van mij welquote:
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken isquote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
na 10x te zijn doorverbonden en 4x opnieuw moeten bellen komt er morgen een monteur kijken voor het internet
quote:
* wel.o.k en bovendien:quote:
heren: o, ja ga dan maarquote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
van mij wel, dus zeg maar dat Klonk het goed vind en ga lekker naar huis
Kijkt hij 't mooie er vanaf en zegt vervolgens tegen Nic "alles komt goed schatje"quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
na 10x te zijn doorverbonden en 4x opnieuw moeten bellen komt er morgen een monteur kijken voor het internet
quote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken is [ afbeelding ].
zoiets verwacht ik iddquote:Op maandag 12 april 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan staat hij monteur te kijken, en kijkt nog eens en nog eens. Dan zie je hem met zijn duim over zijn kin wrijven, hij knikt een beetje en vervolgens zegt hij: 'Ja, ik zie het al. Uw internet doet het niet.' Waarna hij zijn jas aantrekt en weggaat, omdat hij uitgekeken is [ afbeelding ].
hij geeft dan toch wel rosevice hoop ikquote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kijkt hij 't mooie er vanaf en zegt vervolgens tegen Nic "alles komt goed schatje"
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
middag allemaal
zie je wel het werktquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k Heren ik ga naar huis![]()
heren:WTF, heb je call xyz al af dan?
* wel.o.k nee
heren: dan kan je niet naar huis
* wel.o.k maar dit
[..]
[..]
* wel.o.k en bovendien:
[..]
heren: o, ja ga dan maarfijne avond wok
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdtquote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets verwacht ik idd
of dat hij hier komt en me internet doet het gewoon weer![]()
dat zal niet of hij moet in belgei werkenquote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.
daar ging me koffiequote:
idd de tandpijn is ook altijd net over als je bij de tandarts komtquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdt
Want die werkt bij een Belgische internetprovider voor particuliere gebruikers?quote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Grote kans dat je mijn vriend aan de lijn hebt gehad, hihi.
zelfde met computers... het meest stabiel werken ze als de windows cd ernog inzit. als hij er eenmaal uitgehaald word. zal hij altijd daarna wat langzamer gaanquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is vaak zo. Een auto stopt met stotteren als je bij de garage het pad oprijdt
fijne avond symquote:
fijne avond MPGquote:
waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |