Welkom, ik zat 2 maand geleden in exact hetzelfde schuitje.. het is klote maar je moet door, 1 tip die ik je tenminste echt van harte mee kan geven. blijf aub niet nog een tijd lang in hetzelfde huis wonen, heb ik ook gedaan maar dit komt de situatie ten eerste niet ten goede en ten tweede zul je niet in staat zijn om de boel te verwerken en zal dit pas komen op het moment dat ze definitief de deur uit is (of jij for that matter..)quote:Op zondag 9 mei 2010 05:46 schreef Rbhp het volgende:
Mijn verloofde verliefd op een ander, sinds gisteren is het uit, na 4 jaar en we zijn nog financieel verbonden aan elkaar. Ik ben helemaal leeg. Kapot.
Dank je Lallend. Het huis waarin we net zijn verhuisd staat op beide onze namen, maar zij heeft er slechts 15k euro in zitten, dus dat ga ik haar terugbetalen en zij verhuisd en ik blijf erin wonen. Ik ben gek op dit huis en heb er zoveel tijd ingestoken.quote:Op zondag 9 mei 2010 08:57 schreef Lallend het volgende:
[..]
Welkom, ik zat 2 maand geleden in exact hetzelfde schuitje.. het is klote maar je moet door, 1 tip die ik je tenminste echt van harte mee kan geven. blijf aub niet nog een tijd lang in hetzelfde huis wonen, heb ik ook gedaan maar dit komt de situatie ten eerste niet ten goede en ten tweede zul je niet in staat zijn om de boel te verwerken en zal dit pas komen op het moment dat ze definitief de deur uit is (of jij for that matter..)
zorg ook dat je het financiele een beetje tijdig regeld dit zal in je hoofd ook voor wat rust zorgen en het is een extra impuls dat het echt over is. Maak dus concrete stappen om voor jezelf niet onnodig dubbele gevoelens te creëren.
Succes en je bent hier altijd welkom om je hart te luchten!
Een paar maanden geleden hebben we fikse ruzie gehad en daarna hebben we elkaar tot op heden genegeerd, dus heb ik haar maar geblokeerd op msn. Ach, zolang was het ook niet weer aan, paar maanden pas.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef Lallend het volgende:
goh goofy_goober, ik denk dat ik die laatste zin vooral als motivatie zal moeten zien om niet weer voor m'n ex te vallen mocht ze plotseling toch met hangende pootjes voor mijn neus staan.
hoe is het verder verlopen nu je ook weer ziet dat ze onuitstaanbaar is, heb je van jouw kant de relatie weer verbroken of probeer je ondanks dit toch de relatie voort te zetten en hier samen aan te gaan werken?
Als je nogal rumoerig uit elkaar bent gegaan dan kun je beter alles verwijderen om zo maar niet herinnerd te worden aan haar/hem.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar, dat blokkeren, nummer verwijderen, doen alsof je ex niet meer bestaat. Maar ik ben vast gezegend met een ex die geen bitch is.
Dat is in het begin soms wel het beste! Maar jou ex was toch vreemd gegaan ook? Hoe is dat nu gelopen dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar, dat blokkeren, nummer verwijderen, doen alsof je ex niet meer bestaat. Maar ik ben vast gezegend met een ex die geen bitch is.
Nee, mijn ex is niet vreemdgegaan. Hij wilde even lekker alleen zijn ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is in het begin soms wel het beste! Maar jou ex was toch vreemd gegaan ook? Hoe is dat nu gelopen dan?
(sorry al tijdje niet in dit topic gekeken)
Haha, je vrienden laten bepalen wie er bij je past... Grow the fuck upquote:Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Sanar het volgende:
Allemaal heel herkenbaar wat hier staat. Ik sta eigenlijk wel bekend als de lolbroek en feestbeest die nooit seireus doet kwa jongens. Als het richting serieus gaat zorg ik altijd dat het snel over is. Daar was ik altijd best wel tevreden over ik vermaakte me wel.
Totdat ik een jongen tegen kwam waar ik me echt helemaal op me gemak bij voelde paar keer gedate en klikte goed. Maar dan komt toch dat gevoel van 'oh bah dit word serieus'. Ik weet niet wat het is maar iets houd me gewoon altijd tegen. En dat me beste vriendin hem helemaal niks vond hielp ook niet bepaald.
Je neemt je voor dat zij er niks mee te maken heeft maar het is toch erg lastig als je vrienden niet positief over iemand zijn. Dus na een paar keer daten heb ik het weer afgekapt maar miste hem toch dus weer contact gezocht. Dat is zo'n twee maanden doorgegaan dat het net niet serieus werd steeds, door mijn schuld, en toen was die het zat en was het over.
Daarna twee maanden nog harder gefeest dan daarvoor maar ik blijf met zo'n irritant gevoel zitten van: ik wil hem graag zien, heeft die al met andere gezoend (ja), als het met hem al niet lukt serieus te worden met wie dan wel? En een gevoel van dat ik hem mis. Najah ik weet het antwoord wel ik moet veranderen en zal me best doen maarja echt makkelijk vind ik het niet.
Mijn verhaal is niet zo big als vele andere hier maar moest het toch even kwijt/opschrijven. Alles voelt nu al beter geordend gelukkig
19, dat is zeker niet oud maar voor iemand die veel met jongens omgaat maar nog nooit met iemand serieus is geweest irriteer ik me er steeds meer aan, eigenlijk een tijd al. Zelf ik zie dat er een patroon in zit.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Lallend het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat je voor jezelf aan het wegrennen bent, vandaar dat het goed voelt om het hier neer te zetten in plaats dat je er zelf mee aan de gang gaat.
En het lijkt mij ook een gevalletje van graag willen hebben wat je niet hebben kunt
Denk dat je vrij weinig nog mee kunt met de huidige situatie omdat hij dus blijkbaar zijn keuze ook al heeft gemaakt, wat wel handig is hieruit lering te trekken voor toekomstige situaties. Misschien moet je meer met je vriendin praten waarom ze hem niet leuk vond en bijv. niet bij jou vond passen. Maar zoals jij ook al zei: je bent een feestbeest maar je voelt het toch wat jeuken dat je wat serieuze wilt. Dus je bent qua persoon blijkbaar wel aan het veranderen en weet niet in hoeverre die vriendin dat van jou kan zien.
Puur voor de beeldvorming hoor maar hoe oud ben je?
Ahum.. Ik zeg toch dat ze niet voor me beslist en dat is zeker niet de reden waarom het niet lukt. Maar je bent wel heel ongevoelig als je niks aantrekt van je vrienden. Het zijn je vrienden die je al heel lang kent en tuurlijk denk je er nog een keer over na als een vriendin allemaal tegenwerpingen heeft. Maar het is zeker niet dat ze voor je beslissen. Erg kortzichtig vind ik je opmerkingquote:Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Haha, je vrienden laten bepalen wie er bij je past... Grow the fuck up![]()
Je bent er klaar voor als je er klaar voor bent... dat kan je echt niet gaan forceren of zo... Maar toch gezien je 19 bent en geen ervaring: probeer het gewoon is een keer.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:49 schreef Sanar het volgende:
[..]
19, dat is zeker niet oud maar voor iemand die veel met jongens omgaat maar nog nooit met iemand serieus is geweest irriteer ik me er steeds meer aan, eigenlijk een tijd al. Zelf ik zie dat er een patroon in zit.
Dit is niet arrogant bedoeld wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat als ik hem weer een beetje aandacht geef ik hem wel weer terug krijg. Maar ik weet zelf dat het niet eerlijk is tegenover hem en daarom doe ik niks. Maar toch blijft er dat gevoel van dat ik hem mis. Misschien heb je wel gelijk met dat je wilt hebben wat je niet hebt.
Ik weet waarom zij hem niks vond. Ik hoef nooit bang te zijn dat ze haar mening niet geeft (a) maar we hebben beide gewoon andere ideeën over wat belangrijk is en dat bots.
Zij is eigenlijk precies hetzelfde als ik, word ook nooit serieus, dus dan is het wel makkelijk om er gewoon mee door te gaan.
Ik zat te denken om iets van bijv. drie maanden wel uit te gaan maar niet op een 'romantische' manier contact met jongens te hebben en kijken wat ik dan wil. Denk je dat zoiets nut kan hebben?
Ik niet, want je liet je beinvloeden door de mening van je vrienden. Dat schrijf je namelijk zelf.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:52 schreef Sanar het volgende:
[..]
Ahum.. Ik zeg toch dat ze niet voor me beslist en dat is zeker niet de reden waarom het niet lukt. Maar je bent wel heel ongevoelig als je niks aantrekt van je vrienden. Het zijn je vrienden die je al heel lang kent en tuurlijk denk je er nog een keer over na als een vriendin allemaal tegenwerpingen heeft. Maar het is zeker niet dat ze voor je beslissen. Erg kortzichtig vind ik je opmerking
quote:En dat me beste vriendin hem helemaal niks vond hielp ook niet bepaald.
Je neemt je voor dat zij er niks mee te maken heeft maar het is toch erg lastig als je vrienden niet positief over iemand zijn. Dus na een paar keer daten heb ik het weer afgekapt maar miste hem toch dus weer contact gezocht. Dat is zo'n twee maanden doorgegaan dat het net niet serieus werd steeds, door mijn schuld, en toen was die het zat en was het over.
Nou dan spijt het me zeer.. Want dan heb ik het verkeerd opgeschreven. Ik vind dat vrienden er zijn om ook hun mening te geven en dat het niet fijn is als ze niet met die gene kunnen omgaan. Maar daardoor zou ik nooit iets laten wat ik zelf wil. Ik hoop dat ik nooit over het gevoel heen groei dat me vrienden heeel belangrijk zijn en dat ik ze niet zomaar laat vallen voor een of andere nieuwe lover. Zo komt jouw mening nu tenminste op me over alsof je je niet aan moet trekken van je vrienden want anders ben je niet volwassen..quote:Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik niet, want je liet je beinvloeden door de mening van je vrienden. Dat schrijf je namelijk zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |