Of wisten die overheidsdiensten er van en speelde ze onder 1 hoedje met de russen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:26 schreef Chooselife het volgende:
Je vindt dan lijken met kogelgaten.
Lijkt me dat de Poolse overheidsdiensten dit onmiddelijk in HQ kwaliteit richting Poolse Telegraaf sturen.
Zolang dit logische gevolg niet plaatsgevonden heeft, volstrekte onzin dus.
Poetin.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef ToT het volgende:
Putin
Ik ben bang dat geen enkele Pool onder één hoedje speelt met de Russen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of wisten die overheidsdiensten er van en speelde ze onder 1 hoedje met de russen?
Was er niet een enorme gasbel gevonden in Polen waar de russen niet blij mee waren? Nu zou er een mooie deal uit kunnen voortvloeien wellicht nu de president dood is.
Ja, daar zeg je wat. Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of wisten die overheidsdiensten er van en speelde ze onder 1 hoedje met de russen?
Was er niet een enorme gasbel gevonden in Polen waar de russen niet blij mee waren? Nu zou er een mooie deal uit kunnen voortvloeien wellicht nu de president dood is.
'N paar criticasters (ook van de eu) minder ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Righteous het volgende:
Welk belang zouden de Russen hierbij hebben ?
quote:Kaczynsky was not afraid to criticize Russia, accusing repeatedly Moscow for using its energy policy to blackmail Europe.
During the years in power, the two Euro sceptic brothers created many blockades at the EU level, going against the new Lisbon treaty and postponing the euro zone accession indefinitely. They also opposed the EU - Russia negotiations addressing an extended economic agreement.
http://english.hotnews.ro(...)ussian-president.htm
quote:Kaczynski, considered to be a conservative, was also known for his anti-Russian rhetoric and his strong support of the US missile shield plan outlined by the administration of President George Bush.
http://english.aljazeera.(...)041075333951957.html
Als enig Europees land polen dwars bij het vaccineren tegen de mexicaanse griep.quote:Lech Kaczynski stuck to a pro-American stance. He supported Washington’s initiative to place a missile defense shield in Poland and sent a military contingent to aid NATO troops in Iraq, despite the opposition of most of the population.
In 2009 he accused Moscow of collaborating with the Nazis in 1939 in order to occupy Poland.
http://english.ruvr.ru/rtvideo/2010/04/11/video_6266073.html
Nee, geidentificeerd. Dat is niet hetzelfde als gevonden. En het lijkt me logisch dat het identificeren van de president tussen de slachtoffers een hogere prioriteit heeft dan het identificeren van z'n vrouw.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef Bastard het volgende:
toeval wil dat eerst alleen de Poolse president gevonden was, en later zn vrouw...
Mijn reactie:quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef b9047 het volgende:
Het vliegtuig: Tupolev Tu-154 (http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-154). Volgens de media is het vliegtuig bij het landen door de dennenbomen open gereten.
Een Tu-154 vliegt bij het landen zo'n 150 knopen. Met deze snelheid is het niet mogelijk dat de toppen van dennebomen het vliegtuig zo compleet vernietigen dat er weinig van het vliegtuig over is en alle inzittenden om het leven komen.
Volgens de media had de piloot door de dikke mist een heel slecht zicht en is daardoor het vliegtuig bij de 4de poging tot landen gecrashed.
Allereerst kan een Tu-154 volledig automatisch landen bij 'zero visibility' en dus is het geen probleem om te landen bij dikke mist. Daarnaast probeerd een piloot niet meer dan 2 keer te landen en wanneer er communicatie problemen zijn is de piloot door regels verplicht om op een alternatief vliegveld te landen al na de 1ste poging.
De poolse TV medewerker Slawomir Wisnieuwski heeft de crash zien gebeuren vanuit zijn hotel vlakbij het vliegveld. Hij zegt: “I saw trough the fog, the aeroplane flying very low with the left wing pointing to the ground. I heard something being broken and than that thudding sound. Two flashes of fire next to eachother”. Hoe dik is de mist geweest als deze meneer het vliegtuig heeft kunnen zien vanuit zijn hotel?
De piloot was Arkadiusz Protasiuk.
Hij was een ervaren piloot, 36 jaar. Hij was een militair die onder andere in Afghanisatn heeft gevlogen. Volgens diversen piloten: “one of the best”. Geen beginner dus.
Het officiele verhaal zegt dat de piloot 4 waarschuwingen heeft genegeerd.
Maar in verschillende artikelen (o.a. BBC) is vermeld dat om 640 GMT de communicatie met het vliegtuig is verloren. En dat om 656 GMT het vliegtuig is gecrashed. Als de communicatie met het vliegtuig is verloren, is het niet gek dat de piloot geen waarschuwingen heeft kunnen horen.
Waarom werkte de communicatie apparatuur niet?
Dit heeft niets met de mist te maken. Er is geen woord over gerept waarom deze apparatuur niet zou werken. Overigens is ook niets gemeld over informatie uit de black box behalve dat deze is gevonden.
Waarom zijn alle inzittenden van het vliegtuig om gekomen?
Er gebeuren wel vaker ongelukken met vliegtuigen bij het landen. Niet zo heel lang gelden hebben we dit zelfs in Nederland meegemaakt. Echter zijn er zo goed als altijd overlevenden na een crash op lage hoogte en met lage snelheid. Wat opvalt is dat er op de crashsite veel militairen aanwezig zijn, en een aantal brandweermensen maar geen enkele ambulance medewerker?
De crashsite: Smolensk. Volgens de poolse media (Krant: Rzeczpospolita) heeft het vliegveld geen moderne radio-navigatie systemen voor vliegtuigen. Het vliegveld is van oorsprong een Russisch militair vliegveld (http://en.wikipedia.org/wiki/Smolensk_North_Airport) en sinds oktober 2009 in gebruik als burger (gewoon) vliegveld. Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat een militair vliegveld (dat tot oktober vorig jaar nog in gebruik was voor militaire vluchten) wat nu dagelijks diversen vluchten afhandeld geen radio-navigatie heeft.
Daarnaast zijn er diversen motieven mogelijk waarom deze crash is 'gemaakt', maar dat is een discussie voor een ander onderdeel van dit forum.
En daarna over het verhaal over wel of geen ILS.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Er is nog niet bekend hoe hard het toestel vloog tijdens de crash, waar baseer je trouwens op dat een crash niet zou kunnen door die bomen?
[..]
Er werd gezegd dat de piloot onder druk stond om te landen aangezien de president daar moest zijn. Gezichtsverlies enzo...
[..]
Was het vliegveld wel uitgerust met die apparatuur? Tevens zie vorige opm.
[..]
waarom kijkt die man toevallig op dat moment uit het raam? Niet al te toevallig?
[..]
Tja ook goede piloten maken fouten.
[..]
Wellicht een storing? Kan dan ook betekenen waarom het automatisch landen niet werkte.. Over de zwarte doos, die moeten onderzocht worden en dat duurt gewoon een tijd, kijk naar de Schiphol crash, duurde ook een dikke week tot de eerste resultaten naar buiten kwamen.
[..]
Het is Rusland, die hebben andere instelling. Dit vliegtuig is waarschijnlijk omgeslagen en daar door ook op de rug terecht gekomen. Dat doet wel auw.
[..]
Tja dat zal bekend moeten worden
[..]
En ook net zoveel, zo niet meer om dat niet te denken.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:16 schreef b9047 het volgende:
De crashsite: Smolensk. Volgens de poolse media (Krant: Rzeczpospolita) heeft het vliegveld geen moderne radio-navigatie systemen voor vliegtuigen. Het vliegveld is van oorsprong een Russisch militair vliegveld (http://en.wikipedia.org/wiki/Smolensk_North_Airport) en sinds oktober 2009 in gebruik als burger (gewoon) vliegveld. Mij lijkt het onwaarschijnlijk dat een militair vliegveld (dat tot oktober vorig jaar nog in gebruik was voor militaire vluchten) wat nu dagelijks diversen vluchten afhandeld geen radio-navigatie heeft.
ILS is dus dat landingssysteem. Dus daar gaat als 90% van je theorie!quote:Other than Kai Tak, one of the most notable airports without ILS is the Smolensk (air base) which caused the crash of a Polish Air Force Tupolev Tu-154 due to extremely poor visibility and fog. The crash killed 96 passengers including the Polish President Lech Kaczynski, first lady Maria Kaczynska, and the country's highest executives.
zo dat is dan ook weer duidelijk.quote:Tegenstanders Vladimir Putin en bankelite geëlimineerd
Omdat samen met de president ook de gouverneur van de Poolse Centrale Bank, de Nationale Veiligheids Chef en een aantal hoogstaande militaire officieren omkwamen -inclusief de Chefstaf van het Poolse leger, die een toekomstige kandidaat voor commandant van de NAVO was- is het volgens Burgermeister duidelijk dat de machtselite achter de schermen zich in één klap van een aantal lastige tegenstanders heeft verlost. Zo was de gouverneur van de Centrale Bank een tegenstander van het IMF en de euro. Ook zijn een aantal sleutelfiguren die de Poolse economie gezond hielden en hun steun verleend moeten hebben aan de minister van Gezondheid Ewa Kopacz, die weigerde het Mexicaanse Griepvaccin aan de bevolking te verstrekken, opgeruimd.
In Polen wordt inmiddels de vergelijking gemaakt met de Katyn slachtpartij op 5 maart 1940, toen ongeveer 22.000 Poolse nationalisten door de geheime politie van de toenmalige Sovjet Unie werden vermoord in het Katyn bos in Rusland. De zojuist begonnen Tweede Wereldoorlog werd hierdoor geintensiveerd, omdat Frankrijk en Groot Brittannië, die beloofd hadden om Polen bij een invasie te hulp te komen, het land verraden en werkeloos toekeken hoe de Sovjet Unie in september 1939 Polen binnenviel.
Nu het internationale bankenkartel door het uit de weg ruimen van belangrijke tegenstanders grip zal kunnen krijgen op het Poolse monetaire beleid en Vladimir Putin een geduchte vijand heeft weten te elimineren, zou de internationale situatie volgens Burgermeister wel eens zodanig kunnen escaleren dat er op termijn opnieuw een Wereldoorlog zal kunnen losbarsten.
bron
Cirkeltjes trekken, vertalingen maken enz kost tijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef poldergeist het volgende:
Ik vind het vreemd dat het ruim een week later geplaatst wordt op internet.
Er waait klaarblijkelijk wel een nogal vijandige, criminele en fascistische wind door de Verenigde Staten die voor sommige dusver wellicht onopgemerkt is gebleven, maar neemt niet weg dat er best een aantal argumenten te bedenken zijn waarom dat het geval is momenteel, Een hoogtepunt was de aanstelling van de regering Bush voor maar liefst 2 termijnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:27 schreef Mummiepak het volgende:
De gedachte is wel even door mijn hoofd geschoten, maar ik vind de argumenten die nu worden aangedragen niet ijzersterk. Even afwachten.
Geen, maar ik geloof ook niet dat de Russen dit gedaan hebben mocht het geen hoax zijn. Ik heb namelijk weer hele andere verhalen gelezen. Dat het een Mossad-operatie was om de relatie tussen de Russen en Polen weer meer te verslechteren. Kan binnenkort hierover wel wat meer in dit topic droppen, maar goed. Ik zeg trouwens niet dat zo'n Mossad-operatie meteen waar is hoor, alhoewel ze wel een verleden hebben als het om goed uitgevoerde aanslagen/moorden gaat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Righteous het volgende:
Путинquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Poetin.
Verder is het natuurlijk onzin, om hierboven genoemde redenen. Maar er zijn vast ook mensen die geloven dat die vulkaanuitbarsting op IJsland een politiek spel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang over getwijfeld om te plaatsen misschien, maar wat is lang, week is nog vlot had ook een jaar na dato kunnen wezen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef poldergeist het volgende:
Ik vind het vreemd dat het ruim een week later geplaatst wordt op internet.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef Erasmo het volgende:
Neergeschoten, kom op zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is Jane burgemeester eigenlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef mediacurator het volgende:
Poolse President mogelijk geliquideerd wegens oppositie tegen import Russische Aardgas transactie
Artikel op website van Jane Burgermeister hierrrr![]()
Degene die een ophef maakte over dat de HPV-vaccinaties bedoeld waren om meiden te vergiftigen / steriel te maken, toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie is Jane burgemeester eigenlijk
Door een chirurg misschien? Oftewel, : een operatie?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:57 schreef mediacurator het volgende:
Verschijnen steeds meer artikelen die naar Rusland wijzen i.v.m. de Poolse Vliegtuigramp.
"Rusland heeft de vliegtuigramp scenario bedacht en uitgevoerd met de bedoeling President Kaczynski te vermoorden volgens Poolse MP"
bron: dailymail online
Geweerschoten gehoord waar het Poolse vliegtuig neer stortte in Rusland (met engelse vertaling
Maker van het youtube filmpje van vlak na de Poolse vliegtuigramp in Rusland vermoord
en hierrr hoe het met de maker van het filmpje is afgelopen eerst gestoken daarna in ziekenhuis beland in het ziekenhuis is hij van life support ontkoppeld en wederom zijn er messteken toegebracht, deze keer met dodelijke afloop
Nou dat op zijn minst inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind het filmpje toch wel opmerkelijk
graag, ter verificatie, goed idee!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef Zith het volgende:
Mn vriendin spreekt russisch, zal haar vanavond wel vragen of de vertalingen echt zijn
Niet echt.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
ToT ik ben ondertussen nou wel benieuwd naar wat je conclusie is van het filmpje, en zo wel/niet echt, waarom je tot die conclusie bent gekomen.
Heeft tegenwoordig haar eigen youtube channelquote:Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wie is Jane burgemeester eigenlijk
Nou lekker onderbouwd ToT.. ik bedoel je start dit topic en de rest mag eigenlijk maar met aanvullingen komen, maar in feite heb jij je conclusie al klaar.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt.
Wie zegt dat het echt bij die crash was?
Verder zijn de beelden niet echt duidelijk genoeg om er goede conclusies uit te trekken.
Wat doet die ene kerel daar rustig in beeld op 2:20 terwijl er geweerschoten gelost zouden zijn?
Zoals al gezegd: ALS ze neergeschoten zouden zijn, waar zijn de kogelgaten en de kogels dan gebleven?
Wat hij verstaat schijnt volgens de comments niet te kloppen en vervolgens heeft hij het ook heel belabberd vertaald.
Nee, wat er ook écht gebeurd moge zijn met dat vliegtuig, dit filmpje levert weinig bewijs voor wat voor theorie dan ook.
Edit: edd @ wat Zith zegt, hoewel het natuurlijk wel opvallend is dat het om hetzelfde soort vliegtuig gaat die op dezelfde manier gecrashed is.
Misschien was de filmer daadwerkelijk wel ter plekke, maar heeft hij in zijn paniek alles helemaal verkeerd opgevat.
Ben jij verplicht gevaccineerd?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, daar is Jane Burgermeister weer. Poosje stil geweest rond haar, maar nu kan ze zich hier weer in vastbijten
off topic!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef ToT het volgende:
Is er trouwens nog wat uitgekomen met haar rechtszaak over de tacohoest-vaccinatie?
Beetje humeurig vandaag, jongen?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou lekker onderbouwd ToT.. ik bedoel je start dit topic en de rest mag eigenlijk maar met aanvullingen komen, maar in feite heb jij je conclusie al klaar.
Je zou de foto's van het wrak en de crash op kunnen zoeken om de situatie te vergelijken.
Is het dezelfde plek? Zelfde vliegtuig? Kloppen de branden met de foto's voor en na?
Ik ben ondertussen al tot de conclusie gekomen dat dit voor 70% zeker dezelfde plek is.. en ik heb er 10 minuten aan besteed. Go figure.
Toch is jouw conclusie hoe dan ook al dat dit geen moordzaak is.. je weet eigenlijk niet eens of het dezelfde omgeving is, maar als het dezelfde omgeving is dan zullen het ook wel geen kogel schoten zijn...
Ik bedoel kom op man.. neem je subforum eens serieus. Tuurlijk het kan dat de interpretatie verkeerd is, maar jouw manier van conclusies trekken laat echt te wensen over.
Waar stond het op de grote agenda dat we hier in Nederland verplicht gevaccineerd zouden worden? Ik heb dat in geen enkele officiële bron kunnen lezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben jij verplicht gevaccineerd?
Ik namelijk niet. Terwijl dat lange tijd wel op de grote agenda stond. Nu hebben we een stapel vaccinatie weg kunnen gooien, iets wat normaal niet zo 1.2.3 gebeurt.
Interpreteer je dingen niet gewoon verkeerd Lavenderr..
Nee hoor, ik erger me aan de 'oplettendheid' van de samenleving. De conclusies die soms getrokken worden.. etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje humeurig vandaag, jongen?![]()
Ik zei al dat het misschien wel de crash zou kunnen zijn, maar hij interpreteert het volgens mij verkeerd, en verder idd kogelgaten enzulks. Waar ga ik dan de mist in volgens jou?
Verder: mag ik alleen filmpjes plaatsen waar ik zelf in geloof?
De WHO was de uitvoerende macht weet je nog, niet Nederland.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar stond het op de grote agenda dat we hier in Nederland verplicht gevaccineerd zouden worden? Ik heb dat in geen enkele officiële bron kunnen lezen.
Wie is nu degene die dingen verkeerd interpreteert?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik was nooit van de conspiracies, maar bij dit ongeluk moest ik ook wel ff achter de oren krabben.
Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik erger me aan de 'oplettendheid' van de samenleving. De conclusies die soms getrokken worden.. etc.
Heb je wel opgemerkt dat direct bij het eerste 'schot' de cameraman als een speer vertrekt?
Ik vind het ook frappant dat je opnoemt dat er geen kogel gaten zijn gevonden. Als dit een coverup is.. zou zoiets dan ook niet gewoon uit de media gehouden worden? Tevens.. hoevaak hoorde jij schoten? Het is niet zo dat het gehele gebied is doorzeefd met kogels.
Dan nog het laatste.. we zien inderdaad een overlevende, er beweegt namelijk iemand op de video.. die is dus volgens jou aan zijn verwondingen overleden? Er waren namelijk geen overlevende.
Ja, dat vond ik ook heel vreemd.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?
Toen ik de eerste keer dit filmpje zag nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik was nooit van de conspiracies, maar bij dit ongeluk moest ik ook wel ff achter de oren krabben.
Hangt je hele gedachten gang bij een persoon die daar staat? De mensen mensen in dit filmpje die nog leven en de brandende omgeving geeft geen authentiek gevoel? Het is puur een oude man die staat waar je hele redenatie van af hangt?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=171559quote:How Satanists Say "We're Sorry" (Update)
(snip)
The grounds for suspicion are numerous.
1. The plane was Russian and had recently been "refurbished" in Russia.
One blogger, a pilot, wrote, "Circumstances, however, point to a major accident or intentional blocking of the control system. Such a blockade may be intentionally installed so that it launched at a release from the chassis or flaps on the line immediately before landing."
2. As in the Pentagon attack, where there was no wreckage, there were no bodies to be found. Here is the YouTube. If the plane was at tree height, there would have been survivors. There would have been bodies. There would been luggage. As with the 9-11 passengers, it is possible the occupants were taken off the plane somewhere else, held or murdered. On Saturday, Russian authorities said all bodies had been found. On Monday the story had changed.
A Polish observer wrote: "Given the unlikelihood of Poland's top political and military leaders flying on the same plan, the execution or kidnapping of some of them in Poland cannot be ruled out. To explain their deaths to the general public, their names could have been added to the passenger list. According to media, only 14 bodies could be identified in Moscow with the rest being too badly burned."
A Polish friend wrote to me:"There is no sign of even one body or blood, the Polish cameraman thought that the plane was empty and when he was walking and recording it, he just noticed in shock that the plane was Polish but still didn't know it was President's plane.
"The plane was very low, at the level of trees but they could recognize only 14 bodies, the rest was shattered into pieces or burnt and needed DNA testing.
"They never called any ambulances, no doctors, only one fire engine and immediately they stated that nobody survived.In this video there is nobody searching for bodies, nobody looking if any people needed help, just fire engine and quite quickly coffins were sent. They said first that all the bodies were found and then next day, that only 14 could be recognized and they were still searching for bodies. There is lie after lie. Most of the people on the plane were the president's supporters and belonged to his party, being in strong opposition to prime minister who wasn't there.The cameraman was caught and pushed away from the place, he said later on TV that there was no chance there could be over 80 bodies ( which was cut off later from TV interview), he hasn't seen even one."
3. The entourage was supposed to travel by train. Suddenly the plans were changed and the generals were induced to join the group.
4. Eye witnesses heard explosions. A bomb? Another said the fog appeared just before the landing and quickly dispersed afterward. The Russians claimed the pilot didn't speak Russian which turned out to be a lie. The New York Times peddled the story that the President made the pilot land against his better judgment. This is the same New York Times that hid Stalin's mass murders from the American people.
My Polish friend writes: "Others say clearly about hearing the noise like from a bomb exploding and then silence.Besides, if there are awful conditions the plane is not allowed to land and the airport is closed for landing.
"It seems, that they were just normally trying to land with no worries and problems and suddenly something happened with the plane that lead all of them to death.
Filmpje is echt. Ik heb een groot gedeelte van de bestaande "footage" gecheckt en de beelden vergeleken. Je moet concluderen dat dit voordat de hulpverlening op gang kwam gefilmd is.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
ToT ik ben ondertussen nou wel benieuwd naar wat je conclusie is van het filmpje, en zo wel/niet echt, waarom je tot die conclusie bent gekomen.
Nogmaals, ik ben de simpele manier van redeneren zat. Het zit je vandaag tegen dat jij daarbij hoort, misschien een puntje van kritiek voor jezelf dan? Je bent note bene conspiracy mod!!!quote:
quote:Ik heb een heel scala aan argumenten gegeven.
Zo ver ben ik nog niet eens, maar als je gewoon even googled.. er bestaat meer dan alleen Fok! om je informatie vandaan te plukken dus het zal vast ergens staan.quote:Heb je toevallig ook een verklaring voor de comments die onder het filmpje staan? Dat hij bepaalde woorden verkeerd verstaan heeft en dat hij de boel ook nog eens verkeerd vertaald zou hebben?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Filmpje is echt. Ik heb een groot gedeelte van de bestaande "footage" gecheckt en de beelden vergeleken. Je moet concluderen dat dit voordat de hulpverlening op gang kwam gefilmd is.
Er zijn filmpjes waar je de hulpverlening op gang ziet komen en de sirenes hoort. Als je naar de brandjes kijkt dan zie je dat die iets kleiner zijn dan op het bewuste filmpje. Het lijkt enkele minuten voor de officiele camera ploegen kwamen gefilmd. CGI of andere bewerkingstechnieken zijn niet gebruikt. Wel is er de mogelijkheid dat er geknipt is in het filmpje en zo de indruk is gewekt dat er iets aan de hand is. However...
Ik ken het gebied en er loopt een goederenspoor achter het vliegveld. Ik weet niet of dat nog steeds in gebruik is maar het fluitsignaal kan evengoed van de vliegbasis komen. Het is niet ongebruikelijk dat fabrieken en vliegvelden zulke fluiten hebben. Hier in de buurt heb ik een fabriek die elke 10 minuten zo'n fluitsignaal afgeeft.
Dan als de schoten er later tussen zijn gemonteerd dan klopt er nog steeds iets niet. Namelijk de omtrekkende beweging die de filmer maakt. Hij zoekt overduidelijk dekking. Dit is niet logisch als er net een crash is geweest ga je kijken of je mensen kan helpen.
Dan hebben we de zogenaamde overlevende. Ik heb een gestabiliseerd filmpje waar je ziet dat er een beweging is op die plaats. Maar dat kan ook een optische illusie zijn gecreeerd doordat de filmer ernaartoe loopt. Daarnaast kan je overduidelijk 3 man in colonne zien aanlopen in een tred. Lijkt me ook dat je rent op zo'n moment en niet in een aansluipende beweging.
Wat mij vooral opvalt aan de filmpjes in de regulaire media is het gebrek aan lijken en kleding. In een shot lijk je hersens te zien liggen op de grond maar bij nadere inspectie lijkt het niet biologisch. De grond zou meer "menselijke" producten moeten vertonen. Niet zozeer lichamen maar schoenen of andere kleding.
Feiten tot nu toe zijn.
- Lichten op de landingsbaan werden een uur van te voren vervangen
- De account waar het origineel op geplaatst werd is gewist door you-tube of de user
- Poolse geheime dienst had tracking devices in het toestel en continue opnames van de radio
- Er was aankomende mist en geen bank
- Er lijkt iets te bewegen tusen de puin ondanks dat er geen overlevenden waren volgen de regering
- Het toestel was gereviseerd in Rusland
- Het is ongebruikelijk om zoveel "key" persons te vervoeren in een toestel
Vragen die het antwoord brengen
- De filmer is nog niet gevonden. Wel een hoop geruchten over dat hij dood is maar dat negeer ik.
- De oude man in het filmpje is schijnbaar aangevallen door een beer ( ook gerucht )
- De audio moet geanalyseerd worden op echtheid, Type en model geweer is te identificeren als een AK-74
- Wie zijn de overige personen in het filmpje. En waarom staan ze te posten en niet te zoeken tussen het toestel ?
Ja, precies, dat klopt dan al niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
Okee, at er een ambulances opgeroepen waren, is inderdaad wel weer heel erg verdacht.
Then again: "the cameraman was caught and pushed away".....alsof ze getuigen zouden laten leven en sowieso met een camera!
Het filmpje is wel op internet, maar de getuigen kan niet worden gevonden. Zoals Busc. al zei, er circuleerd een verhaal, en dat is ook op pagina 1 te lezen (quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, precies, dat klopt dan al niet.
Nou jammer dat je mijn simpele manier van rederneren zat bent. Ik kan er helaas niks aan doen, want zelfs het niveau van triangeljosti worden is te hoog gegrepen voor mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben de simpele manier van redeneren zat. Het zit je vandaag tegen dat jij daarbij hoort, misschien een puntje van kritiek voor jezelf dan? Je bent note bene conspiracy mod!!!
Dan nog: die filmer is ter plekke opgepakt en weggeduwd volgens deze tekst. Als er echt een conspiracy was, lagen zijn afgekloven botten nu wel in één of andere berengrot, met een par kerven die meer op kogelsporen dan op sporen van berentanden lijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het filmpje is wel op internet, maar de getuigen kan niet worden gevonden. Zoals Busc. al zei, er circuleerd een verhaal, en dat is ook op pagina 1 te lezen () dat de maker om het leven is gekomen door messteken. Maar weinig verifieerbaar.
Maargoed.. het is weer praten tegen een muur, want waarom dit herhalen als dit nu al meerdere malen is verteld.
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:39 schreef ToT het volgende:
Wel ben ik er mee eens dat er toch een aantal vraagtekens openstaan in deze kwestie, en die zou ik ook graag opgehelderd zien, maar ja: we kunnen alleen maar passief afwachten en hopen dat er meer informatie vrijkomt, of wilde je met heel BNW die kant op marcheren en met spandoeken enzo opheldering eisen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar als de maker niet gevonden kan worden, hoe komt het filmpje dan op internet? De moordenaars moeten toch ook hebben gezien dat er gefilmd werd en dat ding in beslag hebben genomen.
Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar als de maker niet gevonden kan worden, hoe komt het filmpje dan op internet? De moordenaars moeten toch ook hebben gezien dat er gefilmd werd en dat ding in beslag hebben genomen.
Omdat er een aantal oplettende samenzwering junkies het meteen hebben geript van youtube kort nadat het voor het eerst onine was en daarna weer opnieuw geupload via verschillende andere youtube accounts?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!
Wel opvallend is het gerucht dat zijn originele account van Youtube gewist zou zijn. Dat verklaart dan ook waarom het een week heeft geduurd voor dit filmpje online kwam....dan zou hij dus al eerder online geweest zijn.
De vraag is dan wel: ALS zijn account bewust verwijderd is, waarom staat het filmpje NU dan WEL online en wordt het niet nogmaals verwijderd?
Bron ? Voor zover ik weet is de maker spoorloos.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!
Dat is geen gerucht die account is deleted. Het duurde een week omdat degene die het gekopieerd heeft waarschijnlijk sterk twijfelde of het wel verstandig was om het online te gooien. Daarnaast is er zoveel ruchtbaarheid aan gegeven op het moment dat het gepubliceerd werd voor de 2e maal dat het dus al onmogelijk was om het in te dammen.quote:Wel opvallend is het gerucht dat zijn originele account van Youtube gewist zou zijn. Dat verklaart dan ook waarom het een week heeft geduurd voor dit filmpje online kwam....dan zou hij dus al eerder online geweest zijn.
De vraag is dan wel: ALS zijn account bewust verwijderd is, waarom staat het filmpje NU dan WEL online en wordt het niet nogmaals verwijderd?
Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:
Zijn er nog Poolse medelanders te vinden die dit kunnen vertalen?
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaaldquote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bron ? Voor zover ik weet is de maker spoorloos.
[..]
Wanneer heeft hij de filmpjes exact online gegooid en wanneer is het account verwijderd? Wat was de naam van zijn account?quote:Dat is geen gerucht die account is deleted. Het duurde een week omdat degene die het gekopieerd heeft waarschijnlijk sterk twijfelde of het wel verstandig was om het online te gooien. Daarnaast is er zoveel ruchtbaarheid aan gegeven op het moment dat het gepubliceerd werd voor de 2e maal dat het dus al onmogelijk was om het in te dammen.
Waarom als je doel al bereikt is. Zowieso als je de eerste film ziet dan krijg ik niet de indruk dat dit een FSB eenheid is. Eerder een splinter of cel van een andere dienst.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?
Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Zou de boel dan niet beter beveiligd zijn of METEEN al compleet opgeruimd zijn?
Dit is een afgelegen stuk van Rusland waar (nog) niet allus zo efficiënt afgehekt staat zoals in ons Orwelliaanse landje waar inmiddels het gehele grondgebied tot op de laatste millimeter onder overheid regelgeving valtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?
verdwaalde kogelinslagen of niet het blijft gewoon hoogst ongebruikelijk om vlak na een vliegtuig (waarin de complete regering van een westers land in klap over de klink gejaagd is) een beetje in de rondte te lopen schieten met geweren!quote:Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Ik heb beelden gezien waar iig 1 ambulance te zien was. Ook zijn de sirenes die je hoort van ambulance en hoor je 3 verschillende sirenes wat waarchijnlijk "brandweer, politie/leger en ambulance is.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaald
In de alinea die begint met dat er nooit ambulances zijn opgeroepen.
[..]
Ik kan het niet 1,2,3 vinden maar ik heb op de account geklikt en de informatie kwam overeen met de mirror die in het bericht stond.quote:Wanneer heeft hij de filmpjes exact online gegooid en wanneer is het account verwijderd? Wat was de naam van zijn account?
Dat lijkt me wel. Meteen alles opruimen. En mensen die toevallig aanwezig zijn uit de weg ruimen en zéker alle eventuele filmmateriaal laten verdwijnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Je begrijpt dat een cel van 5 man niet de mogelijkheden heeft om een heel gebied uit te kammen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Meteen alles opruimen. En mensen die toevallig aanwezig zijn uit de weg ruimen en zéker alle eventuele filmmateriaal laten verdwijnen.
Denk jij dat die cameraman vermoord is in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een cel van 5 man niet de mogelijkheden heeft om een heel gebied uit te kammen.
En dat het uit de weg ruimen van getuigen nogal slordig is als je niet weet om wie het gaat.
Daarnaast weten we niet wie de filmer is en wat hij daar deed. Ik heb in het verleden wel vaker meegemaakt dat mensen bepaalde zaken filmen of fotograferen om zichzelf in te dekken. Als zoiets dan later opduikt weet men ook wel om wie het gaat als hij betrokken was.
Maar in een normale situatie zorg je dat je een persoon hebt die je 100% vertrouwt die het dan openbaar maakt in het geval dat je zelf "onbereikbaar" bent. Dat je als vertrouwenspersoon dan zoiets upload zonder verklaring is ook te begrijpen de FSB laat je gewoon verdwijnen.
Ik weet niet wie of waar de persoon is die dit gemaakt heeft. De geruchten over de moord klinken als verzinsels zonder bronnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk jij dat die cameraman vermoord is in het ziekenhuis?
Geloof inderdaad ook dat dit de echte crashsite is zoals ik hier post met afbeeldingen:quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb beelden gezien waar iig 1 ambulance te zien was. Ook zijn de sirenes die je hoort van ambulance en hoor je 3 verschillende sirenes wat waarchijnlijk "brandweer, politie/leger en ambulance is.
[..]
Ik kan het niet 1,2,3 vinden maar ik heb op de account geklikt en de informatie kwam overeen met de mirror die in het bericht stond.
Trouwens een beter bewerkt filmpje waar je de 3 mannen duidelijk ziet lopen.
Maar of dat je hier een executieteam te werk ziet, mwa weet ik niet, geloof dat ik op jouw verbeterde filmpje 1 persoon met oranje vest zag lopen. Het zouden plaatselijke hulpkrachten/beveiligers kunnen zijn die bij het vliegveld hoorden oid. Schoten zouden of kleine ontploffingen kunnen zijn van gasinstallaties, of de beveiligers die de lokale bevolking wegjaagd (mijn vriendin zal het zo wel vertalen of ze misschien 'ga weg!' roepen oid) met waarschuwingsschoten (het is immers wel een presidentieelvliegtuig).quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Zith het volgende:
Net even wat beelden vergeleken, lijkt inderdaad om een tupolev te gaan, en de cockpit is op dezelfde manier geland als de nieuwszenders lieten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of er ook echt geschoten wordt (kunnen ontploffingen zijn? Of wapens die er al lagen die door de hitte afgingen?), of de vertalingen correct zijn (misschien lokale politie zie omstanders achteruit probeert te krijgen omdat er toch wel belangrijke personen liggen?) ben ik nog niet over uit
Dat de filmer ondertussen vermoord is neem ik ook met een korreltje zout
Daar zeg je wat, dat is idd vreemd. Of zou dat niet gepubliceerd zijn vanwege piëteit met de familie van de slachtoffers?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat ook zo frappant is.. zoveel foto's van de crashsite.. maar waar zijn de tientallen doden..
Er zou een hele waslijst met doden zijn geweest.. dat terwijl je zo goed als niets ziet van bloed etc.
Da's waar ja, want het is echt een trend dat je steeds vaker (al dan niet verminkte) lijken in het nieuws te zien krijgt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat ook zo frappant is.. zoveel foto's van de crashsite.. maar waar zijn de tientallen doden..
Er zou een hele waslijst met doden zijn geweest.. dat terwijl je zo goed als niets ziet van bloed etc.
Wat denk je van in de stoelen in het vliegtuig?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, dat is idd vreemd. Of zou dat niet gepubliceerd zijn vanwege piëteit met de familie van de slachtoffers?
Ja, dat is ook een plausibele verklaring.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat denk je van in de stoelen in het vliegtuig?
Gast, WTF?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Ticker het volgende:
*test.. test*
"staat 'ie aan?"
Ik eis mijn beloofde vertaling!!
quote:Hi, could you please listen to the video from 0:55 to 1:01.
at 0:58 you can distinctly hear "davaite na hui ot siuda" and then someone else says something after that at 0:59. can you translate what they're saying at that moment? listen a few times its hard to hear, right after the alarm sound.
[edit on 22-4-2010 by ponyboyats]
En nu wachten op de horde die deze vertaling weer niet geloofd. Ik bedoel het kan natuurlijk niet waar zijn he.quote:I cannot say here the exact translation but it essentially says "Get the F--- away from here" only worse. Russians have some really colorful expressions.
quote:Translation of the subtitles in the film posted by Getsmart:
The first film from the plane crash in Smolensk directed with a cell phone by a passer-by
Observations and remarks of the internauts - and not only them
You can see 3 people walking through the forest - Again slowed down - Rescue team?
Here you can see them walking further - Again slowed down - Perhaps passers-by...? I don't know
(Voice) Calm down! {i listened to it a few times and i'm 99% sure that's what he says. It's in polish and sounds as if he wanted to calm down somebody who's shocked - PrinceKamil}
(siren)
Notice this person - Did you see it? The person in white put his hand up - look at it again slowed down - Look again
Some people say it's a pilot (I don't know)
(siren) some screams
Give the gun! {russian guy saying to another russian - PK}
Don't kill us! {that's in polish - PK} (siren)
(gunshot)
Here you can see black figure jumping out of the part of a plane - Look at it slowed down - And again
-gunshot
laughing in background
The same figure who jumped out of the plane
Look at him falling down
Change of plans! {i don't know whether it's russian or polish - it sounds the same in both languages. I guess it's russian - PK}
(gunshot) (gunshot)
Attention
And he falls down, look again - Again - Looks like he got shot in a stomach
Interesting record
...
Seems i'm late a bit. I'll leave it - maybe someone cares about my comments.
Ik vind je nog al een vervelend persoon.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Ticker het volgende:
En anders ga ik maar zelf crossposten..
[..]
[..]
En nu wachten op de horde die deze vertaling weer niet geloofd. Ik bedoel het kan natuurlijk niet waar zijn he.
He.. jij was die van die vertaling die we nog steeds niet hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vind je nog al een vervelend persoon.
Nee dit is volgens mij na de crash en na dat 1e filmpje gebeurd.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Ticker het volgende:
Nog een opname van iemand die 'even' kwam kijken.
Zoals je kan zien.. het is echt doodstil.. wat brandweer mannen die een 'fikkie' blussen. Mannetjes met zonnebrillen die mensen wegjagen...
Waar zijn die lijken? Waar is de berging..?
Rationeel nagedacht.. die zijn nog niet geweest.. en om nou te zeggen dat die allemaal nog moeten komen.. het lijkt bijna wel allemaal al 'over' en toch brand er her en der nog het een en ander.. vaag dit.
Je ziet mensen nog leven in het filmpje, waar heb je het over..quote:Op donderdag 22 april 2010 22:50 schreef Aurora025 het volgende:
Op de Foto hieronder is te zien waarhet vliegtuig gecrasht is. Het is direct naast de gebouwen die tot de luchthaven horen. Wat is waarschijnlijker? Vanwege de ramp activeerde de luchthaven de sirene en de schoten waren van het veiligheidspersoneel om ramptoeristen af te schrikken OF het waren lui die in opdracht van de russische geheimdienst of regering gestuurd waren om het vliegtuig neer te halen en ervoor te zorgen dat niemand het zou overleven met het risico dat de politie/ambulance lijken zouden vinden met kogelgaten, wat niet echt voordelig is?
Choose
[ afbeelding ]
Bij vliegtuigrampen vliegen de lijken niet overal naartoe, die zitten verankerd in de stoelen en de stoelen zitten verankerd in het vliegtuig.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Ticker het volgende:
Nog een opname van iemand die 'even' kwam kijken.
Zoals je kan zien.. het is echt doodstil.. wat brandweer mannen die een 'fikkie' blussen. Mannetjes met zonnebrillen die mensen wegjagen...
Waar zijn die lijken? Waar is de berging..?
Rationeel nagedacht.. die zijn nog niet geweest.. en om nou te zeggen dat die allemaal nog moeten komen.. het lijkt bijna wel allemaal al 'over' en toch brand er her en der nog het een en ander.. vaag dit.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Zith het volgende:
0.14: calm down
0.19: geen russisch
0:31: Go away .... Where?
0:46: He is going!
0:52: Come on! Here!
0:54: Run there! (as an order)
0:56: Shoot!
1:12: Everybody go Back!
1:19: Dad, we go now
Er waren volgens mij rond de 90 passagiers.. en het gehele vliegtuig lag in stukken verspreid..quote:Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Bij vliegtuigrampen vliegen de lijken niet overal naartoe, die zitten verankerd in de stoelen en de stoelen zitten verankerd in het vliegtuig.
Met de vertaling die mn vriendin me gaf lijkt het inderdaad meer waarschuwend 'ga weg'. De wat meer radicale vertalingen die anderen geven hoort ze er echt niet in terug.. al was de audio wel heel erg shittyquote:Op donderdag 22 april 2010 22:50 schreef Aurora025 het volgende:
Op de Foto hieronder is te zien waarhet vliegtuig gecrasht is. Het is direct naast de gebouwen die tot de luchthaven horen. Wat is waarschijnlijker? Vanwege de ramp activeerde de luchthaven de sirene en de schoten waren van het veiligheidspersoneel om ramptoeristen af te schrikken OF het waren lui die in opdracht van de russische geheimdienst of regering gestuurd waren om het vliegtuig neer te halen en ervoor te zorgen dat niemand het zou overleven met het risico dat de politie/ambulance lijken zouden vinden met kogelgaten, wat niet echt voordelig is?
Choose
[ afbeelding ]
Als de lijken van de piloten niet gevonden zijn is dat inderdaad vreemd jaquote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er waren volgens mij rond de 90 passagiers.. en het gehele vliegtuig lag in stukken verspreid..
Waar zijn de piloten gebleven.. cockpit is namelijk intact, maar de lijken zijn niet gevonden. Die zouden volgens jou in hun stoelen moeten zitten.
Vliegtuig was al gecrashed.. snelle opruiming is wenselijk. En zeg nou zelf, zouden ze nogmaals zo'n kans krijgen.. iedereen zat aan board.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:19 schreef Aurora025 het volgende:
Hier is een beter beeld waar de locatie was van de crash. Direct voor de landingsbaan!
Het is er omringd van woongebouwen. Niet bepaald een veilige locatie voor opdrachtkillers.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op donderdag 22 april 2010 23:46 schreef APK het volgende:
Ik zie echt helemaal niets in dat schokkerige pixelated filmpje uit de OP.
Geen reddingswerkers en ook geen zwarte kerel die uit het vliegtuig springt.
Die sirene vind ik ook meer als een signaal van een trein klinken trouwens.
Of van het vliegveld?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:46 schreef APK het volgende:
Juist! Ook dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:57 schreef teamlead het volgende:
ik mis een overtuigend motief... de Russen hebben geen enkel belang bij een instabiel Polen op dit moment. Bovendien: de president zou tóch (hoogst waarschijnlijk) niet herkozen worden.
Dat zal het dan inderdaad zijn.quote:
Ach je moet roeien met de riemen die je hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal het dan inderdaad zijn.
Ik weet dat ze nog een hoop oude troep hebben in Rusland, maar een stoomfluit gebruiken als alarm vind ik wel erg 1932.
Uitroeien ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach je moet roeien met de riemen die je hebt
Oh, ik dacht al dat het aan mij lag, ik zie dat ook allemaal niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:46 schreef APK het volgende:
follow the threadquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat is de link dan van de verbeterde versie van het filmpje?
Alhoewel ik me afvraag of het filmpje uit de openingspost dan niet gewoon een verslechterde versie is. Want je kunt geen informatie die er niet is van foto en video tevoorschijn toveren.
Het is idd een stoomfluit, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal het dan inderdaad zijn.
Ik weet dat ze nog een hoop oude troep hebben in Rusland, maar een stoomfluit gebruiken als alarm vind ik wel erg 1932.
De Sovjet-Unie aka het Grote Rusland komt terug;quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Righteous het volgende:
quote:According to a report from Warsaw of the Austrian journalist Jane Burgermeister who is engaged in investigation of the murder of the Polish elite on April 10, 2010 by the international terrorist organization оf FSB Russia, the failure of the Polish and Russian government to address compelling new evidence suggesting that the plane crash killing President Lech Kaczynski and top military and civilians leaders was engineered is generating growing criticism in Poland, and has forced Prime Minister Donald Tusk onto the defensive.
Tusk said Sunday that he would issue a report on the official investigation into the crash on Wednesday.
Poland's chief prosecutor Andrzej Seremet said earlier this week that Polish prosecutors would postpone revealing the contents of the black boxes.
Compelling new facts and evidence that the plane crash two weeks ago in Smolensk was engineered include the revelation that a device warning the pilot of obstacles was turned off.
Also, it was revealed that agents belonging to the Polish secret service raided the flats and houses of victims three hours after the crash, removing computers and documents.
Interessant!! Interessant!!quote:Doubts are also growing about the DNA analysis performed by labs in Russia to identify the victims, following a number of contradictory statements made by authorities.
Even the official account of the time point at which the crash occurred has been called into question.
According to the official version, the Presidential plane crashed in Smolensk military airport at 8.56 am CET or 10.56 Moscow Times.
But a journalist from "Polsat News" reported the crash to his station 10 minute earlier.
Evidence that the crash occurred earlier also comes from a report that the transmission of power from an electricity pylon close to the crash scene, and which was seen to be damaged in photos, was interrupted at 8:41.
The Presidential plane was scheduled to arrive at 8:25 at Smolensk military airport after a flight lasting 62 minutes from Warsaw's Fredrik Chopin Airport.
But investigations do not appear to have even determined the precise time the plane left Warsaw. The Presidential plane is believed to have been delayed by 20 minutes as was another jet carrying 13 journalists, who did not travel with the President as usual.
Die hele vaccinatie is mede mogelijk door haar flink in de soep gelopen. Geloof maar dat haar website en aantijgingen genoeg stof hebben doen opwaaien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef ToT het volgende:
Mja Jane Burgemeister......ik zit nog steeds met spanning te wachten op berichten over dat de tacohoestvaccinatie talloze levens heeft gekost of veel mensen ziek heeft gemaakt of enorm de weerstand van heeft gesloopt. Als DÁT soort berichten massaal in de reguliere kranten komen, ga ik haar een keer serieus nemen!
Okee, even een kort offtopicsprongetje hier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die hele vaccinatie is mede mogelijk door haar flink in de soep gelopen. Geloof maar dat haar website en aantijgingen genoeg stof hebben doen opwaaien.
Je kan het ook van de andere kant bekijken, waarom is ze nooit aangeklaagd voor smaad?
Volgens mij berichtte zij al over een vreemde zaak, voor de vaccinaties al in het land waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, even een kort offtopicsprongetje hier.
Dus al die vele miljoenen ziekteverwekkende vaccins die over alle landen voor alle inwoners zijn verspreid, zijn dankzij de aantijgingen van Burgemeister dus nog vóór het toedienen aan de bevolking massaal op één of andere manier geneutraliseerd om te voorkomen dat zij bewijzen krijgt voor haar rechtszaak?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij berichtte zij al over een vreemde zaak, voor de vaccinaties al in het land waren.
Maargoed jij je zin, ze is compleet gek en heeft alles uit haar duim gezogen.
uit onderzoek al duidelijk dat piloten niet waren gedwongen dit keerquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:17 schreef larry_flynt het volgende:
Slechte poging voor een hoax. Het was bekend dat de president geen lieverdje was en al eerder piloten had gedwongen toch te landen als het eigenlijk niet kon.
Zo, dat is nogal watquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Aurora025 het volgende:
Een interessant artikel over hoe Jane Burgermeister het product is van een gespecialiseerde PR firma.
Het is in het duits. Wie het niet lezen kan moet het maar met google of babelfish vertalen.
Jane Bürgermeister ist das Produkt einer hoch spezialisieren PR-Agentur
http://www.linkezeitung.de/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=7651&Itemid=286
Dat heb je snel gelezen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal wat. Die Jane toch.
Goed artikel.
Wat een smakeloze smeer campagne. Deze is nog fouter dan de aantijging zelf.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:04 schreef Aurora025 het volgende:
Een interessant artikel over hoe Jane Burgermeister het product is van een gespecialiseerde PR firma.
Het is in het duits. Wie het niet lezen kan moet het maar met google of babelfish vertalen.
Jane Bürgermeister ist das Produkt einer hoch spezialisieren PR-Agentur
http://www.linkezeitung.de/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=7651&Itemid=286
Er is bijna geen enkel eerlijk persoon in de prominente consipracy wereld. Het is conspiracytainment waar het alleen nog draait om geld. Het is een nieuw gebied wat in de toekomst nog sterk zal groeien.
Kijk maar eens naar Jesse Ventura
Edit: Had dus niet het hele artikel gelezen, zag dat het nog verder ging na een reclame. Dus moet eerlijk toegeven dat ik het nu pas helemaal uit heb. En het was dus wél een heel groot artikel, daar heb je gelijk in Ticker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een smakeloze smeer campagne. Deze is nog fouter dan de aantijging zelf.
Zelfs de link naar die zogenaamde website klopt niet!![]()
Ik ben tevens nog niet eens op de helft van deze lap tekst te ontcijferen, en Lavenderr heeft het zogenaamd al gelezen en vond het een prachtig artikel..?![]()
Is dit iets tussen vrouwen ofzo, Lavenderr?![]()
![]()
![]()
Dacht tevens dat de mods hier 'neutraal' waren? Maar dit is niet meer openstaan, maar puur ontkennen. Je liegt gewoon dat je dit artikel zo snel hebt uitgelezen.
Tevens zou ik op de aantijgingen zelf wel verder in willen gaan, misschien kun je een topic openen Aurora?
Dan kunnen we eens kijken welke punten feiten zijn en waar we kijken naar een haat campagne?
Tevens, mensen kunnen dit lezen zonder geld te doneren, dus niet denken dat we nu moeten betalen ofzo.quote:Polish prosecutor to go to Moscow to clarify plane crash riddles
April 27, 2010 by Jane Burgermeister
Poland’s chief prosceutor Andrzej Seremet is to fly to Moscow in the next few days to try to obtain more information about the Polish plane crash that is in the possession of Russian officials.
Seremet has joined a chorus of criticism of the Polish Defence Minister Bogdan Klich for hampering the investigation into the causes of the crash that killed Polish President Lech Kaczynski, the central bank governor and top military and national security officials, reports Polskaweb.
Because the catstrophe occurred on Russian territory, Polish investigators have no right to conduct their own inquiry under current laws, it has emerged.
According to Polskaweb, Seremet is flying to Moscow to try to clarify questions specifically concerning
- the equipment at Smolensk airport at the time of the crash
- photos showing Russian soldiers changing the landing lights shortly after the catastrophe
- an amateur video with four gunshots
- the issue of where dozens of spare ammunition magazines belonging to Polish security agents disappeared
- precise weather data for April 10th
- why only one fire engine went to the crash site and why the first ambulances arrived without blue lights flashing or sirens on.
According to the official version, the Tupolev 154 crashed after falling short of the 2.5 kilometre runway and plunging into trees.
However, the Tupolev plane was equipped with TAWS devices, a 3D simulator as well as 3D devices to measure altitude and speed. It is not clear how all these instruments could have failed to have functioned.
In addition, it is reported that the Polish crew had a manual with technical information about Smolensk airport on board and had flown there several times before.
The airport is also equipped with signal beacons that can be seen from a long distance even in reduced visibility and dense fog. The first beacon is located one kilometer from the runway, the second 4 kilometres away and the third 6 kilometers way allowing pilots to ascertain their position and the location of the runway.
In another twist, a Russian living a few kilometers from Smolensk airport also reported that fog appeared suddenly on April 10th out of nowhere and was not ususal for that time of year.
„At this time of year there is no fog around here usually, but from one minute to the next, a thick fog appeared such as I have never seen before. All of a sudden, I couldn’t even see my neighbour’s house,“ he said according to Polskaweb.
An Iljuschin plane flying in circles above the airport was seen by him shortly before the fog materialised.
The mystery surrounding the plane crash deepened with the announcement that Poland has a fourth black box in its possession. Also, the Polish Interior Ministry has claimed Polish Government Protection Officers were at the site shortly after the crash.
A video apparently filmed just after the crash seems to show survivors from the cockpit section being shot.
In spite of the fact the cock pit section of the Tupolev was more or less in tact, increasing the likelihood of survivors, officials reported that the bodies of the crew could not be identified because they were so badly burned. The identification of the bodies of the crew members was finally made at the end of last week by DNA analysis.
Dat dacht ik nou ook over 9/11.. bijna 10 jaar verder en we geloven het allemaal nog steeds.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef Amos_ het volgende:
Het zou wel een hele slechte samenzwering zijn dit, vooral met de mediamiddelen van tegenwoordig.
Heb je misschien een verwijzing naar he echte artikel op polskaweb.eu? (Kan in de normale poolse nieuwssites niets hierover vinden, alleen maar worldpress-conspiracy-blogs)quote:Op woensdag 28 april 2010 09:12 schreef Ticker het volgende:
Nou ik hoop dat ik nu niet direct deel uit maak van de 'grote' geld machine, die Jane Burgermeister heet.. maar onderstaand bericht vond ik erg interessant!![]()
Polish prosecutor to go to Moscow to clarify plane crash riddles
[..]
Tevens, mensen kunnen dit lezen zonder geld te doneren, dus niet denken dat we nu moeten betalen ofzo.![]()
Met het verschil dat de samenzweringen nogal slecht zijn ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:19 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook over 9/11.. bijna 10 jaar verder en we geloven het allemaal nog steeds.
No worries dus, het lukt ze wel hoor!
Ik vind het goed dat je eerlijk toegeefd dat je het artikel nog niet had gelezen, maar dit betekent dus in feite dat je klakkeloos aanneemt wat op een duitstalige website staat, zelfs nog voordat er enige vorm van onderbouwing kwam, die kwam namelijk pas verder in het artikel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Edit: Had dus niet het hele artikel gelezen, zag dat het nog verder ging na een reclame. Dus moet eerlijk toegeven dat ik het nu pas helemaal uit heb. En het was dus wél een heel groot artikel, daar heb je gelijk in Ticker.
Mijn mening over JB is hierdoor overigens nog meer bevestigd.
Slecht? Zeg maar gerust boosaardig! Om overduidelijk en opvallend nog maar over te slaan voor het gemakquote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met het verschil dat de samenzweringen nogal slecht zijn ja.
Je snapt denk ik niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Slecht? Zeg maar gerust boosaardig! Om overduidelijk en opvallend nog maar over te slaan voor het gemak
Voordat we je quote in je vorige post kwakkeloos aannemen, heb je nog de echte verwijzing op polskaweb (en/of hopelijk een meer betrouwbare website die stelt dat deze man deze punten gelooft/merkwaardig vindt?)quote:Op woensdag 28 april 2010 11:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je eerlijk toegeefd dat je het artikel nog niet had gelezen, maar dit betekent dus in feite dat je klakkeloos aanneemt wat op een duitstalige website staat, zelfs nog voordat er enige vorm van onderbouwing kwam, die kwam namelijk pas verder in het artikel.
Dit is de laatste link die ik op officieële bronnen kan natrekken:quote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Heb je misschien een verwijzing naar he echte artikel op polskaweb.eu? (Kan in de normale poolse nieuwssites niets hierover vinden, alleen maar worldpress-conspiracy-blogs)
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Voordat we je quote in je vorige post kwakkeloos aannemen, heb je nog de echte verwijzing op polskaweb (en/of hopelijk een meer betrouwbare website die stelt dat deze man deze punten gelooft/merkwaardig vindt?)
http://www.wbj.pl/article(...)ed-with-caution.htmlquote:Polish prosecutors are keeping a lid on the ongoing Smolensk air crash investigation
The independent Polish and Russian investigations are adhering to international law and cooperation between them is going smoothly, Polish prosecutors told the nation last week. But they remain reluctant to release information before all the facts are analyzed and the investigation concluded.
Dat is niet raar hoor. Dat gebeurt altijd bij ongelukken van dit kaliber.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
http://www.wbj.pl/article(...)ed-with-caution.html
Niets is raar.. alles is toch altijd normaal?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is niet raar hoor. Dat gebeurt altijd bij ongelukken van dit kaliber.
Jouw manier van discussieren haalt elke keer mijn drang om te ridiculiseren naar boven.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Amos_ het volgende:![]()
Jouw manier van ridiculisering haalt elke keer mijn zin tot discussie weg. Misschien een puntje ter verbetering
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:48 schreef Ticker het volgende:
Ja.. jawel.. Watergate!! Laatste keer dat we een schandaal hadden! Want dat kwam zelfs op de televisie.. bij ned 1,2 en 3!
Dat is waar.. jij was alweer zo oud he.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wauw, wat een profeten bij de televisie, want Nederland 3 bestond toen nog helemaal niet
!
Nee het is de onderbouwing van je mening waar ik telkens tegen aan loopt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:04 schreef Amos_ het volgende:
Dus omdat mijn mening afwijkt van die van jou wil je mij belachelijk maken?
Nee ok, dan weten we waar we staan.
Gewoon algemene kennis.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is waar.. jij was alweer zo oud he.
Dat zal je mij nooit horen zeggen. Dus nee, je speculaties raken kant noch wal als het om mij gaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee het is de onderbouwing van je mening waar ik telkens tegen aan loopt.
Komt een beetje over als 'wat de boer niet kent..'
Ofwel alles wat in je straatje past is geloofwaardig, en alles wat op het grote boze internet, en niet via de reguliere media naar boven komt, is meer dan dubieus, eerder ongeloofwaardig en nonsens.
quote:
Le-zen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:25 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je eerlijk toegeefd dat je het artikel nog niet had gelezen, maar dit betekent dus in feite dat je klakkeloos aanneemt wat op een duitstalige website staat, zelfs nog voordat er enige vorm van onderbouwing kwam, die kwam namelijk pas verder in het artikel.
Het rare is als we met 100 sites aankomen waarin samenzweringen aan de kaak worden gesteld... ach je begrijpt waar ik naar toe wilt.
Jammer dat dit nou net een samenzwering is waar je maar te graag in gelooft, en terwijl je nooit zal reppen over de WHO die de tacohoest 100 voudig heeft opgeklopt. Nee, het zijn altijd de mensen die waarschuwen dat er iets niet klopt waar iets mis mee moet zijn. Geld natuurlijk! Want de WHO is niet geld belust.
Le-zen, dat begreep ik namelijk wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Le-zen.
Ik schreef dat ik nóg niet het hele artikel gelezen had, nu wel en dat mijn mening over JB ná het lezen nog steeds hetzelfde is. Zelfs nog meer bevestigd.
Jawel hoor, dat mag je best zeggen. Zou niet weten waarom nietquote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Le-zen, dat begreep ik namelijk wel.
En dat je niet van die mening afweek was natuurlijk omdat deze al gevormd was.
Maargoed dat mag niet gezegd worden want jij bent neutraal.![]()
Ik zie niet in waarom je dan niet een topic over haar opent. Je hebt een redelijk uitgesproken mening over haar wanpraktijken en leugens, waarom dat niet naar de 'verblinde' users hier op het forum toe spelen?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat mag je best zeggen. Zou niet weten waarom niet
Ik heb niet de behoefte om nog een topic te openen over Jane Burgemeister, er lopen of liepen al genoeg topics over haar .quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je dan niet een topic over haar opent. Je hebt een redelijk uitgesproken mening over haar wanpraktijken en leugens, waarom dat niet naar de 'verblinde' users hier op het forum toe spelen?
In mijn ogen doe ik dat ook met informatie die ik over diverse onderwerpen vind omdat ik het belangrijk vind.
Maar alleen je mengen in de discussie door te zeggen 'en dat vind ik nou ook' betuigt niet echt van een onderbouwde mening, maar dat kan ik mis hebben.
Je hebt dus geen behoefte om mensen hier te informeren van wanprijktijken waar jij weet van hebt maar andere niet? Beetje flauw om mensen dan te sturen naar een duitse tekst in een ander topic.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om nog een topic te openen over Jane Burgemeister, er lopen of liepen al genoeg topics over haar .
En het artikel dat Aurora geplaatst heeft is uitgebreid genoeg om nog veel meer over haar te weten te komen.
Maarruh.... als je over iets of iemand geen topic opent, heb je er geen goed onderbouwde mening over?
Flauw.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je hebt dus geen behoefte om mensen hier te informeren van wanprijktijken waar jij weet van hebt maar andere niet? Beetje flauw om mensen dan te sturen naar een duitse tekst in een ander topic.
Over de nazi's en hun occulte praktijken had je toch ook behoefte om te discussieren? Of was dat puur alleen omdat je net mod was en in een goed daglicht wou staan? Nee dat is geen beschuldiging.. ik probeer met je mee te redeneren.
Dat staaft dus wat ik al eerder zei en hij zelf al toegaf, zodra je een andere mening hebt ben je mikpunt van spot en ridiculisatie.quote:
Kom Lavenderr kom is voor jezelf op zeg, je ontwijkt echt elke vorm van onderbouwing of discussie, maar lijkt wel een mening te hebben over de onderwerpen. We zitten toch op het BNW forum, hier mag het allemaal wel wat meer pit hebben.quote:
Honderden danwel duizenden mensen zaten dagelijks op haar website, en zouden als het zover was geen vaccinatie nemen omdat zij het deed doen lijken alsof ze 'iets' op het spoor was.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Amos_ het volgende:
Ticker what the heck...
Rare insinuaties nu zo, al "bedoel je het anders" ...
Dat iets of iemand als geldwolf wordt gezien betekent niet dat men maar topics erover moet openen toch? Alsof het waard is om zuurstof te verspillen aan beroepsfantast Burgermeister.
En sinds wanneer moeten mods verplicht topics aanmaken? Dat hoeft toch alleen over onderwerpen waar je in geinteresseerd bent?
Maar de grote vraag die nu door de forum bewoners door hun hoofd spookt.. kun je dit bewijzen? BRON!?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Een vliegtuig vol met regeringsleiders dondert niet "zo maar" uit de lucht slimme lampjes!
Als je een waarschuwing signaal wil doorgeven zie je steeds zoiets van, klote Alu hoedje! hoe haal je het in je hoofd om mijn rust te verstoren in mijn matrix wereldje? terrorist! Alles is WEL koek en ei, lekker puh! je hebt geen bewijs etc etc.. wat dit soort zaken aangaat hebben de meeste mensen een IQ van onder de 75 vooral wegens een hersen verlammende angst om uit hun vertrouwde matrix wereldje te ontwaken![]()
Het is echt iets voor de liefhebber en geen feest om onderzoek hierna te doen, je merkt het ook vaak aan de felle reacties er op, de meesten zijn zooo kleinzerig wat dit soort dingen betreft!
De mens is helaas zo een über dom kudde dier dat deze niet in staat is dergelijke zaken te kunnen bevatten, dat de sleutel pionnen die een rol spelen in het toneelstuk genaamd democratie voor een dergelijke positie een voorbereiding van decennia achter de rug hebben en net als met de spits in een voetbal wedstrijd worden ingezet om te scoren wanneer de tijd rijp is.
Net zoals spelers worden ingezet worden anderen gewisseld of krijgen een rode kaart.. JFK, Pim Fortuyn, Theo van Gogh (alhoewel geen politicus) ik denk dat Ayaan Hirsi Ali gewoonweg de optie is gegeven het land te verlaten of anders geliquideerd te worden en zo zijn er vele voorbeelden.
Het is allemaal zo doorzichtig als ik weet niet wat, maar moet je best veel jaartjes door al de complot archieven graven om het nodige er van te kunnen begrijpen.
Voordat je zover bent dat je het hebt begrepen heb je wel een emmertje prozac nodig bij wijze van spreken, zo krankzinnig van aard is de materie die je dan tot je moet nemen.
Een van de redenen dat je geestelijke gesteldheid nogal zwaar onder te leiden heeft is dat de complot theorie wereld voor een groot deel uit halve waarheden bestaat of uit simpelweg onwaarheden.
Als onervaren complot theoreticus huppel je daar dan een tijdje vrolijk achteraan totdat je op gegeven moment van een koude kermis thuis komt en verder op onderzoek moet om tot een beter inzicht te kunnen komen.
Het werk van de recentelijk overleden Eustace Mullins is zeer aan te raden om de roerige tijden van vandaag te dag te kunnen doorgronden.
Geldt dat niet beide kanten op? Of denk je dat jij je mening wel bij kunt stellen? En hoe weet je of iets gegrond of ongegrond is?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar de grote vraag die nu door de forum bewoners door hun hoofd spookt.. kun je dit bewijzen? BRON!?
![]()
Goede post, het is me al een tijdje duidelijk dat de lijn binnen BNW niet zal vervagen en de kaarten allang gespeeld zijn. Meningen zijn er niet meer om te veranderen, die staan muurvast, hoe ongegrond ze vaak ook zijn. Het zijn eigenlijk de mensen die hier mee lezen en niet reageren die je een plezier doet, want dat zijn de stille bewonderaars.
Helemaal mee eens, het is hooguit therapeutisch om de shame stream media een stapje voor te zijn want deze zijn er systematisch op uit om zoveel mogelijk informatie van het publiek verzwegen te houden.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar de grote vraag die nu door de forum bewoners door hun hoofd spookt.. kun je dit bewijzen? BRON!?
![]()
Goede post, het is me al een tijdje duidelijk dat de lijn binnen BNW niet zal vervagen en de kaarten allang gespeeld zijn. Meningen zijn er niet meer om te veranderen, die staan muurvast, hoe ongegrond ze vaak ook zijn. Het zijn eigenlijk de mensen die hier mee lezen en niet reageren die je een plezier doet, want dat zijn de stille bewonderaars.
Probleem is dat de "conspiracisten" zelf geen bronnen hebben meestal. Degenen die wel dicht bij het vuur zitten "zogenaamd", proberen hun boeken te slijten aan dezelfde soort schapen waar jij het over hebt. Als je onbaatzuchtig informatie probeert te verstrekken wordt je betititeld als dis-informant.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Het is allemaal zo doorzichtig als ik weet niet wat, maar moet je best veel jaartjes door al de complot archieven graven om het nodige er van te kunnen begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms gebeurt dat ook gewoon wel, het zijn ook maar mensen zonder vleugels die in een ijzeren gevaarte de zwaartekracht uitdagen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Een vliegtuig vol met regeringsleiders dondert niet "zo maar" uit de lucht slimme lampjes!
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:36 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Probleem is dat de "conspiracisten" zelf geen bronnen hebben meestal. Degenen die wel dicht bij het vuur zitten "zogenaamd", proberen hun boeken te slijten aan dezelfde soort schapen waar jij het over hebt. Als je onbaatzuchtig informatie probeert te verstrekken wordt je betititeld als dis-informant.
Daarnaast borduren de meeste nieuwe theorieen door op al geopperde ideeen, dezelfde ideeen waar geen bewijs of bron voor was in de eerste plaats.
Als iemand wel informatie probeert te verstrekken aan "die-hard" conspiracy mensen doen ze er niets mee. Of ze raken in paniek en negeren het of ze snappen de aangeboden content niet.
Dus ook al zou er binnen leden van welke samenzwering ook een drang zijn iets naar buiten te brengen dan zal die informatie heel overzichtelijk met bewijsvoering gepresenteerd worden.
Aangezien dat nooit of zelden gebeurt kan je ervan uitgaan dat de meeste theorieen zonder bewijs slechts theorieen zijn.
Dus die archieven zijn op wat interesant leesvoer na totaal onbruikbaar.En jij hebt wel bronnen dan? je beroept je hooguit op wat propaganda uit de shame stream media, maar daar val ik jou toch ook niet op aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens heb me de laatste maanden flink ingelezen, dus bronnen heb ik zat maar wees in vredesnaam specifiek
Eens. Punt van mijn post was om het te betrekken op de Poolse crash dat de bronnen te vaag zijn momenteel.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef ToT het volgende:
Begrijp ik, als conspiracy-theoreticus doe je het nooit goed, maar als "mainstream-persoon" die toevallig voor de regering of in de gezondheidssector werkt of wat dan ook ben je ook altijd een grote klootzak hier, TENZIJ je je werkgever helemaal aan de schandpaal nagelt.
Having said that: back on topic weer. Je mag wel een topic maken over hoe zwaar het is om voor je mening uit te komen enzo, maar vervuil andere topics er niet mee en val geen mensen persoonlijk aan hierover!
quote:A picture of Russian airport personnel changing light bulbs in the approach lights to Smolensk airport under the supervision of a uniformed Russian military officer has been circulated in the Polish media. This prompted the Polish prosecutor in charge of the investigation to ask his Russian counterpart for an explanation.
"The question should be: was it something that was planned earlier or was it a decision that was taken in the aftermath of the crash," says Greg Phillips, a former NTSB crash investigator.
Four days before the crash, jets of Russian Prime Minister Vladimir Putin and Polish Prime Minister Donald Tusk safely landed on the same tarmac in Smolensk. According to unconfirmed reports, Prime Minster Putin's security detail equipped the airport with an additional navigation system, MMLS (Mobile Microwave Landing System), before the landing which was dismantled after the visit was completed. In Poland the revelation fuels speculation about the crash.
Russian authorities who lead the investigation have not yet answered if the report is true and if so why the same navigational equipment was not provided for the pilots of the Polish Presidential plane.
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef Ticker het volgende:
Nieuw filmpje..
Zien we hier duidelijk (een) overlevende??
quote:
quote:
Nou, zeker! Ik ben ook overtuigd!quote:
Zou het niet makkelijker zijn om een bommetje aan boord te plaatsen?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef mediacurator het volgende:
Valt onder de iets moeilijker te bewijzen theorieën![]()
Maar volgens een andere bron Gerhard Wisnewski zou de vliegtuig ramp ook in scene zijn gezet.
Daar zijn wel een aantal redelijke argumenten voor te bedenken lees artikel hierrr
Een van de meest aannemelijke redenen is dat geldende beveiliging protocols zouden het aan boord gaan van een groot aantal regering leiders te samen met generaals en andere hoog geplaatste militairen in een en het zelfde vliegtuig ten zeerste hebben afgeraden zo niet hebben verboden.
Dat en een hele rits anderen redenen zou aantonen dat de gehele regering en militairen leiders niet zijn omgekomen in de ramp zelf..
quote:
kun je ook uiteenzetten de reden waarom dit zo lachwekkend is?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Bwehehehehe, dit lijkt wel een tommy-topic
Die hebben we al lang niet meer gezien, weet iemand waar die tegenwoordig rondhangt ?
Heb de filmpjes nog niet gezien, zal dat vanavond doen, maar bij het zien van die guillotine keek ik wel heel raar op. Waarom zouden ze die in vredesnaam gebruiken als er zoveel andere moordwapens beschikbaar zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
kun je ook uiteenzetten de reden waarom dit zo lachwekkend is?
Je weet dat je met dit soort dingen even over het absurdistische heen moet stappen, dan iets beschrijven dat het tegendeel aantoont
dat je het humor vindt is nu bekend maar alleen de spot drijven zonder te beschrijven waarom valt onder het hoofdstuk trollen toch?
Omdat de NWO zou zijn gebaseerd op de Noachidische wet die de joden (Ashkenazi) hanteren.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb de filmpjes nog niet gezien, zal dat vanavond doen, maar bij het zien van die guillotine keek ik wel heel raar op. Waarom zouden ze die in vredesnaam gebruiken als er zoveel andere moordwapens beschikbaar zijn?
Roest plekken zoals op de brokstukken aangetroffen zouden niet zo snel kunnen ontstaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, en zoals Gerhard zegt, als je die plaatjes van dat neergestorte vliegtuig ziet is het wel duidelijk.
Dat vliegtuig ziet er hartstikke vies en oud uit zoals het daar kapot ligt te zijn. Dat is dus duidelijk geen nieuw vliegtuig, maar heeft overduidelijk jaren op de schroothoop gelegen.
Hoe kan een zojuist-in-de-modder-neergestort-vliegtuig er in bobsnaam zo vies en oud uit zien ?
Nuh-uh, gaat er bij mij niet in
en hoe aan nemelijk is het dat je alle beveiliging protocols negeert door een complete regering plus de hoogste rangen vd militairen van een land allemaal in 1 kist te vervoeren?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:05 schreef _Led_ het volgende:
Precies, en de roestplekken zijn duidelijk zichtbaar en niet te verwarren met modder en vuil :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijke zaak dunkt me.
vooruit vergeet de roest maar vergeet niet mijn vorige vraag, trouwens is dat hetzelfde vliegtuig? ziet er hier een stuk schoner uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef _Led_ het volgende:
Hier nog een pic, nu eentje uit eigen Google-research en zonder enorme JPEG-compressie-artifacts.
Duidelijk de staart van een vliegtuig dat jaren op de schroothoop heeft gelegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt door former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa gesproken van een roestbak hierrrrquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef _Led_ het volgende:
Hier is de smoking gun op de schroothoop zelf !
[ afbeelding ]
http://online.wsj.com/art(...)=WSJ_article_relatedquote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
vooruit vergeet de roest maar vergeet niet mijn vorige vraag
Ja, ik geloof ook niet dat een vliegtuig dat neerstort in de modder daar daadwerkelijk vies van wordt.quote:trouwens is dat hetzelfde vliegtuig? ziet er hier een stuk schoner uit.
Okee, dus eerst moet het wel een cover-up zijn omdat het gevonden toestel te roestig zou zijn om het echte toestel te zijn en dus jaren op een schroothoop gelegen moet hebben volgens Gerhard,quote:Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Er wordt door former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa gesproken van een roestbak hierrrr
In Melbourne, former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa commented on the tragic loss.
Mr Dabrowa lost two friends in the crash and says the president's plane was ageing.
"The plane itself was built in the 1960s," he said.
"I had the luck to fly on it last year with a Government delegation and to be honest with you it really wasn't kept in the best order. It was really what I'd call a flying rust bucket.
Je zei terecht dat een vliegtuig die in de modder landt daar niet vies van word, en het modder was geen roest.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Okee, dus eerst moet het wel een cover-up zijn omdat het gevonden toestel te roestig zou zijn om het echte toestel te zijn en dus jaren op een schroothoop gelegen moet hebben volgens Gerhard,
en nu duikel je zelf iemand op die het daadwerkelijke overheidsvliegtuig bestempelt als een ouwe rammelbak ?
Wacht, nu klinkt het niet zo aannemelijk meer !
Ik denk het laatste, dat is zeer aannemelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je zei terecht dat een vliegtuig die in de modder landt daar niet vies van word, en het modder was geen roest.
Ik toon aan dat de mogelijkheid bestaat dat roest is waargenomen op het vliegtuig.
De vraag is nu dus; is de hoeveelheid roest hetgeen is aangetroffen volgens de schrijver vh artikeltje als gevolg van slecht onderhoud of zijn het brokstukken van een andere kist om het onderzoek op een blind spoor te plaatsen?
Ik geloof niet dat de beveiliging in dienst vd Poolse regering het onder normale omstandigheden zou toestaan dat al de hooggeplaatsten politici en militairen op een vlucht tegelijkertijd vervoert zouden worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://online.wsj.com/art(...)=WSJ_article_related
"Because the invitations came from the president, rather than within the Defense Ministry, and the flight was civilian, not military, the flight was outside military procedures—developed in the wake of an air disaster two years ago—that restrict which and how many senior military officers can fly on the same plane."
[..]
Ja, ik geloof ook niet dat een vliegtuig dat neerstort in de modder daar daadwerkelijk vies van wordt.
Hoe fucking boring kan een filmpje zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:32 schreef mediacurator het volgende:
1 Polish Murders Smolensk
2 Polish Murders Smolensk
Wie wat waar?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:28 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, na al die bedreigingen van Irakezen die mensen onthoofden hebben we gezien dat regeringen daar enorm van schrokken en die Irakezen onmiddelijk hun zin gaven bij alles wat ze maar wensten.
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans nietquote:Op maandag 3 mei 2010 17:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie wat waar?
En denk je dat al die onthoofde lichamen niet zouden opvallen bij de begrafenissen?.
* JoepiePoepie gaat altijd alle begrafenissen van overledenen van vliegtuigrampen af en heeft daar inderdaad nog nooit open kisten gezienquote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans niet
Hoe weet je dan dat ze dood zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans niet
Je hebt toch ook TV en kranten waarop dat te zien is?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
* JoepiePoepie gaat altijd alle begrafenissen van overledenen van vliegtuigrampen af en heeft daar inderdaad nog nooit open kisten gezien.
Het klinkt dus allemaal erg aannemelijk mediacurator!
Waarom zouden ze op televisie open kisten laten zienquote:Op maandag 3 mei 2010 17:46 schreef mediacurator het volgende:
Je hebt toch ook TV waarop dat te zien is?
Ik zeg volgens YAHWEH de maker vh filmpje is het aannemelijk, en volgens de schrijver vh artikel zijn de omstandigheden van de vliegtuigramp zoals dusver naar buiten gebracht niet consistentquote:Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, dat is zeer aannemelijk.
Sterker nog, dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik over de crash hoorde : "OMG, ik hoop maar dat ze niet snel andere wrakstukken neergelegd hebben om het een of ander te verdoezelen !".
Pas 15 minuten later kwam het idee van Joden met guillotines in me op en zag ik hoe aannemelijk het allemaal was.
(Ik ben niet zo snel)
Al het forensisch bewijs zou in handen zijn vd Russen en naar Moskou getransporteerd..quote:
Maar je hele topic is erop gebaseerd dat ze onthoofd zijn en nu zeg je dat het maar een aanname is dat ze uberhaupt dood zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Al het forensisch bewijs zou in handen zijn vd Russen en naar Moskou getransporteerd..
We moeten het dus van de Russen aannemen dat de mensen zijn omgekomen.
Wat heeft dat te maken met het feit dat er in Rusland een vliegtuig neerstortte met daarin de Poolse president, een hoop van z'n regering waardoor men zei dat de Poolse regering onthoofd was wat nu is uitgewerkt tot "De joden hebben de polen onthoofd!!!1!1!11!1!"?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Flammie het volgende:
Ik denk sowieso dat de mens kritischer wordt tegenover diverse media.
kijk volgende bron maar eens:
http://www.trouw.nl/krant(...)ordt_kritischer.html
Polen het enige land dat de H1N1 vaccins geweigerd heeft en de IMF lening, De niet populariteit vd president valt wel mee gezien de kiezers zich nu anoniem lijken te scharen achter zijn opvolger die de zelfde politieke koers voor ogen heeft..quote:Op maandag 3 mei 2010 18:28 schreef Mr.44 het volgende:
dus de nwo vermoord een lastig persoon die al ver in populariteit was afgenomen en nog maar een maand of acht, negen van zijn termijn over had?
Goeie foto.quote:
Omdat hij dat zo maar even denkt zonder echte onderbouwing?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef ToT het volgende:
Heyyyy, lichamen verdwenen? Waarom hebben we dat hier in het nieuws niet gehoord dan?
DAT is WEL opvallend!
Eens met die dingen, maar als een aantal mensen spontaan verdwenen zouden zijn, is dat wel opvallend.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat hij dat zo maar even denkt zonder echte onderbouwing?
In het filmpje zie je ook geen lichamen liggen, is dat vreemd?
Dat je andere personen op de achtergrond ziet, is dat vreemd (maker van de video loopt er toch ook rond?)?
Ik snap ook niet dat die 4 knallen ook perse van vuurwapens moet zijn geweest. Zo kunnen we toch ook ons eigen geboorte in twijfel trekken?
Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russischquote:Op maandag 3 mei 2010 20:37 schreef mediacurator het volgende:
ONGELOOFLIJK!! DEZE VERSIE LAAT HET VEEL BETER ZIEN, WAT N RUK WERELD DIT! SCHANDALIG!
Digital Enhancement Of Amateur Plane Crash Site Footage (w / English Subtitles) In Smolensk
WTF!!!
Precies, die ondertiteling is al eerder besproken.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russisch
Oh, dus die ondertitelingen kloppen niet. Heb ook die stoomfluit goed gehoord, in het begin dacht ik, ja, dat is een stoomfluit maar later dacht ik: het klinkt ook een beetje als een alarm.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Lol @ die ondertitelingen die voor geen meter kloppen, en ja mn vriendin kan russisch
jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?
even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?
Is gemerged met deze!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef mediacurator het volgende:
[..]
even wat anders; zo te zien even een topic de neck omgedraait Tot? die over de Noachidisch wetten vd NWO?
er is zelfs geen slotje van terug te vinden
oke, geen paniek dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Is gemerged met deze!1 onderwerp, 1 topic!
Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jaaa hoor wat zij die dan met het geweer? zo, en nu een Bavaria?
wat is volgens jou de correcte vertaling dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Kan ik niets over zeggen, maar ik kan wel wat zeggen over wat er geroepen wordt..
als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij kan met deze wazige pixels duidelijk een geweer zien?
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:15 schreef mediacurator het volgende:
[..]
wat is volgens jou de correcte vertaling dan?
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:17 schreef mediacurator het volgende:
[..]
als een blinde iets hoort zou het dan ook niet bestaan? je hoort toch duidelijk schoten?
in dit verbeterde filmpje zie je mensen rondlopen die in on versterkte versie niet zichbaar waren
dat heet digital enhancement in het engels, je weet toch?![]()
Nou ja, de vertalingen zijn overdreven. Er wordt wel daadwerkelijk 'Shoot' geroepen (alleen dan weer niet 'kill them all!')quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!![]()
Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen?
Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gompie, is dat nou digital enhanchement? Eeuwig dank voor deze uitleg!![]()
Maar goed, JIJ zegt dat het geweerschoten zijn, maar zijn er geen andere verklaringen voor?
Sterker nog: het filmpje IS al bewerkt door allerlei shit te omcirkelen, dus misschien zijn die schoten ook wel toegevoegd, samen met de (blijkbaar overduidelijk) foute vertalingen? Dat filmpje van Bush en het satanisch ritueel in de klas leek ook zo plausibel, maar bleek dus ook gefaked te zijn. Misschien wilde de filmer gewoon paniek zaaien of interessant doen.
Maar stel dat de filmer wel oprecht bezig was en dat die knallen daar echt te horen waren: er is een vliegtuig gecrashed en er staat het één en ander in de fik. Soms als er dingen in de fik staan, willen ze nog wel eens uit elkaar knallen, en dat wil ook wel eens een geluid produceren.
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef Michielos het volgende:
Maar wat is je antwoord op TOT? Hij maakt een valide punt..
Dat was de vraag helemaal nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
voor jou geef ik het antwoord nog een keer, het is volstrekt mogelijk dat het filmpje een fake is
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kun je alles ontkennen... het had net zo goed vuurwerk kunnen zijn in plaats van geweerschoten..
het had net zo goed een filmset geweest kunnen zijn en niet het neergestorte vliegtuig..
het hadden net zo goed allemaal acteurs geweest kunnen zijn in het filmpje
als je het zo wil spelen prima hoor![]()
nu tevreden ToT? je hebt me geheel overdondert met die overtuigende redevoering!!! krijg je ook nog een compliment..
leuker kan ik het niet maken wel gemakkelijker
HAAHHA!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]ik bekijk dingen juist ff wat nuchter en ga niet van het meest extreme uit, en dan ben ik blijkbaar één of andere klapjosti?
Tuurlijk, het filmpje en de aangeleverde stukken tekst in dit topic zetten idd aan tot nadenken, maar nogmaals: als de vertaling al niet klopt, wie zegt dat die knallende geluiden WEL goed geïnterpreteerd zijn? Da's alles wat ik hiermee wil zeggen. Ik zeg niet dat het bullshit is of zo, ik zet alleen mijn vraagtekens er bij.
Post trouwens maar weer onder je reguliere account joh.
@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
@ Zith: er wordt dus wel echt "Shoot" gezegd? Alleen dat losse woord, of is het nog ergens in een context te plaatsen? Heeft het woord daar misschien nog meer betekenissen?
quote:0:31: Go away .... Where?
0:46: He is going!
0:52: Come on! Here!
0:54: Run there! (as an order)
0:56: Shoot!
1:12: Everybody go Back!
"you can't deny a negative", zegt men wel eens in de meer ontwikkelde engelstalige landenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja maar... ja maar ... wacht even.... ja maar..
laat maar
Kan idd, maar zouden ze dan niet roepen: "Los een waarschuwingsschot!"?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, echt shoot als in schieten. Ervoor wordt 'Ga weg daar!' geroepen. Wa ik ervan denk is dat het vliegveld bewaking is die de lokale burgers van het presidentiele vliegtuig willen wegjagen dmv orders en waarschuwingsschoten.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |