quote:Op donderdag 22 april 2010 14:39 schreef ToT het volgende:
Wel ben ik er mee eens dat er toch een aantal vraagtekens openstaan in deze kwestie, en die zou ik ook graag opgehelderd zien, maar ja: we kunnen alleen maar passief afwachten en hopen dat er meer informatie vrijkomt, of wilde je met heel BNW die kant op marcheren en met spandoeken enzo opheldering eisen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar als de maker niet gevonden kan worden, hoe komt het filmpje dan op internet? De moordenaars moeten toch ook hebben gezien dat er gefilmd werd en dat ding in beslag hebben genomen.
Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Scorpie het volgende:
Maar als de maker niet gevonden kan worden, hoe komt het filmpje dan op internet? De moordenaars moeten toch ook hebben gezien dat er gefilmd werd en dat ding in beslag hebben genomen.
Omdat er een aantal oplettende samenzwering junkies het meteen hebben geript van youtube kort nadat het voor het eerst onine was en daarna weer opnieuw geupload via verschillende andere youtube accounts?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!
Wel opvallend is het gerucht dat zijn originele account van Youtube gewist zou zijn. Dat verklaart dan ook waarom het een week heeft geduurd voor dit filmpje online kwam....dan zou hij dus al eerder online geweest zijn.
De vraag is dan wel: ALS zijn account bewust verwijderd is, waarom staat het filmpje NU dan WEL online en wordt het niet nogmaals verwijderd?
Bron ? Voor zover ik weet is de maker spoorloos.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Sterker nog: ze hadden die filmer al te pakken, met camera en al, en toch is hij weggestuurd!
Dat is geen gerucht die account is deleted. Het duurde een week omdat degene die het gekopieerd heeft waarschijnlijk sterk twijfelde of het wel verstandig was om het online te gooien. Daarnaast is er zoveel ruchtbaarheid aan gegeven op het moment dat het gepubliceerd werd voor de 2e maal dat het dus al onmogelijk was om het in te dammen.quote:Wel opvallend is het gerucht dat zijn originele account van Youtube gewist zou zijn. Dat verklaart dan ook waarom het een week heeft geduurd voor dit filmpje online kwam....dan zou hij dus al eerder online geweest zijn.
De vraag is dan wel: ALS zijn account bewust verwijderd is, waarom staat het filmpje NU dan WEL online en wordt het niet nogmaals verwijderd?
Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:47 schreef mediacurator het volgende:
Zijn er nog Poolse medelanders te vinden die dit kunnen vertalen?
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaaldquote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Bron ? Voor zover ik weet is de maker spoorloos.
[..]
Wanneer heeft hij de filmpjes exact online gegooid en wanneer is het account verwijderd? Wat was de naam van zijn account?quote:Dat is geen gerucht die account is deleted. Het duurde een week omdat degene die het gekopieerd heeft waarschijnlijk sterk twijfelde of het wel verstandig was om het online te gooien. Daarnaast is er zoveel ruchtbaarheid aan gegeven op het moment dat het gepubliceerd werd voor de 2e maal dat het dus al onmogelijk was om het in te dammen.
Waarom als je doel al bereikt is. Zowieso als je de eerste film ziet dan krijg ik niet de indruk dat dit een FSB eenheid is. Eerder een splinter of cel van een andere dienst.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?
Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Zou de boel dan niet beter beveiligd zijn of METEEN al compleet opgeruimd zijn?
Dit is een afgelegen stuk van Rusland waar (nog) niet allus zo efficiënt afgehekt staat zoals in ons Orwelliaanse landje waar inmiddels het gehele grondgebied tot op de laatste millimeter onder overheid regelgeving valtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het een conspiracy zou zijn, waarom kan deze filmer achteraf toch gemakkelijk bij het wrak komen?
verdwaalde kogelinslagen of niet het blijft gewoon hoogst ongebruikelijk om vlak na een vliegtuig (waarin de complete regering van een westers land in klap over de klink gejaagd is) een beetje in de rondte te lopen schieten met geweren!quote:Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Ik heb beelden gezien waar iig 1 ambulance te zien was. Ook zijn de sirenes die je hoort van ambulance en hoor je 3 verschillende sirenes wat waarchijnlijk "brandweer, politie/leger en ambulance is.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Pools vliegtuig met regeringsleiders door Russen neergehaald
In de alinea die begint met dat er nooit ambulances zijn opgeroepen.
[..]
Ik kan het niet 1,2,3 vinden maar ik heb op de account geklikt en de informatie kwam overeen met de mirror die in het bericht stond.quote:Wanneer heeft hij de filmpjes exact online gegooid en wanneer is het account verwijderd? Wat was de naam van zijn account?
Dat lijkt me wel. Meteen alles opruimen. En mensen die toevallig aanwezig zijn uit de weg ruimen en zéker alle eventuele filmmateriaal laten verdwijnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zouden best wat verdwaalde kogelinslagen kunnen zijn, of rondslingerende hulzen of wat dan ook.
Je begrijpt dat een cel van 5 man niet de mogelijkheden heeft om een heel gebied uit te kammen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Meteen alles opruimen. En mensen die toevallig aanwezig zijn uit de weg ruimen en zéker alle eventuele filmmateriaal laten verdwijnen.
Denk jij dat die cameraman vermoord is in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een cel van 5 man niet de mogelijkheden heeft om een heel gebied uit te kammen.
En dat het uit de weg ruimen van getuigen nogal slordig is als je niet weet om wie het gaat.
Daarnaast weten we niet wie de filmer is en wat hij daar deed. Ik heb in het verleden wel vaker meegemaakt dat mensen bepaalde zaken filmen of fotograferen om zichzelf in te dekken. Als zoiets dan later opduikt weet men ook wel om wie het gaat als hij betrokken was.
Maar in een normale situatie zorg je dat je een persoon hebt die je 100% vertrouwt die het dan openbaar maakt in het geval dat je zelf "onbereikbaar" bent. Dat je als vertrouwenspersoon dan zoiets upload zonder verklaring is ook te begrijpen de FSB laat je gewoon verdwijnen.
Ik weet niet wie of waar de persoon is die dit gemaakt heeft. De geruchten over de moord klinken als verzinsels zonder bronnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk jij dat die cameraman vermoord is in het ziekenhuis?
Geloof inderdaad ook dat dit de echte crashsite is zoals ik hier post met afbeeldingen:quote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb beelden gezien waar iig 1 ambulance te zien was. Ook zijn de sirenes die je hoort van ambulance en hoor je 3 verschillende sirenes wat waarchijnlijk "brandweer, politie/leger en ambulance is.
[..]
Ik kan het niet 1,2,3 vinden maar ik heb op de account geklikt en de informatie kwam overeen met de mirror die in het bericht stond.
Trouwens een beter bewerkt filmpje waar je de 3 mannen duidelijk ziet lopen.
Maar of dat je hier een executieteam te werk ziet, mwa weet ik niet, geloof dat ik op jouw verbeterde filmpje 1 persoon met oranje vest zag lopen. Het zouden plaatselijke hulpkrachten/beveiligers kunnen zijn die bij het vliegveld hoorden oid. Schoten zouden of kleine ontploffingen kunnen zijn van gasinstallaties, of de beveiligers die de lokale bevolking wegjaagd (mijn vriendin zal het zo wel vertalen of ze misschien 'ga weg!' roepen oid) met waarschuwingsschoten (het is immers wel een presidentieelvliegtuig).quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Zith het volgende:
Net even wat beelden vergeleken, lijkt inderdaad om een tupolev te gaan, en de cockpit is op dezelfde manier geland als de nieuwszenders lieten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of er ook echt geschoten wordt (kunnen ontploffingen zijn? Of wapens die er al lagen die door de hitte afgingen?), of de vertalingen correct zijn (misschien lokale politie zie omstanders achteruit probeert te krijgen omdat er toch wel belangrijke personen liggen?) ben ik nog niet over uit
Dat de filmer ondertussen vermoord is neem ik ook met een korreltje zout
Daar zeg je wat, dat is idd vreemd. Of zou dat niet gepubliceerd zijn vanwege piëteit met de familie van de slachtoffers?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat ook zo frappant is.. zoveel foto's van de crashsite.. maar waar zijn de tientallen doden..
Er zou een hele waslijst met doden zijn geweest.. dat terwijl je zo goed als niets ziet van bloed etc.
Da's waar ja, want het is echt een trend dat je steeds vaker (al dan niet verminkte) lijken in het nieuws te zien krijgt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Ticker het volgende:
Weet je wat ook zo frappant is.. zoveel foto's van de crashsite.. maar waar zijn de tientallen doden..
Er zou een hele waslijst met doden zijn geweest.. dat terwijl je zo goed als niets ziet van bloed etc.
Wat denk je van in de stoelen in het vliegtuig?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, dat is idd vreemd. Of zou dat niet gepubliceerd zijn vanwege piëteit met de familie van de slachtoffers?
Ja, dat is ook een plausibele verklaring.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat denk je van in de stoelen in het vliegtuig?
Gast, WTF?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef Ticker het volgende:
*test.. test*
"staat 'ie aan?"
Ik eis mijn beloofde vertaling!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |