Beetje humeurig vandaag, jongen?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nou lekker onderbouwd ToT.. ik bedoel je start dit topic en de rest mag eigenlijk maar met aanvullingen komen, maar in feite heb jij je conclusie al klaar.
Je zou de foto's van het wrak en de crash op kunnen zoeken om de situatie te vergelijken.
Is het dezelfde plek? Zelfde vliegtuig? Kloppen de branden met de foto's voor en na?
Ik ben ondertussen al tot de conclusie gekomen dat dit voor 70% zeker dezelfde plek is.. en ik heb er 10 minuten aan besteed. Go figure.
Toch is jouw conclusie hoe dan ook al dat dit geen moordzaak is.. je weet eigenlijk niet eens of het dezelfde omgeving is, maar als het dezelfde omgeving is dan zullen het ook wel geen kogel schoten zijn...
Ik bedoel kom op man.. neem je subforum eens serieus. Tuurlijk het kan dat de interpretatie verkeerd is, maar jouw manier van conclusies trekken laat echt te wensen over.
Waar stond het op de grote agenda dat we hier in Nederland verplicht gevaccineerd zouden worden? Ik heb dat in geen enkele officiële bron kunnen lezen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ben jij verplicht gevaccineerd?
Ik namelijk niet. Terwijl dat lange tijd wel op de grote agenda stond. Nu hebben we een stapel vaccinatie weg kunnen gooien, iets wat normaal niet zo 1.2.3 gebeurt.
Interpreteer je dingen niet gewoon verkeerd Lavenderr..
Nee hoor, ik erger me aan de 'oplettendheid' van de samenleving. De conclusies die soms getrokken worden.. etc.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje humeurig vandaag, jongen?![]()
Ik zei al dat het misschien wel de crash zou kunnen zijn, maar hij interpreteert het volgens mij verkeerd, en verder idd kogelgaten enzulks. Waar ga ik dan de mist in volgens jou?
Verder: mag ik alleen filmpjes plaatsen waar ik zelf in geloof?
De WHO was de uitvoerende macht weet je nog, niet Nederland.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar stond het op de grote agenda dat we hier in Nederland verplicht gevaccineerd zouden worden? Ik heb dat in geen enkele officiële bron kunnen lezen.
Wie is nu degene die dingen verkeerd interpreteert?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik was nooit van de conspiracies, maar bij dit ongeluk moest ik ook wel ff achter de oren krabben.
Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee hoor, ik erger me aan de 'oplettendheid' van de samenleving. De conclusies die soms getrokken worden.. etc.
Heb je wel opgemerkt dat direct bij het eerste 'schot' de cameraman als een speer vertrekt?
Ik vind het ook frappant dat je opnoemt dat er geen kogel gaten zijn gevonden. Als dit een coverup is.. zou zoiets dan ook niet gewoon uit de media gehouden worden? Tevens.. hoevaak hoorde jij schoten? Het is niet zo dat het gehele gebied is doorzeefd met kogels.
Dan nog het laatste.. we zien inderdaad een overlevende, er beweegt namelijk iemand op de video.. die is dus volgens jou aan zijn verwondingen overleden? Er waren namelijk geen overlevende.
Ja, dat vond ik ook heel vreemd.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?
Toen ik de eerste keer dit filmpje zag nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef Scorpie het volgende:
Ik was nooit van de conspiracies, maar bij dit ongeluk moest ik ook wel ff achter de oren krabben.
Hangt je hele gedachten gang bij een persoon die daar staat? De mensen mensen in dit filmpje die nog leven en de brandende omgeving geeft geen authentiek gevoel? Het is puur een oude man die staat waar je hele redenatie van af hangt?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die cameraman had gewoon last van zenuwen. Waarom blijft die persoon op 2:20 wél gewoon staan?
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=171559quote:How Satanists Say "We're Sorry" (Update)
(snip)
The grounds for suspicion are numerous.
1. The plane was Russian and had recently been "refurbished" in Russia.
One blogger, a pilot, wrote, "Circumstances, however, point to a major accident or intentional blocking of the control system. Such a blockade may be intentionally installed so that it launched at a release from the chassis or flaps on the line immediately before landing."
2. As in the Pentagon attack, where there was no wreckage, there were no bodies to be found. Here is the YouTube. If the plane was at tree height, there would have been survivors. There would have been bodies. There would been luggage. As with the 9-11 passengers, it is possible the occupants were taken off the plane somewhere else, held or murdered. On Saturday, Russian authorities said all bodies had been found. On Monday the story had changed.
A Polish observer wrote: "Given the unlikelihood of Poland's top political and military leaders flying on the same plan, the execution or kidnapping of some of them in Poland cannot be ruled out. To explain their deaths to the general public, their names could have been added to the passenger list. According to media, only 14 bodies could be identified in Moscow with the rest being too badly burned."
A Polish friend wrote to me:"There is no sign of even one body or blood, the Polish cameraman thought that the plane was empty and when he was walking and recording it, he just noticed in shock that the plane was Polish but still didn't know it was President's plane.
"The plane was very low, at the level of trees but they could recognize only 14 bodies, the rest was shattered into pieces or burnt and needed DNA testing.
"They never called any ambulances, no doctors, only one fire engine and immediately they stated that nobody survived.In this video there is nobody searching for bodies, nobody looking if any people needed help, just fire engine and quite quickly coffins were sent. They said first that all the bodies were found and then next day, that only 14 could be recognized and they were still searching for bodies. There is lie after lie. Most of the people on the plane were the president's supporters and belonged to his party, being in strong opposition to prime minister who wasn't there.The cameraman was caught and pushed away from the place, he said later on TV that there was no chance there could be over 80 bodies ( which was cut off later from TV interview), he hasn't seen even one."
3. The entourage was supposed to travel by train. Suddenly the plans were changed and the generals were induced to join the group.
4. Eye witnesses heard explosions. A bomb? Another said the fog appeared just before the landing and quickly dispersed afterward. The Russians claimed the pilot didn't speak Russian which turned out to be a lie. The New York Times peddled the story that the President made the pilot land against his better judgment. This is the same New York Times that hid Stalin's mass murders from the American people.
My Polish friend writes: "Others say clearly about hearing the noise like from a bomb exploding and then silence.Besides, if there are awful conditions the plane is not allowed to land and the airport is closed for landing.
"It seems, that they were just normally trying to land with no worries and problems and suddenly something happened with the plane that lead all of them to death.
Filmpje is echt. Ik heb een groot gedeelte van de bestaande "footage" gecheckt en de beelden vergeleken. Je moet concluderen dat dit voordat de hulpverlening op gang kwam gefilmd is.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
ToT ik ben ondertussen nou wel benieuwd naar wat je conclusie is van het filmpje, en zo wel/niet echt, waarom je tot die conclusie bent gekomen.
Nogmaals, ik ben de simpele manier van redeneren zat. Het zit je vandaag tegen dat jij daarbij hoort, misschien een puntje van kritiek voor jezelf dan? Je bent note bene conspiracy mod!!!quote:
quote:Ik heb een heel scala aan argumenten gegeven.
Zo ver ben ik nog niet eens, maar als je gewoon even googled.. er bestaat meer dan alleen Fok! om je informatie vandaan te plukken dus het zal vast ergens staan.quote:Heb je toevallig ook een verklaring voor de comments die onder het filmpje staan? Dat hij bepaalde woorden verkeerd verstaan heeft en dat hij de boel ook nog eens verkeerd vertaald zou hebben?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:27 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Filmpje is echt. Ik heb een groot gedeelte van de bestaande "footage" gecheckt en de beelden vergeleken. Je moet concluderen dat dit voordat de hulpverlening op gang kwam gefilmd is.
Er zijn filmpjes waar je de hulpverlening op gang ziet komen en de sirenes hoort. Als je naar de brandjes kijkt dan zie je dat die iets kleiner zijn dan op het bewuste filmpje. Het lijkt enkele minuten voor de officiele camera ploegen kwamen gefilmd. CGI of andere bewerkingstechnieken zijn niet gebruikt. Wel is er de mogelijkheid dat er geknipt is in het filmpje en zo de indruk is gewekt dat er iets aan de hand is. However...
Ik ken het gebied en er loopt een goederenspoor achter het vliegveld. Ik weet niet of dat nog steeds in gebruik is maar het fluitsignaal kan evengoed van de vliegbasis komen. Het is niet ongebruikelijk dat fabrieken en vliegvelden zulke fluiten hebben. Hier in de buurt heb ik een fabriek die elke 10 minuten zo'n fluitsignaal afgeeft.
Dan als de schoten er later tussen zijn gemonteerd dan klopt er nog steeds iets niet. Namelijk de omtrekkende beweging die de filmer maakt. Hij zoekt overduidelijk dekking. Dit is niet logisch als er net een crash is geweest ga je kijken of je mensen kan helpen.
Dan hebben we de zogenaamde overlevende. Ik heb een gestabiliseerd filmpje waar je ziet dat er een beweging is op die plaats. Maar dat kan ook een optische illusie zijn gecreeerd doordat de filmer ernaartoe loopt. Daarnaast kan je overduidelijk 3 man in colonne zien aanlopen in een tred. Lijkt me ook dat je rent op zo'n moment en niet in een aansluipende beweging.
Wat mij vooral opvalt aan de filmpjes in de regulaire media is het gebrek aan lijken en kleding. In een shot lijk je hersens te zien liggen op de grond maar bij nadere inspectie lijkt het niet biologisch. De grond zou meer "menselijke" producten moeten vertonen. Niet zozeer lichamen maar schoenen of andere kleding.
Feiten tot nu toe zijn.
- Lichten op de landingsbaan werden een uur van te voren vervangen
- De account waar het origineel op geplaatst werd is gewist door you-tube of de user
- Poolse geheime dienst had tracking devices in het toestel en continue opnames van de radio
- Er was aankomende mist en geen bank
- Er lijkt iets te bewegen tusen de puin ondanks dat er geen overlevenden waren volgen de regering
- Het toestel was gereviseerd in Rusland
- Het is ongebruikelijk om zoveel "key" persons te vervoeren in een toestel
Vragen die het antwoord brengen
- De filmer is nog niet gevonden. Wel een hoop geruchten over dat hij dood is maar dat negeer ik.
- De oude man in het filmpje is schijnbaar aangevallen door een beer ( ook gerucht )
- De audio moet geanalyseerd worden op echtheid, Type en model geweer is te identificeren als een AK-74
- Wie zijn de overige personen in het filmpje. En waarom staan ze te posten en niet te zoeken tussen het toestel ?
Ja, precies, dat klopt dan al niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef ToT het volgende:
Okee, at er een ambulances opgeroepen waren, is inderdaad wel weer heel erg verdacht.
Then again: "the cameraman was caught and pushed away".....alsof ze getuigen zouden laten leven en sowieso met een camera!
Het filmpje is wel op internet, maar de getuigen kan niet worden gevonden. Zoals Busc. al zei, er circuleerd een verhaal, en dat is ook op pagina 1 te lezen (quote:Op donderdag 22 april 2010 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, precies, dat klopt dan al niet.
Nou jammer dat je mijn simpele manier van rederneren zat bent. Ik kan er helaas niks aan doen, want zelfs het niveau van triangeljosti worden is te hoog gegrepen voor mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben de simpele manier van redeneren zat. Het zit je vandaag tegen dat jij daarbij hoort, misschien een puntje van kritiek voor jezelf dan? Je bent note bene conspiracy mod!!!
Dan nog: die filmer is ter plekke opgepakt en weggeduwd volgens deze tekst. Als er echt een conspiracy was, lagen zijn afgekloven botten nu wel in één of andere berengrot, met een par kerven die meer op kogelsporen dan op sporen van berentanden lijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het filmpje is wel op internet, maar de getuigen kan niet worden gevonden. Zoals Busc. al zei, er circuleerd een verhaal, en dat is ook op pagina 1 te lezen () dat de maker om het leven is gekomen door messteken. Maar weinig verifieerbaar.
Maargoed.. het is weer praten tegen een muur, want waarom dit herhalen als dit nu al meerdere malen is verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |