abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80577421
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:18 schreef Righteous het volgende:
Welk belang zouden de Russen hierbij hebben ?
Geen, maar ik geloof ook niet dat de Russen dit gedaan hebben mocht het geen hoax zijn. Ik heb namelijk weer hele andere verhalen gelezen. Dat het een Mossad-operatie was om de relatie tussen de Russen en Polen weer meer te verslechteren. Kan binnenkort hierover wel wat meer in dit topic droppen, maar goed. Ik zeg trouwens niet dat zo'n Mossad-operatie meteen waar is hoor, alhoewel ze wel een verleden hebben als het om goed uitgevoerde aanslagen/moorden gaat.
  † In Memoriam † woensdag 21 april 2010 @ 22:09:23 #27
230491 Zith
pls tip
pi_80577579
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef Lkw het volgende:

[..]

Poetin.

Verder is het natuurlijk onzin, om hierboven genoemde redenen. Maar er zijn vast ook mensen die geloven dat die vulkaanuitbarsting op IJsland een politiek spel is.
Путин
Putin
Poetin
Poutin
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 21 april 2010 @ 22:13:26 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_80577798
Neergeschoten, kom op zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 april 2010 @ 08:01:40 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80585504
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef poldergeist het volgende:
Ik vind het vreemd dat het ruim een week later geplaatst wordt op internet.
Lang over getwijfeld om te plaatsen misschien, maar wat is lang, week is nog vlot had ook een jaar na dato kunnen wezen.
The truth was in here.
  donderdag 22 april 2010 @ 08:49:51 #30
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80586178
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:13 schreef Erasmo het volgende:
Neergeschoten, kom op zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_80592407
Poolse President mogelijk geliquideerd wegens oppositie tegen import Russische Aardgas transactie

Artikel op website van Jane Burgermeister hierrrr

[ Bericht 31% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 12:57:42 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 12:41:20 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80593182
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef mediacurator het volgende:
Poolse President mogelijk geliquideerd wegens oppositie tegen import Russische Aardgas transactie

Artikel op website van Jane Burgermeister hierrrr
Wie is Jane burgemeester eigenlijk
The truth was in here.
pi_80593255
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Degene die een ophef maakte over dat de HPV-vaccinaties bedoeld waren om meiden te vergiftigen / steriel te maken, toch?

Edit: Mexicaanse griep vaccinatie natuurlijk, d'oh! DAT was gif volgens haar! Heeft een rechtszaak aangespannen enzo.
pi_80593359
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind het filmpje toch wel opmerkelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80593776
Verschijnen steeds meer artikelen die naar Rusland wijzen i.v.m. de Poolse Vliegtuigramp.

"Rusland heeft de vliegtuigramp scenario bedacht en uitgevoerd met de bedoeling President Kaczynski te vermoorden volgens Poolse MP"

bron: dailymail online

Geweerschoten gehoord waar het Poolse vliegtuig neer stortte in Rusland (met engelse vertaling

Maker van het youtube filmpje van vlak na de Poolse vliegtuigramp in Rusland vermoord

en hierrr hoe het met de maker van het filmpje is afgelopen eerst gestoken daarna in ziekenhuis beland in het ziekenhuis is hij van life support ontkoppeld en wederom zijn er messteken toegebracht, deze keer met dodelijke afloop
  donderdag 22 april 2010 @ 13:06:32 #36
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_80594051
''Russian government claims it was a coincidence.''

† In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 13:08:59 #37
230491 Zith
pls tip
pi_80594127
Mn vriendin spreekt russisch, zal haar vanavond wel vragen of de vertalingen echt zijn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80594147
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:57 schreef mediacurator het volgende:
Verschijnen steeds meer artikelen die naar Rusland wijzen i.v.m. de Poolse Vliegtuigramp.

"Rusland heeft de vliegtuigramp scenario bedacht en uitgevoerd met de bedoeling President Kaczynski te vermoorden volgens Poolse MP"

bron: dailymail online

Geweerschoten gehoord waar het Poolse vliegtuig neer stortte in Rusland (met engelse vertaling

Maker van het youtube filmpje van vlak na de Poolse vliegtuigramp in Rusland vermoord

en hierrr hoe het met de maker van het filmpje is afgelopen eerst gestoken daarna in ziekenhuis beland in het ziekenhuis is hij van life support ontkoppeld en wederom zijn er messteken toegebracht, deze keer met dodelijke afloop
Door een chirurg misschien? Oftewel, : een operatie?
  donderdag 22 april 2010 @ 13:14:02 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80594302
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:46 schreef vosss het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik vind het filmpje toch wel opmerkelijk
Nou dat op zijn minst inderdaad.
The truth was in here.
pi_80594499
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:08 schreef Zith het volgende:
Mn vriendin spreekt russisch, zal haar vanavond wel vragen of de vertalingen echt zijn
graag, ter verificatie, goed idee! en evt deze vertalen >

Polski President Kaczynski 10.04 2010 death by Plane Crash

[ Bericht 33% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 13:54:48 ]
  donderdag 22 april 2010 @ 13:24:21 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80594666
ToT ik ben ondertussen nou wel benieuwd naar wat je conclusie is van het filmpje, en zo wel/niet echt, waarom je tot die conclusie bent gekomen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 13:32:26 #42
230491 Zith
pls tip
pi_80594928
Net even wat beelden vergeleken, lijkt inderdaad om een tupolev te gaan, en de cockpit is op dezelfde manier geland als de nieuwszenders lieten zien:

Of er ook echt geschoten wordt (kunnen ontploffingen zijn? Of wapens die er al lagen die door de hitte afgingen?), of de vertalingen correct zijn (misschien lokale politie zie omstanders achteruit probeert te krijgen omdat er toch wel belangrijke personen liggen?) ben ik nog niet over uit

Dat de filmer ondertussen vermoord is neem ik ook met een korreltje zout
pi_80595052
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ticker het volgende:
ToT ik ben ondertussen nou wel benieuwd naar wat je conclusie is van het filmpje, en zo wel/niet echt, waarom je tot die conclusie bent gekomen.
Niet echt.
Wie zegt dat het echt bij die crash was?
Verder zijn de beelden niet echt duidelijk genoeg om er goede conclusies uit te trekken.
Wat doet die ene kerel daar rustig in beeld op 2:20 terwijl er geweerschoten gelost zouden zijn?
Zoals al gezegd: ALS ze neergeschoten zouden zijn, waar zijn de kogelgaten en de kogels dan gebleven?
Wat hij verstaat schijnt volgens de comments niet te kloppen en vervolgens heeft hij het ook heel belabberd vertaald.

Nee, wat er ook écht gebeurd moge zijn met dat vliegtuig, dit filmpje levert weinig bewijs voor wat voor theorie dan ook.

Edit: edd @ wat Zith zegt, hoewel het natuurlijk wel opvallend is dat het om hetzelfde soort vliegtuig gaat die op dezelfde manier gecrashed is.
Misschien was de filmer daadwerkelijk wel ter plekke, maar heeft hij in zijn paniek alles helemaal verkeerd opgevat.
pi_80595324
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heeft tegenwoordig haar eigen youtube channel

POLISH PLANE CRASH TRUTH VIDEO

dit verhaal krijgt nog een staartje, veel onregelmatigheden in de officiële lezing van de vliegtuigramp aangetoond in deze rapportage door Jane Burgermeister

Polski President Kaczynski 10.04 2010 death by Plane Crash

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 22-04-2010 13:54:05 ]
pi_80595486
Ah, daar is Jane Burgermeister weer. Poosje stil geweest rond haar, maar nu kan ze zich hier weer in vastbijten
pi_80595545
Is er trouwens nog wat uitgekomen met haar rechtszaak over de tacohoest-vaccinatie?
  donderdag 22 april 2010 @ 13:51:37 #47
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80595561
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Niet echt.
Wie zegt dat het echt bij die crash was?
Verder zijn de beelden niet echt duidelijk genoeg om er goede conclusies uit te trekken.
Wat doet die ene kerel daar rustig in beeld op 2:20 terwijl er geweerschoten gelost zouden zijn?
Zoals al gezegd: ALS ze neergeschoten zouden zijn, waar zijn de kogelgaten en de kogels dan gebleven?
Wat hij verstaat schijnt volgens de comments niet te kloppen en vervolgens heeft hij het ook heel belabberd vertaald.

Nee, wat er ook écht gebeurd moge zijn met dat vliegtuig, dit filmpje levert weinig bewijs voor wat voor theorie dan ook.

Edit: edd @ wat Zith zegt, hoewel het natuurlijk wel opvallend is dat het om hetzelfde soort vliegtuig gaat die op dezelfde manier gecrashed is.
Misschien was de filmer daadwerkelijk wel ter plekke, maar heeft hij in zijn paniek alles helemaal verkeerd opgevat.
Nou lekker onderbouwd ToT.. ik bedoel je start dit topic en de rest mag eigenlijk maar met aanvullingen komen, maar in feite heb jij je conclusie al klaar.
Je zou de foto's van het wrak en de crash op kunnen zoeken om de situatie te vergelijken.
Is het dezelfde plek? Zelfde vliegtuig? Kloppen de branden met de foto's voor en na?

Ik ben ondertussen al tot de conclusie gekomen dat dit voor 70% zeker dezelfde plek is.. en ik heb er 10 minuten aan besteed. Go figure.

Toch is jouw conclusie hoe dan ook al dat dit geen moordzaak is.. je weet eigenlijk niet eens of het dezelfde omgeving is, maar als het dezelfde omgeving is dan zullen het ook wel geen kogel schoten zijn...
Ik bedoel kom op man.. neem je subforum eens serieus. Tuurlijk het kan dat de interpretatie verkeerd is, maar jouw manier van conclusies trekken laat echt te wensen over.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 22 april 2010 @ 13:53:20 #48
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_80595611
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, daar is Jane Burgermeister weer. Poosje stil geweest rond haar, maar nu kan ze zich hier weer in vastbijten
Ben jij verplicht gevaccineerd?
Ik namelijk niet. Terwijl dat lange tijd wel op de grote agenda stond. Nu hebben we een stapel vaccinatie weg kunnen gooien, iets wat normaal niet zo 1.2.3 gebeurt.
Interpreteer je dingen niet gewoon verkeerd Lavenderr..
pi_80595683
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:51 schreef ToT het volgende:
Is er trouwens nog wat uitgekomen met haar rechtszaak over de tacohoest-vaccinatie?
off topic!
  donderdag 22 april 2010 @ 14:03:25 #50
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_80595934
Wel interessant
Ik heb wat boeken over de handel en wandel in rusland gelezen (o.a. van die vermoordde dissident, en kind 44 over de KGB).
Vind het een "bijzonder" land moet ik zeggen. Mijn eerste gedachte was gelijk.. Dit kan een poging tot het destabiliseren van Polen zijn. Die twee landen liggen nogal in de clinch met elkaar...
Met het filmpje en wat hier verteld wordt... Tja, of het waar is, ik weet het niet... maar vreemd is het wel..
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')