abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81204343
quote:
Op zondag 9 mei 2010 05:46 schreef Rbhp het volgende:
Mijn verloofde verliefd op een ander, sinds gisteren is het uit, na 4 jaar en we zijn nog financieel verbonden aan elkaar. Ik ben helemaal leeg. Kapot.
Welkom, ik zat 2 maand geleden in exact hetzelfde schuitje.. het is klote maar je moet door, 1 tip die ik je tenminste echt van harte mee kan geven. blijf aub niet nog een tijd lang in hetzelfde huis wonen, heb ik ook gedaan maar dit komt de situatie ten eerste niet ten goede en ten tweede zul je niet in staat zijn om de boel te verwerken en zal dit pas komen op het moment dat ze definitief de deur uit is (of jij for that matter..)
zorg ook dat je het financiele een beetje tijdig regeld dit zal in je hoofd ook voor wat rust zorgen en het is een extra impuls dat het echt over is. Maak dus concrete stappen om voor jezelf niet onnodig dubbele gevoelens te creëren.
Succes en je bent hier altijd welkom om je hart te luchten!
  zondag 9 mei 2010 @ 09:15:04 #277
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_81204435
quote:
Op zondag 9 mei 2010 08:57 schreef Lallend het volgende:

[..]

Welkom, ik zat 2 maand geleden in exact hetzelfde schuitje.. het is klote maar je moet door, 1 tip die ik je tenminste echt van harte mee kan geven. blijf aub niet nog een tijd lang in hetzelfde huis wonen, heb ik ook gedaan maar dit komt de situatie ten eerste niet ten goede en ten tweede zul je niet in staat zijn om de boel te verwerken en zal dit pas komen op het moment dat ze definitief de deur uit is (of jij for that matter..)
zorg ook dat je het financiele een beetje tijdig regeld dit zal in je hoofd ook voor wat rust zorgen en het is een extra impuls dat het echt over is. Maak dus concrete stappen om voor jezelf niet onnodig dubbele gevoelens te creëren.
Succes en je bent hier altijd welkom om je hart te luchten!
Dank je Lallend. Het huis waarin we net zijn verhuisd staat op beide onze namen, maar zij heeft er slechts 15k euro in zitten, dus dat ga ik haar terugbetalen en zij verhuisd en ik blijf erin wonen. Ik ben gek op dit huis en heb er zoveel tijd ingestoken.

Verder heb je helemaal gelijk, concrete stappen, snel haar naam eraf, het geld terugbetalen aan haar, haar kleren eruit (ze heeft geen ruimte) en doorgaan.
No bad soldiers under a good leader
pi_81204596
zie net dat ik een zin verkeerd heb opgebouwd.
Bedoelde te zeggen: blijf niet samen nog een tijdje in het huis wonen dat heb ik wel gedaan omdat ze niet echt ergens anders heen kon maar dit heeft het verwerkingsproces alleen maar uitgesteld en zelfs bemoeilijkt.

Maar het is goed om even alle materiële zaken te regelen zodat je dat niet hoeft te doen als je de boel aan het verwerken bent omdat dan alleen maar weer zure gevoelens erbij gaan komen.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:01:52 #279
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_81215439
Ah ok. Ze vroeg of ze dr kleding bij mij kon laten en het langzaam mocht weghalen, omdat ze geen ruimte heeft. Ze gaat niet bij haar ouders wonen en ook niet bij die kerel maar bij een vriendin en die heeft te weinig ruimte. Anyway, ik kan moeilijk dr kleren eruit gooien, zolang ze maar niet hier is als ik er ben.
No bad soldiers under a good leader
pi_81215767
Ze kan toch gewoon met jou afspreken als ze iets wil komen ophalen, niet dat ze zomaar ineens binnen staat.

Verder sterkte en succes .
pi_81217212
Precies, net zoals Tegan zegt moeten er wel afspraken te maken zijn. En kleren een tijdje opslaan lijkt mij niet het probleem. Het beste is om gewoon op een zo goed mogelijke manier alles te regelen dan heb je er later ook meer vrede mee. Je kunt wel heel makkelijk de kleding op straat gooien maar je zult ongetwijfeld 'backfire' krijgen. En dat is ook niet wat je wilt, hoe bozer je jezelf maakt hoe langer dit in je systeem zal blijven hangen omdat je niet open staat voor andere gevoelens.
pi_81227015
Ik wou nog even melden dat mijn dipje van vorige week wel weer over is . Nu dit hele weekend erg druk geweest met vrienden, en dat heeft me erg goed gedaan . Was misschien een klein beetje een terugval op denken dat ik geen lol kan hebben zonder hem, of zonder het hem te kunnen vertellen. Gisteren nog heel even langs mijn ex geweest om mijn sjaal op te halen die ik vergeten was eerder. Ik had echt liever dat hij hem meenam naar de kroeg ofzo, maar hij wilde erg graag dat ik hem kwam halen. Had eigenlijk in mijn hoofd dat ik hem dit weekend niet wilde zien, maar ik kan echt moeilijk nee zeggen tegen hem, of tegen mijn onbewuste drang om hem te zien/spreken ofzo. Maar toen ik daar was erg goed en serieus gepraat. Echt een unicum. Hij is niet zo'n prater, maar meer een doener. Maar wat belangrijke dingen uitgepraat en grenzen gesteld. Was fijn. Gelukkig . Ik sta echt te kijken van dat het zo goed gaat tussen ons, afgezien van af en toe wat dipjes van mijn kant. Ik heb echt wel geleerd uit onze 'relatie' om niet zo snel meer hem te confronteren met dingen waar ik mee zit, en te wachten tot ik hem irl zie dan komt het beter over en kunnen we het ook beter uitpraten dan via de telefoon ergens, en dus ruzie te voorkomen. Echt fijn . Ik denk dat wij wel nog goede vrienden kunnen worden . Nu nog van de gedacht dat ik hem terug wil af . Ookal zou ik dat nooit doen hoor .
  maandag 10 mei 2010 @ 11:04:06 #283
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81244998
Ik heb hier zo eens zitten lezen en ik heb gemerkt dat veel mensen de verbroken relatie of hun ex romantiseren... Dat deed ik dus ook, ik wilde haar terug, en toen ik haar terug kreeg besefte ik weer waarom het uit was gegaan en dat ze eigenlijk hoewel lief best onuitstaanbaar was.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_81246977
goh goofy_goober, ik denk dat ik die laatste zin vooral als motivatie zal moeten zien om niet weer voor m'n ex te vallen mocht ze plotseling toch met hangende pootjes voor mijn neus staan.

hoe is het verder verlopen nu je ook weer ziet dat ze onuitstaanbaar is, heb je van jouw kant de relatie weer verbroken of probeer je ondanks dit toch de relatie voort te zetten en hier samen aan te gaan werken?
  maandag 10 mei 2010 @ 12:08:16 #285
301770 Sanar
kiekeboe
pi_81247394
Allemaal heel herkenbaar wat hier staat. Ik sta eigenlijk wel bekend als de lolbroek en feestbeest die nooit seireus doet kwa jongens. Als het richting serieus gaat zorg ik altijd dat het snel over is. Daar was ik altijd best wel tevreden over ik vermaakte me wel.
Totdat ik een jongen tegen kwam waar ik me echt helemaal op me gemak bij voelde paar keer gedate en klikte goed. Maar dan komt toch dat gevoel van 'oh bah dit word serieus'. Ik weet niet wat het is maar iets houd me gewoon altijd tegen. En dat me beste vriendin hem helemaal niks vond hielp ook niet bepaald.
Je neemt je voor dat zij er niks mee te maken heeft maar het is toch erg lastig als je vrienden niet positief over iemand zijn. Dus na een paar keer daten heb ik het weer afgekapt maar miste hem toch dus weer contact gezocht. Dat is zo'n twee maanden doorgegaan dat het net niet serieus werd steeds, door mijn schuld, en toen was die het zat en was het over.
Daarna twee maanden nog harder gefeest dan daarvoor maar ik blijf met zo'n irritant gevoel zitten van: ik wil hem graag zien, heeft die al met andere gezoend (ja), als het met hem al niet lukt serieus te worden met wie dan wel? En een gevoel van dat ik hem mis. Najah ik weet het antwoord wel ik moet veranderen en zal me best doen maarja echt makkelijk vind ik het niet.
Mijn verhaal is niet zo big als vele andere hier maar moest het toch even kwijt/opschrijven. Alles voelt nu al beter geordend gelukkig
pi_81247546
Het lijkt er een beetje op dat je voor jezelf aan het wegrennen bent, vandaar dat het goed voelt om het hier neer te zetten in plaats dat je er zelf mee aan de gang gaat.
En het lijkt mij ook een gevalletje van graag willen hebben wat je niet hebben kunt
Denk dat je vrij weinig nog mee kunt met de huidige situatie omdat hij dus blijkbaar zijn keuze ook al heeft gemaakt, wat wel handig is hieruit lering te trekken voor toekomstige situaties. Misschien moet je meer met je vriendin praten waarom ze hem niet leuk vond en bijv. niet bij jou vond passen. Maar zoals jij ook al zei: je bent een feestbeest maar je voelt het toch wat jeuken dat je wat serieuze wilt. Dus je bent qua persoon blijkbaar wel aan het veranderen en weet niet in hoeverre die vriendin dat van jou kan zien.
Puur voor de beeldvorming hoor maar hoe oud ben je?
  maandag 10 mei 2010 @ 12:23:51 #287
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81247936
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:57 schreef Lallend het volgende:
goh goofy_goober, ik denk dat ik die laatste zin vooral als motivatie zal moeten zien om niet weer voor m'n ex te vallen mocht ze plotseling toch met hangende pootjes voor mijn neus staan.

hoe is het verder verlopen nu je ook weer ziet dat ze onuitstaanbaar is, heb je van jouw kant de relatie weer verbroken of probeer je ondanks dit toch de relatie voort te zetten en hier samen aan te gaan werken?
Een paar maanden geleden hebben we fikse ruzie gehad en daarna hebben we elkaar tot op heden genegeerd, dus heb ik haar maar geblokeerd op msn. Ach, zolang was het ook niet weer aan, paar maanden pas.

Ik heb geen zin meer om tijd te steken in d'r. Ik heb gemerkt dat ik alleen gelukkiger ben. Dat denkt zij ook aangezien ze nog geen kontact heeft opgenomen. Ik zoek wel een leuker exemplaar.
pi_81247992
Ik vind dat altijd zo raar, dat blokkeren, nummer verwijderen, doen alsof je ex niet meer bestaat. Maar ik ben vast gezegend met een ex die geen bitch is .
  maandag 10 mei 2010 @ 12:27:56 #289
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81248076
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar, dat blokkeren, nummer verwijderen, doen alsof je ex niet meer bestaat. Maar ik ben vast gezegend met een ex die geen bitch is .
Als je nogal rumoerig uit elkaar bent gegaan dan kun je beter alles verwijderen om zo maar niet herinnerd te worden aan haar/hem.
pi_81248176
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:25 schreef Tegan het volgende:
Dat is in het begin soms wel het beste! Maar jou ex was toch vreemd gegaan ook? Hoe is dat nu gelopen dan?

(sorry al tijdje niet in dit topic gekeken)
pi_81248256
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:30 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Dat is in het begin soms wel het beste! Maar jou ex was toch vreemd gegaan ook? Hoe is dat nu gelopen dan?

(sorry al tijdje niet in dit topic gekeken)
Nee, mijn ex is niet vreemdgegaan. Hij wilde even lekker alleen zijn ofzo.
  maandag 10 mei 2010 @ 12:39:17 #292
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81248448
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:08 schreef Sanar het volgende:
Allemaal heel herkenbaar wat hier staat. Ik sta eigenlijk wel bekend als de lolbroek en feestbeest die nooit seireus doet kwa jongens. Als het richting serieus gaat zorg ik altijd dat het snel over is. Daar was ik altijd best wel tevreden over ik vermaakte me wel.
Totdat ik een jongen tegen kwam waar ik me echt helemaal op me gemak bij voelde paar keer gedate en klikte goed. Maar dan komt toch dat gevoel van 'oh bah dit word serieus'. Ik weet niet wat het is maar iets houd me gewoon altijd tegen. En dat me beste vriendin hem helemaal niks vond hielp ook niet bepaald.
Je neemt je voor dat zij er niks mee te maken heeft maar het is toch erg lastig als je vrienden niet positief over iemand zijn. Dus na een paar keer daten heb ik het weer afgekapt maar miste hem toch dus weer contact gezocht. Dat is zo'n twee maanden doorgegaan dat het net niet serieus werd steeds, door mijn schuld, en toen was die het zat en was het over.
Daarna twee maanden nog harder gefeest dan daarvoor maar ik blijf met zo'n irritant gevoel zitten van: ik wil hem graag zien, heeft die al met andere gezoend (ja), als het met hem al niet lukt serieus te worden met wie dan wel? En een gevoel van dat ik hem mis. Najah ik weet het antwoord wel ik moet veranderen en zal me best doen maarja echt makkelijk vind ik het niet.
Mijn verhaal is niet zo big als vele andere hier maar moest het toch even kwijt/opschrijven. Alles voelt nu al beter geordend gelukkig
Haha, je vrienden laten bepalen wie er bij je past... Grow the fuck up
  maandag 10 mei 2010 @ 12:49:43 #293
301770 Sanar
kiekeboe
pi_81248812
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:12 schreef Lallend het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat je voor jezelf aan het wegrennen bent, vandaar dat het goed voelt om het hier neer te zetten in plaats dat je er zelf mee aan de gang gaat.
En het lijkt mij ook een gevalletje van graag willen hebben wat je niet hebben kunt
Denk dat je vrij weinig nog mee kunt met de huidige situatie omdat hij dus blijkbaar zijn keuze ook al heeft gemaakt, wat wel handig is hieruit lering te trekken voor toekomstige situaties. Misschien moet je meer met je vriendin praten waarom ze hem niet leuk vond en bijv. niet bij jou vond passen. Maar zoals jij ook al zei: je bent een feestbeest maar je voelt het toch wat jeuken dat je wat serieuze wilt. Dus je bent qua persoon blijkbaar wel aan het veranderen en weet niet in hoeverre die vriendin dat van jou kan zien.
Puur voor de beeldvorming hoor maar hoe oud ben je?
19, dat is zeker niet oud maar voor iemand die veel met jongens omgaat maar nog nooit met iemand serieus is geweest irriteer ik me er steeds meer aan, eigenlijk een tijd al. Zelf ik zie dat er een patroon in zit.
Dit is niet arrogant bedoeld wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat als ik hem weer een beetje aandacht geef ik hem wel weer terug krijg. Maar ik weet zelf dat het niet eerlijk is tegenover hem en daarom doe ik niks. Maar toch blijft er dat gevoel van dat ik hem mis. Misschien heb je wel gelijk met dat je wilt hebben wat je niet hebt.
Ik weet waarom zij hem niks vond. Ik hoef nooit bang te zijn dat ze haar mening niet geeft (a) maar we hebben beide gewoon andere ideeën over wat belangrijk is en dat bots.
Zij is eigenlijk precies hetzelfde als ik, word ook nooit serieus, dus dan is het wel makkelijk om er gewoon mee door te gaan.
Ik zat te denken om iets van bijv. drie maanden wel uit te gaan maar niet op een 'romantische' manier contact met jongens te hebben en kijken wat ik dan wil. Denk je dat zoiets nut kan hebben?
  maandag 10 mei 2010 @ 12:52:52 #294
301770 Sanar
kiekeboe
pi_81248924
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:39 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Haha, je vrienden laten bepalen wie er bij je past... Grow the fuck up
Ahum.. Ik zeg toch dat ze niet voor me beslist en dat is zeker niet de reden waarom het niet lukt. Maar je bent wel heel ongevoelig als je niks aantrekt van je vrienden. Het zijn je vrienden die je al heel lang kent en tuurlijk denk je er nog een keer over na als een vriendin allemaal tegenwerpingen heeft. Maar het is zeker niet dat ze voor je beslissen. Erg kortzichtig vind ik je opmerking
pi_81249001
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:49 schreef Sanar het volgende:

[..]

19, dat is zeker niet oud maar voor iemand die veel met jongens omgaat maar nog nooit met iemand serieus is geweest irriteer ik me er steeds meer aan, eigenlijk een tijd al. Zelf ik zie dat er een patroon in zit.
Dit is niet arrogant bedoeld wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat als ik hem weer een beetje aandacht geef ik hem wel weer terug krijg. Maar ik weet zelf dat het niet eerlijk is tegenover hem en daarom doe ik niks. Maar toch blijft er dat gevoel van dat ik hem mis. Misschien heb je wel gelijk met dat je wilt hebben wat je niet hebt.
Ik weet waarom zij hem niks vond. Ik hoef nooit bang te zijn dat ze haar mening niet geeft (a) maar we hebben beide gewoon andere ideeën over wat belangrijk is en dat bots.
Zij is eigenlijk precies hetzelfde als ik, word ook nooit serieus, dus dan is het wel makkelijk om er gewoon mee door te gaan.
Ik zat te denken om iets van bijv. drie maanden wel uit te gaan maar niet op een 'romantische' manier contact met jongens te hebben en kijken wat ik dan wil. Denk je dat zoiets nut kan hebben?
Je bent er klaar voor als je er klaar voor bent... dat kan je echt niet gaan forceren of zo... Maar toch gezien je 19 bent en geen ervaring: probeer het gewoon is een keer.

@ Tegan: sorry had ik de verkeerde voor me Fijn dat je nog gewoon met je ex om gaat dan!
  maandag 10 mei 2010 @ 13:01:18 #296
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81249263
quote:
Op maandag 10 mei 2010 12:52 schreef Sanar het volgende:

[..]

Ahum.. Ik zeg toch dat ze niet voor me beslist en dat is zeker niet de reden waarom het niet lukt. Maar je bent wel heel ongevoelig als je niks aantrekt van je vrienden. Het zijn je vrienden die je al heel lang kent en tuurlijk denk je er nog een keer over na als een vriendin allemaal tegenwerpingen heeft. Maar het is zeker niet dat ze voor je beslissen. Erg kortzichtig vind ik je opmerking
Ik niet, want je liet je beinvloeden door de mening van je vrienden. Dat schrijf je namelijk zelf.
quote:
En dat me beste vriendin hem helemaal niks vond hielp ook niet bepaald.
  maandag 10 mei 2010 @ 13:07:36 #297
301770 Sanar
kiekeboe
pi_81249517
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:01 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik niet, want je liet je beinvloeden door de mening van je vrienden. Dat schrijf je namelijk zelf.
Nou dan spijt het me zeer.. Want dan heb ik het verkeerd opgeschreven. Ik vind dat vrienden er zijn om ook hun mening te geven en dat het niet fijn is als ze niet met die gene kunnen omgaan. Maar daardoor zou ik nooit iets laten wat ik zelf wil. Ik hoop dat ik nooit over het gevoel heen groei dat me vrienden heeel belangrijk zijn en dat ik ze niet zomaar laat vallen voor een of andere nieuwe lover. Zo komt jouw mening nu tenminste op me over alsof je je niet aan moet trekken van je vrienden want anders ben je niet volwassen..
  maandag 10 mei 2010 @ 13:12:58 #298
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81249729
Je moet je inderdaad niet laten leiden door het gevoel van je vrienden wanneer je zelf een ander gevoel hebt.
pi_81249797
jullie gaan nogal offtopic trouwens
en goofy? denk dat je je beter kunt richten op de rest wat ze verteld en iets langer nadenken over een tactvolle opmerking is misschien ook een idee

edit: kan zijn maar in dit geval was het misplaatst omdat je haar er geen steek mee verder helpt

[ Bericht 12% gewijzigd door Lallend op 10-05-2010 13:22:34 ]
  maandag 10 mei 2010 @ 13:16:59 #300
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81249889
Soms moet je hard zijn om het te doen laten doordringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')