Mocht ik er ooit nog eentje in mijn spamfilter tegenkomen, dan stuur ik hem aan jou doorquote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Fha het volgende:
Ja waarom krijg ik die eigenlijk nooit?! Scheelt een hoop moeite..
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik durf niet bij Fokkers op bezoek te gaan.
Oh...quote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik er ooit nog eentje in mijn spamfilter tegenkomen, dan stuur ik hem aan jou door.
daar ging me koffiequote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij nou werkelijk bent afgestudeerd, of dat ze je gewoon hebben laten gaan "voor de moeite"
ze moeten maar op bezoek komenquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik durf niet bij Fokkers op bezoek te gaan.
Wie heb jij allemaal ontmoet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.
Degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn heel leuk!
Ik heb net gekeken voor je, maar zul je altijd zien dat ik er nu even geen heb ontvangenquote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh...Lieeef!!
Als je dat nou even regelt binnen nu en een kwartier.. dan hoef ik ook geen tentamen te maken zo
Als je genaait typt, mag je blij zijn met HBO.quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben ik goed genaait wel. Kom niet verder dan HBO
Uh nee, klopt precies he, met mijn hboquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je genaait typt, mag je blij zijn met HBO.
Ik heb er nog wel een paar ergensquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net gekeken voor je, maar zul je altijd zien dat ik er nu even geen heb ontvangen.
Oeh oeh!!!quote:
Hoe doe je datquote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk vrijwel nooit last van.
Welke FOK!kers heb jij al eens ontmoet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.
Degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn heel leuk!
ik ben ooit op een FOT meet geweest, qua namen weet ik alleen fles en rewimo nogquote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke FOK!kers heb jij al eens ontmoet dan?
Succes met je tentamen!quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein huppelen, in de zon doezelen en dan een poging doen om het tentamen goed te maken. Fijne middag nog allemaal!!![]()
succesquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
De klok is me gewoon aan het treiteren.
De hele dag vult zich met kutklusjes...
toch was die grote KSC meet van laatst wel erg tofquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Fokkers zijn eng. De meeste dan. Er zijn natuurlijk uitzonderingen
wij zijn collega'squote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
De klok is me gewoon aan het treiteren.
De hele dag vult zich met kutklusjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |