Of van het vliegveld?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:46 schreef APK het volgende:
Ik zie echt helemaal niets in dat schokkerige pixelated filmpje uit de OP.
Geen reddingswerkers en ook geen zwarte kerel die uit het vliegtuig springt.
Die sirene vind ik ook meer als een signaal van een trein klinken trouwens.
Juist! Ook dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:57 schreef teamlead het volgende:
ik mis een overtuigend motief... de Russen hebben geen enkel belang bij een instabiel Polen op dit moment. Bovendien: de president zou tóch (hoogst waarschijnlijk) niet herkozen worden.
Dat zal het dan inderdaad zijn.quote:
Ach je moet roeien met de riemen die je hebtquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal het dan inderdaad zijn.
Ik weet dat ze nog een hoop oude troep hebben in Rusland, maar een stoomfluit gebruiken als alarm vind ik wel erg 1932.
Uitroeien ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach je moet roeien met de riemen die je hebt
Oh, ik dacht al dat het aan mij lag, ik zie dat ook allemaal niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:46 schreef APK het volgende:
Ik zie echt helemaal niets in dat schokkerige pixelated filmpje uit de OP.
Geen reddingswerkers en ook geen zwarte kerel die uit het vliegtuig springt.
Die sirene vind ik ook meer als een signaal van een trein klinken trouwens.
follow the threadquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat is de link dan van de verbeterde versie van het filmpje?
Alhoewel ik me afvraag of het filmpje uit de openingspost dan niet gewoon een verslechterde versie is. Want je kunt geen informatie die er niet is van foto en video tevoorschijn toveren.
Het is idd een stoomfluit, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zal het dan inderdaad zijn.
Ik weet dat ze nog een hoop oude troep hebben in Rusland, maar een stoomfluit gebruiken als alarm vind ik wel erg 1932.
De Sovjet-Unie aka het Grote Rusland komt terug;quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Righteous het volgende:
Welk belang zouden de Russen hierbij hebben ?
quote:According to a report from Warsaw of the Austrian journalist Jane Burgermeister who is engaged in investigation of the murder of the Polish elite on April 10, 2010 by the international terrorist organization оf FSB Russia, the failure of the Polish and Russian government to address compelling new evidence suggesting that the plane crash killing President Lech Kaczynski and top military and civilians leaders was engineered is generating growing criticism in Poland, and has forced Prime Minister Donald Tusk onto the defensive.
Tusk said Sunday that he would issue a report on the official investigation into the crash on Wednesday.
Poland's chief prosecutor Andrzej Seremet said earlier this week that Polish prosecutors would postpone revealing the contents of the black boxes.
Compelling new facts and evidence that the plane crash two weeks ago in Smolensk was engineered include the revelation that a device warning the pilot of obstacles was turned off.
Also, it was revealed that agents belonging to the Polish secret service raided the flats and houses of victims three hours after the crash, removing computers and documents.
Interessant!! Interessant!!quote:Doubts are also growing about the DNA analysis performed by labs in Russia to identify the victims, following a number of contradictory statements made by authorities.
Even the official account of the time point at which the crash occurred has been called into question.
According to the official version, the Presidential plane crashed in Smolensk military airport at 8.56 am CET or 10.56 Moscow Times.
But a journalist from "Polsat News" reported the crash to his station 10 minute earlier.
Evidence that the crash occurred earlier also comes from a report that the transmission of power from an electricity pylon close to the crash scene, and which was seen to be damaged in photos, was interrupted at 8:41.
The Presidential plane was scheduled to arrive at 8:25 at Smolensk military airport after a flight lasting 62 minutes from Warsaw's Fredrik Chopin Airport.
But investigations do not appear to have even determined the precise time the plane left Warsaw. The Presidential plane is believed to have been delayed by 20 minutes as was another jet carrying 13 journalists, who did not travel with the President as usual.
Die hele vaccinatie is mede mogelijk door haar flink in de soep gelopen. Geloof maar dat haar website en aantijgingen genoeg stof hebben doen opwaaien.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:57 schreef ToT het volgende:
Mja Jane Burgemeister......ik zit nog steeds met spanning te wachten op berichten over dat de tacohoestvaccinatie talloze levens heeft gekost of veel mensen ziek heeft gemaakt of enorm de weerstand van heeft gesloopt. Als DÁT soort berichten massaal in de reguliere kranten komen, ga ik haar een keer serieus nemen!
Okee, even een kort offtopicsprongetje hier.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
Die hele vaccinatie is mede mogelijk door haar flink in de soep gelopen. Geloof maar dat haar website en aantijgingen genoeg stof hebben doen opwaaien.
Je kan het ook van de andere kant bekijken, waarom is ze nooit aangeklaagd voor smaad?
Volgens mij berichtte zij al over een vreemde zaak, voor de vaccinaties al in het land waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, even een kort offtopicsprongetje hier.
Dus al die vele miljoenen ziekteverwekkende vaccins die over alle landen voor alle inwoners zijn verspreid, zijn dankzij de aantijgingen van Burgemeister dus nog vóór het toedienen aan de bevolking massaal op één of andere manier geneutraliseerd om te voorkomen dat zij bewijzen krijgt voor haar rechtszaak?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij berichtte zij al over een vreemde zaak, voor de vaccinaties al in het land waren.
Maargoed jij je zin, ze is compleet gek en heeft alles uit haar duim gezogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |