van mij welquote:
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken isquote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
na 10x te zijn doorverbonden en 4x opnieuw moeten bellen komt er morgen een monteur kijken voor het internet
quote:
* wel.o.k en bovendien:quote:
heren: o, ja ga dan maarquote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
van mij wel, dus zeg maar dat Klonk het goed vind en ga lekker naar huis
Kijkt hij 't mooie er vanaf en zegt vervolgens tegen Nic "alles komt goed schatje"quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
na 10x te zijn doorverbonden en 4x opnieuw moeten bellen komt er morgen een monteur kijken voor het internet
quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken is [ afbeelding ].
zoiets verwacht ik iddquote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken is [ afbeelding ].
hij geeft dan toch wel rosevice hoop ikquote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kijkt hij 't mooie er vanaf en zegt vervolgens tegen Nic "alles komt goed schatje"
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
zie je wel het werktquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k Heren ik ga naar huis![]()
heren:WTF, heb je call xyz al af dan?
* wel.o.k nee
heren: dan kan je niet naar huis
* wel.o.k maar dit
[..]
[..]
* wel.o.k en bovendien:
[..]
heren: o, ja ga dan maarfijne avond wok
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdtquote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets verwacht ik idd
of dat hij hier komt en me internet doet het gewoon weer![]()
dat zal niet of hij moet in belgei werkenquote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.
daar ging me koffiequote:
idd de tandpijn is ook altijd net over als je bij de tandarts komtquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdt
Want die werkt bij een Belgische internetprovider voor particuliere gebruikers?quote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.
zelfde met computers... het meest stabiel werken ze als de windows cd ernog inzit. als hij er eenmaal uitgehaald word. zal hij altijd daarna wat langzamer gaanquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdt
fijne avond symquote:
fijne avond MPGquote:
waarquote:
quote:
Oh, haha, in dat geval niet.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal niet of hij moet in belgei werken
[..]
daar ging me koffie
[..]
idd de tandpijn is ook altijd net over als je bij de tandarts komt
Ik wist niet dat goldfinger1963 in België zit.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Want die werkt bij een Belgische internetprovider voor particuliere gebruikers?
sport zequote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was best een productieve werkdag. Nu tijd om te sporten!
de tijd gaat idd snelquote:
zeg dat wel ik was vanmiddag effe in mijn nieuwe flatje dingen uitzoeken die weg kunnenquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sport ze
[..]
de tijd gaat idd snel
Dat ga ik ook zo doen!quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was best een productieve werkdag. Nu tijd om te sporten!
JIj gaat morgen gewoon mee sportenquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga niets meer doen en heb al niet veel gedaan.Mijn been steekt.
Terugsteken?quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga niets meer doen en heb al niet veel gedaan.Mijn been steekt.
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.quote:
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeee,quote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.
Meer een soort luchtballon danquote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee,
ik ben vliegtuig
Die hebben namen van lekkere wijvenquote:
heel verstandigquote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.
Zwemmen doet anders flink pijn.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel verstandig
ik denk dat je te horen krijgt dat mag gaan zwemmen
Dat bovenste vliegtuig wat fles net post is een Catalinaquote:
Ik denk dat ze te horen krijgt dat ze moet gaan fietsen op een mountainbike achtige fiets.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel verstandig
ik denk dat je te horen krijgt dat mag gaan zwemmen
ik kreeg voor mijn rug te horen dat ik wel mocht zwemmen omdat je dan je rug het minst belast en toch maak je je spieren sterk cq soepelquote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zwemmen doet anders flink pijn.Met een holle rug zwemmen is vreselijk en alleen op mijn rug is erg stom.
EN een kei mooi apparaat. Om te zienquote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bovenste vliegtuig wat fles net post is een Catalina
Ik ook niet ,maar ziet er idd heel gaaf uitquote:Op maandag 12 april 2010 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een kei mooi apparaat. Om te zienIk heb er nooit ingezeten
tot straks marcquote:
komt allemaal wel goed johquote:Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef Nijns het volgende:
marcb en cgmhoe is het?
Ik wou dat ik al op vakantie ging
Wanneer ga je en waarheen?quote:Op maandag 12 april 2010 19:45 schreef Nijns het volgende:
marcb en cgmhoe is het?
Ik wou dat ik al op vakantie ging
16 juni, Amerikaquote:
wokjequote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar heen leidt de weg die wij moeten gaan......
ik ben het even kwijt nu. we moeten migreren want december moet de computer ruimt leeg zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar heen leidt de weg die wij moeten gaan......
Heh wat?quote:Op maandag 12 april 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij heeft FHA toch mijn telefoonlijn half doorgeknipt.
het hapert
zou ze dat bij mij ook hebben gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij heeft FHA toch mijn telefoonlijn half doorgeknipt.
het hapert
Ik zeg BBQquote:Op maandag 12 april 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Geachte mevrouw Schaamkleppenkaas,
Bedankt dat u de offerte, in weerwil van uitdrukkelijke instructies, opnieuw naar het verkeerde adres gestuurd hebt. Bovendien klopt er geen ene sodemieter van. Aanstaande vrijdag kom ik langs om uw oren aan elkaar te knopen.
Met vriendelijke groeten,
Fles.
Nee hoor. Fles snapt hem welquote:
Kom je?quote:
Jaa lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je?
* Dr_Flash draait shashlickjes vast om
quote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had gister mijn lippenbalsem in de koelkast gelegd bij mijn ouders, omdat hij erg zacht was geworden in mijn broekzak. Nu zit dat spul in een blikje met kersen erop, maar daar houdt ook elke vergelijking met voedsel op.
Mijn vader belde net, hij vond de jam niet te eten.![]()
O jeusus hahahahaquote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had gister mijn lippenbalsem in de koelkast gelegd bij mijn ouders, omdat hij erg zacht was geworden in mijn broekzak. Nu zit dat spul in een blikje met kersen erop, maar daar houdt ook elke vergelijking met voedsel op.
Vrouwen hebben niks te zoeken in de koelkastquote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Och errem....quote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaa lekkerals troost voor mijn kansloze tentamen actie haha
Waar moet ik mijn groenten en vlees dan laten?quote:Op maandag 12 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks te zoeken in de koelkast![]()
Op de Bbq van Flesquote:Op maandag 12 april 2010 22:12 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Waar moet ik mijn groenten en vlees dan laten?
slaap ze Fhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |