abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80531779
...en de overlevenden zijn vervolgens doodgeschoten, althans volgens de maker van dit filmpje:

Opvallend is wel dat zelfs als het schieten begonnen is, er iemand rustig blijft staan (2:20)

In de comments onder het filmpje staat dat de filmer de boel hopeloos slecht vertaald heeft en sowieso ook veel woorden verkeerd heeft verstaan.
Anderen zeggen weer dat de filmer later ook vermoord is.

Wat denken jullie?
Slechte poging voor een hoax, of was er meer aan de hand?
pi_80531834
Plausibel.... Maar waarschijnlijk een hoax...
pi_80531847
Slechte poging voor een hoax. Het was bekend dat de president geen lieverdje was en al eerder piloten had gedwongen toch te landen als het eigenlijk niet kon.
pi_80531860
Welk belang zouden de Russen hierbij hebben ?
pi_80532041
Geen idee, veel mensen roepen dat Putin geen lieverdje is. Misschien willen ze Polen zo destabiliseren en het vervolgens binnenvallen?
Dan hadden ze het al moeten doen, lijkt me.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:23:37 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_80532119
Ik dacht er de eerste keer ook al aan toen ik hoorde dat het uit de lucht was gekomen.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_80532241
Je vindt dan lijken met kogelgaten.
Lijkt me dat de Poolse overheidsdiensten dit onmiddelijk in HQ kwaliteit richting Poolse Telegraaf sturen.

Zolang dit logische gevolg niet plaatsgevonden heeft, volstrekte onzin dus.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:27:32 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80532319
Ik vond het ook al zo'n vreemd verhaal.. neergestort vliegtuig, al die hoge functionarissen, ineens de warme russen erbij.. toeval wil dat eerst alleen de Poolse president gevonden was, en later zn vrouw... het riekt.
Hoax.. geen idee.. frapant filmpje wat ruimte geeft voor speculatie.. zeker.
The truth was in here.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:29:02 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80532386
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Chooselife het volgende:
Je vindt dan lijken met kogelgaten.
Lijkt me dat de Poolse overheidsdiensten dit onmiddelijk in HQ kwaliteit richting Poolse Telegraaf sturen.

Zolang dit logische gevolg niet plaatsgevonden heeft, volstrekte onzin dus.
Of wisten die overheidsdiensten er van en speelde ze onder 1 hoedje met de russen?
Was er niet een enorme gasbel gevonden in Polen waar de russen niet blij mee waren? Nu zou er een mooie deal uit kunnen voortvloeien wellicht nu de president dood is.
The truth was in here.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:31:09 #10
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_80532502
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef ToT het volgende:
Putin
Poetin.

Verder is het natuurlijk onzin, om hierboven genoemde redenen. Maar er zijn vast ook mensen die geloven dat die vulkaanuitbarsting op IJsland een politiek spel is.
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:33:22 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80532933
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Of wisten die overheidsdiensten er van en speelde ze onder 1 hoedje met de russen?
Was er niet een enorme gasbel gevonden in Polen waar de russen niet blij mee waren? Nu zou er een mooie deal uit kunnen voortvloeien wellicht nu de president dood is.
Ik ben bang dat geen enkele Pool onder één hoedje speelt met de Russen.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 20:09:23 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_80534156
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja, daar zeg je wat. Zou zomaar kunnen
pi_80551537
En wat over het het Russische leger die een uur voor landing opeens alle lampjes van de landingsbaan vervingen??
pi_80553018
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Righteous het volgende:
'N paar criticasters (ook van de eu) minder ?
quote:
Kaczynsky was not afraid to criticize Russia, accusing repeatedly Moscow for using its energy policy to blackmail Europe.

During the years in power, the two Euro sceptic brothers created many blockades at the EU level, going against the new Lisbon treaty and postponing the euro zone accession indefinitely. They also opposed the EU - Russia negotiations addressing an extended economic agreement.

http://english.hotnews.ro(...)ussian-president.htm
quote:
Kaczynski, considered to be a conservative, was also known for his anti-Russian rhetoric and his strong support of the US missile shield plan outlined by the administration of President George Bush.
http://english.aljazeera.(...)041075333951957.html
quote:
Lech Kaczynski stuck to a pro-American stance. He supported Washington’s initiative to place a missile defense shield in Poland and sent a military contingent to aid NATO troops in Iraq, despite the opposition of most of the population.

In 2009 he accused Moscow of collaborating with the Nazis in 1939 in order to occupy Poland.
http://english.ruvr.ru/rtvideo/2010/04/11/video_6266073.html
Als enig Europees land polen dwars bij het vaccineren tegen de mexicaanse griep.
http://www.globalpost.com/dispatch/poland/091203/poland-swine-flu
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_80553206
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef Bastard het volgende:
toeval wil dat eerst alleen de Poolse president gevonden was, en later zn vrouw...
Nee, geidentificeerd. Dat is niet hetzelfde als gevonden. En het lijkt me logisch dat het identificeren van de president tussen de slachtoffers een hogere prioriteit heeft dan het identificeren van z'n vrouw.
Ja, ik generaliseer.
pi_80554370
Dat gezeik met dingen sluiten:

Postte dus net in het gesloten topic: Vliegtuigcrash Polen: Feiten. (Wat is er echt gebeurd?)

OP:
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef b9047 het volgende:
Het vliegtuig: Tupolev Tu-154 (http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-154). Volgens de media is het vliegtuig bij het landen door de dennenbomen open gereten.

Een Tu-154 vliegt bij het landen zo'n 150 knopen. Met deze snelheid is het niet mogelijk dat de toppen van dennebomen het vliegtuig zo compleet vernietigen dat er weinig van het vliegtuig over is en alle inzittenden om het leven komen.

Volgens de media had de piloot door de dikke mist een heel slecht zicht en is daardoor het vliegtuig bij de 4de poging tot landen gecrashed.

Allereerst kan een Tu-154 volledig automatisch landen bij 'zero visibility' en dus is het geen probleem om te landen bij dikke mist. Daarnaast probeerd een piloot niet meer dan 2 keer te landen en wanneer er communicatie problemen zijn is de piloot door regels verplicht om op een alternatief vliegveld te landen al na de 1ste poging.
De poolse TV medewerker Slawomir Wisnieuwski heeft de crash zien gebeuren vanuit zijn hotel vlakbij het vliegveld. Hij zegt: “I saw trough the fog, the aeroplane flying very low with the left wing pointing to the ground. I heard something being broken and than that thudding sound. Two flashes of fire next to eachother”. Hoe dik is de mist geweest als deze meneer het vliegtuig heeft kunnen zien vanuit zijn hotel?

De piloot was Arkadiusz Protasiuk.
Hij was een ervaren piloot, 36 jaar. Hij was een militair die onder andere in Afghanisatn heeft gevlogen. Volgens diversen piloten: “one of the best”. Geen beginner dus.

Het officiele verhaal zegt dat de piloot 4 waarschuwingen heeft genegeerd.
Maar in verschillende artikelen (o.a. BBC) is vermeld dat om 640 GMT de communicatie met het vliegtuig is verloren. En dat om 656 GMT het vliegtuig is gecrashed. Als de communicatie met het vliegtuig is verloren, is het niet gek dat de piloot geen waarschuwingen heeft kunnen horen.

Waarom werkte de communicatie apparatuur niet?
Dit heeft niets met de mist te maken. Er is geen woord over gerept waarom deze apparatuur niet zou werken. Overigens is ook niets gemeld over informatie uit de black box behalve dat deze is gevonden.

Waarom zijn alle inzittenden van het vliegtuig om gekomen?
Er gebeuren wel vaker ongelukken met vliegtuigen bij het landen. Niet zo heel lang gelden hebben we dit zelfs in Nederland meegemaakt. Echter zijn er zo goed als altijd overlevenden na een crash op lage hoogte en met lage snelheid. Wat opvalt is dat er op de crashsite veel militairen aanwezig zijn, en een aantal brandweermensen maar geen enkele ambulance medewerker?

De crashsite: Smolensk. Volgens de poolse media (Krant: Rzeczpospolita) heeft het vliegveld geen moderne radio-navigatie systemen voor vliegtuigen. Het vliegveld is van oorsprong een Russisch militair vliegveld (http://en.wikipedia.org/wiki/Smolensk_North_Airport) en sinds oktober 2009 in gebruik als burger (gewoon) vliegveld. Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat een militair vliegveld (dat tot oktober vorig jaar nog in gebruik was voor militaire vluchten) wat nu dagelijks diversen vluchten afhandeld geen radio-navigatie heeft.

Daarnaast zijn er diversen motieven mogelijk waarom deze crash is 'gemaakt', maar dat is een discussie voor een ander onderdeel van dit forum.
Mijn reactie:
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Er is nog niet bekend hoe hard het toestel vloog tijdens de crash, waar baseer je trouwens op dat een crash niet zou kunnen door die bomen?
[..]

Er werd gezegd dat de piloot onder druk stond om te landen aangezien de president daar moest zijn. Gezichtsverlies enzo...
[..]

Was het vliegveld wel uitgerust met die apparatuur? Tevens zie vorige opm.
[..]

waarom kijkt die man toevallig op dat moment uit het raam? Niet al te toevallig?
[..]

Tja ook goede piloten maken fouten.
[..]

Wellicht een storing? Kan dan ook betekenen waarom het automatisch landen niet werkte.. Over de zwarte doos, die moeten onderzocht worden en dat duurt gewoon een tijd, kijk naar de Schiphol crash, duurde ook een dikke week tot de eerste resultaten naar buiten kwamen.
[..]

Het is Rusland, die hebben andere instelling. Dit vliegtuig is waarschijnlijk omgeslagen en daar door ook op de rug terecht gekomen. Dat doet wel auw.
[..]

Tja dat zal bekend moeten worden
[..]

En ook net zoveel, zo niet meer om dat niet te denken.
En daarna over het verhaal over wel of geen ILS.
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef b9047 het volgende:
De crashsite: Smolensk. Volgens de poolse media (Krant: Rzeczpospolita) heeft het vliegveld geen moderne radio-navigatie systemen voor vliegtuigen. Het vliegveld is van oorsprong een Russisch militair vliegveld (http://en.wikipedia.org/wiki/Smolensk_North_Airport) en sinds oktober 2009 in gebruik als burger (gewoon) vliegveld. Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat een militair vliegveld (dat tot oktober vorig jaar nog in gebruik was voor militaire vluchten) wat nu dagelijks diversen vluchten afhandeld geen radio-navigatie heeft.

quote:
Other than Kai Tak, one of the most notable airports without ILS is the Smolensk (air base) which caused the crash of a Polish Air Force Tupolev Tu-154 due to extremely poor visibility and fog. The crash killed 96 passengers including the Polish President Lech Kaczynski, first lady Maria Kaczynska, and the country's highest executives.
ILS is dus dat landingssysteem. Dus daar gaat als 90% van je theorie!
  woensdag 21 april 2010 @ 12:40:26 #18
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80555811
Zie hier uw verklaring.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3583044,00.html

Of dacht je nu dat de Russen
  woensdag 21 april 2010 @ 14:26:51 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_80559444
quote:
Tegenstanders Vladimir Putin en bankelite geëlimineerd
Omdat samen met de president ook de gouverneur van de Poolse Centrale Bank, de Nationale Veiligheids Chef en een aantal hoogstaande militaire officieren omkwamen -inclusief de Chefstaf van het Poolse leger, die een toekomstige kandidaat voor commandant van de NAVO was- is het volgens Burgermeister duidelijk dat de machtselite achter de schermen zich in één klap van een aantal lastige tegenstanders heeft verlost. Zo was de gouverneur van de Centrale Bank een tegenstander van het IMF en de euro. Ook zijn een aantal sleutelfiguren die de Poolse economie gezond hielden en hun steun verleend moeten hebben aan de minister van Gezondheid Ewa Kopacz, die weigerde het Mexicaanse Griepvaccin aan de bevolking te verstrekken, opgeruimd.

In Polen wordt inmiddels de vergelijking gemaakt met de Katyn slachtpartij op 5 maart 1940, toen ongeveer 22.000 Poolse nationalisten door de geheime politie van de toenmalige Sovjet Unie werden vermoord in het Katyn bos in Rusland. De zojuist begonnen Tweede Wereldoorlog werd hierdoor geintensiveerd, omdat Frankrijk en Groot Brittannië, die beloofd hadden om Polen bij een invasie te hulp te komen, het land verraden en werkeloos toekeken hoe de Sovjet Unie in september 1939 Polen binnenviel.

Nu het internationale bankenkartel door het uit de weg ruimen van belangrijke tegenstanders grip zal kunnen krijgen op het Poolse monetaire beleid en Vladimir Putin een geduchte vijand heeft weten te elimineren, zou de internationale situatie volgens Burgermeister wel eens zodanig kunnen escaleren dat er op termijn opnieuw een Wereldoorlog zal kunnen losbarsten.

bron
zo dat is dan ook weer duidelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 21 april 2010 @ 14:44:19 #20
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80560046
HOAXX!!! waren de venuzualenanenzanen!
ga eens koffie halen
pi_80561359
Het gegeven dat de ramp op Russisch grondgebied plaatsvond wil niet automatisch zeggen dat de Russische regering hier zelf achter hebben gezeten. De twee landen zijn door de ontstane achterdocht verder uit elkaar gedreven en ik betwijfel of de Russen hier zelf baat bij hebben dat het oude zeer van de Polen hierdoor een nieuw leven is gaan leiden, de herdenking van de gefusilleerde Polen ten tijden vd WW2 zal hooguit bedoelt zijn geweest als een plechtigheid uit eerbetoon richting de gevallen Poolse strijdkrachten hetgeen de twee landen hooguit een stap dichter bij normaliseren van diplomatieke betrekkingen had kunnen brengen.

Een aantal weken eerder had de Poolse regering wel besloten om in plaats van een lening aan te gaan met de IMF het hen een betere optie leek om hun nationale valuta lager te waarderen ten einde via die weg de Poolse economie te stimuleren.

De Ijslanders waren in een soortement vergelijkbaar debacle verzeild geraakt ook wel bekend als het zgn IceSave schandaal en worden getroffen door vulkaan uitbarstingen.

Inmiddels is tevens bekent het verband tussen het instorten vd Griekse economie en de rol die investering concern Goldman Sachs daarin heeft gespeeld met als resultaat dat de stabiliteit van de euro op losse schroeven is komen te staan

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 21-04-2010 22:49:19 ]
  woensdag 21 april 2010 @ 17:27:57 #22
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80566119
De gedachte is wel even door mijn hoofd geschoten, maar ik vind de argumenten die nu worden aangedragen niet ijzersterk. Even afwachten.
pi_80567021
Ik vind het vreemd dat het ruim een week later geplaatst wordt op internet.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_80567642
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef poldergeist het volgende:
Cirkeltjes trekken, vertalingen maken enz kost tijd.
pi_80569580
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:27 schreef Mummiepak het volgende:
De gedachte is wel even door mijn hoofd geschoten, maar ik vind de argumenten die nu worden aangedragen niet ijzersterk. Even afwachten.
Er waait klaarblijkelijk wel een nogal vijandige, criminele en fascistische wind door de Verenigde Staten die voor sommige dusver wellicht onopgemerkt is gebleven, maar neemt niet weg dat er best een aantal argumenten te bedenken zijn waarom dat het geval is momenteel, Een hoogtepunt was de aanstelling van de regering Bush voor maar liefst 2 termijnen.

Zoals gebruikelijk met een naar fascisme neigend bewind speelt dan het zakenleven onder een hoed met de regering. De regering op haar beurt heeft o.a. haar binnenlandse veiligheid diensten (CIA) en ministerie van defensie tot haar beschikking die indien nodig, inzetbaar zijn waar het betreft eventuele geheime militaire operaties die uitgevoerd moeten worden, alhoewel speculatie het valt niet uit te sluiten.

Wel is duidelijk dat de handelswijze van de Amerikaanse Financiële wereld en Wallstreet verdacht veel weg heeft van een cynische vorm van economische oorlogsvoering waardoor de wereld economie geheel ongehinderd tot op de rand van de afgrond gedreven lijkt te mogen worden

Ondertussen waren de winst marges voor Goldman Sachs het hoogste sinds hun 140 jaar bestaan in 2009 en zou in April van dat jaar 1,2 miljard dollar al voor het eerste kwartaal geserveerd zijn om in de vorm van bonussen uitgekeerd te worden. Anno 2010 zou bij Goldman Sachs de teller alop n luttige $5bln staan voor uitgekeerde bonussen aan het personeel in het eerste kwartaal!

bron:www.guardian.co.uk

[ Bericht 9% gewijzigd door mediacurator op 21-04-2010 22:50:57 ]
pi_80577421
quote:
Geen, maar ik geloof ook niet dat de Russen dit gedaan hebben mocht het geen hoax zijn. Ik heb namelijk weer hele andere verhalen gelezen. Dat het een Mossad-operatie was om de relatie tussen de Russen en Polen weer meer te verslechteren. Kan binnenkort hierover wel wat meer in dit topic droppen, maar goed. Ik zeg trouwens niet dat zo'n Mossad-operatie meteen waar is hoor, alhoewel ze wel een verleden hebben als het om goed uitgevoerde aanslagen/moorden gaat.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2010 @ 22:09:23 #27
230491 Zith
pls tip
pi_80577579
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef Lkw het volgende:

[..]

Poetin.

Verder is het natuurlijk onzin, om hierboven genoemde redenen. Maar er zijn vast ook mensen die geloven dat die vulkaanuitbarsting op IJsland een politiek spel is.
Путин
Putin
Poetin
Poutin
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:13:26 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_80577798
Neergeschoten, kom op zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 april 2010 @ 08:01:40 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80585504
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef poldergeist het volgende:
Lang over getwijfeld om te plaatsen misschien, maar wat is lang, week is nog vlot had ook een jaar na dato kunnen wezen.
The truth was in here.
  donderdag 22 april 2010 @ 08:49:51 #30
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80586178
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef Erasmo het volgende:
Neergeschoten, kom op zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_80592407
Poolse President mogelijk geliquideerd wegens oppositie tegen import Russische Aardgas transactie

Artikel op website van Jane Burgermeister hierrrr

[ Bericht 31% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 12:57:42 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 12:41:20 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80593182
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef mediacurator het volgende:
Poolse President mogelijk geliquideerd wegens oppositie tegen import Russische Aardgas transactie

Artikel op website van Jane Burgermeister hierrrr
Wie is Jane burgemeester eigenlijk
The truth was in here.
pi_80593255
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Degene die een ophef maakte over dat de HPV-vaccinaties bedoeld waren om meiden te vergiftigen / steriel te maken, toch?

Edit: Mexicaanse griep vaccinatie natuurlijk, d'oh! DAT was gif volgens haar! Heeft een rechtszaak aangespannen enzo.
pi_80593359
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind het filmpje toch wel opmerkelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80593776
Verschijnen steeds meer artikelen die naar Rusland wijzen i.v.m. de Poolse Vliegtuigramp.

"Rusland heeft de vliegtuigramp scenario bedacht en uitgevoerd met de bedoeling President Kaczynski te vermoorden volgens Poolse MP"

bron: dailymail online

Geweerschoten gehoord waar het Poolse vliegtuig neer stortte in Rusland (met engelse vertaling

Maker van het youtube filmpje van vlak na de Poolse vliegtuigramp in Rusland vermoord

en hierrr hoe het met de maker van het filmpje is afgelopen eerst gestoken daarna in ziekenhuis beland in het ziekenhuis is hij van life support ontkoppeld en wederom zijn er messteken toegebracht, deze keer met dodelijke afloop
  donderdag 22 april 2010 @ 13:06:32 #36
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80594051
''Russian government claims it was a coincidence.''

† In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 13:08:59 #37
230491 Zith
pls tip
pi_80594127
Mn vriendin spreekt russisch, zal haar vanavond wel vragen of de vertalingen echt zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80594147
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:57 schreef mediacurator het volgende:
Verschijnen steeds meer artikelen die naar Rusland wijzen i.v.m. de Poolse Vliegtuigramp.

"Rusland heeft de vliegtuigramp scenario bedacht en uitgevoerd met de bedoeling President Kaczynski te vermoorden volgens Poolse MP"

bron: dailymail online

Geweerschoten gehoord waar het Poolse vliegtuig neer stortte in Rusland (met engelse vertaling

Maker van het youtube filmpje van vlak na de Poolse vliegtuigramp in Rusland vermoord

en hierrr hoe het met de maker van het filmpje is afgelopen eerst gestoken daarna in ziekenhuis beland in het ziekenhuis is hij van life support ontkoppeld en wederom zijn er messteken toegebracht, deze keer met dodelijke afloop
Door een chirurg misschien? Oftewel, : een operatie?
  donderdag 22 april 2010 @ 13:14:02 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80594302
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind het filmpje toch wel opmerkelijk
Nou dat op zijn minst inderdaad.
The truth was in here.
pi_80594499
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef Zith het volgende:
Mn vriendin spreekt russisch, zal haar vanavond wel vragen of de vertalingen echt zijn
graag, ter verificatie, goed idee! en evt deze vertalen >

Polski President Kaczynski 10.04 2010 death by Plane Crash

[ Bericht 33% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 13:54:48 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 13:24:21 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80594666
ToT ik ben ondertussen nou wel benieuwd naar wat je conclusie is van het filmpje, en zo wel/niet echt, waarom je tot die conclusie bent gekomen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 13:32:26 #42
230491 Zith
pls tip
pi_80594928
Net even wat beelden vergeleken, lijkt inderdaad om een tupolev te gaan, en de cockpit is op dezelfde manier geland als de nieuwszenders lieten zien:

Of er ook echt geschoten wordt (kunnen ontploffingen zijn? Of wapens die er al lagen die door de hitte afgingen?), of de vertalingen correct zijn (misschien lokale politie zie omstanders achteruit probeert te krijgen omdat er toch wel belangrijke personen liggen?) ben ik nog niet over uit

Dat de filmer ondertussen vermoord is neem ik ook met een korreltje zout
pi_80595052
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
ToT ik ben ondertussen nou wel benieuwd naar wat je conclusie is van het filmpje, en zo wel/niet echt, waarom je tot die conclusie bent gekomen.
Niet echt.
Wie zegt dat het echt bij die crash was?
Verder zijn de beelden niet echt duidelijk genoeg om er goede conclusies uit te trekken.
Wat doet die ene kerel daar rustig in beeld op 2:20 terwijl er geweerschoten gelost zouden zijn?
Zoals al gezegd: ALS ze neergeschoten zouden zijn, waar zijn de kogelgaten en de kogels dan gebleven?
Wat hij verstaat schijnt volgens de comments niet te kloppen en vervolgens heeft hij het ook heel belabberd vertaald.

Nee, wat er ook écht gebeurd moge zijn met dat vliegtuig, dit filmpje levert weinig bewijs voor wat voor theorie dan ook.

Edit: edd @ wat Zith zegt, hoewel het natuurlijk wel opvallend is dat het om hetzelfde soort vliegtuig gaat die op dezelfde manier gecrashed is.
Misschien was de filmer daadwerkelijk wel ter plekke, maar heeft hij in zijn paniek alles helemaal verkeerd opgevat.
pi_80595324
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heeft tegenwoordig haar eigen youtube channel

POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO

dit verhaal krijgt nog een staartje, veel onregelmatigheden in de officiële lezing van de vliegtuigramp aangetoond in deze rapportage door Jane Burgermeister

Polski President Kaczynski 10.04 2010 death by Plane Crash

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 13:54:05 ]
pi_80595486
Ah, daar is Jane Burgermeister weer. Poosje stil geweest rond haar, maar nu kan ze zich hier weer in vastbijten
pi_80595545
Is er trouwens nog wat uitgekomen met haar rechtszaak over de tacohoest-vaccinatie?
  donderdag 22 april 2010 @ 13:51:37 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80595561
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Niet echt.
Wie zegt dat het echt bij die crash was?
Verder zijn de beelden niet echt duidelijk genoeg om er goede conclusies uit te trekken.
Wat doet die ene kerel daar rustig in beeld op 2:20 terwijl er geweerschoten gelost zouden zijn?
Zoals al gezegd: ALS ze neergeschoten zouden zijn, waar zijn de kogelgaten en de kogels dan gebleven?
Wat hij verstaat schijnt volgens de comments niet te kloppen en vervolgens heeft hij het ook heel belabberd vertaald.

Nee, wat er ook écht gebeurd moge zijn met dat vliegtuig, dit filmpje levert weinig bewijs voor wat voor theorie dan ook.

Edit: edd @ wat Zith zegt, hoewel het natuurlijk wel opvallend is dat het om hetzelfde soort vliegtuig gaat die op dezelfde manier gecrashed is.
Misschien was de filmer daadwerkelijk wel ter plekke, maar heeft hij in zijn paniek alles helemaal verkeerd opgevat.
Nou lekker onderbouwd ToT.. ik bedoel je start dit topic en de rest mag eigenlijk maar met aanvullingen komen, maar in feite heb jij je conclusie al klaar.
Je zou de foto's van het wrak en de crash op kunnen zoeken om de situatie te vergelijken.
Is het dezelfde plek? Zelfde vliegtuig? Kloppen de branden met de foto's voor en na?

Ik ben ondertussen al tot de conclusie gekomen dat dit voor 70% zeker dezelfde plek is.. en ik heb er 10 minuten aan besteed. Go figure.

Toch is jouw conclusie hoe dan ook al dat dit geen moordzaak is.. je weet eigenlijk niet eens of het dezelfde omgeving is, maar als het dezelfde omgeving is dan zullen het ook wel geen kogel schoten zijn...
Ik bedoel kom op man.. neem je subforum eens serieus. Tuurlijk het kan dat de interpretatie verkeerd is, maar jouw manier van conclusies trekken laat echt te wensen over.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 22 april 2010 @ 13:53:20 #48
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80595611
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, daar is Jane Burgermeister weer. Poosje stil geweest rond haar, maar nu kan ze zich hier weer in vastbijten
Ben jij verplicht gevaccineerd?
Ik namelijk niet. Terwijl dat lange tijd wel op de grote agenda stond. Nu hebben we een stapel vaccinatie weg kunnen gooien, iets wat normaal niet zo 1.2.3 gebeurt.
Interpreteer je dingen niet gewoon verkeerd Lavenderr..
pi_80595683
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef ToT het volgende:
Is er trouwens nog wat uitgekomen met haar rechtszaak over de tacohoest-vaccinatie?
off topic!
  donderdag 22 april 2010 @ 14:03:25 #50
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80595934
Wel interessant
Ik heb wat boeken over de handel en wandel in rusland gelezen (o.a. van die vermoordde dissident, en kind 44 over de KGB).
Vind het een "bijzonder" land moet ik zeggen. Mijn eerste gedachte was gelijk.. Dit kan een poging tot het destabiliseren van Polen zijn. Die twee landen liggen nogal in de clinch met elkaar...
Met het filmpje en wat hier verteld wordt... Tja, of het waar is, ik weet het niet... maar vreemd is het wel..
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_80595937
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nou lekker onderbouwd ToT.. ik bedoel je start dit topic en de rest mag eigenlijk maar met aanvullingen komen, maar in feite heb jij je conclusie al klaar.
Je zou de foto's van het wrak en de crash op kunnen zoeken om de situatie te vergelijken.
Is het dezelfde plek? Zelfde vliegtuig? Kloppen de branden met de foto's voor en na?

Ik ben ondertussen al tot de conclusie gekomen dat dit voor 70% zeker dezelfde plek is.. en ik heb er 10 minuten aan besteed. Go figure.

Toch is jouw conclusie hoe dan ook al dat dit geen moordzaak is.. je weet eigenlijk niet eens of het dezelfde omgeving is, maar als het dezelfde omgeving is dan zullen het ook wel geen kogel schoten zijn...
Ik bedoel kom op man.. neem je subforum eens serieus. Tuurlijk het kan dat de interpretatie verkeerd is, maar jouw manier van conclusies trekken laat echt te wensen over.
Beetje humeurig vandaag, jongen?
Ik zei al dat het misschien wel de crash zou kunnen zijn, maar hij interpreteert het volgens mij verkeerd, en verder idd kogelgaten enzulks. Waar ga ik dan de mist in volgens jou?
Verder: mag ik alleen filmpjes plaatsen waar ik zelf in geloof?
pi_80595970
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ben jij verplicht gevaccineerd?
Ik namelijk niet. Terwijl dat lange tijd wel op de grote agenda stond. Nu hebben we een stapel vaccinatie weg kunnen gooien, iets wat normaal niet zo 1.2.3 gebeurt.
Interpreteer je dingen niet gewoon verkeerd Lavenderr..
Waar stond het op de grote agenda dat we hier in Nederland verplicht gevaccineerd zouden worden? Ik heb dat in geen enkele officiële bron kunnen lezen.
Wie is nu degene die dingen verkeerd interpreteert?
  donderdag 22 april 2010 @ 14:07:31 #53
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80596073
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Beetje humeurig vandaag, jongen?
Ik zei al dat het misschien wel de crash zou kunnen zijn, maar hij interpreteert het volgens mij verkeerd, en verder idd kogelgaten enzulks. Waar ga ik dan de mist in volgens jou?
Verder: mag ik alleen filmpjes plaatsen waar ik zelf in geloof?
Nee hoor, ik erger me aan de 'oplettendheid' van de samenleving. De conclusies die soms getrokken worden.. etc.

Heb je wel opgemerkt dat direct bij het eerste 'schot' de cameraman als een speer vertrekt?

Ik vind het ook frappant dat je opnoemt dat er geen kogel gaten zijn gevonden. Als dit een coverup is.. zou zoiets dan ook niet gewoon uit de media gehouden worden? Tevens.. hoevaak hoorde jij schoten? Het is niet zo dat het gehele gebied is doorzeefd met kogels.
Dan nog het laatste.. we zien inderdaad een overlevende, er beweegt namelijk iemand op de video.. die is dus volgens jou aan zijn verwondingen overleden? Er waren namelijk geen overlevende.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:08:30 #54
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80596105
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:04 schreef ToT het volgende:

[..]

Waar stond het op de grote agenda dat we hier in Nederland verplicht gevaccineerd zouden worden? Ik heb dat in geen enkele officiële bron kunnen lezen.
Wie is nu degene die dingen verkeerd interpreteert?
De WHO was de uitvoerende macht weet je nog, niet Nederland.
Over opletten gesproken.
pi_80596155
Ik was nooit van de conspiracies, maar bij dit ongeluk moest ik ook wel ff achter de oren krabben.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:13:08 #56
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80596255
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik was nooit van de conspiracies, maar bij dit ongeluk moest ik ook wel ff achter de oren krabben.
It's a conspiracy!
The truth was in here.
pi_80596370
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:07 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee hoor, ik erger me aan de 'oplettendheid' van de samenleving. De conclusies die soms getrokken worden.. etc.

Heb je wel opgemerkt dat direct bij het eerste 'schot' de cameraman als een speer vertrekt?

Ik vind het ook frappant dat je opnoemt dat er geen kogel gaten zijn gevonden. Als dit een coverup is.. zou zoiets dan ook niet gewoon uit de media gehouden worden? Tevens.. hoevaak hoorde jij schoten? Het is niet zo dat het gehele gebied is doorzeefd met kogels.
Dan nog het laatste.. we zien inderdaad een overlevende, er beweegt namelijk iemand op de video.. die is dus volgens jou aan zijn verwondingen overleden? Er waren namelijk geen overlevende.
Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?
pi_80596421
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?
Ja, dat vond ik ook heel vreemd.
pi_80596483
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Toen ik de eerste keer dit filmpje zag nog niet.
Pas later toen ze die cirkeltjes eromheen zetten krabte ik me achter de oren.
En nu heb ik mijn twijfels.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:22:13 #60
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80596588
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Hangt je hele gedachten gang bij een persoon die daar staat? De mensen mensen in dit filmpje die nog leven en de brandende omgeving geeft geen authentiek gevoel? Het is puur een oude man die staat waar je hele redenatie van af hangt?
Alsof men in Rusland nog zo bang moet zijn van wat schoten.

Tevens is het een oude man die al vanaf moment 1 niet echt doorloopt, waarom zou hij ineens moeten rennen. Misschien is de man in kwestie wel slechthorend en heeft hij niet eens door dat er geschoten wordt of denkt hij wel dat de knallen ergens anders vandaan komen.

Als je dan ook nog eens oplet zie je hem aan het einde van het filmpje weglopen van de crash.
Wat is dan je wens, dat hij rent? Dan pas is de oude man ook echt bang ofzo?
  donderdag 22 april 2010 @ 14:26:32 #61
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80596757
quote:
How Satanists Say "We're Sorry" (Update)

(snip)
The grounds for suspicion are numerous.

1. The plane was Russian and had recently been "refurbished" in Russia.
One blogger, a pilot, wrote, "Circumstances, however, point to a major accident or intentional blocking of the control system. Such a blockade may be intentionally installed so that it launched at a release from the chassis or flaps on the line immediately before landing."

2. As in the Pentagon attack, where there was no wreckage, there were no bodies to be found. Here is the YouTube. If the plane was at tree height, there would have been survivors. There would have been bodies. There would been luggage. As with the 9-11 passengers, it is possible the occupants were taken off the plane somewhere else, held or murdered. On Saturday, Russian authorities said all bodies had been found. On Monday the story had changed.

A Polish observer wrote: "Given the unlikelihood of Poland's top political and military leaders flying on the same plan, the execution or kidnapping of some of them in Poland cannot be ruled out. To explain their deaths to the general public, their names could have been added to the passenger list. According to media, only 14 bodies could be identified in Moscow with the rest being too badly burned."

A Polish friend wrote to me:"There is no sign of even one body or blood, the Polish cameraman thought that the plane was empty and when he was walking and recording it, he just noticed in shock that the plane was Polish but still didn't know it was President's plane.

"The plane was very low, at the level of trees but they could recognize only 14 bodies, the rest was shattered into pieces or burnt and needed DNA testing.

"They never called any ambulances, no doctors, only one fire engine and immediately they stated that nobody survived.In this video there is nobody searching for bodies, nobody looking if any people needed help, just fire engine and quite quickly coffins were sent. They said first that all the bodies were found and then next day, that only 14 could be recognized and they were still searching for bodies. There is lie after lie. Most of the people on the plane were the president's supporters and belonged to his party, being in strong opposition to prime minister who wasn't there.The cameraman was caught and pushed away from the place, he said later on TV that there was no chance there could be over 80 bodies ( which was cut off later from TV interview), he hasn't seen even one."

3. The entourage was supposed to travel by train. Suddenly the plans were changed and the generals were induced to join the group.

4. Eye witnesses heard explosions. A bomb? Another said the fog appeared just before the landing and quickly dispersed afterward. The Russians claimed the pilot didn't speak Russian which turned out to be a lie. The New York Times peddled the story that the President made the pilot land against his better judgment. This is the same New York Times that hid Stalin's mass murders from the American people.

My Polish friend writes: "Others say clearly about hearing the noise like from a bomb exploding and then silence.Besides, if there are awful conditions the plane is not allowed to land and the airport is closed for landing.

"It seems, that they were just normally trying to land with no worries and problems and suddenly something happened with the plane that lead all of them to death.
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=171559
pi_80596784
Jezus man, doe even niet zo opgefokt!

Ik heb een heel scala aan argumenten gegeven.
Als je 1 of 2 van die argumenten zou hebben, zou je die idd misschien met jouw tegenargumenten weer van tafel kunnen vegen, en geloof me: jouw tegenargumenten gingen ook wel door mijn hoofd heen. Echter al die punten bij elkaar zorgen er gewoon voor dat een conspiracy me nét niet geloofwaardig genoeg is.

Heb je toevallig ook een verklaring voor de comments die onder het filmpje staan? Dat hij bepaalde woorden verkeerd verstaan heeft en dat hij de boel ook nog eens verkeerd vertaald zou hebben?
  donderdag 22 april 2010 @ 14:27:12 #63
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80596786
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
Filmpje is echt. Ik heb een groot gedeelte van de bestaande "footage" gecheckt en de beelden vergeleken. Je moet concluderen dat dit voordat de hulpverlening op gang kwam gefilmd is.

Er zijn filmpjes waar je de hulpverlening op gang ziet komen en de sirenes hoort. Als je naar de brandjes kijkt dan zie je dat die iets kleiner zijn dan op het bewuste filmpje. Het lijkt enkele minuten voor de officiele camera ploegen kwamen gefilmd. CGI of andere bewerkingstechnieken zijn niet gebruikt. Wel is er de mogelijkheid dat er geknipt is in het filmpje en zo de indruk is gewekt dat er iets aan de hand is. However...

Ik ken het gebied en er loopt een goederenspoor achter het vliegveld. Ik weet niet of dat nog steeds in gebruik is maar het fluitsignaal kan evengoed van de vliegbasis komen. Het is niet ongebruikelijk dat fabrieken en vliegvelden zulke fluiten hebben. Hier in de buurt heb ik een fabriek die elke 10 minuten zo'n fluitsignaal afgeeft.

Dan als de schoten er later tussen zijn gemonteerd dan klopt er nog steeds iets niet. Namelijk de omtrekkende beweging die de filmer maakt. Hij zoekt overduidelijk dekking. Dit is niet logisch als er net een crash is geweest ga je kijken of je mensen kan helpen.

Dan hebben we de zogenaamde overlevende. Ik heb een gestabiliseerd filmpje waar je ziet dat er een beweging is op die plaats. Maar dat kan ook een optische illusie zijn gecreeerd doordat de filmer ernaartoe loopt. Daarnaast kan je overduidelijk 3 man in colonne zien aanlopen in een tred. Lijkt me ook dat je rent op zo'n moment en niet in een aansluipende beweging.

Wat mij vooral opvalt aan de filmpjes in de regulaire media is het gebrek aan lijken en kleding. In een shot lijk je hersens te zien liggen op de grond maar bij nadere inspectie lijkt het niet biologisch. De grond zou meer "menselijke" producten moeten vertonen. Niet zozeer lichamen maar schoenen of andere kleding.

Feiten tot nu toe zijn.

- Lichten op de landingsbaan werden een uur van te voren vervangen
- De account waar het origineel op geplaatst werd is gewist door you-tube of de user
- Poolse geheime dienst had tracking devices in het toestel en continue opnames van de radio
- Er was aankomende mist en geen bank
- Er lijkt iets te bewegen tusen de puin ondanks dat er geen overlevenden waren volgen de regering
- Het toestel was gereviseerd in Rusland
- Het is ongebruikelijk om zoveel "key" persons te vervoeren in een toestel

Vragen die het antwoord brengen

- De filmer is nog niet gevonden. Wel een hoop geruchten over dat hij dood is maar dat negeer ik.
- De oude man in het filmpje is schijnbaar aangevallen door een beer ( ook gerucht )
- De audio moet geanalyseerd worden op echtheid, Type en model geweer is te identificeren als een AK-74
- Wie zijn de overige personen in het filmpje. En waarom staan ze te posten en niet te zoeken tussen het toestel ?
pi_80596844
Okee, at er een ambulances opgeroepen waren, is inderdaad wel weer heel erg verdacht.

Then again: "the cameraman was caught and pushed away".....alsof ze getuigen zouden laten leven en sowieso met een camera!
  donderdag 22 april 2010 @ 14:29:54 #65
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80596883
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef ToT het volgende:
Jezus man, doe even niet zo opgefokt!
Nogmaals, ik ben de simpele manier van redeneren zat. Het zit je vandaag tegen dat jij daarbij hoort, misschien een puntje van kritiek voor jezelf dan? Je bent note bene conspiracy mod!!!
quote:
Ik heb een heel scala aan argumenten gegeven.
quote:
Heb je toevallig ook een verklaring voor de comments die onder het filmpje staan? Dat hij bepaalde woorden verkeerd verstaan heeft en dat hij de boel ook nog eens verkeerd vertaald zou hebben?
Zo ver ben ik nog niet eens, maar als je gewoon even googled.. er bestaat meer dan alleen Fok! om je informatie vandaan te plukken dus het zal vast ergens staan.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:30:44 #66
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80596913
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Filmpje is echt. Ik heb een groot gedeelte van de bestaande "footage" gecheckt en de beelden vergeleken. Je moet concluderen dat dit voordat de hulpverlening op gang kwam gefilmd is.

Er zijn filmpjes waar je de hulpverlening op gang ziet komen en de sirenes hoort. Als je naar de brandjes kijkt dan zie je dat die iets kleiner zijn dan op het bewuste filmpje. Het lijkt enkele minuten voor de officiele camera ploegen kwamen gefilmd. CGI of andere bewerkingstechnieken zijn niet gebruikt. Wel is er de mogelijkheid dat er geknipt is in het filmpje en zo de indruk is gewekt dat er iets aan de hand is. However...

Ik ken het gebied en er loopt een goederenspoor achter het vliegveld. Ik weet niet of dat nog steeds in gebruik is maar het fluitsignaal kan evengoed van de vliegbasis komen. Het is niet ongebruikelijk dat fabrieken en vliegvelden zulke fluiten hebben. Hier in de buurt heb ik een fabriek die elke 10 minuten zo'n fluitsignaal afgeeft.

Dan als de schoten er later tussen zijn gemonteerd dan klopt er nog steeds iets niet. Namelijk de omtrekkende beweging die de filmer maakt. Hij zoekt overduidelijk dekking. Dit is niet logisch als er net een crash is geweest ga je kijken of je mensen kan helpen.

Dan hebben we de zogenaamde overlevende. Ik heb een gestabiliseerd filmpje waar je ziet dat er een beweging is op die plaats. Maar dat kan ook een optische illusie zijn gecreeerd doordat de filmer ernaartoe loopt. Daarnaast kan je overduidelijk 3 man in colonne zien aanlopen in een tred. Lijkt me ook dat je rent op zo'n moment en niet in een aansluipende beweging.

Wat mij vooral opvalt aan de filmpjes in de regulaire media is het gebrek aan lijken en kleding. In een shot lijk je hersens te zien liggen op de grond maar bij nadere inspectie lijkt het niet biologisch. De grond zou meer "menselijke" producten moeten vertonen. Niet zozeer lichamen maar schoenen of andere kleding.

Feiten tot nu toe zijn.

- Lichten op de landingsbaan werden een uur van te voren vervangen
- De account waar het origineel op geplaatst werd is gewist door you-tube of de user
- Poolse geheime dienst had tracking devices in het toestel en continue opnames van de radio
- Er was aankomende mist en geen bank
- Er lijkt iets te bewegen tusen de puin ondanks dat er geen overlevenden waren volgen de regering
- Het toestel was gereviseerd in Rusland
- Het is ongebruikelijk om zoveel "key" persons te vervoeren in een toestel

Vragen die het antwoord brengen

- De filmer is nog niet gevonden. Wel een hoop geruchten over dat hij dood is maar dat negeer ik.
- De oude man in het filmpje is schijnbaar aangevallen door een beer ( ook gerucht )
- De audio moet geanalyseerd worden op echtheid, Type en model geweer is te identificeren als een AK-74
- Wie zijn de overige personen in het filmpje. En waarom staan ze te posten en niet te zoeken tussen het toestel ?
  donderdag 22 april 2010 @ 14:35:32 #67
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80597082
Overige personen waren leden van de Russische geheime dienst die daar "toevallig" waren en de boel beschermden?
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_80597086
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
Okee, at er een ambulances opgeroepen waren, is inderdaad wel weer heel erg verdacht.

Then again: "the cameraman was caught and pushed away".....alsof ze getuigen zouden laten leven en sowieso met een camera!
Ja, precies, dat klopt dan al niet.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:38:41 #69
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80597191
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, precies, dat klopt dan al niet.
Het filmpje is wel op internet, maar de getuigen kan niet worden gevonden. Zoals Busc. al zei, er circuleerd een verhaal, en dat is ook op pagina 1 te lezen ( ) dat de maker om het leven is gekomen door messteken. Maar weinig verifieerbaar.

Maargoed.. het is weer praten tegen een muur, want waarom dit herhalen als dit nu al meerdere malen is verteld.
pi_80597222
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben de simpele manier van redeneren zat. Het zit je vandaag tegen dat jij daarbij hoort, misschien een puntje van kritiek voor jezelf dan? Je bent note bene conspiracy mod!!!
Nou jammer dat je mijn simpele manier van rederneren zat bent. Ik kan er helaas niks aan doen, want zelfs het niveau van triangeljosti worden is te hoog gegrepen voor mij.
Als je mijn argumenten leest, weeg ik echt wel zaken tegen elkaar af en trek dan mijn conclusies. Jij ziet blijkbaar in mijn woorden graag dat ik me er gemakkelijk van af doe door een paar dingetjes te willen zien en de rest maar makkelijk negeer. Je beledigt daarmee mijn intelligentie.

Ik ben geen conspiracy mod, maar een neutrale moderator van het subforum BNW op het forum van Fok.
Zoek je echte conspiracy mods, dan zul je naar echte conspiracy sites moeten gaan. FOK is voor iedereen en ik weiger dan ook partij te kiezen voor wie dan ook en ik weiger mijn gehele denkpatroon aan te passen aan wat 1 groep van de vaste bezoekers van dit subforum van mij wenst. Ik weiger mijn psyche en mijn persoonlijk leven aan te passen aan wat een stel anonieme lui op Internet van mij willen.

Gezond verstand is voor mij gewoon heel belangrijk. Nogmaals: ik heb echt wel over dingen nagedacht en dacht toen ik de eerste keer dit filmpje zag die Bastard ons heeft aangeleverd ook echt wel: "WTF?!?", maar na wat analyses gaat het mij persoonlijk gewoon te ver om er veel achter te zoeken, accepteer dat nou van mij als PERSOON!
Ik als MODERATOR zorg er samen met Lavenderr voor dat de boel hier gewoon gladjes loopt, en mijn persoonlijke overtuigingen gaan jou gewoon geen zak aan, sorry!

Wel ben ik er mee eens dat er toch een aantal vraagtekens openstaan in deze kwestie, en die zou ik ook graag opgehelderd zien, maar ja: we kunnen alleen maar passief afwachten en hopen dat er meer informatie vrijkomt, of wilde je met heel BNW die kant op marcheren en met spandoeken enzo opheldering eisen?
pi_80597290
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het filmpje is wel op internet, maar de getuigen kan niet worden gevonden. Zoals Busc. al zei, er circuleerd een verhaal, en dat is ook op pagina 1 te lezen ( ) dat de maker om het leven is gekomen door messteken. Maar weinig verifieerbaar.

Maargoed.. het is weer praten tegen een muur, want waarom dit herhalen als dit nu al meerdere malen is verteld.
Dan nog: die filmer is ter plekke opgepakt en weggeduwd volgens deze tekst. Als er echt een conspiracy was, lagen zijn afgekloven botten nu wel in één of andere berengrot, met een par kerven die meer op kogelsporen dan op sporen van berentanden lijken.
pi_80597339
ToT jij bent echt tof
pi_80597341
Ben Fulford heeft het zoals gebruikelijk bij het rechte eind de as vh kwaad is de Federal Reserve ( druk bezig met het vernietigen vd Amerikaanse economie) hierrr en de IMF zijn voornemens om samen de wereld economie om zeep te helpen. Polen wilde daar niet aan meewerken net zoals b.v. het geval met IJsland.

De verhalen die de ronde doen over Russische betrokkenheid zijn voor een groot deel als afleiding manoeuvre om de echte boosdoeners te doen vergeten. Zoals Jane Burgermeister ook al aangaf Polen nu de legitieme regering uit de weg gewerkt is zal zich binnenkort bij het zinkende schip Europa Unie moeten aansluiten zoals IJsland en op een later tijdstip, na de Euro en US $ gevallen zijn opgenomen te worden in een nieuw economisch systeem onder leiding vh IMF.

De criminele financiële industrie met hoofdkantoren in de US en City of London zijn een financiële 3rde wereld oorlog begonnen om de gehele wereld economie te onderwerpen aan een Orwelliaanse Internationaal Wereld Orde van loonslaven gebukt onder vele miljarden schuld..

zie volledig rapport hierr
pi_80597365
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef Scorpie het volgende:
ToT jij bent echt tof
  donderdag 22 april 2010 @ 14:44:23 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80597392
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:39 schreef ToT het volgende:

Wel ben ik er mee eens dat er toch een aantal vraagtekens openstaan in deze kwestie, en die zou ik ook graag opgehelderd zien, maar ja: we kunnen alleen maar passief afwachten en hopen dat er meer informatie vrijkomt, of wilde je met heel BNW die kant op marcheren en met spandoeken enzo opheldering eisen?
pi_80597411
Maar als de maker niet gevonden kan worden, hoe komt het filmpje dan op internet? De moordenaars moeten toch ook hebben gezien dat er gefilmd werd en dat ding in beslag hebben genomen.
pi_80597504

Zijn er nog Poolse medelanders te vinden die dit kunnen vertalen?
pi_80597517
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar als de maker niet gevonden kan worden, hoe komt het filmpje dan op internet? De moordenaars moeten toch ook hebben gezien dat er gefilmd werd en dat ding in beslag hebben genomen.
pi_80597542
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!

Wel opvallend is het gerucht dat zijn originele account van Youtube gewist zou zijn. Dat verklaart dan ook waarom het een week heeft geduurd voor dit filmpje online kwam....dan zou hij dus al eerder online geweest zijn.
De vraag is dan wel: ALS zijn account bewust verwijderd is, waarom staat het filmpje NU dan WEL online en wordt het niet nogmaals verwijderd?
pi_80597613
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!

Wel opvallend is het gerucht dat zijn originele account van Youtube gewist zou zijn. Dat verklaart dan ook waarom het een week heeft geduurd voor dit filmpje online kwam....dan zou hij dus al eerder online geweest zijn.
De vraag is dan wel: ALS zijn account bewust verwijderd is, waarom staat het filmpje NU dan WEL online en wordt het niet nogmaals verwijderd?
Omdat er een aantal oplettende samenzwering junkies het meteen hebben geript van youtube kort nadat het voor het eerst onine was en daarna weer opnieuw geupload via verschillende andere youtube accounts?

Toen ik het filmpje voor het eerst zag deed het verhaal de ronde aldaar dat het filmpje zojuist opnieuw geupload was nadat het oorspronkelijke account het op onverklaarbare wijze gewist was door youtube!

daarna heb ik zelf ook snel gedownload natuurlijk
  donderdag 22 april 2010 @ 14:51:23 #82
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80597627
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Bron ? Voor zover ik weet is de maker spoorloos.
quote:
Dat is geen gerucht die account is deleted. Het duurde een week omdat degene die het gekopieerd heeft waarschijnlijk sterk twijfelde of het wel verstandig was om het online te gooien. Daarnaast is er zoveel ruchtbaarheid aan gegeven op het moment dat het gepubliceerd werd voor de 2e maal dat het dus al onmogelijk was om het in te dammen.
pi_80597629
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:

Zijn er nog Poolse medelanders te vinden die dit kunnen vertalen?
Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?
Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Zou de boel dan niet beter beveiligd zijn of METEEN al compleet opgeruimd zijn?
pi_80597722
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Bron ? Voor zover ik weet is de maker spoorloos.
[..]
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaald
In de alinea die begint met dat er nooit ambulances zijn opgeroepen.
quote:
Dat is geen gerucht die account is deleted. Het duurde een week omdat degene die het gekopieerd heeft waarschijnlijk sterk twijfelde of het wel verstandig was om het online te gooien. Daarnaast is er zoveel ruchtbaarheid aan gegeven op het moment dat het gepubliceerd werd voor de 2e maal dat het dus al onmogelijk was om het in te dammen.
Wanneer heeft hij de filmpjes exact online gegooid en wanneer is het account verwijderd? Wat was de naam van zijn account?
  donderdag 22 april 2010 @ 14:55:29 #85
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80597760
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef ToT het volgende:

[..]

Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?
Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Waarom als je doel al bereikt is. Zowieso als je de eerste film ziet dan krijg ik niet de indruk dat dit een FSB eenheid is. Eerder een splinter of cel van een andere dienst.
pi_80597880
quote:

[..]

Dit is een afgelegen stuk van Rusland waar (nog) niet allus zo efficiënt afgehekt staat zoals in ons Orwelliaanse landje waar inmiddels het gehele grondgebied tot op de laatste millimeter onder overheid regelgeving valt
quote:
verdwaalde kogelinslagen of niet het blijft gewoon hoogst ongebruikelijk om vlak na een vliegtuig (waarin de complete regering van een westers land in klap over de klink gejaagd is) een beetje in de rondte te lopen schieten met geweren!

dusver geen verklaring bekent over de geweerschoten en door wie deze werden afgevuurd.

bron: fulford blog

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 15:10:27 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 15:16:30 #87
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80598539
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef ToT het volgende:

[..]

In de alinea die begint met dat er nooit ambulances zijn opgeroepen.
[..]
Ik heb beelden gezien waar iig 1 ambulance te zien was. Ook zijn de sirenes die je hoort van ambulance en hoor je 3 verschillende sirenes wat waarchijnlijk "brandweer, politie/leger en ambulance is.
quote:
Wanneer heeft hij de filmpjes exact online gegooid en wanneer is het account verwijderd? Wat was de naam van zijn account?
Ik kan het niet 1,2,3 vinden maar ik heb op de account geklikt en de informatie kwam overeen met de mirror die in het bericht stond.

Trouwens een beter bewerkt filmpje waar je de 3 mannen duidelijk ziet lopen.

pi_80599235
quote:

[..]

Dat lijkt me wel. Meteen alles opruimen. En mensen die toevallig aanwezig zijn uit de weg ruimen en zéker alle eventuele filmmateriaal laten verdwijnen.
pi_80599271
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef Scorpie het volgende:
ToT jij bent echt tof
...en dit
  donderdag 22 april 2010 @ 15:40:39 #90
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80599575
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel. Meteen alles opruimen. En mensen die toevallig aanwezig zijn uit de weg ruimen en zéker alle eventuele filmmateriaal laten verdwijnen.
Je begrijpt dat een cel van 5 man niet de mogelijkheden heeft om een heel gebied uit te kammen.
En dat het uit de weg ruimen van getuigen nogal slordig is als je niet weet om wie het gaat.
Daarnaast weten we niet wie de filmer is en wat hij daar deed. Ik heb in het verleden wel vaker meegemaakt dat mensen bepaalde zaken filmen of fotograferen om zichzelf in te dekken. Als zoiets dan later opduikt weet men ook wel om wie het gaat als hij betrokken was.

Maar in een normale situatie zorg je dat je een persoon hebt die je 100% vertrouwt die het dan openbaar maakt in het geval dat je zelf "onbereikbaar" bent. Dat je als vertrouwenspersoon dan zoiets upload zonder verklaring is ook te begrijpen de FSB laat je gewoon verdwijnen.
pi_80599828
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Je begrijpt dat een cel van 5 man niet de mogelijkheden heeft om een heel gebied uit te kammen.
En dat het uit de weg ruimen van getuigen nogal slordig is als je niet weet om wie het gaat.
Daarnaast weten we niet wie de filmer is en wat hij daar deed. Ik heb in het verleden wel vaker meegemaakt dat mensen bepaalde zaken filmen of fotograferen om zichzelf in te dekken. Als zoiets dan later opduikt weet men ook wel om wie het gaat als hij betrokken was.

Maar in een normale situatie zorg je dat je een persoon hebt die je 100% vertrouwt die het dan openbaar maakt in het geval dat je zelf "onbereikbaar" bent. Dat je als vertrouwenspersoon dan zoiets upload zonder verklaring is ook te begrijpen de FSB laat je gewoon verdwijnen.
Denk jij dat die cameraman vermoord is in het ziekenhuis?
  donderdag 22 april 2010 @ 16:02:17 #92
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80600540
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk jij dat die cameraman vermoord is in het ziekenhuis?
Ik weet niet wie of waar de persoon is die dit gemaakt heeft. De geruchten over de moord klinken als verzinsels zonder bronnen.

Het is dan ook logischer voor mij dat zulke beelden gemaakt zijn door iemand die daar niet voor niets was. Dus dan kom je op mijn indek verhaal. Wat dan ook weer het erg moeilijk zal maken om de persoon te vinden zonder toegang tot bepaalde systemen omdat die persoon officieel dan niet bestaat en waarschijnlijk geeneens een Rus was.
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 16:08:09 #93
230491 Zith
pls tip
pi_80600855
quote:
Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik heb beelden gezien waar iig 1 ambulance te zien was. Ook zijn de sirenes die je hoort van ambulance en hoor je 3 verschillende sirenes wat waarchijnlijk "brandweer, politie/leger en ambulance is.
[..]

Ik kan het niet 1,2,3 vinden maar ik heb op de account geklikt en de informatie kwam overeen met de mirror die in het bericht stond.

Trouwens een beter bewerkt filmpje waar je de 3 mannen duidelijk ziet lopen.

Geloof inderdaad ook dat dit de echte crashsite is zoals ik hier post met afbeeldingen:
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Zith het volgende:
Net even wat beelden vergeleken, lijkt inderdaad om een tupolev te gaan, en de cockpit is op dezelfde manier geland als de nieuwszenders lieten zien:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of er ook echt geschoten wordt (kunnen ontploffingen zijn? Of wapens die er al lagen die door de hitte afgingen?), of de vertalingen correct zijn (misschien lokale politie zie omstanders achteruit probeert te krijgen omdat er toch wel belangrijke personen liggen?) ben ik nog niet over uit

Dat de filmer ondertussen vermoord is neem ik ook met een korreltje zout
Maar of dat je hier een executieteam te werk ziet, mwa weet ik niet, geloof dat ik op jouw verbeterde filmpje 1 persoon met oranje vest zag lopen. Het zouden plaatselijke hulpkrachten/beveiligers kunnen zijn die bij het vliegveld hoorden oid. Schoten zouden of kleine ontploffingen kunnen zijn van gasinstallaties, of de beveiligers die de lokale bevolking wegjaagd (mijn vriendin zal het zo wel vertalen of ze misschien 'ga weg!' roepen oid) met waarschuwingsschoten (het is immers wel een presidentieelvliegtuig).
  donderdag 22 april 2010 @ 16:11:39 #94
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80601027
Weet je wat ook zo frappant is.. zoveel foto's van de crashsite.. maar waar zijn de tientallen doden..
Er zou een hele waslijst met doden zijn geweest.. dat terwijl je zo goed als niets ziet van bloed etc.
pi_80602579
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat ook zo frappant is.. zoveel foto's van de crashsite.. maar waar zijn de tientallen doden..
Er zou een hele waslijst met doden zijn geweest.. dat terwijl je zo goed als niets ziet van bloed etc.
Daar zeg je wat, dat is idd vreemd. Of zou dat niet gepubliceerd zijn vanwege piëteit met de familie van de slachtoffers?
pi_80603833
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Ticker het volgende:
Da's waar ja, want het is echt een trend dat je steeds vaker (al dan niet verminkte) lijken in het nieuws te zien krijgt.

Misschien dat het zien van het gehavende lijk van de president een beetje een te grote impact op Polen zou hebben?
pi_80604930
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar zeg je wat, dat is idd vreemd. Of zou dat niet gepubliceerd zijn vanwege piëteit met de familie van de slachtoffers?
Wat denk je van in de stoelen in het vliegtuig?
pi_80604959
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:03 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Wat denk je van in de stoelen in het vliegtuig?
Ja, dat is ook een plausibele verklaring.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:14:16 #99
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80614287
*test.. test*

"staat 'ie aan?"

Ik eis mijn beloofde vertaling!!
pi_80614408
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Ticker het volgende:
*test.. test*

"staat 'ie aan?"

Ik eis mijn beloofde vertaling!!
Gast, WTF?
  donderdag 22 april 2010 @ 22:18:21 #101
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80614467
En anders ga ik maar zelf crossposten..
quote:
Hi, could you please listen to the video from 0:55 to 1:01.

at 0:58 you can distinctly hear "davaite na hui ot siuda" and then someone else says something after that at 0:59. can you translate what they're saying at that moment? listen a few times its hard to hear, right after the alarm sound.

[edit on 22-4-2010 by ponyboyats]
quote:
I cannot say here the exact translation but it essentially says "Get the F--- away from here" only worse. Russians have some really colorful expressions.
En nu wachten op de horde die deze vertaling weer niet geloofd. Ik bedoel het kan natuurlijk niet waar zijn he.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:18:44 #102
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80614490
  donderdag 22 april 2010 @ 22:23:30 #103
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80614690
quote:
Translation of the subtitles in the film posted by Getsmart:

The first film from the plane crash in Smolensk directed with a cell phone by a passer-by
Observations and remarks of the internauts - and not only them

You can see 3 people walking through the forest - Again slowed down - Rescue team?

Here you can see them walking further - Again slowed down - Perhaps passers-by...? I don't know

(Voice) Calm down! {i listened to it a few times and i'm 99% sure that's what he says. It's in polish and sounds as if he wanted to calm down somebody who's shocked - PrinceKamil}

(siren)

Notice this person - Did you see it? The person in white put his hand up - look at it again slowed down - Look again

Some people say it's a pilot (I don't know)

(siren) some screams

Give the gun! {russian guy saying to another russian - PK}
Don't kill us! {that's in polish - PK} (siren)

(gunshot)

Here you can see black figure jumping out of the part of a plane - Look at it slowed down - And again

-gunshot

laughing in background

The same figure who jumped out of the plane
Look at him falling down

Change of plans! {i don't know whether it's russian or polish - it sounds the same in both languages. I guess it's russian - PK}

(gunshot) (gunshot)

Attention

And he falls down, look again - Again - Looks like he got shot in a stomach

Interesting record

...

Seems i'm late a bit. I'll leave it - maybe someone cares about my comments.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:35:23 #104
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80615158
pi_80615238
Hmmm, nú wordt het interessant!
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 22:43:24 #106
230491 Zith
pls tip
pi_80615478
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Ticker het volgende:
En anders ga ik maar zelf crossposten..
[..]

[..]

En nu wachten op de horde die deze vertaling weer niet geloofd. Ik bedoel het kan natuurlijk niet waar zijn he.
Ik vind je nog al een vervelend persoon.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:43:29 #107
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80615481

Nog een opname van iemand die 'even' kwam kijken.
Zoals je kan zien.. het is echt doodstil.. wat brandweer mannen die een 'fikkie' blussen. Mannetjes met zonnebrillen die mensen wegjagen...

Waar zijn die lijken? Waar is de berging..?
Rationeel nagedacht.. die zijn nog niet geweest.. en om nou te zeggen dat die allemaal nog moeten komen.. het lijkt bijna wel allemaal al 'over' en toch brand er her en der nog het een en ander.. vaag dit.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:44:23 #108
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80615516
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik vind je nog al een vervelend persoon.
He.. jij was die van die vertaling die we nog steeds niet hebben.
pi_80615692
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Ticker het volgende:

Zoals je kan zien.. het is echt doodstil.. wat brandweer mannen die een 'fikkie' blussen. Mannetjes met zonnebrillen die mensen wegjagen...

Rationeel nagedacht.. die zijn nog niet geweest.. en om nou te zeggen dat die allemaal nog moeten komen.. het lijkt bijna wel allemaal al 'over' en toch brand er her en der nog het een en ander.. vaag dit.
Nee dit is volgens mij na de crash en na dat 1e filmpje gebeurd.
Alles gaat hier gewoon heel relaxed aan toe, en beide filmers in dit filmpje (degene dit dit filmt en de ander die ook in beeld is en daar blijkbaar al langer stond) krijgen redelijk tijd voor ze weggestuurd worden.
Dit is volgens mij wat nabluswerk, en ik kan me voorstellen dat men geen rampentoeristen wil hebben. Misschien moeten ze ook nog de zwarte doos opzoeken en andere sporen van het ongeluk, en dan willen ze geen souvenirjagers hebben of zo.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:50:36 #110
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_80615755
Op de Foto hieronder is te zien waarhet vliegtuig gecrasht is. Het is direct naast de gebouwen die tot de luchthaven horen. Wat is waarschijnlijker? Vanwege de ramp activeerde de luchthaven de sirene en de schoten waren van het veiligheidspersoneel om ramptoeristen af te schrikken OF het waren lui die in opdracht van de russische geheimdienst of regering gestuurd waren om het vliegtuig neer te halen en ervoor te zorgen dat niemand het zou overleven met het risico dat de politie/ambulance lijken zouden vinden met kogelgaten, wat niet echt voordelig is?

Choose

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:53:40 #111
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80615874
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:50 schreef Aurora025 het volgende:
Op de Foto hieronder is te zien waarhet vliegtuig gecrasht is. Het is direct naast de gebouwen die tot de luchthaven horen. Wat is waarschijnlijker? Vanwege de ramp activeerde de luchthaven de sirene en de schoten waren van het veiligheidspersoneel om ramptoeristen af te schrikken OF het waren lui die in opdracht van de russische geheimdienst of regering gestuurd waren om het vliegtuig neer te halen en ervoor te zorgen dat niemand het zou overleven met het risico dat de politie/ambulance lijken zouden vinden met kogelgaten, wat niet echt voordelig is?

Choose

[ afbeelding ]
Je ziet mensen nog leven in het filmpje, waar heb je het over..
Waarom moeten we ineens weer 'logisch redeneren' zodat we heus maar niet enge dingen denken over situaties. Nee, want zulke dingen gebeuren alleen in films..
En die stemmen? Allemaal montage?
Dus die kogel geluiden zijn wel echt maar wat ze zeggen weer niet..?
Over logica gesproken.
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 23:02:12 #112
230491 Zith
pls tip
pi_80616259

0.14: calm down
0.19: geen russisch
0:31: Go away .... Where?
0:46: He is going!
0:52: Come on! Here!
0:54: Run there! (as an order)
0:56: Shoot!
1:12: Everybody go Back!
1:19: Dad, we go now
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 23:03:14 #113
230491 Zith
pls tip
pi_80616305
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Ticker het volgende:

Bij vliegtuigrampen vliegen de lijken niet overal naartoe, die zitten verankerd in de stoelen en de stoelen zitten verankerd in het vliegtuig.
pi_80616349
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Zith het volgende:

0.14: calm down
0.19: geen russisch
1:19: Dad, we go now
Muchos gracias!
  donderdag 22 april 2010 @ 23:06:20 #115
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80616430
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef Zith het volgende:

[..]

Bij vliegtuigrampen vliegen de lijken niet overal naartoe, die zitten verankerd in de stoelen en de stoelen zitten verankerd in het vliegtuig.
Er waren volgens mij rond de 90 passagiers.. en het gehele vliegtuig lag in stukken verspreid..
Waar zijn de piloten gebleven.. cockpit is namelijk intact, maar de lijken zijn niet gevonden. Die zouden volgens jou in hun stoelen moeten zitten. kan ik op dit moment niet zeker stellen, heb geen bronnen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ticker op 22-04-2010 23:20:49 ]
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 23:10:43 #116
230491 Zith
pls tip
pi_80616588
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:50 schreef Aurora025 het volgende:

Choose

[ afbeelding ]
Met de vertaling die mn vriendin me gaf lijkt het inderdaad meer waarschuwend 'ga weg'. De wat meer radicale vertalingen die anderen geven hoort ze er echt niet in terug.. al was de audio wel heel erg shitty
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 23:11:12 #117
230491 Zith
pls tip
pi_80616604
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

Er waren volgens mij rond de 90 passagiers.. en het gehele vliegtuig lag in stukken verspreid..
Waar zijn de piloten gebleven.. cockpit is namelijk intact, maar de lijken zijn niet gevonden. Die zouden volgens jou in hun stoelen moeten zitten.
Als de lijken van de piloten niet gevonden zijn is dat inderdaad vreemd ja
  donderdag 22 april 2010 @ 23:19:20 #118
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_80616891
Hier is een beter beeld waar de locatie was van de crash. Direct voor de landingsbaan!

Het is er omringd van woongebouwen. Niet bepaald een veilige locatie voor opdrachtkillers.

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:21:32 #119
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80616959
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:19 schreef Aurora025 het volgende:
Hier is een beter beeld waar de locatie was van de crash. Direct voor de landingsbaan!

Het is er omringd van woongebouwen. Niet bepaald een veilige locatie voor opdrachtkillers.

[ afbeelding ]
Vliegtuig was al gecrashed.. snelle opruiming is wenselijk. En zeg nou zelf, zouden ze nogmaals zo'n kans krijgen.. iedereen zat aan board.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:42:15 #120
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_80617655
Als rusland echt voorhad het vliegtuig neer te halen, dan heus niet 10 meter voor de landingsbaan.
Ik zeg niet dat ik er van overtuigd ben dat het een ongeluk was, maar in de realiteit ziet het er toch meestal anders uit dan de voorstelling van de realiteit die we hebben in ons brein.

Nothing Would Be What It Is, Because Everything Would Be What It Isn't. and Contrary Wise, What Is, It Wouldn't Be. and What It Wouldn't Be, It Would. You See?
  donderdag 22 april 2010 @ 23:46:56 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_80617819
Ik zie echt helemaal niets in dat schokkerige pixelated filmpje uit de OP.
Geen reddingswerkers en ook geen zwarte kerel die uit het vliegtuig springt.

Die sirene vind ik ook meer als een signaal van een trein klinken trouwens.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_80617959
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:46 schreef APK het volgende:

Eens

@ bij de landingsbaan: misdaden kun je soms beter voor de neus van een grote groep plegen om het juist zo goed mogelijk te verbergen.
Ik heb wel eens verhalen gehoord over dat een verhuisbedrijf met hoogwerker een heel appartement leeggehaald heeft.
De bewoners kwamen thuis en de buurtbewoners reageren verbaasd: "Hee, we dachten dat jullie zonder ons iets te zeggen gingen verhuizen?"

Hele inboedel gejat, en niemand weet zelfs de naam van het "verhuisbedrijf", wat levensgroot op de vrachtwagen stond.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:52:17 #123
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_80618000
Aan een trein dacht ik ook het eerst, maar dit is niet mogelijk omdat er geen spoorlijn in de buurt loopt
  donderdag 22 april 2010 @ 23:57:33 #124
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_80618163
ik mis een overtuigend motief... de Russen hebben geen enkel belang bij een instabiel Polen op dit moment. Bovendien: de president zou tóch (hoogst waarschijnlijk) niet herkozen worden.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_80618281
En als ze een motief zouden hebben, zouden ze dan niet meteen toeslaan op het moment dat het land in de grootste chaos is?
Polen zal nu wel een noodregering aan het opstellen zijn, of een bestaande al op z'n plaats aan het zetten zijn.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 00:02:59 #126
249559 crew  Lavenderr
pi_80618336
quote:

Of van het vliegveld?
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 00:04:10 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_80618364
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:57 schreef teamlead het volgende:
ik mis een overtuigend motief... de Russen hebben geen enkel belang bij een instabiel Polen op dit moment. Bovendien: de president zou tóch (hoogst waarschijnlijk) niet herkozen worden.
Juist! Ook dat.
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:07:08 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_80618457
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef Lavenderr het volgende:

Of van het vliegveld?
Dat zal het dan inderdaad zijn.
Ik weet dat ze nog een hoop oude troep hebben in Rusland, maar een stoomfluit gebruiken als alarm vind ik wel erg 1932.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 11:30:40 #129
249559 crew  Lavenderr
pi_80627368
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef APK het volgende:

[..]

Ik weet dat ze nog een hoop oude troep hebben in Rusland, maar een stoomfluit gebruiken als alarm vind ik wel erg 1932.
Ach je moet roeien met de riemen die je hebt
pi_80627496
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ach je moet roeien met de riemen die je hebt
Uitroeien ook!
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:58:14 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_80628501
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef ToT het volgende:

Uitroeien ook!
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:08:32 #132
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80628907
quote:

Oh, ik dacht al dat het aan mij lag, ik zie dat ook allemaal niet.

Ja sorry ToT, ik heb 'm dus gevonden, had je er maar niet over moeten beginnen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_80629468
Ik zie het ook niet, maar het zal vast wel zo zijn.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:39:47 #134
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80630093
Als je de destabilized versie en die versie met de zoom/enhancements had gekeken had je de details gezien.
Sterker nog als de poolse regering deze film gaat analyseren met digitale technieken zullen ze eventueel zelfs de "nozzle fire" kunnen zien op de film. En de gewonde man zeker.
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 13:18:24 #135
230491 Zith
pls tip
pi_80631344
Die mensen zie ik wel op die verbeterde versie, en (als het geluid authentiek is) wordt er echt in het russisch bevelen gegeven (en ja, ook het woord 'shoot' wordt geroepen).

Echter kunnen dit nog steeds beveiligers zijn van het vliegveld die de lokale mensen wegjagen omdat die afkomen op een presidentieel vliegtuig (er wordt ook 'ga weg!', 'wegwezen'/'Ren weg' bevelend geroepen).

Overlevenden / gewonden zie ik trouwens niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zith op 23-04-2010 13:37:26 ]
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:31:14 #136
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80631773
Wat is de link dan van de verbeterde versie van het filmpje?

Alhoewel ik me afvraag of het filmpje uit de openingspost dan niet gewoon een verslechterde versie is. Want je kunt geen informatie die er niet is van foto en video tevoorschijn toveren.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:32:22 #137
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80631812
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat is de link dan van de verbeterde versie van het filmpje?

Alhoewel ik me afvraag of het filmpje uit de openingspost dan niet gewoon een verslechterde versie is. Want je kunt geen informatie die er niet is van foto en video tevoorschijn toveren.
follow the thread
pi_80632088
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Uitroeien ook!
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:41:12 #139
6941 APK
Factual, I think.
pi_80642174
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef Buschetta het volgende:

follow the thread
Bedoel je deze?
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 19:58:42 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_80644968
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef APK het volgende:

[..]

Het is idd een stoomfluit, je hebt gelijk.

Op 1.14 in het filmpje loopt een man, het is net alsof dat een toevallige passant is, met een map in zijn hand. Ook zo vreemd.
pi_80729325
die 'sirenes' zijn toch fluitsignalen van een locomotief?

edit: staat er al

[ Bericht 24% gewijzigd door Manono op 26-04-2010 15:41:21 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_80737674
quote:
De Sovjet-Unie aka het Grote Rusland komt terug;

Kirgizie, Georgie, Tsjetjenie, Oekraine, Kazachstan, Oezbekistan, Wit-Rusland etc; alles komt weer bijelkaar onder het bewind van het Kremlin.

Polen komt weer deels in de invloedssfeer van Rusland.

Polen wordt mogelijk weer opgedeeld tussen Duitsland en Rusland.
pi_80756913
Poolse vliegtuigramp: de onderzoekers sluiten technische fout uit:

De Russische onderzoekers hebben technische fouten als oorzaak van de luchtneerstorting uitgesloten die 96 mensen, met inbegrip van Poolse President Lech Kaczynski doodde, en ziet men geen ander alternatief dan de Poolse Piloten van de tragedie te beschuldigen.

bron: telegraph.co.uk
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:55:14 #144
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80769787
Polish opposition party demands international investigation into plane crash
quote:
According to a report from Warsaw of the Austrian journalist Jane Burgermeister who is engaged in investigation of the murder of the Polish elite on April 10, 2010 by the international terrorist organization оf FSB Russia, the failure of the Polish and Russian government to address compelling new evidence suggesting that the plane crash killing President Lech Kaczynski and top military and civilians leaders was engineered is generating growing criticism in Poland, and has forced Prime Minister Donald Tusk onto the defensive.

Tusk said Sunday that he would issue a report on the official investigation into the crash on Wednesday.

Poland's chief prosecutor Andrzej Seremet said earlier this week that Polish prosecutors would postpone revealing the contents of the black boxes.

Compelling new facts and evidence that the plane crash two weeks ago in Smolensk was engineered include the revelation that a device warning the pilot of obstacles was turned off.

Also, it was revealed that agents belonging to the Polish secret service raided the flats and houses of victims three hours after the crash, removing computers and documents.
quote:
Doubts are also growing about the DNA analysis performed by labs in Russia to identify the victims, following a number of contradictory statements made by authorities.

Even the official account of the time point at which the crash occurred has been called into question.

According to the official version, the Presidential plane crashed in Smolensk military airport at 8.56 am CET or 10.56 Moscow Times.

But a journalist from "Polsat News" reported the crash to his station 10 minute earlier.

Evidence that the crash occurred earlier also comes from a report that the transmission of power from an electricity pylon close to the crash scene, and which was seen to be damaged in photos, was interrupted at 8:41.

The Presidential plane was scheduled to arrive at 8:25 at Smolensk military airport after a flight lasting 62 minutes from Warsaw's Fredrik Chopin Airport.

But investigations do not appear to have even determined the precise time the plane left Warsaw. The Presidential plane is believed to have been delayed by 20 minutes as was another jet carrying 13 journalists, who did not travel with the President as usual.
Interessant!! Interessant!!
  dinsdag 27 april 2010 @ 16:01:44 #145
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80770074
Als ik het goed begrijp nemen de Polen, Jane Burgermeister een stuk serieuser dan de mensen hier op het forum.
En ik ben blij toe, want mogelijk dat dit nu echt ergens naartoe gaat leiden. Niet dat de uitkomst mooi zal zijn.. dat is ze namelijk nooit.
pi_80772437
Mja Jane Burgemeister......ik zit nog steeds met spanning te wachten op berichten over dat de tacohoestvaccinatie talloze levens heeft gekost of veel mensen ziek heeft gemaakt of enorm de weerstand van heeft gesloopt. Als DÁT soort berichten massaal in de reguliere kranten komen, ga ik haar een keer serieus nemen!
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:00:25 #147
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80772545
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef ToT het volgende:
Mja Jane Burgemeister......ik zit nog steeds met spanning te wachten op berichten over dat de tacohoestvaccinatie talloze levens heeft gekost of veel mensen ziek heeft gemaakt of enorm de weerstand van heeft gesloopt. Als DÁT soort berichten massaal in de reguliere kranten komen, ga ik haar een keer serieus nemen!
Die hele vaccinatie is mede mogelijk door haar flink in de soep gelopen. Geloof maar dat haar website en aantijgingen genoeg stof hebben doen opwaaien.
Je kan het ook van de andere kant bekijken, waarom is ze nooit aangeklaagd voor smaad?
pi_80772874
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:00 schreef Ticker het volgende:

[..]

Die hele vaccinatie is mede mogelijk door haar flink in de soep gelopen. Geloof maar dat haar website en aantijgingen genoeg stof hebben doen opwaaien.
Je kan het ook van de andere kant bekijken, waarom is ze nooit aangeklaagd voor smaad?
Okee, even een kort offtopicsprongetje hier.

Dus al die vele miljoenen ziekteverwekkende vaccins die over alle landen voor alle inwoners zijn verspreid, zijn dankzij de aantijgingen van Burgemeister dus nog vóór het toedienen aan de bevolking massaal op één of andere manier geneutraliseerd om te voorkomen dat zij bewijzen krijgt voor haar rechtszaak?
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:54:19 #149
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80774460
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee, even een kort offtopicsprongetje hier.

Dus al die vele miljoenen ziekteverwekkende vaccins die over alle landen voor alle inwoners zijn verspreid, zijn dankzij de aantijgingen van Burgemeister dus nog vóór het toedienen aan de bevolking massaal op één of andere manier geneutraliseerd om te voorkomen dat zij bewijzen krijgt voor haar rechtszaak?
Volgens mij berichtte zij al over een vreemde zaak, voor de vaccinaties al in het land waren.
Maargoed jij je zin, ze is compleet gek en heeft alles uit haar duim gezogen.
pi_80776652
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:54 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij berichtte zij al over een vreemde zaak, voor de vaccinaties al in het land waren.
Maargoed jij je zin, ze is compleet gek en heeft alles uit haar duim gezogen.

Een zeer verstandig antwoord!
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:04:53 #151
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_80785001
Een interessant artikel over hoe Jane Burgermeister het product is van een gespecialiseerde PR firma.

Het is in het duits. Wie het niet lezen kan moet het maar met google of babelfish vertalen.

Jane Bürgermeister ist das Produkt einer hoch spezialisieren PR-Agentur
http://www.linkezeitung.de/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=7651&Itemid=286

Er is bijna geen enkel eerlijk persoon in de prominente consipracy wereld. Het is conspiracytainment waar het alleen nog draait om geld. Het is een nieuw gebied wat in de toekomst nog sterk zal groeien.
Kijk maar eens naar Jesse Ventura

[ Bericht 19% gewijzigd door Aurora025 op 27-04-2010 22:18:54 ]
pi_80785308
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:17 schreef larry_flynt het volgende:
Slechte poging voor een hoax. Het was bekend dat de president geen lieverdje was en al eerder piloten had gedwongen toch te landen als het eigenlijk niet kon.
uit onderzoek al duidelijk dat piloten niet waren gedwongen dit keer
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 22:10:34 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_80785336
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Aurora025 het volgende:
Een interessant artikel over hoe Jane Burgermeister het product is van een gespecialiseerde PR firma.

Het is in het duits. Wie het niet lezen kan moet het maar met google of babelfish vertalen.

http://www.linkezeitung.de/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=7651&Itemid=286
Zo, dat is nogal wat . Die Jane toch.
Goed artikel.
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:20:23 #154
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80785871
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo, dat is nogal wat . Die Jane toch.
Goed artikel.
Dat heb je snel gelezen.
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:43:18 #155
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80787106
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Aurora025 het volgende:

Er is bijna geen enkel eerlijk persoon in de prominente consipracy wereld. Het is conspiracytainment waar het alleen nog draait om geld. Het is een nieuw gebied wat in de toekomst nog sterk zal groeien.
Kijk maar eens naar Jesse Ventura
Wat een smakeloze smeer campagne. Deze is nog fouter dan de aantijging zelf.
Zelfs de link naar die zogenaamde website klopt niet!

Ik ben tevens nog niet eens op de helft van deze lap tekst te ontcijferen, en Lavenderr heeft het zogenaamd al gelezen en vond het een prachtig artikel..?
Is dit iets tussen vrouwen ofzo, Lavenderr?

Dacht tevens dat de mods hier 'neutraal' waren? Maar dit is niet meer openstaan, maar puur ontkennen. Je liegt gewoon dat je dit artikel zo snel hebt uitgelezen.

Tevens zou ik op de aantijgingen zelf wel verder in willen gaan, misschien kun je een topic openen Aurora?
Dan kunnen we eens kijken welke punten feiten zijn en waar we kijken naar een haat campagne?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 27-04-2010 22:53:06 ]
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 23:47:36 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_80789883
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:20 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dat heb je snel gelezen.
Ja, mijn Duits is prima.
  Moderator dinsdag 27 april 2010 @ 23:50:13 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_80789979
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat een smakeloze smeer campagne. Deze is nog fouter dan de aantijging zelf.
Zelfs de link naar die zogenaamde website klopt niet!

Ik ben tevens nog niet eens op de helft van deze lap tekst te ontcijferen, en Lavenderr heeft het zogenaamd al gelezen en vond het een prachtig artikel..?
Is dit iets tussen vrouwen ofzo, Lavenderr?

Dacht tevens dat de mods hier 'neutraal' waren? Maar dit is niet meer openstaan, maar puur ontkennen. Je liegt gewoon dat je dit artikel zo snel hebt uitgelezen.

Tevens zou ik op de aantijgingen zelf wel verder in willen gaan, misschien kun je een topic openen Aurora?
Dan kunnen we eens kijken welke punten feiten zijn en waar we kijken naar een haat campagne?
Edit: Had dus niet het hele artikel gelezen, zag dat het nog verder ging na een reclame. Dus moet eerlijk toegeven dat ik het nu pas helemaal uit heb. En het was dus wél een heel groot artikel, daar heb je gelijk in Ticker.
Mijn mening over JB is hierdoor overigens nog meer bevestigd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 28-04-2010 09:28:06 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 09:12:36 #158
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80794565
Nou ik hoop dat ik nu niet direct deel uit maak van de 'grote' geld machine, die Jane Burgermeister heet.. maar onderstaand bericht vond ik erg interessant!

Polish prosecutor to go to Moscow to clarify plane crash riddles
quote:
April 27, 2010 by Jane Burgermeister
Poland’s chief prosceutor Andrzej Seremet is to fly to Moscow in the next few days to try to obtain more information about the Polish plane crash that is in the possession of Russian officials.

Seremet has joined a chorus of criticism of the Polish Defence Minister Bogdan Klich for hampering the investigation into the causes of the crash that killed Polish President Lech Kaczynski, the central bank governor and top military and national security officials, reports Polskaweb.

Because the catstrophe occurred on Russian territory, Polish investigators have no right to conduct their own inquiry under current laws, it has emerged.

According to Polskaweb, Seremet is flying to Moscow to try to clarify questions specifically concerning

- the equipment at Smolensk airport at the time of the crash

- photos showing Russian soldiers changing the landing lights shortly after the catastrophe

- an amateur video with four gunshots

- the issue of where dozens of spare ammunition magazines belonging to Polish security agents disappeared

- precise weather data for April 10th

- why only one fire engine went to the crash site and why the first ambulances arrived without blue lights flashing or sirens on.

According to the official version, the Tupolev 154 crashed after falling short of the 2.5 kilometre runway and plunging into trees.

However, the Tupolev plane was equipped with TAWS devices, a 3D simulator as well as 3D devices to measure altitude and speed. It is not clear how all these instruments could have failed to have functioned.

In addition, it is reported that the Polish crew had a manual with technical information about Smolensk airport on board and had flown there several times before.

The airport is also equipped with signal beacons that can be seen from a long distance even in reduced visibility and dense fog. The first beacon is located one kilometer from the runway, the second 4 kilometres away and the third 6 kilometers way allowing pilots to ascertain their position and the location of the runway.

In another twist, a Russian living a few kilometers from Smolensk airport also reported that fog appeared suddenly on April 10th out of nowhere and was not ususal for that time of year.

„At this time of year there is no fog around here usually, but from one minute to the next, a thick fog appeared such as I have never seen before. All of a sudden, I couldn’t even see my neighbour’s house,“ he said according to Polskaweb.

An Iljuschin plane flying in circles above the airport was seen by him shortly before the fog materialised.

The mystery surrounding the plane crash deepened with the announcement that Poland has a fourth black box in its possession. Also, the Polish Interior Ministry has claimed Polish Government Protection Officers were at the site shortly after the crash.

A video apparently filmed just after the crash seems to show survivors from the cockpit section being shot.

In spite of the fact the cock pit section of the Tupolev was more or less in tact, increasing the likelihood of survivors, officials reported that the bodies of the crew could not be identified because they were so badly burned. The identification of the bodies of the crew members was finally made at the end of last week by DNA analysis.
Tevens, mensen kunnen dit lezen zonder geld te doneren, dus niet denken dat we nu moeten betalen ofzo.
pi_80797686
Damn Ticker, als ik jouw posts zo lees vraag ik me af hoeveel toetsenborden je per jaar slijt. Denk aan je bloeddruk/hart man, het is het niet waard om hiervoor eronderdoor te gaan.

Het zou wel een hele slechte samenzwering zijn dit, vooral met de mediamiddelen van tegenwoordig.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:19:37 #160
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80798100
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef Amos_ het volgende:

Het zou wel een hele slechte samenzwering zijn dit, vooral met de mediamiddelen van tegenwoordig.
Dat dacht ik nou ook over 9/11.. bijna 10 jaar verder en we geloven het allemaal nog steeds.
No worries dus, het lukt ze wel hoor!
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2010 @ 11:20:15 #161
230491 Zith
pls tip
pi_80798115
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:12 schreef Ticker het volgende:
Nou ik hoop dat ik nu niet direct deel uit maak van de 'grote' geld machine, die Jane Burgermeister heet.. maar onderstaand bericht vond ik erg interessant!

[..]

Tevens, mensen kunnen dit lezen zonder geld te doneren, dus niet denken dat we nu moeten betalen ofzo.
Heb je misschien een verwijzing naar he echte artikel op polskaweb.eu? (Kan in de normale poolse nieuwssites niets hierover vinden, alleen maar worldpress-conspiracy-blogs)
pi_80798127
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dat dacht ik nou ook over 9/11.. bijna 10 jaar verder en we geloven het allemaal nog steeds.
No worries dus, het lukt ze wel hoor!

Met het verschil dat de samenzweringen nogal slecht zijn ja.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:25:22 #163
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80798311
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Edit: Had dus niet het hele artikel gelezen, zag dat het nog verder ging na een reclame. Dus moet eerlijk toegeven dat ik het nu pas helemaal uit heb. En het was dus wél een heel groot artikel, daar heb je gelijk in Ticker.
Mijn mening over JB is hierdoor overigens nog meer bevestigd.
Ik vind het goed dat je eerlijk toegeefd dat je het artikel nog niet had gelezen, maar dit betekent dus in feite dat je klakkeloos aanneemt wat op een duitstalige website staat, zelfs nog voordat er enige vorm van onderbouwing kwam, die kwam namelijk pas verder in het artikel.
Het rare is als we met 100 sites aankomen waarin samenzweringen aan de kaak worden gesteld... ach je begrijpt waar ik naar toe wilt.
Jammer dat dit nou net een samenzwering is waar je maar te graag in gelooft, en terwijl je nooit zal reppen over de WHO die de tacohoest 100 voudig heeft opgeklopt. Nee, het zijn altijd de mensen die waarschuwen dat er iets niet klopt waar iets mis mee moet zijn. Geld natuurlijk! Want de WHO is niet geld belust.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:25:44 #164
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80798323
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met het verschil dat de samenzweringen nogal slecht zijn ja.
Slecht? Zeg maar gerust boosaardig! Om overduidelijk en opvallend nog maar over te slaan voor het gemak
pi_80798392
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:25 schreef Ticker het volgende:

[..]

Slecht? Zeg maar gerust boosaardig! Om overduidelijk en opvallend nog maar over te slaan voor het gemak
Je snapt denk ik niet wat ik bedoel.

Waarom de moeite nemen van "hologrammen, controlled demo, alle getuigen brainwashen" terwijl de weg van de minste weerstand veel meer voor de hand liggend is.
De USA wist van de plannen van de terroristen, had een reden nodig om actie uit te voeren in land X en laat de terroristen hun gang gaan.

Dat is

1. Goedkoper
2. Beter uit te voeren
3. Laat geen bewijs achter.

Had het wel geweten als het mijn afdeling was geweest
  † In Memoriam † woensdag 28 april 2010 @ 11:29:23 #166
230491 Zith
pls tip
pi_80798454
quote:

[..]

Ik vind het goed dat je eerlijk toegeefd dat je het artikel nog niet had gelezen, maar dit betekent dus in feite dat je klakkeloos aanneemt wat op een duitstalige website staat, zelfs nog voordat er enige vorm van onderbouwing kwam, die kwam namelijk pas verder in het artikel.
Voordat we je quote in je vorige post kwakkeloos aannemen, heb je nog de echte verwijzing op polskaweb (en/of hopelijk een meer betrouwbare website die stelt dat deze man deze punten gelooft/merkwaardig vindt?)

EDIT: dit lijkt het bericht van polskaweb te zijn : http://polskaweb.eu/weite(...)etaucht-7984773.html nergens anders in 'medialand' kan ik er iets over vinden of zelfs maar andere quotes dat Seremet dit zou denken/hebben gezegd. Polskaweb lijkt niet veel meer dan een conspiracy-site te zijn..?

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 28-04-2010 11:38:10 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 11:38:49 #167
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80798804
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb je misschien een verwijzing naar he echte artikel op polskaweb.eu? (Kan in de normale poolse nieuwssites niets hierover vinden, alleen maar worldpress-conspiracy-blogs)
Dit is de laatste link die ik op officieële bronnen kan natrekken:

http://kavkazcenter.com/eng/content/2010/04/26/11937.shtml

Sluit gedeeltelijk aan op het verhaal, maar zou dus een vooloper zijn van de nieuwste informatie.
pi_80798831
Kwakkeloos? Ik zie er idd geen eend in zitten!
  woensdag 28 april 2010 @ 11:43:37 #169
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80799007
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:29 schreef Zith het volgende:

[..]

Voordat we je quote in je vorige post kwakkeloos aannemen, heb je nog de echte verwijzing op polskaweb (en/of hopelijk een meer betrouwbare website die stelt dat deze man deze punten gelooft/merkwaardig vindt?)

quote:
Polish prosecutors are keeping a lid on the ongoing Smolensk air crash investigation
The independent Polish and Russian investigations are adhering to international law and cooperation between them is going smoothly, Polish prosecutors told the nation last week. But they remain reluctant to release information before all the facts are analyzed and the investigation concluded.
http://www.wbj.pl/article(...)ed-with-caution.html
pi_80799057
quote:
Dat is niet raar hoor. Dat gebeurt altijd bij ongelukken van dit kaliber.
  woensdag 28 april 2010 @ 11:48:09 #171
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80799177
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is niet raar hoor. Dat gebeurt altijd bij ongelukken van dit kaliber.
Niets is raar.. alles is toch altijd normaal?
Behalve als er iets gebeurt wat niet normaal is? Maar wanneer gebeurt dat dan.
Kan me niet herinneren dat het ANP iets meldde dat er iets raars was.
Ja.. jawel.. Watergate!! Laatste keer dat we een schandaal hadden! Want dat kwam zelfs op de televisie.. bij ned 1,2 en 3!
pi_80799717

Jouw manier van ridiculisering haalt elke keer mijn zin tot discussie weg. Misschien een puntje ter verbetering
  woensdag 28 april 2010 @ 12:03:15 #173
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80799826
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Amos_ het volgende:

Jouw manier van ridiculisering haalt elke keer mijn zin tot discussie weg. Misschien een puntje ter verbetering
Jouw manier van discussieren haalt elke keer mijn drang om te ridiculiseren naar boven.
Misschien..

Ahh je snapt hem wel denk ik?
pi_80799884
Dus omdat mijn mening afwijkt van die van jou wil je mij belachelijk maken?

Nee ok, dan weten we waar we staan.
  woensdag 28 april 2010 @ 12:05:44 #175
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80799920
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef Ticker het volgende:
Ja.. jawel.. Watergate!! Laatste keer dat we een schandaal hadden! Want dat kwam zelfs op de televisie.. bij ned 1,2 en 3!
Wauw, wat een profeten bij de televisie, want Nederland 3 bestond toen nog helemaal niet !
  woensdag 28 april 2010 @ 12:07:12 #176
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80799962
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wauw, wat een profeten bij de televisie, want Nederland 3 bestond toen nog helemaal niet !
Dat is waar.. jij was alweer zo oud he.
  woensdag 28 april 2010 @ 12:08:30 #177
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80800009
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:04 schreef Amos_ het volgende:
Dus omdat mijn mening afwijkt van die van jou wil je mij belachelijk maken?

Nee ok, dan weten we waar we staan.
Nee het is de onderbouwing van je mening waar ik telkens tegen aan loopt.
Komt een beetje over als 'wat de boer niet kent..'
Ofwel alles wat in je straatje past is geloofwaardig, en alles wat op het grote boze internet, en niet via de reguliere media naar boven komt, is meer dan dubieus, eerder ongeloofwaardig en nonsens.
pi_80800028
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gewoon algemene kennis.

Kom Ticker, je rept altijd zo mooi over discussies en argumenten maar als jij mensen die je mening niet delen enkel kan ridiculiseren (je geeft het zelf zo aan) dan houdt het toch op?
pi_80800062
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee het is de onderbouwing van je mening waar ik telkens tegen aan loopt.
Komt een beetje over als 'wat de boer niet kent..'
Ofwel alles wat in je straatje past is geloofwaardig, en alles wat op het grote boze internet, en niet via de reguliere media naar boven komt, is meer dan dubieus, eerder ongeloofwaardig en nonsens.
Dat zal je mij nooit horen zeggen. Dus nee, je speculaties raken kant noch wal als het om mij gaat.
  woensdag 28 april 2010 @ 12:13:42 #180
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80800198
Er is zelfs een tijd geweest dat er nog geen televisies waren !
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Ticker het volgende:
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 12:16:55 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_80800311
quote:

[..]

Het rare is als we met 100 sites aankomen waarin samenzweringen aan de kaak worden gesteld... ach je begrijpt waar ik naar toe wilt.
Jammer dat dit nou net een samenzwering is waar je maar te graag in gelooft, en terwijl je nooit zal reppen over de WHO die de tacohoest 100 voudig heeft opgeklopt. Nee, het zijn altijd de mensen die waarschuwen dat er iets niet klopt waar iets mis mee moet zijn. Geld natuurlijk! Want de WHO is niet geld belust.
Le-zen.
Ik schreef dat ik nóg niet het hele artikel gelezen had, nu wel en dat mijn mening over JB ná het lezen nog steeds hetzelfde is. Zelfs nog meer bevestigd.
  woensdag 28 april 2010 @ 12:17:24 #182
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80800324
Het word allemaal weer lekker persoonlijk.. OT
  woensdag 28 april 2010 @ 12:17:49 #183
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80800343
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Le-zen.
Ik schreef dat ik nóg niet het hele artikel gelezen had, nu wel en dat mijn mening over JB ná het lezen nog steeds hetzelfde is. Zelfs nog meer bevestigd.
Le-zen, dat begreep ik namelijk wel.
En dat je niet van die mening afweek was natuurlijk omdat deze al gevormd was.
Maargoed dat mag niet gezegd worden want jij bent neutraal.
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 12:21:42 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_80800457
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Ticker het volgende:

[..]

Le-zen, dat begreep ik namelijk wel.
En dat je niet van die mening afweek was natuurlijk omdat deze al gevormd was.
Maargoed dat mag niet gezegd worden want jij bent neutraal.
Jawel hoor, dat mag je best zeggen. Zou niet weten waarom niet
  woensdag 28 april 2010 @ 12:38:11 #185
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80801015
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel hoor, dat mag je best zeggen. Zou niet weten waarom niet
Ik zie niet in waarom je dan niet een topic over haar opent. Je hebt een redelijk uitgesproken mening over haar wanpraktijken en leugens, waarom dat niet naar de 'verblinde' users hier op het forum toe spelen?

In mijn ogen doe ik dat ook met informatie die ik over diverse onderwerpen vind omdat ik het belangrijk vind.
Maar alleen je mengen in de discussie door te zeggen 'en dat vind ik nou ook' betuigt niet echt van een onderbouwde mening, maar dat kan ik mis hebben.
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 12:47:42 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_80801312
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom je dan niet een topic over haar opent. Je hebt een redelijk uitgesproken mening over haar wanpraktijken en leugens, waarom dat niet naar de 'verblinde' users hier op het forum toe spelen?

In mijn ogen doe ik dat ook met informatie die ik over diverse onderwerpen vind omdat ik het belangrijk vind.
Maar alleen je mengen in de discussie door te zeggen 'en dat vind ik nou ook' betuigt niet echt van een onderbouwde mening, maar dat kan ik mis hebben.
Ik heb niet de behoefte om nog een topic te openen over Jane Burgemeister, er lopen of liepen al genoeg topics over haar .
En het artikel dat Aurora geplaatst heeft is uitgebreid genoeg om nog veel meer over haar te weten te komen.

Maarruh.... als je over iets of iemand geen topic opent, heb je er geen goed onderbouwde mening over?
  woensdag 28 april 2010 @ 12:55:12 #187
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80801527
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb niet de behoefte om nog een topic te openen over Jane Burgemeister, er lopen of liepen al genoeg topics over haar .
En het artikel dat Aurora geplaatst heeft is uitgebreid genoeg om nog veel meer over haar te weten te komen.

Maarruh.... als je over iets of iemand geen topic opent, heb je er geen goed onderbouwde mening over?
Je hebt dus geen behoefte om mensen hier te informeren van wanprijktijken waar jij weet van hebt maar andere niet? Beetje flauw om mensen dan te sturen naar een duitse tekst in een ander topic.
Over de nazi's en hun occulte praktijken had je toch ook behoefte om te discussieren? Of was dat puur alleen omdat je net mod was en in een goed daglicht wou staan? Nee dat is geen beschuldiging.. ik probeer met je mee te redeneren.
pi_80801836
Ticker what the heck...

Rare insinuaties nu zo, al "bedoel je het anders" ...
Dat iets of iemand als geldwolf wordt gezien betekent niet dat men maar topics erover moet openen toch? Alsof het waard is om zuurstof te verspillen aan beroepsfantast Burgermeister.

En sinds wanneer moeten mods verplicht topics aanmaken? Dat hoeft toch alleen over onderwerpen waar je in geinteresseerd bent?
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 13:06:17 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_80801879
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Ticker het volgende:

[..]

Je hebt dus geen behoefte om mensen hier te informeren van wanprijktijken waar jij weet van hebt maar andere niet? Beetje flauw om mensen dan te sturen naar een duitse tekst in een ander topic.
Over de nazi's en hun occulte praktijken had je toch ook behoefte om te discussieren? Of was dat puur alleen omdat je net mod was en in een goed daglicht wou staan? Nee dat is geen beschuldiging.. ik probeer met je mee te redeneren.
Flauw.
pi_80801944
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Flauw.
Dat staaft dus wat ik al eerder zei en hij zelf al toegaf, zodra je een andere mening hebt ben je mikpunt van spot en ridiculisatie.

Ik heb in ieder geval geen trek meer in dit topic hierdoor. Gegroet allen.
  woensdag 28 april 2010 @ 13:10:32 #191
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80802035
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Flauw.
Kom Lavenderr kom is voor jezelf op zeg, je ontwijkt echt elke vorm van onderbouwing of discussie, maar lijkt wel een mening te hebben over de onderwerpen. We zitten toch op het BNW forum, hier mag het allemaal wel wat meer pit hebben.
  woensdag 28 april 2010 @ 13:13:30 #192
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80802143
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Amos_ het volgende:
Ticker what the heck...

Rare insinuaties nu zo, al "bedoel je het anders" ...
Dat iets of iemand als geldwolf wordt gezien betekent niet dat men maar topics erover moet openen toch? Alsof het waard is om zuurstof te verspillen aan beroepsfantast Burgermeister.

En sinds wanneer moeten mods verplicht topics aanmaken? Dat hoeft toch alleen over onderwerpen waar je in geinteresseerd bent?
Honderden danwel duizenden mensen zaten dagelijks op haar website, en zouden als het zover was geen vaccinatie nemen omdat zij het deed doen lijken alsof ze 'iets' op het spoor was.
Als je iemand dan afdoet als geld wolf, maak je toch een flinke beschuldiging. Nog beter zelfs, je doorziet een samenzwering! (ta da dummmmmmm)
  woensdag 28 april 2010 @ 13:27:18 #193
6941 APK
Factual, I think.
pi_80802627
Jullie gaan offtopic.
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 13:31:26 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_80802754
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:27 schreef APK het volgende:
Jullie gaan offtopic.
En niet zo'n klein beetje ook
Sorry, back to Polen
pi_80812297
Een vliegtuig vol met regeringsleiders dondert niet "zo maar" uit de lucht slimme lampjes!

Als je een waarschuwing signaal wil doorgeven zie je steeds zoiets van, klote Alu hoedje! hoe haal je het in je hoofd om mijn rust te verstoren in mijn matrix wereldje? terrorist! Alles is WEL koek en ei, lekker puh! je hebt geen bewijs etc etc.. wat dit soort zaken aangaat hebben de meeste mensen een IQ van onder de 75 vooral wegens een hersen verlammende angst om uit hun vertrouwde matrix wereldje te ontwaken

Het is echt iets voor de liefhebber en geen feest om onderzoek hierna te doen, je merkt het ook vaak aan de felle reacties er op, de meesten zijn zooo kleinzerig wat dit soort dingen betreft!

De mens is helaas zo een über dom kudde dier dat deze niet in staat is dergelijke zaken te kunnen bevatten, dat de sleutel pionnen die een rol spelen in het toneelstuk genaamd democratie voor een dergelijke positie een voorbereiding van decennia achter de rug hebben en net als met de spits in een voetbal wedstrijd worden ingezet om te scoren wanneer de tijd rijp is.

Net zoals spelers worden ingezet worden anderen gewisseld of krijgen een rode kaart.. JFK, Pim Fortuyn, Theo van Gogh (alhoewel geen politicus) ik denk dat Ayaan Hirsi Ali gewoonweg de optie is gegeven het land te verlaten of anders geliquideerd te worden en zo zijn er vele voorbeelden.

Het is allemaal zo doorzichtig als ik weet niet wat, maar moet je best veel jaartjes door al de complot archieven graven om het nodige er van te kunnen begrijpen.

Voordat je zover bent dat je het hebt begrepen heb je wel een emmertje prozac nodig bij wijze van spreken, zo krankzinnig van aard is de materie die je dan tot je moet nemen.

Een van de redenen dat je geestelijke gesteldheid nogal zwaar onder te leiden heeft is dat de complot theorie wereld voor een groot deel uit halve waarheden bestaat of uit simpelweg onwaarheden.

Als onervaren complot theoreticus huppel je daar dan een tijdje vrolijk achteraan totdat je op gegeven moment van een koude kermis thuis komt en verder op onderzoek moet om tot een beter inzicht te kunnen komen.

Het werk van de recentelijk overleden Eustace Mullins is zeer aan te raden om de roerige tijden van vandaag te dag te kunnen doorgronden.
  woensdag 28 april 2010 @ 18:13:29 #196
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80812656
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Een vliegtuig vol met regeringsleiders dondert niet "zo maar" uit de lucht slimme lampjes!

Als je een waarschuwing signaal wil doorgeven zie je steeds zoiets van, klote Alu hoedje! hoe haal je het in je hoofd om mijn rust te verstoren in mijn matrix wereldje? terrorist! Alles is WEL koek en ei, lekker puh! je hebt geen bewijs etc etc.. wat dit soort zaken aangaat hebben de meeste mensen een IQ van onder de 75 vooral wegens een hersen verlammende angst om uit hun vertrouwde matrix wereldje te ontwaken

Het is echt iets voor de liefhebber en geen feest om onderzoek hierna te doen, je merkt het ook vaak aan de felle reacties er op, de meesten zijn zooo kleinzerig wat dit soort dingen betreft!

De mens is helaas zo een über dom kudde dier dat deze niet in staat is dergelijke zaken te kunnen bevatten, dat de sleutel pionnen die een rol spelen in het toneelstuk genaamd democratie voor een dergelijke positie een voorbereiding van decennia achter de rug hebben en net als met de spits in een voetbal wedstrijd worden ingezet om te scoren wanneer de tijd rijp is.

Net zoals spelers worden ingezet worden anderen gewisseld of krijgen een rode kaart.. JFK, Pim Fortuyn, Theo van Gogh (alhoewel geen politicus) ik denk dat Ayaan Hirsi Ali gewoonweg de optie is gegeven het land te verlaten of anders geliquideerd te worden en zo zijn er vele voorbeelden.

Het is allemaal zo doorzichtig als ik weet niet wat, maar moet je best veel jaartjes door al de complot archieven graven om het nodige er van te kunnen begrijpen.

Voordat je zover bent dat je het hebt begrepen heb je wel een emmertje prozac nodig bij wijze van spreken, zo krankzinnig van aard is de materie die je dan tot je moet nemen.

Een van de redenen dat je geestelijke gesteldheid nogal zwaar onder te leiden heeft is dat de complot theorie wereld voor een groot deel uit halve waarheden bestaat of uit simpelweg onwaarheden.

Als onervaren complot theoreticus huppel je daar dan een tijdje vrolijk achteraan totdat je op gegeven moment van een koude kermis thuis komt en verder op onderzoek moet om tot een beter inzicht te kunnen komen.

Het werk van de recentelijk overleden Eustace Mullins is zeer aan te raden om de roerige tijden van vandaag te dag te kunnen doorgronden.
Maar de grote vraag die nu door de forum bewoners door hun hoofd spookt.. kun je dit bewijzen? BRON!?

Goede post, het is me al een tijdje duidelijk dat de lijn binnen BNW niet zal vervagen en de kaarten allang gespeeld zijn. Meningen zijn er niet meer om te veranderen, die staan muurvast, hoe ongegrond ze vaak ook zijn. Het zijn eigenlijk de mensen die hier mee lezen en niet reageren die je een plezier doet, want dat zijn de stille bewonderaars.
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 18:20:59 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_80812886
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Maar de grote vraag die nu door de forum bewoners door hun hoofd spookt.. kun je dit bewijzen? BRON!?

Goede post, het is me al een tijdje duidelijk dat de lijn binnen BNW niet zal vervagen en de kaarten allang gespeeld zijn. Meningen zijn er niet meer om te veranderen, die staan muurvast, hoe ongegrond ze vaak ook zijn. Het zijn eigenlijk de mensen die hier mee lezen en niet reageren die je een plezier doet, want dat zijn de stille bewonderaars.
Geldt dat niet beide kanten op? Of denk je dat jij je mening wel bij kunt stellen? En hoe weet je of iets gegrond of ongegrond is?
pi_80813130
ENOUGH!

Godverdomme zeg, blijven we zeiken hier?

Het onderwerp is het vliegtuig dat gecrashed is, NIET de persoonlijke overtuigingen van Lavenderr of hoe ze teksten leest. Ook niet of meningen van users in BNW vast staan of niet. Kappen nu!

Degenen die in conspiracies geloven houden zich bij hun standpunt, echte sceptici houden zich weer bij hun standpunt en sommigen twijfelen nog. Lavenderr en ik zijn nooit te beroerd om verhalen van beide partijen aan te horen en een mening te vormen, maar ga niet lopen zeiken over onze meningen en hoe we onze meningen gevormd hebben. Wij zijn geen hersenloze dronen die maar gewillig achter iemand aanlopen, of het nou de regeringen of Bigpharma of zo zijn, of dat het nou mensen zijn die roepen dat iedere instantie in deze wereld slecht is.
Respecteer dat wij onze eigen meningen hebben.

En verdomme, steken onder water over topics die Lavenderr in het verleden heeft gemaakt zijn al HELEMAAL niet gewenst! Sowieso is ze momenteel ongelooflijk druk met [VKZ], dus heeft ze geen tijd om nieuwe topics te maken. Wees blij dat ze tenminste toont dat ze interesse in deze zaken heeft!
pi_80813378
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, het is hooguit therapeutisch om de shame stream media een stapje voor te zijn want deze zijn er systematisch op uit om zoveel mogelijk informatie van het publiek verzwegen te houden.

Maar om nu te zeggen dat je dat in dank af word genomen in dit soort forums? dat dus niet.. maar het blijft leuke materie om wat over te schrijven zo u en dan niet waar?

Die harde lijn wordt wel enigszins in stand gehouden dus heeft het in discussie gaan weinig zin, des te meer tijd blijft er over om gewoon de feiten te blijven posten, heb je veel meer aan.

Uiteindelijk is het pas over wanneer het over is, en terwijl er weinig rede tot optimisme valt te bedenken, weet je maar nooit wat voor rare wending dit alles nog zou kunnen krijgen!

En dankbaar dat het me gelukt is om boven al de nonsense uit te stijgen en er op neer te kunnen kijken, zoals jij daar ook prima toe in staat bent. Beter dan al die brullertjes die met kleingeestige mentaliteit niet verder komen dan sarren en traineren.
  woensdag 28 april 2010 @ 18:36:03 #200
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80813392
quote:
Probleem is dat de "conspiracisten" zelf geen bronnen hebben meestal. Degenen die wel dicht bij het vuur zitten "zogenaamd", proberen hun boeken te slijten aan dezelfde soort schapen waar jij het over hebt. Als je onbaatzuchtig informatie probeert te verstrekken wordt je betititeld als dis-informant.

Daarnaast borduren de meeste nieuwe theorieen door op al geopperde ideeen, dezelfde ideeen waar geen bewijs of bron voor was in de eerste plaats.

Als iemand wel informatie probeert te verstrekken aan "die-hard" conspiracy mensen doen ze er niets mee. Of ze raken in paniek en negeren het of ze snappen de aangeboden content niet.

Dus ook al zou er binnen leden van welke samenzwering ook een drang zijn iets naar buiten te brengen dan zal die informatie heel overzichtelijk met bewijsvoering gepresenteerd worden.

Aangezien dat nooit of zelden gebeurt kan je ervan uitgaan dat de meeste theorieen zonder bewijs slechts theorieen zijn.

Dus die archieven zijn op wat interesant leesvoer na totaal onbruikbaar.
SPOILER
pi_80813588
Begrijp ik, als conspiracy-theoreticus doe je het nooit goed, maar als "mainstream-persoon" die toevallig voor de regering of in de gezondheidssector werkt of wat dan ook ben je ook altijd een grote klootzak hier, TENZIJ je je werkgever helemaal aan de schandpaal nagelt.

Having said that: back on topic weer. Je mag wel een topic maken over hoe zwaar het is om voor je mening uit te komen enzo, maar vervuil andere topics er niet mee en val geen mensen persoonlijk aan hierover!
  woensdag 28 april 2010 @ 18:43:09 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_80813640
quote:

Soms gebeurt dat ook gewoon wel, het zijn ook maar mensen zonder vleugels die in een ijzeren gevaarte de zwaartekracht uitdagen.

Neemt natuurlijk niet weg dat er gedegen onderzoek gedaan moet worden, net zoals bij elk vliegtuigongeluk.

Een vooropgezet plan om een hele regering weg te vagen?
Zou kunnen, maar ik vind niet dat je dat aan moet nemen naar aanleiding van dit vage filmpje en een paar 'what if' theorieen.
pi_80813673
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:36 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Probleem is dat de "conspiracisten" zelf geen bronnen hebben meestal. Degenen die wel dicht bij het vuur zitten "zogenaamd", proberen hun boeken te slijten aan dezelfde soort schapen waar jij het over hebt. Als je onbaatzuchtig informatie probeert te verstrekken wordt je betititeld als dis-informant.

Daarnaast borduren de meeste nieuwe theorieen door op al geopperde ideeen, dezelfde ideeen waar geen bewijs of bron voor was in de eerste plaats.

Als iemand wel informatie probeert te verstrekken aan "die-hard" conspiracy mensen doen ze er niets mee. Of ze raken in paniek en negeren het of ze snappen de aangeboden content niet.

Dus ook al zou er binnen leden van welke samenzwering ook een drang zijn iets naar buiten te brengen dan zal die informatie heel overzichtelijk met bewijsvoering gepresenteerd worden.

Aangezien dat nooit of zelden gebeurt kan je ervan uitgaan dat de meeste theorieen zonder bewijs slechts theorieen zijn.

Dus die archieven zijn op wat interesant leesvoer na totaal onbruikbaar.
SPOILER
En jij hebt wel bronnen dan? je beroept je hooguit op wat propaganda uit de shame stream media, maar daar val ik jou toch ook niet op aan?

trouwens heb me de laatste maanden flink ingelezen, dus bronnen heb ik zat maar wees in vredesnaam specifiek
  woensdag 28 april 2010 @ 18:44:39 #204
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_80813684
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef ToT het volgende:
Begrijp ik, als conspiracy-theoreticus doe je het nooit goed, maar als "mainstream-persoon" die toevallig voor de regering of in de gezondheidssector werkt of wat dan ook ben je ook altijd een grote klootzak hier, TENZIJ je je werkgever helemaal aan de schandpaal nagelt.

Having said that: back on topic weer. Je mag wel een topic maken over hoe zwaar het is om voor je mening uit te komen enzo, maar vervuil andere topics er niet mee en val geen mensen persoonlijk aan hierover!
Eens. Punt van mijn post was om het te betrekken op de Poolse crash dat de bronnen te vaag zijn momenteel.

Op de lampen van de landingsbaan na zijn er geen aantoonbare anomaliteiten tot nu toe die voor zover ik weet echt te traceren zijn.
pi_80817027
Een video die illustreert wat ik bedoelde een aantal pagina's geleden, Polen zegt NEE tegen een lening van het IMF, IMF zegt NEE tegen het veilig landen vh presidentiële vliegtuig

POLAND SAYS NO TO IMF LOAN, IMF SAYS NO TO PRESIDENTS PLANE LANDING SAFELY

http://www.youtube.com/user/traynickel

WARSAW, March 29, 2010 (AFP) - Poland's economy is stable and no longer needs its 21.8-billion dollar (16.2-billion euro) credit line from the International Monetary Fund, the Polish central bank said on Monday.

"The situation with the Polish economy and the financial system is sufficiently good ... that it is not necessary to ask the IMF for a further extension of the flexible credit line," the bank said in a statement.

----------------------------------->complot brainstorm afdeling ---------------------------------?

conclusie: De internationale bank wereld is op poten gezet door de SS na de 2de wereld oorlog en voeren die oorlog nog steeds vanuit noord en zuid amerika anno 2010.

(amerika is waar al die Nazie oorlog criminelen met open armen ontvangen werden na WW2)

Het land van soregieta is argentinie, maxima is tevens econoom en heeft een lange staat van dienst voor de Deutsche Bank.

Alhoewel een charmante verschijning is ook Maxima al zij het indirect een deel van de puzzel die je zou kunnen reconstrueren, elitaire families werken samen en weten van aanpakken

De huidige paus en vorige paus waren in de hitler jugend en tevens de overleden prins claus meen ik, de dubieuze en mysterieuze rol die Bernhard heeft gespeeld voor tijdens en na de WW2 is genoeg over geschreven om een flinke boekenkast mee te vullen.

geen bronnen? hoezo geen bronnen?

De wereld bank voor de nieuwe wereld orde zou zijn geplant in de de duitse stad Hamburg, de Aziaten die er nu economisch beter voor staan willen niet alleen maar eisen meer zeggenschap en willen een nieuw financieel systeem met wereld bank starten in de stad Hong Kong en willen niet dat hun financiële markt nog verder vervuild raakt als gevolg van het wanbeleid van met name de Amerikaanse Federal Reserve.

Volgens mijn bronnen zou de strijd nu plaatsvinden tussen het extreem corrupte Westen en de nieuwe economieën in Azia met name China en Japan

De Thule-Gesellschaft, oorspronkelijke denktank van de Nazi ideologie zijn tot op de dag van vandaag nog springlevend en willen een wereld orde vormgegeven naar Angelsaksisch en West Europees model

Dat is wat achter de schermen gebeurt en geen foutje vd piloten dus!

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 29-04-2010 01:04:56 ]
  donderdag 29 april 2010 @ 08:39:00 #206
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80831705

http://www.huffingtonpost(...)nds-pr_b_551223.html
quote:
A picture of Russian airport personnel changing light bulbs in the approach lights to Smolensk airport under the supervision of a uniformed Russian military officer has been circulated in the Polish media. This prompted the Polish prosecutor in charge of the investigation to ask his Russian counterpart for an explanation.

"The question should be: was it something that was planned earlier or was it a decision that was taken in the aftermath of the crash," says Greg Phillips, a former NTSB crash investigator.

Four days before the crash, jets of Russian Prime Minister Vladimir Putin and Polish Prime Minister Donald Tusk safely landed on the same tarmac in Smolensk. According to unconfirmed reports, Prime Minster Putin's security detail equipped the airport with an additional navigation system, MMLS (Mobile Microwave Landing System), before the landing which was dismantled after the visit was completed. In Poland the revelation fuels speculation about the crash.

Russian authorities who lead the investigation have not yet answered if the report is true and if so why the same navigational equipment was not provided for the pilots of the Polish Presidential plane.
  donderdag 29 april 2010 @ 08:45:05 #207
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80831790
Nieuw filmpje..
Zien we hier duidelijk (een) overlevende??

† In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 09:00:41 #208
230491 Zith
pls tip
pi_80832023
quote:
Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef Ticker het volgende:
Nieuw filmpje..
Zien we hier duidelijk (een) overlevende??

quote:
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2010 @ 09:05:47 #209
230491 Zith
pls tip
pi_80832129
double
  donderdag 29 april 2010 @ 09:06:01 #210
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80832132
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:00 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

pi_80894713
POLAND SAYS NO TO H1N1 VACCINE, IMF SAYS NO TO PRESIDENTS PLANE LANDING SAFELY

Polish Health Ministry Mrs Ewa Kopacz gives speech in Polish Parliament on serious issues with swine flu vaccines safety.
5th Nov 2009.

Een video die tevens illustreert wat ik bedoelde een aantal pagina's geleden, Polen zegt NEE tegen het inkopen van miljoenen giftige vaccins om een H1N1 pandemie te bestrijden die in feite niet bestaat, IMF zegt NEE tegen het veilig landen vh presidentiële vliegtuig

Alhoewel je zou kunnen denken, typisch BNW dit! zou een weldenkend mens met een neus voor zaken waar het samenzwering theorie aangaat hier een onderhuidse ontvolken-met-winst-oogmerk-strategie uit kunnen extraheren.

[ Bericht 6% gewijzigd door mediacurator op 01-05-2010 15:34:27 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 01:58:48 #212
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_80957054
smells fishy....
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_80964367
POOLSE ELITE OMGELEID NAAR EEN ANDER VLIEGVELD IN SMOLESNSK EN ONTVOERD BEARGEUMENTEERD GERHARD WISNEWSKI

Volgens Wisnewski zijn er meerdere redenen waarom de officiele lezing niet overeenkomt met de werkelijkheid..

kort samengevat de redenen tot twijfel op een rij..

1) Geldende beveiliging protocols zouden het aan boord gaan van een dergelijke hoeveelheid regering leiders te samen met generaals en andere hoog geplaatste militairen in een en het zelfde vliegtuig ten zeerste hebben afgeraden zo niet hebben verboden.

2) In een poging dit uit te voeren door middel van alle veiligheid protocols aan de laars te lappen zou alleen mogelijk zijn indien alle aan board zijnde mensen geboeid en wel in het vliegtuig geladen zouden zijn wegens protest hier vrijwillig aan mee te werken door de slachtoffers maar hetgeen onmogelijk zou zijn in praktijk te brengen.

3) Jadzia Donatowicz zou een audio recording hebben gevonden van iets dat de gedoemde Poolse vlucht zou zijn waarin de piloot naar de Smolensk control tower communiceerde dat er alleen maar 4 crew leden aan board zouden zijn.

4) Een opgedoken video waarin geweerschoten hoorbaar zijn zouden gerichte schoten zijn op getuigen die van de deceptie verslag zouden kunnen doen.

4) en nog veel meer van dit soort observaties (engelstalige versie) lees en huiver hierrrrr

5) de crash zou in scene zijn gezet om de ontvoering te verhullen

6) de vliegtuig wrakstukken zouden veel te oud en verroest zijn.

etc etc

Bron: info.kopp-verlag.de

Das Wrack ist nicht vollständig

Wo ist der schwarze Brandfleck?: Das Trümmerfeld von oben gesehen

Die Wrackteile sind zu klein

Das »rekonstruierte« Wrack auf dem Flugfeld von Smolensk

Die Wrackteile sind zu alt

Wrackteile mit Patina: Hatten sie schon seit Jahren auf dem Schrottplatz gelegen?
pi_80970825

Dit is een ongelooflijk interessante channel op Youtube (waar anders ook he?)

Moet zich uitgerekend ook YAHWEH noemen maar dat maakt het ook wel weer een uiterst geschikt artikel voor BNW!

Op basis va o.a. numerologie zou volgens hem de Poolse regering niet omgekomen zijn in de vliegtuigramp maar ontvoerd naar een locatie om aldaar te worden geëxecuteerd door de Joodse bestuurders van de Nieuwe Wereld Orde.

Het bijzondere is dat de theorie ten dele ook beweerd wordt doorGerhard Wisnewski in dit Duitstalige artikel hierrr

Volgens Michelle Nye die zichzelf ook Lord Jesus Christ noemt zal de Nieuwe Wereld Orde bestuurd worden uitsluitend door de Joden niet met behulp vd Sharia wet uiteraard maar de Noachidische wetten die voorschrijven onthoofding voor grove overtredingen.

Omdat de Poolse regering tot 2 maal toe de Nieuwe Wereld Orde voorschriften aan hun laars hadden gelapt, eerste keer door niet de miljoenen vaccins af te nemen voor een pandemie en daarna omdat de Poolse regering had afgezien van een IMF lening.

De regering zou daarom volgens Noachidische wet zijn geëxecuteerd middels Guillotine, de snuff movies van de Guillotine executies zouden momenteel worden gebruikt om andere regeringen te intimideren en zodoende gehoorzaamheid af te dwingen en vooral de Satanische NWO niet verder tegen te werken.

1 Polish Murders Smolensk

2 Polish Murders Smolensk

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 03-05-2010 16:42:46 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 15:37:58 #215
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80970977
Ja, dat klinkt wel aannemelijk.
zzz
  maandag 3 mei 2010 @ 15:41:09 #216
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_80971092
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef _Led_ het volgende:
Ja, dat klinkt wel aannemelijk.
Nou, zeker! Ik ben ook overtuigd!
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:41:53 #217
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80971115
precies wat ik al dacht, het zijn die joden weer.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_80971143
En stonden die guillotines dan op de grond of hadden ze die ingecheckt?

pi_80971211
Valt onder de iets moeilijker te bewijzen theorieën

Maar volgens een andere bron Gerhard Wisnewski zou de vliegtuig ramp ook in scene zijn gezet.

Daar zijn wel een aantal redelijke argumenten voor te bedenken lees artikel hierrr

Een van de meest aannemelijke redenen is dat geldende beveiliging protocols zouden het aan boord gaan van een groot aantal regering leiders te samen met generaals en andere hoog geplaatste militairen in een en het zelfde vliegtuig ten zeerste hebben afgeraden zo niet hebben verboden.

Dat en een hele rits anderen redenen zou aantonen dat de gehele regering en militairen leiders niet zijn omgekomen in de ramp zelf..
pi_80971625
tvp omdat dit wel aannemelijk is
  maandag 3 mei 2010 @ 15:56:04 #221
31101 _Led_
pi_80971679
Ja en dat artikel van die Gerhard maakt het nog veel aannemelijker.
zzz
  maandag 3 mei 2010 @ 15:58:44 #222
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80971798
Dit geloof ik ook wel. Zeer aannemelijk!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:02:17 #223
31101 _Led_
pi_80971924
Bwehehehehe, dit lijkt wel een tommy-topic
Die hebben we al lang niet meer gezien, weet iemand waar die tegenwoordig rondhangt ?
zzz
pi_80972111
!!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:23:00 #225
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_80972693
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef mediacurator het volgende:
Valt onder de iets moeilijker te bewijzen theorieën

Maar volgens een andere bron Gerhard Wisnewski zou de vliegtuig ramp ook in scene zijn gezet.

Daar zijn wel een aantal redelijke argumenten voor te bedenken lees artikel hierrr

Een van de meest aannemelijke redenen is dat geldende beveiliging protocols zouden het aan boord gaan van een groot aantal regering leiders te samen met generaals en andere hoog geplaatste militairen in een en het zelfde vliegtuig ten zeerste hebben afgeraden zo niet hebben verboden.

Dat en een hele rits anderen redenen zou aantonen dat de gehele regering en militairen leiders niet zijn omgekomen in de ramp zelf..
Zou het niet makkelijker zijn om een bommetje aan boord te plaatsen?
Ik bedoel, als ze dan toch al zoveel invloed hebben.....

Scheelt weer een hoop gezeul met guillotines en zo!
Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:33:40 #226
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80973119
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Je doet weer eens aan beeldvorming.
pi_80973369
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Die hebben we al lang niet meer gezien, weet iemand waar die tegenwoordig rondhangt ?
kun je ook uiteenzetten de reden waarom dit zo lachwekkend is?

Je weet dat je met dit soort dingen even over het absurdistische heen moet stappen, dan iets beschrijven dat het tegendeel aantoont

dat je het humor vindt is nu bekend maar alleen de spot drijven zonder te beschrijven waarom valt onder het hoofdstuk trollen toch?
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 16:46:20 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_80973570
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:

[..]

kun je ook uiteenzetten de reden waarom dit zo lachwekkend is?

Je weet dat je met dit soort dingen even over het absurdistische heen moet stappen, dan iets beschrijven dat het tegendeel aantoont

dat je het humor vindt is nu bekend maar alleen de spot drijven zonder te beschrijven waarom valt onder het hoofdstuk trollen toch?

Heb de filmpjes nog niet gezien, zal dat vanavond doen, maar bij het zien van die guillotine keek ik wel heel raar op. Waarom zouden ze die in vredesnaam gebruiken als er zoveel andere moordwapens beschikbaar zijn?
  maandag 3 mei 2010 @ 16:49:26 #229
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80973690
nja als je tommy kent, begrijp je waarom we er zo lachwekkend over doen
pi_80973854
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb de filmpjes nog niet gezien, zal dat vanavond doen, maar bij het zien van die guillotine keek ik wel heel raar op. Waarom zouden ze die in vredesnaam gebruiken als er zoveel andere moordwapens beschikbaar zijn?
Omdat de NWO zou zijn gebaseerd op de Noachidische wet die de joden (Ashkenazi) hanteren.

Omdat de NWO nog niet officieel van kracht is zouden de executies in het geheim hebben plaatsgevonden.

google "synagogue of Satan."
  maandag 3 mei 2010 @ 16:56:07 #231
31101 _Led_
pi_80973967
Nou ja, en zoals Gerhard zegt, als je die plaatjes van dat neergestorte vliegtuig ziet is het wel duidelijk.
Dat vliegtuig ziet er hartstikke vies en oud uit zoals het daar kapot ligt te zijn. Dat is dus duidelijk geen nieuw vliegtuig, maar heeft overduidelijk jaren op de schroothoop gelegen.

Hoe kan een zojuist-in-de-modder-neergestort-vliegtuig er in bobsnaam zo vies en oud uit zien ?

Nuh-uh, gaat er bij mij niet in
zzz
pi_80974224
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, en zoals Gerhard zegt, als je die plaatjes van dat neergestorte vliegtuig ziet is het wel duidelijk.
Dat vliegtuig ziet er hartstikke vies en oud uit zoals het daar kapot ligt te zijn. Dat is dus duidelijk geen nieuw vliegtuig, maar heeft overduidelijk jaren op de schroothoop gelegen.

Hoe kan een zojuist-in-de-modder-neergestort-vliegtuig er in bobsnaam zo vies en oud uit zien ?

Nuh-uh, gaat er bij mij niet in
Roest plekken zoals op de brokstukken aangetroffen zouden niet zo snel kunnen ontstaan.

Of we moeten aannemen dat de gehele Poolse regering in een onwijs slecht onderhouden roestbak rondgevlogen zouden zijn.

Dat is dan ook weer niet aan nemelijk, en hoe aan nemelijk is het dat je alle beveiliging protocols negeert door een complete regering plus de hoogste rangen vd militairen van een land allemaal in 1 kist propt?

Logisch in tijden van terrorisme e.d.?
  maandag 3 mei 2010 @ 17:05:13 #233
31101 _Led_
pi_80974347
Precies, en de roestplekken zijn duidelijk zichtbaar en niet te verwarren met modder en vuil :

Duidelijke zaak dunkt me.
zzz
pi_80974421
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:05 schreef _Led_ het volgende:
Precies, en de roestplekken zijn duidelijk zichtbaar en niet te verwarren met modder en vuil :

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Duidelijke zaak dunkt me.
en hoe aan nemelijk is het dat je alle beveiliging protocols negeert door een complete regering plus de hoogste rangen vd militairen van een land allemaal in 1 kist te vervoeren?

Is dat gebruikelijk volgens jou?
  maandag 3 mei 2010 @ 17:07:21 #235
31101 _Led_
pi_80974432
Hier nog een pic, nu eentje uit eigen Google-research en zonder enorme JPEG-compressie-artifacts.
Duidelijk de staart van een vliegtuig dat jaren op de schroothoop heeft gelegen.

zzz
pi_80974494
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef _Led_ het volgende:
Hier nog een pic, nu eentje uit eigen Google-research en zonder enorme JPEG-compressie-artifacts.
Duidelijk de staart van een vliegtuig dat jaren op de schroothoop heeft gelegen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
vooruit vergeet de roest maar vergeet niet mijn vorige vraag, trouwens is dat hetzelfde vliegtuig? ziet er hier een stuk schoner uit.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:09:53 #237
31101 _Led_
pi_80974526
Hier is de smoking gun op de schroothoop zelf !
zzz
pi_80974604
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef _Led_ het volgende:
Hier is de smoking gun op de schroothoop zelf !
[ afbeelding ]
Er wordt door former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa gesproken van een roestbak hierrrr

In Melbourne, former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa commented on the tragic loss.

Mr Dabrowa lost two friends in the crash and says the president's plane was ageing.

"The plane itself was built in the 1960s," he said.

"I had the luck to fly on it last year with a Government delegation and to be honest with you it really wasn't kept in the best order. It was really what I'd call a flying rust bucket.

---------------------------------

en hoe aan nemelijk is het dat je alle beveiliging protocols negeert door een complete regering plus de hoogste rangen vd militairen van een land allemaal in 1 kist te vervoeren?

Is dat gebruikelijk volgens jou? zo ja waarom is dat wijsheid?

[ Bericht 18% gewijzigd door mediacurator op 03-05-2010 17:17:48 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 17:14:26 #239
31101 _Led_
pi_80974713
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef mediacurator het volgende:

[..]

vooruit vergeet de roest maar vergeet niet mijn vorige vraag
http://online.wsj.com/art(...)=WSJ_article_related

"Because the invitations came from the president, rather than within the Defense Ministry, and the flight was civilian, not military, the flight was outside military procedures—developed in the wake of an air disaster two years ago—that restrict which and how many senior military officers can fly on the same plane."
quote:
trouwens is dat hetzelfde vliegtuig? ziet er hier een stuk schoner uit.
Ja, ik geloof ook niet dat een vliegtuig dat neerstort in de modder daar daadwerkelijk vies van wordt.
zzz
  maandag 3 mei 2010 @ 17:15:28 #240
31101 _Led_
pi_80974757
Dus wat ik eigenlijk wou zeggen, als je het zo bekijkt vind ik de Joden-met-een-guillotine versie wel aannemelijk.
zzz
  maandag 3 mei 2010 @ 17:20:04 #241
31101 _Led_
pi_80974930
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Er wordt door former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa gesproken van een roestbak hierrrr

In Melbourne, former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa commented on the tragic loss.

Mr Dabrowa lost two friends in the crash and says the president's plane was ageing.

"The plane itself was built in the 1960s," he said.

"I had the luck to fly on it last year with a Government delegation and to be honest with you it really wasn't kept in the best order. It was really what I'd call a flying rust bucket.
Okee, dus eerst moet het wel een cover-up zijn omdat het gevonden toestel te roestig zou zijn om het echte toestel te zijn en dus jaren op een schroothoop gelegen moet hebben volgens Gerhard,
en nu duikel je zelf iemand op die het daadwerkelijke overheidsvliegtuig bestempelt als een ouwe rammelbak ?

Wacht, nu klinkt het niet zo aannemelijk meer !
zzz
pi_80975087
Deze tommythread klinkt nu al heel wat minder aannemelijk
pi_80975108
Volkomen aannemelijk deze theorie, die Poolse regering was sowieso waardeloos en ze waren dus prima materiaal voor het geven van een lesje aan anderen.
pi_80975133
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Okee, dus eerst moet het wel een cover-up zijn omdat het gevonden toestel te roestig zou zijn om het echte toestel te zijn en dus jaren op een schroothoop gelegen moet hebben volgens Gerhard,
en nu duikel je zelf iemand op die het daadwerkelijke overheidsvliegtuig bestempelt als een ouwe rammelbak ?

Wacht, nu klinkt het niet zo aannemelijk meer !
Je zei terecht dat een vliegtuig die in de modder landt daar niet vies van word, en het modder was geen roest.

Ik toon aan dat de mogelijkheid bestaat dat roest is waargenomen op het vliegtuig.

De vraag is nu dus; is de hoeveelheid roest hetgeen is aangetroffen volgens de schrijver vh artikeltje als gevolg van slecht onderhoud of zijn het brokstukken van een andere kist om het onderzoek op een blind spoor te plaatsen?
  maandag 3 mei 2010 @ 17:28:16 #245
31101 _Led_
pi_80975187
Nou ja, na al die bedreigingen van Irakezen die mensen onthoofden hebben we gezien dat regeringen daar enorm van schrokken en die Irakezen onmiddelijk hun zin gaven bij alles wat ze maar wensten.

Dus als je het zo bekijkt is het logisch dat zo'n Joodse groep dan zou denken : "Tjonge, het heeft voor hun ELKE keer gewerkt, misschien moeten wij het ook zo aanpakken !".
zzz
  maandag 3 mei 2010 @ 17:29:09 #246
31101 _Led_
pi_80975222
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:26 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je zei terecht dat een vliegtuig die in de modder landt daar niet vies van word, en het modder was geen roest.

Ik toon aan dat de mogelijkheid bestaat dat roest is waargenomen op het vliegtuig.

De vraag is nu dus; is de hoeveelheid roest hetgeen is aangetroffen volgens de schrijver vh artikeltje als gevolg van slecht onderhoud of zijn het brokstukken van een andere kist om het onderzoek op een blind spoor te plaatsen?
Ik denk het laatste, dat is zeer aannemelijk.
Sterker nog, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik over de crash hoorde : "OMG, ik hoop maar dat ze niet snel andere wrakstukken neergelegd hebben om het een of ander te verdoezelen !".

Pas 15 minuten later kwam het idee van Joden met guillotines in me op en zag ik hoe aannemelijk het allemaal was.
(Ik ben niet zo snel )
zzz
pi_80975376
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef _Led_ het volgende:

[..]

http://online.wsj.com/art(...)=WSJ_article_related

"Because the invitations came from the president, rather than within the Defense Ministry, and the flight was civilian, not military, the flight was outside military procedures—developed in the wake of an air disaster two years ago—that restrict which and how many senior military officers can fly on the same plane."
[..]

Ja, ik geloof ook niet dat een vliegtuig dat neerstort in de modder daar daadwerkelijk vies van wordt.
Ik geloof niet dat de beveiliging in dienst vd Poolse regering het onder normale omstandigheden zou toestaan dat al de hooggeplaatsten politici en militairen op een vlucht tegelijkertijd vervoert zouden worden.

Al waren ze door Sinterklaas zelve uitgenodigd!
  maandag 3 mei 2010 @ 17:35:56 #248
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80975432
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:32 schreef mediacurator het volgende:
1 Polish Murders Smolensk

2 Polish Murders Smolensk

Hoe fucking boring kan een filmpje zijn?
gegoochel met cijfers, een beetje voorlezen en nu moet ik hierin meegaan?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 3 mei 2010 @ 17:37:11 #249
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_80975470
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:28 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, na al die bedreigingen van Irakezen die mensen onthoofden hebben we gezien dat regeringen daar enorm van schrokken en die Irakezen onmiddelijk hun zin gaven bij alles wat ze maar wensten.

Wie wat waar?

En denk je dat al die onthoofde lichamen niet zouden opvallen bij de begrafenissen? .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_80975595
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:37 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wie wat waar?

En denk je dat al die onthoofde lichamen niet zouden opvallen bij de begrafenissen? .
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans niet
  maandag 3 mei 2010 @ 17:44:26 #251
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80975653
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans niet
* JoepiePoepie gaat altijd alle begrafenissen van overledenen van vliegtuigrampen af en heeft daar inderdaad nog nooit open kisten gezien .

Het klinkt dus allemaal erg aannemelijk mediacurator !
  maandag 3 mei 2010 @ 17:46:23 #252
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_80975701
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat ze dood zijn?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_80975712
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

* JoepiePoepie gaat altijd alle begrafenissen van overledenen van vliegtuigrampen af en heeft daar inderdaad nog nooit open kisten gezien .

Het klinkt dus allemaal erg aannemelijk mediacurator !
Je hebt toch ook TV en kranten waarop dat te zien is?
  maandag 3 mei 2010 @ 17:48:04 #254
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80975749
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef mediacurator het volgende:
Je hebt toch ook TV waarop dat te zien is?
Waarom zouden ze op televisie open kisten laten zien
pi_80975857
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik denk het laatste, dat is zeer aannemelijk.
Sterker nog, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik over de crash hoorde : "OMG, ik hoop maar dat ze niet snel andere wrakstukken neergelegd hebben om het een of ander te verdoezelen !".

Pas 15 minuten later kwam het idee van Joden met guillotines in me op en zag ik hoe aannemelijk het allemaal was.
(Ik ben niet zo snel )
Ik zeg volgens YAHWEH de maker vh filmpje is het aannemelijk, en volgens de schrijver vh artikel zijn de omstandigheden van de vliegtuigramp zoals dusver naar buiten gebracht niet consistent
pi_80976297
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat ze dood zijn?
Al het forensisch bewijs zou in handen zijn vd Russen en naar Moskou getransporteerd..

We moeten het dus van de Russen aannemen dat de mensen zijn omgekomen.

POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO

pi_80977043
dus de nwo vermoord een lastig persoon die al ver in populariteit was afgenomen en nog maar een maand of acht, negen van zijn termijn over had?
  maandag 3 mei 2010 @ 18:29:56 #258
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_80977089
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Al het forensisch bewijs zou in handen zijn vd Russen en naar Moskou getransporteerd..

We moeten het dus van de Russen aannemen dat de mensen zijn omgekomen.

Maar je hele topic is erop gebaseerd dat ze onthoofd zijn en nu zeg je dat het maar een aanname is dat ze uberhaupt dood zijn?

Is er wel een vliegtuig neergestort?
pi_80977123
Ik denk sowieso dat de mens kritischer wordt tegenover diverse media.
kijk volgende bron maar eens:

http://www.trouw.nl/krant(...)ordt_kritischer.html
  maandag 3 mei 2010 @ 18:33:32 #260
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_80977197
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Flammie het volgende:
Ik denk sowieso dat de mens kritischer wordt tegenover diverse media.
kijk volgende bron maar eens:

http://www.trouw.nl/krant(...)ordt_kritischer.html
Wat heeft dat te maken met het feit dat er in Rusland een vliegtuig neerstortte met daarin de Poolse president, een hoop van z'n regering waardoor men zei dat de Poolse regering onthoofd was wat nu is uitgewerkt tot "De joden hebben de polen onthoofd!!!1!1!11!1!"?
pi_80977270
Het gaat om de viewpoint van de mediaconsument van deze. online bronnen. Ik vertrouw youtube bijv niet zo heel erg snel

[ Bericht 28% gewijzigd door Flammie op 03-05-2010 18:43:09 ]
pi_80977894
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef Mr.44 het volgende:
dus de nwo vermoord een lastig persoon die al ver in populariteit was afgenomen en nog maar een maand of acht, negen van zijn termijn over had?
Polen het enige land dat de H1N1 vaccins geweigerd heeft en de IMF lening, De niet populariteit vd president valt wel mee gezien de kiezers zich nu anoniem lijken te scharen achter zijn opvolger die de zelfde politieke koers voor ogen heeft..

Was het niet voor de Polen rondom 1480 meen ik hadden we vandaag de dag Turks gesproken maar dat terzijde, pittig volkje toch wel de Polen

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 01:15:53 ]
pi_80982370
ONGELOOFLIJK!! DEZE VERSIE LAAT HET VEEL BETER ZIEN, WAT N RUK WERELD DIT! SCHANDALIG!

Digital Enhancement Of Amateur Plane Crash Site Footage (w / English Subtitles) In Smolensk

WTF!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 21:58:10 #264
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_80986177
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie foto.

Deze ga ik volgen.
Is mijn opleiding (vliegtuigonderhoudstechnicus), dus zeer veel aandacht voor deze.

Vaag is het zeker.
pi_80986824
Was de Poolse Elite ontvoerd? De afwezigheid van lichamen bij crash site voedt speculatie

De Poolse journalist Slawomir Wisniewski die bij de eerste was die de plaats van de Tupolev vliegtuig ramp wist te bereiken waarbij zeer belangrijke Poolse militairen en Poolse prominenten, met inbegrip van Poolse President Lech Kaczynski zouden zijn omgekomen heeft gezegd dat hij gelooft er niemand aan boord van het verpletterde vliegtuig was behalve de bemanning.

zie rest van artikel hierrrr

Bron: polskaweb.eu
pi_80987071
Heyyyy, lichamen verdwenen? Waarom hebben we dat hier in het nieuws niet gehoord dan?
DAT is WEL opvallend!
  maandag 3 mei 2010 @ 23:00:45 #267
31101 _Led_
pi_80989639
* _Led_ bekijkt het filmpje...

"As you can clearly see, something is happening somewhere somehow."
zzz
pi_80989971
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef ToT het volgende:
Heyyyy, lichamen verdwenen? Waarom hebben we dat hier in het nieuws niet gehoord dan?
DAT is WEL opvallend!
Omdat hij dat zo maar even denkt zonder echte onderbouwing?

In het filmpje zie je ook geen lichamen liggen, is dat vreemd?

Dat je andere personen op de achtergrond ziet, is dat vreemd (maker van de video loopt er toch ook rond?)?

Ik snap ook niet dat die 4 knallen ook perse van vuurwapens moet zijn geweest. Zo kunnen we toch ook ons eigen geboorte in twijfel trekken?
pi_80990299
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Omdat hij dat zo maar even denkt zonder echte onderbouwing?

In het filmpje zie je ook geen lichamen liggen, is dat vreemd?

Dat je andere personen op de achtergrond ziet, is dat vreemd (maker van de video loopt er toch ook rond?)?

Ik snap ook niet dat die 4 knallen ook perse van vuurwapens moet zijn geweest. Zo kunnen we toch ook ons eigen geboorte in twijfel trekken?
Eens met die dingen, maar als een aantal mensen spontaan verdwenen zouden zijn, is dat wel opvallend.
Is daar bewijs voor? Zijn er namen bekend?
pi_80990693
verdwenen zoals de maker van dat filmpje, dat is nog nergens bevestigd toch?

het riekt wel btw
  † In Memoriam † maandag 3 mei 2010 @ 23:45:32 #271
230491 Zith
pls tip
pi_80991405
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef mediacurator het volgende:
ONGELOOFLIJK!! DEZE VERSIE LAAT HET VEEL BETER ZIEN, WAT N RUK WERELD DIT! SCHANDALIG!

Digital Enhancement Of Amateur Plane Crash Site Footage (w / English Subtitles) In Smolensk

WTF!!!
Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russisch
pi_80991466
De NWO heeft de Russische regering al overgenomen? Things go so fast
pi_80991587
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russisch
Precies, die ondertiteling is al eerder besproken.
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 23:59:27 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_80991881
quote:

[..]

Oh, dus die ondertitelingen kloppen niet. Heb ook die stoomfluit goed gehoord, in het begin dacht ik, ja, dat is een stoomfluit maar later dacht ik: het klinkt ook een beetje als een alarm.
Enfin, bedtijd. Morgen verder.

Trusten allemaal
pi_80993657
quote:

[..]

jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?
pi_80993699
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?
pi_80993809
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:

[..]

even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?

er is zelfs geen slotje van terug te vinden!!!
pi_80993845
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef mediacurator het volgende:

[..]

even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?

er is zelfs geen slotje van terug te vinden
Is gemerged met deze! 1 onderwerp, 1 topic!
pi_80993907
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:08 schreef ToT het volgende:

[..]

Is gemerged met deze! 1 onderwerp, 1 topic!
oke, geen paniek dus
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 09:13:54 #280
230491 Zith
pls tip
pi_80996879
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..
pi_80996916
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:13 schreef Zith het volgende:

[..]

Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..
wat is volgens jou de correcte vertaling dan?
pi_80996948
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:

[..]

als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?

in dit verbeterde filmpje zie je mensen rondlopen die in on versterkte versie niet zichbaar waren

dat heet digital enhancement in het engels, je weet toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 09:22:54 ]
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 09:20:48 #283
230491 Zith
pls tip
pi_80997035
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:15 schreef mediacurator het volgende:

[..]

wat is volgens jou de correcte vertaling dan?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:46:34 #284
31101 _Led_
pi_80997602
Niks leukers dan een zwaar gecompressed filmpje pakken, wat willekeurige zaken omcircelen, wat foute ondertitelingen toevoegen en zien hoe de conspiracy-wereld over elkaar heen buitelt van verontwaardiging dat ze weer iets nieuws hebben gevonden om over te roepen "DAT DIT KAN OP DEZE WERELD !!!!"
zzz
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:19:52 #285
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81000417
Desalniettemin zit hier wel een luchtje aan.
pi_81000461
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:17 schreef mediacurator het volgende:

[..]

als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?

in dit verbeterde filmpje zie je mensen rondlopen die in on versterkte versie niet zichbaar waren

dat heet digital enhancement in het engels, je weet toch?
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!

Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen? Dat filmpje van Bush en het satanisch ritueel in de klas leek ook zo plausibel, maar bleek dus ook gefaked te zijn. Misschien wilde de filmer gewoon paniek zaaien of interessant doen.

Maar stel dat de filmer wel oprecht bezig was en dat die knallen daar echt te horen waren: er is een vliegtuig gecrashed en er staat het één en ander in de fik. Soms als er dingen in de fik staan, willen ze nog wel eens uit elkaar knallen, en dat wil ook wel eens een geluid produceren.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:22:18 #287
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_81000493
Maar de filmer is wel dood he?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:44:31 #288
31101 _Led_
pi_81001362
Schoten ?

Ik hoor geluiden.
Of het schoten zijn, of banden die ontploffen in een vuur, of iets anders - geen idee.

Fantastisch hoe mensen aan de hand van zo'n onduidelijk filmpje al weer een compleet film-scenario klaar hebben liggen waarvan ze zeker weten dat dat precies is wat er gebeurt daar.
zzz
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 11:51:40 #289
230491 Zith
pls tip
pi_81001653
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen?
Nou ja, de vertalingen zijn overdreven. Er wordt wel daadwerkelijk 'Shoot' geroepen (alleen dan weer niet 'kill them all!')
pi_81001950
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen? Dat filmpje van Bush en het satanisch ritueel in de klas leek ook zo plausibel, maar bleek dus ook gefaked te zijn. Misschien wilde de filmer gewoon paniek zaaien of interessant doen.

Maar stel dat de filmer wel oprecht bezig was en dat die knallen daar echt te horen waren: er is een vliegtuig gecrashed en er staat het één en ander in de fik. Soms als er dingen in de fik staan, willen ze nog wel eens uit elkaar knallen, en dat wil ook wel eens een geluid produceren.
Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..

het had net zo goed een filmset geweest kunnen zijn en niet het neergestorte vliegtuig..

het hadden net zo goed allemaal acteurs geweest kunnen zijn in het filmpje

als je het zo wil spelen prima hoor

nu tevreden ToT? je hebt me geheel overdondert met die overtuigende redevoering!!! krijg je ook nog een compliment..

leuker kan ik het niet maken wel gemakkelijker
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:00:45 #291
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81002019
Maar wat is je antwoord op TOT? Hij maakt een valide punt.. Waarom zijn het per se geweerschoten?
pi_81002056
Wij mediaconsumenten laten niet meer met ons sollen!
pi_81002061
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef Michielos het volgende:
Maar wat is je antwoord op TOT? Hij maakt een valide punt..
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:07:48 #294
31101 _Led_
pi_81002251
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
Dat was de vraag helemaal niet
zzz
pi_81002911
even voor de goede orde, ik geloof niet dat het normaal is voor de gehele regering van een land plus militaire leiding om ergens in een afgelegen stukje Rusland zo maar neer te storten in een verouderd Tupolevje da's numero uno

Als er vervolgens een filmpje naar buiten komt vlak na de ramp waarin te zien en horen valt dat er wel op een heel eigenzinnige en bijzonder manier gereageerd word op die plek des onheils....

dan is er wel ietsje te weinig tijd om een vervalsing te maken van hetgeen is waargenomen en digitaal vastgelegd, schiet mij maar lek hoor

dan vindt ik dat ze er met de verongelukte Turkish Airlines vliegtuig in NL nog niet zo lang geleden een stuk menselijker en begrijpelijker mee om gingen, vooral gezien vanuit een medisch verantwoord perspectief

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 04-05-2010 12:40:58 ]
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:33:32 #296
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81003110
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..

laat maar
pi_81003175
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..

het had net zo goed een filmset geweest kunnen zijn en niet het neergestorte vliegtuig..

het hadden net zo goed allemaal acteurs geweest kunnen zijn in het filmpje

als je het zo wil spelen prima hoor

nu tevreden ToT? je hebt me geheel overdondert met die overtuigende redevoering!!! krijg je ook nog een compliment..

leuker kan ik het niet maken wel gemakkelijker
ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.

@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
pi_81003229
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:

[..]

ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.

@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
HAAHHA!
  † In Memoriam † dinsdag 4 mei 2010 @ 12:37:52 #299
230491 Zith
pls tip
pi_81003257
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:

[..]
Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.
quote:
pi_81003294
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..

laat maar
"you can't deny a negative", zegt men wel eens in de meer ontwikkelde engelstalige landen

bron: iamawareness.com

pi_81003341
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:37 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.
[..]

Kan idd, maar zouden ze dan niet roepen: "Los een waarschuwingsschot!"?

Edit: dat "Everybody go back" klinkt idd alsof het een waarschuwingsschot geweest is, maar in combinatie met "Run there" klinkt het weer alsof de opdracht gegeven wordt om naar iemand toe te rennen om 'm af te knallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')