uitgemaakt. Nu alweer 1 jaar en 1 maand en 1 dag geleden..... maar ik ben niet aan tellen hoor..
Ik kan er gewoon niet bij dat ik er nog steeds, dag in dag uit, ermee zit. Er is sindsdien letterlijk geen dag/nacht voorbij gegaan of ik denk wel aan haar.... WTF!
Ik kan alleen maar hopen dat het me een beetje help, om me hier aan te sluiten en beetje bij beetje mijn gevoelens te uiten, om innerlijk in een wat rustiger vaarwater te komen. En natuurlijk dat jullie ook op jullie eigen manier eruit kan komen. Tot nu toe kan ik het alleen maar als positief ervaren wat jullie hier doen met z'n allen, hoe moeilijk het ook is.
Welkom Lancero.... praten/typen helpt
pi_81050760
Een nieuwe relatie is wel de beste remedie als je teven in je ex blijft hangen.. Klinkt misschien als een slechte tip, maar het is echt zo. natuurlijk moet je jezelf wel eerst de ruimte geven om er overheen te komen.
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_81051580
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:21 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Welkom Lancero.... praten/typen helpt
Engel, thanks!
Ik hoop het, alle andere dingen heb ik geprobeerd, tevergeefs tot nu toe. Behalve dan een nieuwe relatie, zoals Madelief hier voorstelt. Als je nog geen behoefte hebt om een nieuwe relatie te beginnen, of je nou wel of niet al overheen bent, wordt het te geforceerd.
Ik ga het praten/typen eerst proberen via deze topic. Ik ben ook altijd van mening geweest dat praten helpt bij problemen, maar hierover heb ik al die tijd nog nooit met iemand over gesproken uit vrees dat mensen vinden dat ik me maar aanstel. En ik ben ook iemand die niet graag anderen met mijn probleem lastig val. Andersom vind ik het helemaal niet erg als mensen willen praten over iets wat hun dwars zitten, of als ze een luisterend oor nodig hebben.
pi_81052314
Hm ja ik had ook de hele tijd geen behoefte aan een nieuwe relatie, omdat k me de hele tijd niet over mn ex heen voelde.. Maar op een dag werd ik opeens verliefd! Ik hoop dat het jou ook gebeurt, want liefdesverdriet is zo ongeveer het pijnlijkste wat er is..
And the sex
and the drugs
and the complications
pi_81053740
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:09 schreef straatmadelief het volgende:
Hm ja ik had ook de hele tijd geen behoefte aan een nieuwe relatie, omdat k me de hele tijd niet over mn ex heen voelde.. Maar op een dag werd ik opeens verliefd! Ik hoop dat het jou ook gebeurt, want liefdesverdriet is zo ongeveer het pijnlijkste wat er is..
Als je (teveel) erover nadenkt dan is de behoefte vaak niet daar, of je nou wel of niet over je vorige relatie heen bent, omdat je vaak teveel gaat vergelijken. Het moet je ook gewoon gebeuren, verliefd worden. Het kan je eerder overkomen als je innerlijk rust hebt. Dat zal je onbewust ook uitstralen nl.
Ik weet niet of liefdesverdriet het pijnlijkste is, slopend is het wel.

Ik besef wel dat, hoe erg het ook is, het beste is om het proces van verdriet te laten gebeuren en het tot je op te nemen ipv het zo snel mogelijk weg te drukken door snel maar een nieuwe relatie te beginnen. De kans dat het drama zich voortplant is dan alleen maar groter.
Het gevoel van pijn en verdriet probeer ik gewoon te ervaren en de positieve intenties van die gevoelens te achterhalen. Op het moment dat je de positieve intentie ervan inziet is het ook makkelijker te accepteren. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk......
pi_81054367
- SPAM -

[ Bericht 50% gewijzigd door Adolecens op 10-05-2010 16:31:39 ]
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:31:15 #220
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_81056263
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:20 schreef SingleLife het volgende:

...

Wat een verhaal!
Ik kan me daar persoonlijk weinig bij voorstellen, een relatie beginnen terwijl de oude eigenlijk amper over is.
Ik ben nu 7 maand single en ik denk dat het absoluut nog niet goed is om nu iets met iemand te beginnen.
In het dagelijks leven mis ik nu zoveel dat ik consequent op haar terug val.
Als ik jou verhaal zo lees betekend hij meer voor jou dan jij voor hem.
Dan, sja, heb je gewoon geen toekomst samen.
Mijn ex betekende ook meer voor mij dan ik voor haar, dan kwam door haar persoonlijke problemen.
Ook toen is de keus gevallen allebei onze eigen weg te gaan, hoe moeilijk ook!
Misschien is dat in jou geval wel het meest verstandige ... je eigen weg gaan....
Sterkte!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_81057133
Ik ben hier lang niet meer geweest. Maar dat komt omdat alles heel goed gaat. Ik voel me helemaal top de laatste maanden.

Ik denk, ik meld het even. Misschien een schrale troost om van een ex-topicgenoot te horen dat het goed kan komen. Ik had een lange relatie, samenwonen, de hele reutemeteut. Het was leuk, maar ik heb geaccepteerd dat relaties (net als veel dingen in het leven) komen en gaan. Dat het op een kutte manier uitging heb ik ook geen problemen meer mee.

Wat er denk ik voor gezorgd heeft dat ik het in een paar maanden heb kunnen verwerken, is dat ik m'n geluk nooit van haar af heb laten hangen. Een fout die ik veel mensen in een relatie wel zie maken.

Neemt niet weg dat het een tijdje best kut is geweest.

Sterkte allemaal.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_81057593
rijsttafel,
toch fijn om jouw reactie te lezen!
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:21:00 #223
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_81057942
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben hier lang niet meer geweest. Maar dat komt omdat alles heel goed gaat. Ik voel me helemaal top de laatste maanden.

Ik denk, ik meld het even. Misschien een schrale troost om van een ex-topicgenoot te horen dat het goed kan komen. Ik had een lange relatie, samenwonen, de hele reutemeteut. Het was leuk, maar ik heb geaccepteerd dat relaties (net als veel dingen in het leven) komen en gaan. Dat het op een kutte manier uitging heb ik ook geen problemen meer mee.

Wat er denk ik voor gezorgd heeft dat ik het in een paar maanden heb kunnen verwerken, is dat ik m'n geluk nooit van haar af heb laten hangen. Een fout die ik veel mensen in een relatie wel zie maken.

Neemt niet weg dat het een tijdje best kut is geweest.

Sterkte allemaal.
Goed te lezen!
Op zich hoor ik misschien ook niet meer in dit topic thuis, maar het voelt "vertrouwd" om hier rond te hangen en mee te lezen, dus ik houd dat nog maar even zo.
Succes!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_81058347
SingleLife, ja dat is zwaar kaa-uuu-tee!
Ik heb dat vaker bij andere mannen (maar ook vrouwen hoor) gezien dat hun relatie nog niet goed over is en ze zijn al aan een andere begonnen. Ik heb dat zelf nooit kunnen snappen dat ze dat kunnen. Hoewel ik zelf weleens denk, kon ik dat maar dan zat ik nu niet zo in een diep dal. Maar ja dan vraag ik me ook af, is het simpelweg dat ze dat gewoon kunnen of betekende hun relatie dan eigenlijk helemaal niks voor ze?

Zelf heb ik heel sterk dat ik eerst wil dat ik geen issues meer hebt met mijn afgelopen relatie voordat ik uberhaupt met een nieuwe begin, want ik anders het gevoel heb dat ik een persoon alleen maar gebruik om iemand anders te vergeten. En imo verdient niemand zo'n behandeling. Dus andersom zou ik ook niet willen, want ik wil ook niet door iemand gebruikt te worden om een ander te vergeten.
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:42:27 #225
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_81063837
Ik denk dat ik dat ook een beetje respectloos vind als je dat doet...

mijn ex gister even gesproken en dat eindigde apart en moet nog even zien hoe ik dat nou precies moet verwoorden. Ze heeft wel 2 songs op dur hyves sinds heel korte tijd en deze texten horen erbij..

http://www.lyrics.com/battlefield-lyrics-jordin-sparks.html
http://www.lyrics.com/dont-know-why-lyrics-norah-jones.html

Moet er niet teveel bij gaan nadenken en of het iets betekend voor haar maar vind het wel vaag.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')