abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80923769
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:01 schreef zwartedoos het volgende:
mn ex doet er alles aan om me zo diep mogelijk te kwetsen Maak me best wel zorgen om hem het lijkt wel alsof ie een compleet ander persoon is geworden.
Misschien voel je je beter als je er over vertelt?
  zondag 2 mei 2010 @ 10:13:00 #177
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80923814
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:10 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Misschien voel je je beter als je er over vertelt?
hij las hier altijd mee, geen idee of hij dat nog doet maar is dan ook zo lullig als ik hier de vuile was ga ophangen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_80923922
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:13 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hij las hier altijd mee, geen idee of hij dat nog doet maar is dan ook zo lullig als ik hier de vuile was ga ophangen
dat is zo....
In welk opzicht denk je dat hij veranderd is? Of beter gezegd wat ga je nu met je gevoel doen?
  zondag 2 mei 2010 @ 10:31:35 #179
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80924191
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:18 schreef -Engel- het volgende:

[..]

dat is zo....
In welk opzicht denk je dat hij veranderd is? Of beter gezegd wat ga je nu met je gevoel doen?
hij is agressief en de dingen die hij zegt maken me af en toe bang. Hij ziet me liever dood dan levend. En alle problemen schuift hij op mij af terwijl dat absoluut niet realistisch is dat weet iedereen. Ik wil geen contact meer met hem op deze manier maar ik kom hem overal tegen. Ik hoop dat hij na koninginnedag mn telefoonnummer heeft gewist want die smsjes van hem trek ik echt niet meer. Ik ben veranderd in n labiel ongelukkig mens door al zijn leugens. Het is zo ongezond geworden hoe het nu loopt
pi_80924454
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hij is agressief en de dingen die hij zegt maken me af en toe bang. Hij ziet me liever dood dan levend. En alle problemen schuift hij op mij af terwijl dat absoluut niet realistisch is dat weet iedereen. Ik wil geen contact meer met hem op deze manier maar ik kom hem overal tegen. Ik hoop dat hij na koninginnedag mn telefoonnummer heeft gewist want die smsjes van hem trek ik echt niet meer. Ik ben veranderd in n labiel ongelukkig mens door al zijn leugens. Het is zo ongezond geworden hoe het nu loopt
dat klinkt inderdaad niet goed....

Is het misschien een idee om andere kroegen ofzo met uitgaan te bezoeken.
Weet niet of het mogelijk is.... maar zijn nummer blokkeren op je telefoon zodat je die smsjes niet meer krijgt??? Of hoe moeilijk ook gelijk de smsjes wissen?

Je moet niet vergeten dat je hierboven moet blijven staan. Hij is niet meer belangrijk voor je...(al voel je dat misschien af en toe nog wel zo)
  zondag 2 mei 2010 @ 11:09:08 #181
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80925058
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:42 schreef -Engel- het volgende:

[..]

dat klinkt inderdaad niet goed....

Is het misschien een idee om andere kroegen ofzo met uitgaan te bezoeken.
Weet niet of het mogelijk is.... maar zijn nummer blokkeren op je telefoon zodat je die smsjes niet meer krijgt??? Of hoe moeilijk ook gelijk de smsjes wissen?

Je moet niet vergeten dat je hierboven moet blijven staan. Hij is niet meer belangrijk voor je...(al voel je dat misschien af en toe nog wel zo)
we hebben niet zoveel leuke kroegen hier haha, maar kom m nu op festivalletjes tegen. Waren al extra uit de buurt gaan staan maar uiteindelijk stonden ze nog naast ons. Ik weet niet of je die smsjes kan blokkeren misschien wel een goed idee.
pi_80925176
Welk type telefoon heb je zwarte doos? Bij bijna alle telefoons kun je wel een nummer blokkeren volgens mij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 2 mei 2010 @ 11:19:48 #183
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80925263
nokia 6500 slide
pi_80925826
Ik zie het zo 123 niet staan in de handleiding, maar het lijkt me wel dat het mogelijk is toch?

Anders gewoon even de winkel binnenstappen waar je hem gekocht hebt en vragen hoe dat werkt
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80927126
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:09 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Gefeliciteerd alvast, een soortgelijke nasleep heeft bij mij 3 jaar geduurd..Run while you still can..
Dat is dit niet hoor. Er zijn een hoop dingen veranderd. Hij als persoon is veranderd, maar ik ook. En juist door die veranderingen laat ik heel veel dingen niet meer gebeuren. Ik weet heel goed wat ik wel en niet wil.
pi_80929307
Kut, vandaag voel ik me echt weer klote dat het uit is, en dat hij nu de hele wereld kan neuken. Toen ik vrijdagavond in de kroeg was en hem tegenkwam, vertelde hij dat hij gisteravond met een (bezette) vriendin had afgesproken. En ik weet ook wel dat er niets is gebeurd, maar ik kan nu alleen maar beelden van hun aan het zoenen of whatever voor me halen (op zijn bank, waar wij dat altijd deden ) als ik mijn ogen sluit .

Waarom geef ik toch zoveel om hem, hij heeft dat helemaal niet verdient. Afgelopen tijd zag ik hem wel wat vaker, maar ik denk na gisteravond, dat ik nu echt ff afstand moet houden . Ga dat maar niet smsen, want dan hebben we ruzie (toch iets geleerd van dit alles), maar dan moet ik hem dus maar weer tegenkomen voor ik dat kan aankaarten. .
  zondag 2 mei 2010 @ 14:26:28 #187
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80931293
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef maartjeh het volgende:

[..]

That's the whole problem; dat weten we niet. We zijn beiden nog gek op elkaar maar we weten niet of we wel samen verder kunnen en willen. Er zijn bepaalde factoren die het moeilijk maken voor ons om samen te zijn, maar somehow komen we el-ke keer weer bij elkaar terecht.
Mijn ex weet het ook allemaal niet meer, maar dat ook echt over alles.
Haar vader zegt dat ze het veel over me heeft, maargoed onze situatie is ook heel anders dan "normaal".
Ik heb echt nog geen vergelijkbare (zelfs deels) hier gezien.
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef Tegan het volgende:
Kut, vandaag voel ik me echt weer klote dat het uit is, en dat hij nu de hele wereld kan neuken. Toen ik vrijdagavond in de kroeg was en hem tegenkwam, vertelde hij dat hij gisteravond met een (bezette) vriendin had afgesproken. En ik weet ook wel dat er niets is gebeurd, maar ik kan nu alleen maar beelden van hun aan het zoenen of whatever voor me halen (op zijn bank, waar wij dat altijd deden ) als ik mijn ogen sluit .

Waarom geef ik toch zoveel om hem, hij heeft dat helemaal niet verdient. Afgelopen tijd zag ik hem wel wat vaker, maar ik denk na gisteravond, dat ik nu echt ff afstand moet houden . Ga dat maar niet smsen, want dan hebben we ruzie (toch iets geleerd van dit alles), maar dan moet ik hem dus maar weer tegenkomen voor ik dat kan aankaarten. .
Knap libido dan als hij de hele wereld wil neuken, nou ik buk niet, dus mij krijgt ie niet.
Maargoed.
Tegan, probeer toch aan jezelf te denken.
Ik heb ook te lang aan haar gedacht en te weinig aan mezelf.
Dat gaat op den duur tegen je werken en dat wil je ook niet.
Nu heb ik de blik op mezelf gericht.
Doe wat ik wil en probeer daar de dingetjes op in te richten.
Zo ben ik ook ingegaan op de afspraak met mijn ex, omdat het simpelweg voor ons allebei even goed is.
Nu mijn leven (met daarbij mijn aanstaande 3 jaar studie) goed op de rit krijgen ... een frisse start!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80968352
Ik heb heel vaak van die momenten dat ik de hele situatie niet reëel bekijk. Zoals gisteren ook, ik mis mijn ex heel erg en hij wil mij terug. Ik denk dan: 'Had ik het maar zus of zo moeten doen' en van 'Het vertrouwen zal wel weer terug komen'.

Dan kom ik hier even topics meelezen over soortgelijke situaties. Dit forum veranderd mn kijk op mijn relatie zo erg. Soms 'verdrink' je zo in je gedachtes en je gevoel dat dit forum gewoon verhelderend werkt.

Het wordt niks meer tussen mij en mn ex en dat moet ik gewoon in gaan zien.

Ik had me hier eerder aan moeten melden
  maandag 3 mei 2010 @ 19:59:50 #189
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80980606
Net zijn nummer gewist, moet er spontaan van huilen
pi_80980847
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef zwartedoos het volgende:
Net zijn nummer gewist, moet er spontaan van huilen
Ik vind het heel knap van je. ....en logisch dat je daar een gevoel bij hebt. ..

ik kan het niet hoor... ik hoop nog op een normale vriendschap
  maandag 3 mei 2010 @ 20:09:40 #191
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80981015
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik vind het heel knap van je. ....en logisch dat je daar een gevoel bij hebt. ..

dat is bij ons voorlopig niet meer mogelijk. Denk ook niet dat ik dat ooit kan, zou weer hoop krijgen denk ik. Beter maar alle contact verbreken
  maandag 3 mei 2010 @ 20:10:13 #192
178692 BramPowert
Eindbaas.
pi_80981051
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Same here
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_80987776
Ik liep sinds Koninginnedag weer met haar in mijn hoofd.... Te veel gesprekken gevoerd. Eindelijk weer rust in mijn hoofd. Al had ik niet op haar hyves moeten kijken.... maar het deed me veel minder dan voorheen. Ze lijkt gelukkig.

Kleine domper: krijg een smsje terug met "van wie is dit nummer".......

[ Bericht 15% gewijzigd door Xanthas op 03-05-2010 23:15:35 ]
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_80988243
2e of 3e x nadat "het" uit is gegaan dat ik weer contact met d'r heb gehad. Ik heb 't zelf uitgemaakt, en had ook niet zozeer contact omdat ik 't weer wilde proberen. Ik ben nog wel begaan met haar, en hou ook nog heel veel van haar, maar als ik aangeef dat ik niet te veel contact wil(dat stresst mijn kop gewoon heel erg, daar is er te veel voor gebeurt), dan krijg ik weer allerlei verwijten naar me kop geslingerd. Eens houdt het dan een keer op I guess, hoe goed de bedoelingen ook waren...
pi_80991770
Pff ik leek zo op de goede weg. Het geen contact meer met haar hebben doet me goed. Zolang ik niet aan haar denk tenminste.

Vandaag had ik een eetafspraak met een vriendin van mij, maar ook van m'n ex. Net, een uur nadat zij hier weg was, keek ik even op haar Hyves (van die gezamenlijke vriendin dus). Zie ik berichtjes van mn ex staan, ze hadden heen en weer gekrabbeld. Blijkt dat een jongen waarvan ik al vanaf het begin af aan dat het uit was tussen mijn ex het vermoeden had dat dat wel eens haar nieuwe vlam zou kunnen worden, bij m'n ex is blijven slapen met Koninginnenacht. M'n vermoedens waren al sterk maar toch doet het me wel wat, het roept vragen op over dingen waar ik me al weken niet meer mee bezig heb gehouden.

Als ik gewoon m'n ding doe en daar van geniet, besef ik me soms stiekem tussendoor dat het nu beter met me gaat dan ooit in de periode van de afgelopen anderhalf jaar. Dit heeft met meer dingen te maken dan met de vaak ongezond slechte relatie met m'n ex, maar overall ben ik nu veel meer tevreden met mijn leven en alles eromheen dan toen. En toch spookt ze nu weer even door m'n hoofd...

Zo dat is eruit. Nu weer over op de orde van de dag.
There are three ways of running this place, the wrong way, the right way, or my way
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:12:52 #196
247160 Just-Lost
will never forget
pi_80998303
Waarom vragen sommige mensen op de meest onmogelijke momenten of ik nog iets van m'n ex heb gehoord...
Waarom vraag je het zowieso als je niet erg dicht bij me staat en er dus niks mee te maken hebt..?

Vlak voor dat ik naar huis ga gister, zegt m'n collega: 'wist jij het al van dingetje ( ex )? '

Weet ik wat al? Als het er over gaat dat ze een nieuwe vriend heeft weet ik dat al idd...

' ja nee oke.. ik zag een paar foto's en tekst op haar hyves met iemand anders, dus denk vraag het even aan je '

Haar hyves probeer ik met succes al heel lang te vermijden.. gaat hij het me omschrijven! En hij is sociaal/emotioneel altijd al zo tactisch... ahumm.. Flikker dan lekker op met je gezeik man...

Echt flink van slag geweest de hele avond, nu nog een nasleepje.. Ik kan er ook niet meer kwaad om worden lijkt het wel, het is maar zo.. het is 'gewoon' aan het worden. haha ik moet er gewoon om lachen bijna blehhhh!

Iets leukers nu! Iedereen leuke plannen voor morgen?
Het is tenslotte 'bevrijdingsdag'. Als we ons nou allemaal is een dagje bevrijden van het gezeik van die exen.. Zet hem op..!
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_81000749
Dat is idd echt kut als ze dat vragen . Toen in de tijd dat wij een half jaar geen contact hadden .

Zelfs nu wij weer klein beetje contact hebben vermijd ik zijn Hyve, ik kan er gewoon niet tegen als hij leuk doet tegen meisjes in krabbels, ookal zijn het vrienden die ik ook ken enzo.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:44:27 #198
247160 Just-Lost
will never forget
pi_81001358
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is idd echt kut als ze dat vragen . Toen in de tijd dat wij een half jaar geen contact hadden .

Zelfs nu wij weer klein beetje contact hebben vermijd ik zijn Hyve, ik kan er gewoon niet tegen als hij leuk doet tegen meisjes in krabbels, ookal zijn het vrienden die ik ook ken enzo.
Heb haar toen uit m'n hyves verwijderd... Vervelende is dat we wel wat dezelfde mensen als vrienden hebben, dus als ik hun hyves bekijk, zie ik haar soms ineens in die lijst staan.

Dus ik hoop heeeeeel erg dat ze geen foto van haarzelf + nieuwe vriend als profielfoto neemt... Anders zie ik het ongewild waarschijnlijk alsnog een keer.

Wil gewoon helemaaaaal niks zien van haar nieuwe leuke dingen... geen krabbels, geen foto's.. Gun het haar wel, maar in m'n hoofd zie ik na een simpele krabbel van alles voor me...
And I tried to sing
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:08:32 #199
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_81002273
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef Just-Lost het volgende:

[..]

Heb haar toen uit m'n hyves verwijderd... Vervelende is dat we wel wat dezelfde mensen als vrienden hebben, dus als ik hun hyves bekijk, zie ik haar soms ineens in die lijst staan.

Dus ik hoop heeeeeel erg dat ze geen foto van haarzelf + nieuwe vriend als profielfoto neemt... Anders zie ik het ongewild waarschijnlijk alsnog een keer.

Wil gewoon helemaaaaal niks zien van haar nieuwe leuke dingen... geen krabbels, geen foto's.. Gun het haar wel, maar in m'n hoofd zie ik na een simpele krabbel van alles voor me...
Mijn ex heeft wél een nieuwe vlam, maar vrij weinig foto's van hen samen. Ook niet als profielfoto. Dat betekent in mijn geval dat ze niet zo heel zeker over hem is óf dat ze mij zo denkt te sparen. Mij maakt het inmiddels niets meer uit. Ik kan haar gewoon samen zien met haar nieuwe vriend.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:20:08 #200
247160 Just-Lost
will never forget
pi_81002690
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:08 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Mijn ex heeft wél een nieuwe vlam, maar vrij weinig foto's van hen samen. Ook niet als profielfoto. Dat betekent in mijn geval dat ze niet zo heel zeker over hem is óf dat ze mij zo denkt te sparen. Mij maakt het inmiddels niets meer uit. Ik kan haar gewoon samen zien met haar nieuwe vriend.
Goed bezig! Moet een fijn gvoel zijn
And I tried to sing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')