Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik zal hem voor je aanpassenquote:
dankquote:
Krijg je dan geen ijskoude voetenquote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet zeg!
Ik heb een spijkerbroek aan met een simpel t-shirt en loop op blote voeten door huis.
[ afbeelding ]
Whehe. Ik kan ook de hele dag door wel warm etenquote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
Shit. ik krijg honger van de etensgeurNou zit ik straks vast mijn avond eten al naar binnen te gooien en dan heb ik vanavond honger
Lekker manquote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef MPG het volgende:
Whehe. Ik kan ook de hele dag door wel warm eten.
Gister ook 2x warm gegeten
zelfde ik moet 3 telefoontjes plegen maar ik durf nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb heel de dag pauze vandaag, tussendoor doe ik wat nuttigs
als je die kut smiley dropt jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik hier nog wel welkom dan? [ afbeelding ]
Hangt er van af, heb je al een fatsoenlijke keuken om in te koken?!quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*insert facepalm *quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er van af, heb je al een fatsoenlijke keuken om in te koken?!
quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je die kut smiley dropt ja
Zie. Jullie moeten mij nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee Fles gaat voor mij kokenquote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*insert facepalm *
ga jij dan koken?
mel0dramatische man is melodramatischquote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zie. Jullie moeten mij nietIk ben al weg hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zie. Jullie moeten mij nietIk ben al weg hoor
[ afbeelding ]
Tuurlijk, iedereen is welkom hier, dus jij ook!quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
het is koffiepauze of theekransjequote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Hier is het nooit koffiepauze.
Maar ik hoor de waterkoker weer klikken in de keuken, dus tijd voor theepauze!.
Jaaa!! Ik schuif aanquote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Toen ik bij jou op bezoek was, was jouw klok danig van slagquote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Ah dat was dus ook meteen de laatste keer dat jij daar kwam?quote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen ik bij jou op bezoek was, was jouw klok danig van slag! Ineens was het koffietijd in huize DaMart
.
jij altijdquote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
dat ligt aan zijn keukenboerquote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
idem hierquote:
Nee hoorquote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah dat was dus ook meteen de laatste keer dat jij daar kwam?
giertjequote:
En bij een rookpauze is dan natuurlijk sprake van WORG: WerkOntwijkend RookGedragquote:
En jij om twee uur 's middags maar blijven volhouden dat koffietijd altijd na 8 uur 's avonds was, omdat je zo graag een After Eight bij je koffie wildequote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen ik bij jou op bezoek was, was jouw klok danig van slag! Ineens was het koffietijd in huize DaMart
.
heey GFquote:
Nee dat snap ikquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik durf niet bij Fokkers op bezoek te gaan.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef DaMart het volgende:
En jij om twee uur 's middags maar blijven volhouden dat koffietijd altijd na 8 uur 's avonds was, omdat je zo graag een After Eight bij je koffie wilde.
Dat is ook best wel eng.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
dat noemen wij werkoverlegquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bij een rookpauze is dan natuurlijk sprake van WORG: WerkOntwijkend RookGedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
echt?quote:
Soms vraag ik me echt af of jij nou werkelijk bent afgestudeerd, of dat ze je gewoon hebben laten gaan "voor de moeite"quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij nou werkelijk bent afgestudeerd, of dat ze je gewoon hebben laten gaan "voor de moeite"
Stil nou, dat zou je niet hardop zeggenquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij nou werkelijk bent afgestudeerd, of dat ze je gewoon hebben laten gaan "voor de moeite"
[..]
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'n spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!quote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'm spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!
Sorryquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Stil nou, dat zou je niet hardop zeggen
Ja waarom krijg ik die eigenlijk nooit?! Scheelt een hoop moeite..quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DaMart het volgende:
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'm spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!
Daar heb ik eigenlijk vrijwel nooit last van.quote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef MPG het volgende:
Koffiepauze![]()
[..]
Krijg je dan geen ijskoude voeten?
Dan ben ik goed genaait wel. Kom niet verder dan HBOquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'n spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!
Mocht ik er ooit nog eentje in mijn spamfilter tegenkomen, dan stuur ik hem aan jou doorquote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Fha het volgende:
Ja waarom krijg ik die eigenlijk nooit?! Scheelt een hoop moeite..
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh...quote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik er ooit nog eentje in mijn spamfilter tegenkomen, dan stuur ik hem aan jou door.
daar ging me koffiequote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
ze moeten maar op bezoek komenquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie heb jij allemaal ontmoet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.
Degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn heel leuk!
Ik heb net gekeken voor je, maar zul je altijd zien dat ik er nu even geen heb ontvangenquote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh...Lieeef!!
Als je dat nou even regelt binnen nu en een kwartier.. dan hoef ik ook geen tentamen te maken zo
Als je genaait typt, mag je blij zijn met HBO.quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben ik goed genaait wel. Kom niet verder dan HBO
Uh nee, klopt precies he, met mijn hboquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je genaait typt, mag je blij zijn met HBO.
Ik heb er nog wel een paar ergensquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net gekeken voor je, maar zul je altijd zien dat ik er nu even geen heb ontvangen.
Oeh oeh!!!quote:
Hoe doe je datquote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk vrijwel nooit last van.
Welke FOK!kers heb jij al eens ontmoet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.
Degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn heel leuk!
ik ben ooit op een FOT meet geweest, qua namen weet ik alleen fles en rewimo nogquote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke FOK!kers heb jij al eens ontmoet dan?
Succes met je tentamen!quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein huppelen, in de zon doezelen en dan een poging doen om het tentamen goed te maken. Fijne middag nog allemaal!!![]()
succesquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
De klok is me gewoon aan het treiteren.
De hele dag vult zich met kutklusjes...
toch was die grote KSC meet van laatst wel erg tofquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Fokkers zijn eng. De meeste dan. Er zijn natuurlijk uitzonderingen
wij zijn collega'squote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
De klok is me gewoon aan het treiteren.
De hele dag vult zich met kutklusjes...
Succes Fha!quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein huppelen, in de zon doezelen en dan een poging doen om het tentamen goed te maken. Fijne middag nog allemaal!!![]()
Daar was ik dus ook nietquote:Op maandag 12 april 2010 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
toch was die grote KSC meet van laatst wel erg tof
arnhem, dan hoor ik daar niet bij.quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels een stuk of 20.
Ik heb niet alleen FOK!'ers uit Arnhem ontmoet hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
arnhem, dan hoor ik daar niet bij.
heb jij ook print problemen? iedereen uit arnhem die ik spreek vandaag kan niet(of nauwelijks) printen
ik heb al 2 telefoontjes gepleegd. van de 3 en normaal durf ik helemaal niet. Doodsbang voor zulk soort dingenquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij zijn collega's![]()
ik kom aan structurele dingen niet toe vandaag
Hoi Marcelquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij zijn collega's![]()
ik kom aan structurele dingen niet toe vandaag
Namen en rugnummers willen we weten, natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels een stuk of 20.
Dan zal die van mij wel crappy zijn ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Geen idee, goede doorbloeding ofzo?
Waarvandaan dan nog meerquote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen FOK!'ers uit Arnhem ontmoet hoor!
Dus ook een printprobleemquote:En mijn printer is niet aangesloten, dus ik kan sowieso niet printen.
Vast wel. Speciaal voor Klonkquote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of de katten nog iets leuks in de bakken hebben achter gelaten
Dat is privé.quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we weten, natuurlijk.
[..]
Dan zal die van mij wel crappy zijn ofzo, aangezien ik nogal eens ijskoude voeten en/of handen schijn te hebben, zonder dat ik daar zelf iets van merk
.
[..]
Waarvandaan dan nog meer?
[..]
Dus ook een printprobleem.
[..]
Vast wel. Speciaal voor Klonk.
Flauw van ze zeg!quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Klonk het volgende:
helemaal niets, alleen maar poep en pies, al was het maar een briefje met een bedankje, ondankbare beesten...
Dus ook geen vlaggetje voor je, zoals MPG suggereerde?quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Klonk het volgende:
helemaal niets, alleen maar poep en pies, al was het maar een briefje met een bedankje, ondankbare beesten...
quote:
quote:
Ik wil dus ook een eigen code voor:quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft die ook al een eigen code?.
Dan moet deze ook werken: :wD
Dan moet je bij Danny zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dus ook een eigen code voor: [ afbeelding ] op FOK!.
Emoticon Requestquote:Op maandag 12 april 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je bij Danny zijn [ afbeelding ] .
Van mij welquote:
van mij wel, dus zeg maar dat Klonk het goed vind en ga lekker naar huisquote:
van mij welquote:
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken isquote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
na 10x te zijn doorverbonden en 4x opnieuw moeten bellen komt er morgen een monteur kijken voor het internet
quote:
* wel.o.k en bovendien:quote:
heren: o, ja ga dan maarquote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
van mij wel, dus zeg maar dat Klonk het goed vind en ga lekker naar huis
Kijkt hij 't mooie er vanaf en zegt vervolgens tegen Nic "alles komt goed schatje"quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
na 10x te zijn doorverbonden en 4x opnieuw moeten bellen komt er morgen een monteur kijken voor het internet
quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken is [ afbeelding ].
zoiets verwacht ik iddquote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken is [ afbeelding ].
hij geeft dan toch wel rosevice hoop ikquote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kijkt hij 't mooie er vanaf en zegt vervolgens tegen Nic "alles komt goed schatje"
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
zie je wel het werktquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k Heren ik ga naar huis![]()
heren:WTF, heb je call xyz al af dan?
* wel.o.k nee
heren: dan kan je niet naar huis
* wel.o.k maar dit
[..]
[..]
* wel.o.k en bovendien:
[..]
heren: o, ja ga dan maarfijne avond wok
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdtquote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets verwacht ik idd
of dat hij hier komt en me internet doet het gewoon weer![]()
dat zal niet of hij moet in belgei werkenquote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.
daar ging me koffiequote:
idd de tandpijn is ook altijd net over als je bij de tandarts komtquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdt
Want die werkt bij een Belgische internetprovider voor particuliere gebruikers?quote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.
zelfde met computers... het meest stabiel werken ze als de windows cd ernog inzit. als hij er eenmaal uitgehaald word. zal hij altijd daarna wat langzamer gaanquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdt
fijne avond symquote:
fijne avond MPGquote:
waarquote:
quote:
Oh, haha, in dat geval niet.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal niet of hij moet in belgei werken
[..]
daar ging me koffie
[..]
idd de tandpijn is ook altijd net over als je bij de tandarts komt
Ik wist niet dat goldfinger1963 in België zit.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Want die werkt bij een Belgische internetprovider voor particuliere gebruikers?
sport zequote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was best een productieve werkdag. Nu tijd om te sporten!
de tijd gaat idd snelquote:
zeg dat wel ik was vanmiddag effe in mijn nieuwe flatje dingen uitzoeken die weg kunnenquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sport ze
[..]
de tijd gaat idd snel
Dat ga ik ook zo doen!quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was best een productieve werkdag. Nu tijd om te sporten!
JIj gaat morgen gewoon mee sportenquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga niets meer doen en heb al niet veel gedaan.Mijn been steekt.
Terugsteken?quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga niets meer doen en heb al niet veel gedaan.Mijn been steekt.
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.quote:
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeee,quote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.
Meer een soort luchtballon danquote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee,
ik ben vliegtuig
Die hebben namen van lekkere wijvenquote:
heel verstandigquote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.
Zwemmen doet anders flink pijn.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel verstandig
ik denk dat je te horen krijgt dat mag gaan zwemmen
Dat bovenste vliegtuig wat fles net post is een Catalinaquote:
Ik denk dat ze te horen krijgt dat ze moet gaan fietsen op een mountainbike achtige fiets.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel verstandig
ik denk dat je te horen krijgt dat mag gaan zwemmen
ik kreeg voor mijn rug te horen dat ik wel mocht zwemmen omdat je dan je rug het minst belast en toch maak je je spieren sterk cq soepelquote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zwemmen doet anders flink pijn.Met een holle rug zwemmen is vreselijk en alleen op mijn rug is erg stom.
EN een kei mooi apparaat. Om te zienquote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bovenste vliegtuig wat fles net post is een Catalina
Ik ook niet ,maar ziet er idd heel gaaf uitquote:Op maandag 12 april 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een kei mooi apparaat. Om te zienIk heb er nooit ingezeten
tot straks marcquote:
komt allemaal wel goed johquote:Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef Nijns het volgende:
marcb en cgmhoe is het?
Ik wou dat ik al op vakantie ging
Wanneer ga je en waarheen?quote:Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef Nijns het volgende:
marcb en cgmhoe is het?
Ik wou dat ik al op vakantie ging
16 juni, Amerikaquote:
wokjequote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar heen leidt de weg die wij moeten gaan......
ik ben het even kwijt nu. we moeten migreren want december moet de computer ruimt leeg zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar heen leidt de weg die wij moeten gaan......
Heh wat?quote:Op maandag 12 april 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij heeft FHA toch mijn telefoonlijn half doorgeknipt.
het hapert
zou ze dat bij mij ook hebben gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij heeft FHA toch mijn telefoonlijn half doorgeknipt.
het hapert
Ik zeg BBQquote:Op maandag 12 april 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Geachte mevrouw Schaamkleppenkaas,
Bedankt dat u de offerte, in weerwil van uitdrukkelijke instructies, opnieuw naar het verkeerde adres gestuurd hebt. Bovendien klopt er geen ene sodemieter van. Aanstaande vrijdag kom ik langs om uw oren aan elkaar te knopen.
Met vriendelijke groeten,
Fles.
Nee hoor. Fles snapt hem welquote:
Kom je?quote:
Jaa lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je?
* Dr_Flash draait shashlickjes vast om
quote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had gister mijn lippenbalsem in de koelkast gelegd bij mijn ouders, omdat hij erg zacht was geworden in mijn broekzak. Nu zit dat spul in een blikje met kersen erop, maar daar houdt ook elke vergelijking met voedsel op.
Mijn vader belde net, hij vond de jam niet te eten.![]()
O jeusus hahahahaquote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had gister mijn lippenbalsem in de koelkast gelegd bij mijn ouders, omdat hij erg zacht was geworden in mijn broekzak. Nu zit dat spul in een blikje met kersen erop, maar daar houdt ook elke vergelijking met voedsel op.
Vrouwen hebben niks te zoeken in de koelkastquote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Och errem....quote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaa lekkerals troost voor mijn kansloze tentamen actie haha
Waar moet ik mijn groenten en vlees dan laten?quote:Op maandag 12 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks te zoeken in de koelkast![]()
Op de Bbq van Flesquote:Op maandag 12 april 2010 22:12 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Waar moet ik mijn groenten en vlees dan laten?
slaap ze Fhaquote:
slaap lekkerquote:
wat ga je daar doen dan?quote:
slapenquote:
oew okee gezellig denk ikquote:
nja ga naar mijn potentiele meissie toe dus jaquote:
aqaah das al heel wat dichterbij dan berlijn hequote:Op maandag 12 april 2010 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja ga naar mijn potentiele meissie toe dus ja
ja en erg onverwachts hahaquote:Op maandag 12 april 2010 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
aqaah das al heel wat dichterbij dan berlijn he
nee zover ik weet nietquote:Op maandag 12 april 2010 22:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja en erg onverwachts haha
had ik dat nog niet gezegd?
vorige week gezellig met iemand van internet wat gaan eten en wandelen op scheveningen maar dat voor gezelligheid veranderde na 1,5 uur toen zij ineens mijn hand vastpaktequote:
aaah wat cute en leuk voor jequote:Op maandag 12 april 2010 22:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vorige week gezellig met iemand van internet wat gaan eten en wandelen op scheveningen maar dat voor gezelligheid veranderde na 1,5 uur toen zij ineens mijn hand vastpakte
slaap lekkerquote:
morgne 3e afspraak en gelijk slaap afspraakquote:
mja je ziet vanzelf welquote:Op maandag 12 april 2010 22:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
morgne 3e afspraak en gelijk slaap afspraakgeen idee wat er wel en niet gaat gebeuren... go with the flow!
ben benieuwd waar het met haar heen gaat =)
slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 12 april 2010 22:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
dank...
nu ga ik slapen, morgen lange dag
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 039 goldfinger1963
02. 036 Fha
03. 034 Klonk
04. 031 marcb1974
05. 029 -Maggie-
06. 027 cablegunmaster
07. 025 wel.o.k
08. 022 Symphonic
09. 021 Knuffelzacht
10. 019 Giertje
11. 019 DaMart
12. 015 MPG
13. 014 Dr_Flash
14. 014 Bengeltje
15. 008 BrandX
16. 006 friemelaar
17. 004 Nijns
18. 002 sararaats
19. 001 Muck
quote:Top 100 van maandag 12 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
36. 091 Knuffelzacht
48. 081 Ladylike
57. 076 Symphonic
77. 067 goldfinger1963
85. 065 suikertaartje
92. 063 Klonk
99. 060 Fha
quote:
bij mij doet me internet het maar de helft van de tijdquote:
je weet toch dat ik nooit zo vroeg naar bed gaquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
ow ja, monteur vandaag.
Truste voor nu dan maar, kan je ook een keer op tijd
Ik ga iig
quote:Op dinsdag 13 april 2010 06:18 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
een nieuwe dag vol mooie nieuwe dingen waarvan ik nog niet weet dat ze gaan gebeuren
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
dan moet je de deur van ksc eens op een kiertje zetten, dan kan je me zien rennen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
dan moet je de deur van ksc eens op een kiertje zetten, dan kan je me zien rennen
dat ga ik vanavond weer doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hardlopen: snel vertrekken om bij je eigen voordeur weer te eindigen....
bengelquote:
hey heyquote:
naar de dokter voor roosquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey hey![]()
naar de dokter geweest![]()
anti roos middeltje gehaald en een diagnose toestemming voor mn hoofdje , vermoedelijk adhd
heb ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey hey![]()
naar de dokter geweest![]()
anti roos middeltje gehaald en een diagnose toestemming voor mn hoofdje , vermoedelijk adhd
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je weet toch dat ik nooit zo vroeg naar bed ga
trusten spreek je straks wel
daar gebeurde idd echt iets raarquote:
Een nieuwe APK dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:14 schreef Klonk het volgende:
zo, ik ben weer helemaal goedgekeurd door alle kenners
wokquote:
friemelquote:
auww, weet nooit wat ik erger vindt bij de tandarst, het spuitje of die dikke gevoelloze bek die je de rest van de dag hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef skitzin het volgende:
Goeie smorgens
Gister 2 kiezen laten trekken
niet als het daarna er nog isquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar de dokter voor roos![]()
dat kan ook bij de plaatselijke drogist hoor, of de benzine pomp op de hoek
Dusdanig dat ik er zelf groffe hinder ondervind studie problemen ontstaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb ik ookweet het ook pas sinds een paar maanden
Nouja ik heb er zelf voor gekozen.. maar man wat een ellendequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
auww, weet nooit wat ik erger vindt bij de tandarst, het spuitje of die dikke gevoelloze bek die je de rest van de dag hebt
ze hebben bij mij een verstandskies chirurgisch verwijderd week a 10 dagen aan de dopequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef skitzin het volgende:
[..]
Nouja ik heb er zelf voor gekozen.. maar man wat een ellende
Ze gaan mn hele gebit de komende 2 jaar renoveren.. en daar moeten dus 4 kiezen voor getrokken worden...
Nu was het allemaal niet zo erg als mn kies niet af brak en mn tandvlees gehecht moest worden![]()
*zit nu al anderhalve dag aan de aspirine*
Uch... te veel informatiequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ze hebben bij mij een verstandskies chirurgisch verwijderd week a 10 dagen aan de dope.
daar ga ik binnenkort ook aan beginnen, jarenlang poep in de broek gehad voor de tandarts maar nu een speciale kliniek in Kerkade gevonden, gaat een godsvermogen kosten, dus ik kan maar een hoek per jaar doen. ze beginnen rechtsonder bij mijn brokkelbek...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef skitzin het volgende:
[..]
Nouja ik heb er zelf voor gekozen.. maar man wat een ellende
Ze gaan mn hele gebit de komende 2 jaar renoveren.. en daar moeten dus 4 kiezen voor getrokken worden...
Nu was het allemaal niet zo erg als mn kies niet af brak en mn tandvlees gehecht moest worden![]()
*zit nu al anderhalve dag aan de aspirine*
skitzinquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef skitzin het volgende:
Goeie smorgens
ik heb de kies nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef skitzin het volgende:
[..]
Uch... te veel informatie
Ik moet volgende week maandag voor die andere 2
Hier de spuit, echt die spuit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
auww, weet nooit wat ik erger vindt bij de tandarst, het spuitje of die dikke gevoelloze bek die je de rest van de dag hebt
Kost inderdaad wel erg veel geld..quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar ga ik binnenkort ook aan beginnen, jarenlang poep in de broek gehad voor de tandarts maar nu een speciale kliniek in Kerkade gevonden, gaat een godsvermogen kosten, dus ik kan maar een hoek per jaar doen. ze beginnen rechtsonder bij mijn brokkelbek...
friemquote:
skitquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef skitzin het volgende:
Goeie smorgens
Ik vind dat haakje het ergste.. dat ze tussen je tandvlees en tegen je tanden aan zitten te pulkenquote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
skit![]()
shit, ik moet vanmiddag naar de tandarts
ik moet ook nog steeds gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef skitzin het volgende:
[..]
Kost inderdaad wel erg veel geld..
Ze gaan alles eerst rechttrekken (orto, vandaar ook die kiezen getrokken) dan alles spoelen, bleken en pockets vullen waar nodig![]()
Ik heb het zooo lang uitgesteld, maar toch uiteindelijk maar aan begonnen
Veel word bij mij gelukkig wel verzekerd, maar lang niet alles
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
waar blijft dat lekkere weer![]()
ik wil zon en een temperatuur van een graadje of 20
Ik zie het zonnetje al opkomenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
moet je hier zijn joh, stralend blauw, de wind valt mee en de temperatuur loopt al aardig op !
alhoewel we de 20 vandaag misschien net niet gaan halen .....
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen langslapers
Ik ga mijn nicotinecaffeïnepeil eens een beetje opschroeven
MPGquote:
Vertaling, bitte.quote:
geen flauw idee weet, 2d barcode scanner iets, ben meer van de Symbianquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertaling, bitte.
Of je meldt ff welk porgramma ik moet downloaden voor mn sonyericsson.
heey man alles goed?quote:
Slaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:10 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme wat een rommelige rotdag.
Dodelijk vermoeiend als iedereen wat doet maar niet wat hij moet doen.
ik moet gaan slaan zie ik netquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:10 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme wat een rommelige rotdag.
Dodelijk vermoeiend als iedereen wat doet maar niet wat hij moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |