quote:
Oh, haha, in dat geval niet.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal niet of hij moet in belgei werken
[..]
daar ging me koffie
[..]
idd de tandpijn is ook altijd net over als je bij de tandarts komt
Ik wist niet dat goldfinger1963 in België zit.quote:Op maandag 12 april 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Want die werkt bij een Belgische internetprovider voor particuliere gebruikers?
sport zequote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was best een productieve werkdag. Nu tijd om te sporten!
de tijd gaat idd snelquote:
zeg dat wel ik was vanmiddag effe in mijn nieuwe flatje dingen uitzoeken die weg kunnenquote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sport ze
[..]
de tijd gaat idd snel
Dat ga ik ook zo doen!quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, dat was best een productieve werkdag. Nu tijd om te sporten!
JIj gaat morgen gewoon mee sportenquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga niets meer doen en heb al niet veel gedaan.Mijn been steekt.
Terugsteken?quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga niets meer doen en heb al niet veel gedaan.Mijn been steekt.
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.quote:
quote:
Neeeeeeeeeeeeeeee,quote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.
Meer een soort luchtballon danquote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee,
ik ben vliegtuig
Die hebben namen van lekkere wijvenquote:
heel verstandigquote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent gek. Ze mogen me eerst eens gaan vertellen wat ik wel en beter niet kan doen met mijn rug.
Zwemmen doet anders flink pijn.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel verstandig
ik denk dat je te horen krijgt dat mag gaan zwemmen
Dat bovenste vliegtuig wat fles net post is een Catalinaquote:
Ik denk dat ze te horen krijgt dat ze moet gaan fietsen op een mountainbike achtige fiets.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel verstandig
ik denk dat je te horen krijgt dat mag gaan zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |