abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80882588
Ja precies zo dacht ik dus ook. Maar hij is nu weer zó ontzettend lief voor me.. maar diep in mijn hart weet ik gewoon dat onze relatie niet meer hetzelfde wordt. Een aantal maanden na die sex-smsjes van hem zat ik er nog steeds mee. Ik weet dat ik mensen moeilijk kan vergeven, dus dacht ik dat ik me aanstelde.

Ik begin toch steeds meer mijn ogen te openen en te denken dat ik beter af ben zonder hem.
Ik heb gewoon geen zin om verder met hem te gaan, en dat ik me dan constant moet afvragen: 'Wie zou dat zijn?' als hij een smsje krijgt.

Ik heb een lange tijd gehoopt dat het vertrouwen weer terug zou komen.
De laatste maanden heb ik me meer ongelukkig gevoeld dan gelukkig..
een relatie hoort toch leuk te zijn

Nu ik mijn berichten lees denk ik echt: Waarom twijfel je nog?
Het is gewoon zo duidelijk dat ik hiermee moet kappen..
pi_80882645
Goed bezig melanie_x! Iedere keer als je hem wil smsen gewoon hier je frustratie uiten, dat werkt het beste .
pi_80889083
vaak weet je het al met je koppie maar nog niet met je hart....ik snap best dat hij weer heel lief is....wrs totdat je weer voor hem gaat. ik denk dat vertrouwen toch wel heel erg belangrijk is en anders had hij het gewoon goed moeten verbergen. wat niet weet wat niet deert.
pi_80897918
Ik haatmijn ex, spookt dus ook nog door mijn hoofd maar op een andere manier... niemand hier die ook hun ex haat? Of wil iedereen hem terug?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:54:48 #155
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_80897954
Nou, lekker is dat, heb een ander (erg) leuk meisje leren kennen, ga zelfs wat drinken binnenkort en begon echt het idee te krijgen dat mn ex wel exit was, kwa mindset..
Zie ik per ongeluk 1 klein rotfoto'tje op dat vervloekte Hyves (bij vrienden suggesties, ik heb haar verder uiteraard uit alles verwijderd) en ik ben meteen weer van de rel..

Het stomme is dat ik me meteen weer ga voorstellen hoe leuk haar leven nu wel niet moet zijn en hoe goed ze er nu ineens uitziet en dan lukt t me totaal niet meer om te kijken naar wat ik zelf heb..

Alles hier in mijn huidige woonplaats herinnert me aan haar en ik heb het idee dat ik totaal vastzit..Mn vrienden wil ik er de laatste tijd zo min mogelijk mee belasten en ik probeer gewoon normaal mee te doen, maar t helpt niet echt dat 1 daarvan de broer is van mn ex.

Is het perse "vluchten" als ik gewoon zeg dat ik weg wil van alles wat met haar te maken heeft, omdat het me ongelukkig maakt en ik gewoon iets nieuws, iets anders wil?

@Cutevelociraptor, ik heb dat andere topic van je gelezen, nee in dit zin haat ik mn ex niet. Sterker nog, ze had alle reden om het uit te maken..Het enige wat ik "haat" is dat ik me zo voel "door haar", of beter gezegd, door het ontbreken van haar.

Ik las vroeger wel eens reacties van mensen die zeiden dat ze niet wisten of ze hun ex konden "vergeven" voor de pijn die ze was aangedaan door de relatie te verbreken. Ik vond het altijd een beetje onzinnig, wat ja, een relatie kan nou eenmaal verbroken worden.
En toch, op de een of andere manier, snap ik nu waarom je iemand gewoon kan "haten', puur omdat je door een hel moet gaan door hun beslissing om de relatie te verbreken..
pi_80898032
Ik kwam mijn ex tegen op Koninginnedag, in mijn kroeg. En dat terwijl hij zo boos deed dat ik in zijn kroeg was Koninginnenacht .

Ik kom hem de laatste tijd zoveel tegen, kan er niet zo goed tegen. Wil wat meer afstand denk ik .
pi_80898267
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:54 schreef Untouchables het volgende:
Zie ik per ongeluk 1 klein rotfoto'tje op dat vervloekte Hyves (bij vrienden suggesties, ik heb haar verder uiteraard uit alles verwijderd) en ik ben meteen weer van de rel..

Het stomme is dat ik me meteen weer ga voorstellen hoe leuk haar leven nu wel niet moet zijn en hoe goed ze er nu ineens uitziet en dan lukt t me totaal niet meer om te kijken naar wat ik zelf heb..

Alles hier in mijn huidige woonplaats herinnert me aan haar en ik heb het idee dat ik totaal vastzit..Mn vrienden wil ik er de laatste tijd zo min mogelijk mee belasten en ik probeer gewoon normaal mee te doen, maar t helpt niet echt dat 1 daarvan de broer is van mn ex.
Ik heb momenteel exact hetzelfde. Eergisteren heeft m'n ex de relatie verbroken, dus bij mij is het nog wel wat verser. Maar alles wat je doet, ziet en denkt herinnert je aan haar.

Als dat dan even weg is omdat je wat afleiding hebt gevonden hoeft er maar 1 klein detail in je oog te springen en dat hele gevoel is terug. Ik weet niet wat je er aan kan doen
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:14:17 #158
64307 Untouchables
pi_80898396
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:08 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik heb momenteel exact hetzelfde. Eergisteren heeft m'n ex de relatie verbroken, dus bij mij is het nog wel wat verser. Maar alles wat je doet, ziet en denkt herinnert je aan haar.

Als dat dan even weg is omdat je wat afleiding hebt gevonden hoeft er maar 1 klein detail in je oog te springen en dat hele gevoel is terug. Ik weet niet wat je er aan kan doen
Klote man en tsja, zoals je hier kan lezen kan t soms nog best wel lang duren voordat je er helemaal overheen bent. Het is bij mij nu al ruim n half jaar dat de relatie verbroken werd en ongeveer 4 maanden dat ik haar terug poogde te krijgen.

Ik ben nog steeds niet grounded en het gevoel hebben stil te staan blijft klote.
pi_80898813
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:14 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Klote man en tsja, zoals je hier kan lezen kan t soms nog best wel lang duren voordat je er helemaal overheen bent. Het is bij mij nu al ruim n half jaar dat de relatie verbroken werd en ongeveer 4 maanden dat ik haar terug poogde te krijgen.

Ik ben nog steeds niet grounded en het gevoel hebben stil te staan blijft klote.
Ja, en dat gevoel wat jij beschreef helpt daar ook niet bij. Het gevoel dat het haar niets uitmaakt, dat ze geen verdriet heeft. Dat ze toch wel weer iemand anders vind omdat ze zo leuk is. Dat ze toch wel gaat feesten en allerlei andere jongens tegenkomt.

Je kent het wel
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:20:53 #160
64307 Untouchables
pi_80900066
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ja, en dat gevoel wat jij beschreef helpt daar ook niet bij. Het gevoel dat het haar niets uitmaakt, dat ze geen verdriet heeft. Dat ze toch wel weer iemand anders vind omdat ze zo leuk is. Dat ze toch wel gaat feesten en allerlei andere jongens tegenkomt.

Je kent het wel
Ik ken het absoluut. Toch moet ik wel toegeven dat, ook al is het idee van haar leven dat doorgaat pijnlijk, ik gun het haar wel en snap dat t niet meer dan normaal is. je gaat tenslotte zelf ook zo goed en zo kwaad als t kan verder.

Gevoelsmatig blijft dat echter lastiger kort te sluiten. Voor jou is het natuurlijk helemaal kort geleden dus die gevoelens zullen nog wel even aanhouden en wss zelfs sterker worden.
Ach, gun jezelf ook even die pijn, het is niet all bad om daar doorheen te gaan. Je leert jezelf in ieder geval op een andere manier kennen!
pi_80900259
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:20 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Ik ken het absoluut. Toch moet ik wel toegeven dat, ook al is het idee van haar leven dat doorgaat pijnlijk, ik gun het haar wel en snap dat t niet meer dan normaal is. je gaat tenslotte zelf ook zo goed en zo kwaad als t kan verder.

Gevoelsmatig blijft dat echter lastiger kort te sluiten. Voor jou is het natuurlijk helemaal kort geleden dus die gevoelens zullen nog wel even aanhouden en wss zelfs sterker worden.
Ach, gun jezelf ook even die pijn, het is niet all bad om daar doorheen te gaan. Je leert jezelf in ieder geval op een andere manier kennen!
Ik gun het haar ook van harte, maar ik zit met nog zoveel vragen. De dag dat ze het uitmaakte zei ze tegen me 'jij bent voor mij een jongen waarmee ik samenwoon, ga trouwen, kinderen krijg. Maar nu wil even alleen zijn.'

Hoe moet ik dat nu begrijpen? Als ik een meisje tegenkom waarmee ik deze dingen wil doen -en dat is zij voor mij- wil ik alles doen om bij haar te blijven -en dat wil ik nu dus ook-.

Uiteraard is het goed om dit te verwerken en ik snap precies wat je bedoelt, maar zoals jij ook wel zal weten is dit 300 keer makkelijker gezegd dan gedaan. Het voelt gewoon zo klote.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:42:07 #162
64307 Untouchables
pi_80900594
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:29 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik gun het haar ook van harte, maar ik zit met nog zoveel vragen. De dag dat ze het uitmaakte zei ze tegen me 'jij bent voor mij een jongen waarmee ik samenwoon, ga trouwen, kinderen krijg. Maar nu wil even alleen zijn.'

Hoe moet ik dat nu begrijpen? Als ik een meisje tegenkom waarmee ik deze dingen wil doen -en dat is zij voor mij- wil ik alles doen om bij haar te blijven -en dat wil ik nu dus ook-.

Uiteraard is het goed om dit te verwerken en ik snap precies wat je bedoelt, maar zoals jij ook wel zal weten is dit 300 keer makkelijker gezegd dan gedaan. Het voelt gewoon zo klote.
Het betekent dat ze het eigenlijk gewoon niet wilt. Maak in ieder geval niet de fout om op haar te wachten, maar kap t ook echt even af. Mocht t t een fase zijn, kunnen jullie er later altijd nog over praten.
The waiting game is in dit geval echt slopend.

En dat klote gevoel, I hear ya man, niets aan te doen helaas.
pi_80900726
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:42 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Het betekent dat ze het eigenlijk gewoon niet wilt. Maak in ieder geval niet de fout om op haar te wachten, maar kap t ook echt even af. Mocht t t een fase zijn, kunnen jullie er later altijd nog over praten.
The waiting game is in dit geval echt slopend.

En dat klote gevoel, I hear ya man, niets aan te doen helaas.
Doe ik nu ook Ik laat niets meer van mij horen voorlopig, en zoek afleiding. Kijken hoe het loopt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 18:37:55 #164
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_80908659
Vandaag een terrasje gepakt met mijn ex.
We hebben lang gepraat met elkaar over vanalles.
Wij zijn op een "plezierige" manier uit elkaar gegaan zonder ellende ofzo.
Allebei vonden we ook vandaag weer dat onze band te bijzonder is om er helemaal niet mee te doen.
Echter wordt zij momenteel behandeld en vind ze alles heel moeilijk.
Ze voelt ook niets, voor echt niets of iemand.
Heel onwerkelijk, maar de realiteit.
Het was goed weer eens met elkaar te praten en er komt zeker een vervolg.

Toch fijn om voor mezelf te constateren dat ik haar niet als "vriendin vriendin" terug wil, maar gewoon als vriendin om af en toe eens iets leuks mee te doen.
Het lijkt te gaan werken!
Nu de rest van mijn leven op de rails zien te krijgen (waar zij niets aan kan doen) en ik ben helemaal een gelukkige kerel!
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_80910984
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:37 schreef Sjechov het volgende:
Vandaag een terrasje gepakt met mijn ex.
We hebben lang gepraat met elkaar over vanalles.
Wij zijn op een "plezierige" manier uit elkaar gegaan zonder ellende ofzo.
Allebei vonden we ook vandaag weer dat onze band te bijzonder is om er helemaal niet mee te doen.
Echter wordt zij momenteel behandeld en vind ze alles heel moeilijk.
Ze voelt ook niets, voor echt niets of iemand.
Heel onwerkelijk, maar de realiteit.
Het was goed weer eens met elkaar te praten en er komt zeker een vervolg.

Toch fijn om voor mezelf te constateren dat ik haar niet als "vriendin vriendin" terug wil, maar gewoon als vriendin om af en toe eens iets leuks mee te doen.
Het lijkt te gaan werken!
Nu de rest van mijn leven op de rails zien te krijgen (waar zij niets aan kan doen) en ik ben helemaal een gelukkige kerel!

Wat goed Sjechov! Lijkt me toch wel een beetje een 'last' die van je schouders af valt, nu je weet dat je haar gewoon als vriendin wilt om af en toe eens wat leuks mee te doen.
Die gelukkige kerel ga jij zeker worden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:22:46 #166
158518 Sjechov
pi_80915563
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:58 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Wat goed Sjechov! Lijkt me toch wel een beetje een 'last' die van je schouders af valt, nu je weet dat je haar gewoon als vriendin wilt om af en toe eens wat leuks mee te doen.
Die gelukkige kerel ga jij zeker worden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het positieve is dat we het allebei willen.
Athans, zij weet niet wat ze wel en niet wil of wat ze voelt.
Maar hier kon ze wat mee, dus het is goed zo.
Allebei tevreden.

Wat heb je gedaan toen hij voor de deur stond?
pi_80916285
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik denk dat het positieve is dat we het allebei willen.
Athans, zij weet niet wat ze wel en niet wil of wat ze voelt.
Maar hier kon ze wat mee, dus het is goed zo.
Allebei tevreden.

Wat heb je gedaan toen hij voor de deur stond?
Ja dat scheelt heel veel, als je het beiden écht wilt. En ik denk, als ik zo jouw verhaal hoor, dat ze wat dit betreft best wel weet wat ze wil en niet wil.

Ik heb 'm binnengelaten en hij heeft hier wat gedronken. Ik snap er geen f*ck meer van want het was gezellig.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 23:25:48 #168
158518 Sjechov
pi_80917418
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 22:42 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ja dat scheelt heel veel, als je het beiden écht wilt. En ik denk, als ik zo jouw verhaal hoor, dat ze wat dit betreft best wel weet wat ze wil en niet wil.

Ik heb 'm binnengelaten en hij heeft hier wat gedronken. Ik snap er geen f*ck meer van want het was gezellig.
Ik weet niet wat de toekomst precies brengt, maar ik ben er niet (meer) mee bezig in ieder geval.

Waarom zou je het verder met je ex niet meer gezellig kunnen hebben, zolang jij en hij maar weet wat zijn plek is toch?
pi_80917717
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:25 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de toekomst precies brengt, maar ik ben er niet (meer) mee bezig in ieder geval.

Waarom zou je het verder met je ex niet meer gezellig kunnen hebben, zolang jij en hij maar weet wat zijn plek is toch?
That's the whole problem; dat weten we niet. We zijn beiden nog gek op elkaar maar we weten niet of we wel samen verder kunnen en willen. Er zijn bepaalde factoren die het moeilijk maken voor ons om samen te zijn, maar somehow komen we el-ke keer weer bij elkaar terecht.
  zondag 2 mei 2010 @ 01:09:17 #170
64307 Untouchables
pi_80920298
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:36 schreef maartjeh het volgende:

[..]

That's the whole problem; dat weten we niet. We zijn beiden nog gek op elkaar maar we weten niet of we wel samen verder kunnen en willen. Er zijn bepaalde factoren die het moeilijk maken voor ons om samen te zijn, maar somehow komen we el-ke keer weer bij elkaar terecht.
Gefeliciteerd alvast, een soortgelijke nasleep heeft bij mij 3 jaar geduurd..Run while you still can..
pi_80920699
Wat doen jullie aan de gesprekken in je hoofd (gesprekken die je met je ex zou moeten [hebben] voeren)?
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  zondag 2 mei 2010 @ 03:10:27 #172
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_80922457
Opschrijven, samenvatten en verder gaan. Ik merk dat het toch dikwijls herhalingen zijn van wat ik constant loop te mijmeren.
Ik zie het als een soort van zelfreflectie. Het is je gevoel dat je laat spreken maar uitten tegen over haar kan niet want het zet geen zoden aan de dijk, je wint er niks mee.

Ik doe het ook de hele tijd en soms word ik er wel gek van, maar ik doe er weinig tegen. Dan verplaats ik me in haar situatie en bedenk ik me wat zij uberhaupt aan mijn gezeik kan hebben..

Naar verloop van tijd, mits afstand, verandert je gevoel compleet en daarbij ook het (soort) gemijmer in je kop.

En mocht het ooit tot een gesprek komen.. Sjah.. Laat haar maar het praten doen. Ik zou niet weten wat mijn gebazel over "ons" nog goed kan doen.

Je bent gewoon je vriendje kwijt en nu zit je zonder, en terwijl je haar juist nodig hebt is zij de gene die je niet wilt hebben. Dus dan zou ik zeggen, koester je gevoelens en ga op zoek naar een ander leuk meisje die jou wel interessant vind..

Het gevoel van liefde is universeel en op iedereen toepasbaar, dus ook op je zelf..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 2 mei 2010 @ 07:56:32 #173
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_80922997
quote:
Op zondag 2 mei 2010 01:22 schreef Xanthas het volgende:
Wat doen jullie aan de gesprekken in je hoofd (gesprekken die je met je ex zou moeten [hebben] voeren)?
Steeds terug brengen naar de essentie. Alles eromheen houdt je alleen maar langer bezig, dus gewoon bij de kern blijven. Afdwalen in gedachtes als:"Ja, maar het hád zo mooi kunnen zijn wanneer...." is jezelf illusies voorschotelen.

Dat doe ik altijd, dan stopt de pijnlijke gedachtestroom ook sneller.
pi_80923551
quote:
Op zondag 2 mei 2010 07:56 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Steeds terug brengen naar de essentie. Alles eromheen houdt je alleen maar langer bezig, dus gewoon bij de kern blijven. Afdwalen in gedachtes als:"Ja, maar het hád zo mooi kunnen zijn wanneer...." is jezelf illusies voorschotelen.

Dat doe ik altijd, dan stopt de pijnlijke gedachtestroom ook sneller.
ja, maar lukt dat altijd?
Ik hou wel van tekenen etc. maar dat is erg abstract om naderhand te bekijken....dan heb ik echt zoiets als
  zondag 2 mei 2010 @ 10:01:41 #175
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_80923652
mn ex doet er alles aan om me zo diep mogelijk te kwetsen Maak me best wel zorgen om hem het lijkt wel alsof ie een compleet ander persoon is geworden.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')