Heh wat?quote:Op maandag 12 april 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij heeft FHA toch mijn telefoonlijn half doorgeknipt.
het hapert
zou ze dat bij mij ook hebben gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mij heeft FHA toch mijn telefoonlijn half doorgeknipt.
het hapert
Ik zeg BBQquote:Op maandag 12 april 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Geachte mevrouw Schaamkleppenkaas,
Bedankt dat u de offerte, in weerwil van uitdrukkelijke instructies, opnieuw naar het verkeerde adres gestuurd hebt. Bovendien klopt er geen ene sodemieter van. Aanstaande vrijdag kom ik langs om uw oren aan elkaar te knopen.
Met vriendelijke groeten,
Fles.
Nee hoor. Fles snapt hem welquote:
Kom je?quote:
Jaa lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je?
* Dr_Flash draait shashlickjes vast om
quote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had gister mijn lippenbalsem in de koelkast gelegd bij mijn ouders, omdat hij erg zacht was geworden in mijn broekzak. Nu zit dat spul in een blikje met kersen erop, maar daar houdt ook elke vergelijking met voedsel op.
Mijn vader belde net, hij vond de jam niet te eten.![]()
O jeusus hahahahaquote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had gister mijn lippenbalsem in de koelkast gelegd bij mijn ouders, omdat hij erg zacht was geworden in mijn broekzak. Nu zit dat spul in een blikje met kersen erop, maar daar houdt ook elke vergelijking met voedsel op.
Vrouwen hebben niks te zoeken in de koelkastquote:Op maandag 12 april 2010 22:01 schreef -Maggie- het volgende:
Och errem....quote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaa lekkerals troost voor mijn kansloze tentamen actie haha
Waar moet ik mijn groenten en vlees dan laten?quote:Op maandag 12 april 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niks te zoeken in de koelkast![]()
Op de Bbq van Flesquote:Op maandag 12 april 2010 22:12 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Waar moet ik mijn groenten en vlees dan laten?
slaap ze Fhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |