Soms gebeurt dat ook gewoon wel, het zijn ook maar mensen zonder vleugels die in een ijzeren gevaarte de zwaartekracht uitdagen.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:02 schreef mediacurator het volgende:
Een vliegtuig vol met regeringsleiders dondert niet "zo maar" uit de lucht slimme lampjes!
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:36 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Probleem is dat de "conspiracisten" zelf geen bronnen hebben meestal. Degenen die wel dicht bij het vuur zitten "zogenaamd", proberen hun boeken te slijten aan dezelfde soort schapen waar jij het over hebt. Als je onbaatzuchtig informatie probeert te verstrekken wordt je betititeld als dis-informant.
Daarnaast borduren de meeste nieuwe theorieen door op al geopperde ideeen, dezelfde ideeen waar geen bewijs of bron voor was in de eerste plaats.
Als iemand wel informatie probeert te verstrekken aan "die-hard" conspiracy mensen doen ze er niets mee. Of ze raken in paniek en negeren het of ze snappen de aangeboden content niet.
Dus ook al zou er binnen leden van welke samenzwering ook een drang zijn iets naar buiten te brengen dan zal die informatie heel overzichtelijk met bewijsvoering gepresenteerd worden.
Aangezien dat nooit of zelden gebeurt kan je ervan uitgaan dat de meeste theorieen zonder bewijs slechts theorieen zijn.
Dus die archieven zijn op wat interesant leesvoer na totaal onbruikbaar.En jij hebt wel bronnen dan? je beroept je hooguit op wat propaganda uit de shame stream media, maar daar val ik jou toch ook niet op aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trouwens heb me de laatste maanden flink ingelezen, dus bronnen heb ik zat maar wees in vredesnaam specifiek
Eens. Punt van mijn post was om het te betrekken op de Poolse crash dat de bronnen te vaag zijn momenteel.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:41 schreef ToT het volgende:
Begrijp ik, als conspiracy-theoreticus doe je het nooit goed, maar als "mainstream-persoon" die toevallig voor de regering of in de gezondheidssector werkt of wat dan ook ben je ook altijd een grote klootzak hier, TENZIJ je je werkgever helemaal aan de schandpaal nagelt.
Having said that: back on topic weer. Je mag wel een topic maken over hoe zwaar het is om voor je mening uit te komen enzo, maar vervuil andere topics er niet mee en val geen mensen persoonlijk aan hierover!
quote:A picture of Russian airport personnel changing light bulbs in the approach lights to Smolensk airport under the supervision of a uniformed Russian military officer has been circulated in the Polish media. This prompted the Polish prosecutor in charge of the investigation to ask his Russian counterpart for an explanation.
"The question should be: was it something that was planned earlier or was it a decision that was taken in the aftermath of the crash," says Greg Phillips, a former NTSB crash investigator.
Four days before the crash, jets of Russian Prime Minister Vladimir Putin and Polish Prime Minister Donald Tusk safely landed on the same tarmac in Smolensk. According to unconfirmed reports, Prime Minster Putin's security detail equipped the airport with an additional navigation system, MMLS (Mobile Microwave Landing System), before the landing which was dismantled after the visit was completed. In Poland the revelation fuels speculation about the crash.
Russian authorities who lead the investigation have not yet answered if the report is true and if so why the same navigational equipment was not provided for the pilots of the Polish Presidential plane.
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:45 schreef Ticker het volgende:
Nieuw filmpje..
Zien we hier duidelijk (een) overlevende??
quote:
quote:
Nou, zeker! Ik ben ook overtuigd!quote:
Zou het niet makkelijker zijn om een bommetje aan boord te plaatsen?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef mediacurator het volgende:
Valt onder de iets moeilijker te bewijzen theorieën![]()
Maar volgens een andere bron Gerhard Wisnewski zou de vliegtuig ramp ook in scene zijn gezet.
Daar zijn wel een aantal redelijke argumenten voor te bedenken lees artikel hierrr
Een van de meest aannemelijke redenen is dat geldende beveiliging protocols zouden het aan boord gaan van een groot aantal regering leiders te samen met generaals en andere hoog geplaatste militairen in een en het zelfde vliegtuig ten zeerste hebben afgeraden zo niet hebben verboden.
Dat en een hele rits anderen redenen zou aantonen dat de gehele regering en militairen leiders niet zijn omgekomen in de ramp zelf..
quote:
kun je ook uiteenzetten de reden waarom dit zo lachwekkend is?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:02 schreef _Led_ het volgende:
Bwehehehehe, dit lijkt wel een tommy-topic
Die hebben we al lang niet meer gezien, weet iemand waar die tegenwoordig rondhangt ?
Heb de filmpjes nog niet gezien, zal dat vanavond doen, maar bij het zien van die guillotine keek ik wel heel raar op. Waarom zouden ze die in vredesnaam gebruiken als er zoveel andere moordwapens beschikbaar zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:40 schreef mediacurator het volgende:
[..]
kun je ook uiteenzetten de reden waarom dit zo lachwekkend is?
Je weet dat je met dit soort dingen even over het absurdistische heen moet stappen, dan iets beschrijven dat het tegendeel aantoont
dat je het humor vindt is nu bekend maar alleen de spot drijven zonder te beschrijven waarom valt onder het hoofdstuk trollen toch?
Omdat de NWO zou zijn gebaseerd op de Noachidische wet die de joden (Ashkenazi) hanteren.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb de filmpjes nog niet gezien, zal dat vanavond doen, maar bij het zien van die guillotine keek ik wel heel raar op. Waarom zouden ze die in vredesnaam gebruiken als er zoveel andere moordwapens beschikbaar zijn?
Roest plekken zoals op de brokstukken aangetroffen zouden niet zo snel kunnen ontstaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, en zoals Gerhard zegt, als je die plaatjes van dat neergestorte vliegtuig ziet is het wel duidelijk.
Dat vliegtuig ziet er hartstikke vies en oud uit zoals het daar kapot ligt te zijn. Dat is dus duidelijk geen nieuw vliegtuig, maar heeft overduidelijk jaren op de schroothoop gelegen.
Hoe kan een zojuist-in-de-modder-neergestort-vliegtuig er in bobsnaam zo vies en oud uit zien ?
Nuh-uh, gaat er bij mij niet in
en hoe aan nemelijk is het dat je alle beveiliging protocols negeert door een complete regering plus de hoogste rangen vd militairen van een land allemaal in 1 kist te vervoeren?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:05 schreef _Led_ het volgende:
Precies, en de roestplekken zijn duidelijk zichtbaar en niet te verwarren met modder en vuil :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijke zaak dunkt me.
vooruit vergeet de roest maar vergeet niet mijn vorige vraag, trouwens is dat hetzelfde vliegtuig? ziet er hier een stuk schoner uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef _Led_ het volgende:
Hier nog een pic, nu eentje uit eigen Google-research en zonder enorme JPEG-compressie-artifacts.
Duidelijk de staart van een vliegtuig dat jaren op de schroothoop heeft gelegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt door former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa gesproken van een roestbak hierrrrquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef _Led_ het volgende:
Hier is de smoking gun op de schroothoop zelf !
[ afbeelding ]
http://online.wsj.com/art(...)=WSJ_article_relatedquote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef mediacurator het volgende:
[..]
vooruit vergeet de roest maar vergeet niet mijn vorige vraag
Ja, ik geloof ook niet dat een vliegtuig dat neerstort in de modder daar daadwerkelijk vies van wordt.quote:trouwens is dat hetzelfde vliegtuig? ziet er hier een stuk schoner uit.
Okee, dus eerst moet het wel een cover-up zijn omdat het gevonden toestel te roestig zou zijn om het echte toestel te zijn en dus jaren op een schroothoop gelegen moet hebben volgens Gerhard,quote:Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Er wordt door former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa gesproken van een roestbak hierrrr
In Melbourne, former candidate for the European Parliamentary elections Paul Dabrowa commented on the tragic loss.
Mr Dabrowa lost two friends in the crash and says the president's plane was ageing.
"The plane itself was built in the 1960s," he said.
"I had the luck to fly on it last year with a Government delegation and to be honest with you it really wasn't kept in the best order. It was really what I'd call a flying rust bucket.
Je zei terecht dat een vliegtuig die in de modder landt daar niet vies van word, en het modder was geen roest.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Okee, dus eerst moet het wel een cover-up zijn omdat het gevonden toestel te roestig zou zijn om het echte toestel te zijn en dus jaren op een schroothoop gelegen moet hebben volgens Gerhard,
en nu duikel je zelf iemand op die het daadwerkelijke overheidsvliegtuig bestempelt als een ouwe rammelbak ?
Wacht, nu klinkt het niet zo aannemelijk meer !
Ik denk het laatste, dat is zeer aannemelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Je zei terecht dat een vliegtuig die in de modder landt daar niet vies van word, en het modder was geen roest.
Ik toon aan dat de mogelijkheid bestaat dat roest is waargenomen op het vliegtuig.
De vraag is nu dus; is de hoeveelheid roest hetgeen is aangetroffen volgens de schrijver vh artikeltje als gevolg van slecht onderhoud of zijn het brokstukken van een andere kist om het onderzoek op een blind spoor te plaatsen?
Ik geloof niet dat de beveiliging in dienst vd Poolse regering het onder normale omstandigheden zou toestaan dat al de hooggeplaatsten politici en militairen op een vlucht tegelijkertijd vervoert zouden worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://online.wsj.com/art(...)=WSJ_article_related
"Because the invitations came from the president, rather than within the Defense Ministry, and the flight was civilian, not military, the flight was outside military procedures—developed in the wake of an air disaster two years ago—that restrict which and how many senior military officers can fly on the same plane."
[..]
Ja, ik geloof ook niet dat een vliegtuig dat neerstort in de modder daar daadwerkelijk vies van wordt.
Hoe fucking boring kan een filmpje zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:32 schreef mediacurator het volgende:
1 Polish Murders Smolensk
2 Polish Murders Smolensk
Wie wat waar?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:28 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, na al die bedreigingen van Irakezen die mensen onthoofden hebben we gezien dat regeringen daar enorm van schrokken en die Irakezen onmiddelijk hun zin gaven bij alles wat ze maar wensten.
heb je wel eens open kisten gezien bij een begrafenis van overledenen van een vliegtuigramp? ik althans nietquote:Op maandag 3 mei 2010 17:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie wat waar?
En denk je dat al die onthoofde lichamen niet zouden opvallen bij de begrafenissen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |