Misschien voel je je beter als je er over vertelt?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:01 schreef zwartedoos het volgende:
mn ex doet er alles aan om me zo diep mogelijk te kwetsenMaak me best wel zorgen om hem het lijkt wel alsof ie een compleet ander persoon is geworden.
hij las hier altijd mee, geen idee of hij dat nog doet maar is dan ook zo lullig als ik hier de vuile was ga ophangenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien voel je je beter als je er over vertelt?
dat is zo....quote:Op zondag 2 mei 2010 10:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij las hier altijd mee, geen idee of hij dat nog doet maar is dan ook zo lullig als ik hier de vuile was ga ophangen
hij is agressief en de dingen die hij zegt maken me af en toe bang. Hij ziet me liever dood dan levend. En alle problemen schuift hij op mij af terwijl dat absoluut niet realistisch is dat weet iedereen. Ik wil geen contact meer met hem op deze manier maar ik kom hem overal tegen. Ik hoop dat hij na koninginnedag mn telefoonnummer heeft gewist want die smsjes van hem trek ik echt niet meer. Ik ben veranderd in n labiel ongelukkig mens door al zijn leugens. Het is zo ongezond geworden hoe het nu looptquote:Op zondag 2 mei 2010 10:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat is zo....
In welk opzicht denk je dat hij veranderd is? Of beter gezegd wat ga je nu met je gevoel doen?
dat klinkt inderdaad niet goed....quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij is agressief en de dingen die hij zegt maken me af en toe bang. Hij ziet me liever dood dan levend. En alle problemen schuift hij op mij af terwijl dat absoluut niet realistisch is dat weet iedereen. Ik wil geen contact meer met hem op deze manier maar ik kom hem overal tegen. Ik hoop dat hij na koninginnedag mn telefoonnummer heeft gewist want die smsjes van hem trek ik echt niet meer. Ik ben veranderd in n labiel ongelukkig mens door al zijn leugens. Het is zo ongezond geworden hoe het nu loopt
we hebben niet zoveel leuke kroegen hier haha, maar kom m nu op festivalletjes tegen. Waren al extra uit de buurt gaan staan maar uiteindelijk stonden ze nog naast ons. Ik weet niet of je die smsjes kan blokkeren misschien wel een goed idee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad niet goed....
Is het misschien een idee om andere kroegen ofzo met uitgaan te bezoeken.
Weet niet of het mogelijk is.... maar zijn nummer blokkeren op je telefoon zodat je die smsjes niet meer krijgt??? Of hoe moeilijk ook gelijk de smsjes wissen?
Je moet niet vergeten dat je hierboven moet blijven staan. Hij is niet meer belangrijk voor je...(al voel je dat misschien af en toe nog wel zo)
Dat is dit niet hoor. Er zijn een hoop dingen veranderd. Hij als persoon is veranderd, maar ik ook. En juist door die veranderingen laat ik heel veel dingen niet meer gebeuren. Ik weet heel goed wat ik wel en niet wil.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:09 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, een soortgelijke nasleep heeft bij mij 3 jaar geduurd..Run while you still can..
Mijn ex weet het ook allemaal niet meer, maar dat ook echt over alles.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef maartjeh het volgende:
[..]
That's the whole problem; dat weten we niet. We zijn beiden nog gek op elkaar maar we weten niet of we wel samen verder kunnen en willen. Er zijn bepaalde factoren die het moeilijk maken voor ons om samen te zijn, maar somehow komen we el-ke keer weer bij elkaar terecht.
Knap libido dan als hij de hele wereld wil neuken, nou ik buk niet, dus mij krijgt ie niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef Tegan het volgende:
Kut, vandaag voel ik me echt weer klote dat het uit is, en dat hij nu de hele wereld kan neuken. Toen ik vrijdagavond in de kroeg was en hem tegenkwam, vertelde hij dat hij gisteravond met een (bezette) vriendin had afgesproken. En ik weet ook wel dat er niets is gebeurd, maar ik kan nu alleen maar beelden van hun aan het zoenen of whatever voor me halen (op zijn bank, waar wij dat altijd deden) als ik mijn ogen sluit
.
Waarom geef ik toch zoveel om hem, hij heeft dat helemaal niet verdient. Afgelopen tijd zag ik hem wel wat vaker, maar ik denk na gisteravond, dat ik nu echt ff afstand moet houden![]()
![]()
. Ga dat maar niet smsen, want dan hebben we ruzie (toch iets geleerd van dit alles), maar dan moet ik hem dus maar weer tegenkomen voor ik dat kan aankaarten.
.
Ik vind het heel knap van je.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef zwartedoos het volgende:
Net zijn nummer gewist, moet er spontaan van huilen
dat is bij ons voorlopig niet meer mogelijk. Denk ook niet dat ik dat ooit kan, zou weer hoop krijgen denk ik. Beter maar alle contact verbrekenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap van je.....en logisch dat je daar een gevoel bij hebt.
..
ik kan het niet hoor... ik hoop nog op een normale vriendschap
Same herequote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap van je.....en logisch dat je daar een gevoel bij hebt.
..
ik kan het niet hoor... ik hoop nog op een normale vriendschap
Heb haar toen uit m'n hyves verwijderd... Vervelende is dat we wel wat dezelfde mensen als vrienden hebben, dus als ik hun hyves bekijk, zie ik haar soms ineens in die lijst staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd echt kut als ze dat vragen. Toen in de tijd dat wij een half jaar geen contact hadden
.
Zelfs nu wij weer klein beetje contact hebben vermijd ik zijn Hyve, ik kan er gewoon niet tegen als hij leuk doet tegen meisjes in krabbels, ookal zijn het vrienden die ik ook ken enzo.
Mijn ex heeft wél een nieuwe vlam, maar vrij weinig foto's van hen samen. Ook niet als profielfoto. Dat betekent in mijn geval dat ze niet zo heel zeker over hem is óf dat ze mij zo denkt te sparen. Mij maakt het inmiddels niets meer uit. Ik kan haar gewoon samen zien met haar nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Heb haar toen uit m'n hyves verwijderd... Vervelende is dat we wel wat dezelfde mensen als vrienden hebben, dus als ik hun hyves bekijk, zie ik haar soms ineens in die lijst staan.
Dus ik hoop heeeeeel erg dat ze geen foto van haarzelf + nieuwe vriend als profielfoto neemt... Anders zie ik het ongewild waarschijnlijk alsnog een keer.
Wil gewoon helemaaaaal niks zien van haar nieuwe leuke dingen... geen krabbels, geen foto's.. Gun het haar wel, maar in m'n hoofd zie ik na een simpele krabbel van alles voor me...
Goed bezig! Moet een fijn gvoel zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:08 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Mijn ex heeft wél een nieuwe vlam, maar vrij weinig foto's van hen samen. Ook niet als profielfoto. Dat betekent in mijn geval dat ze niet zo heel zeker over hem is óf dat ze mij zo denkt te sparen. Mij maakt het inmiddels niets meer uit. Ik kan haar gewoon samen zien met haar nieuwe vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |