Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik zal hem voor je aanpassenquote:
dankquote:
Krijg je dan geen ijskoude voetenquote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet zeg!
Ik heb een spijkerbroek aan met een simpel t-shirt en loop op blote voeten door huis.
[ afbeelding ]
Whehe. Ik kan ook de hele dag door wel warm etenquote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
Shit. ik krijg honger van de etensgeurNou zit ik straks vast mijn avond eten al naar binnen te gooien en dan heb ik vanavond honger
Lekker manquote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef MPG het volgende:
Whehe. Ik kan ook de hele dag door wel warm eten.
Gister ook 2x warm gegeten
zelfde ik moet 3 telefoontjes plegen maar ik durf nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb heel de dag pauze vandaag, tussendoor doe ik wat nuttigs
als je die kut smiley dropt jaquote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik hier nog wel welkom dan? [ afbeelding ]
Hangt er van af, heb je al een fatsoenlijke keuken om in te koken?!quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
*insert facepalm *quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Hangt er van af, heb je al een fatsoenlijke keuken om in te koken?!
quote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je die kut smiley dropt ja
Zie. Jullie moeten mij nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee Fles gaat voor mij kokenquote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
*insert facepalm *
ga jij dan koken?
mel0dramatische man is melodramatischquote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zie. Jullie moeten mij nietIk ben al weg hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zie. Jullie moeten mij nietIk ben al weg hoor
[ afbeelding ]
Tuurlijk, iedereen is welkom hier, dus jij ook!quote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
het is koffiepauze of theekransjequote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Hier is het nooit koffiepauze.
Maar ik hoor de waterkoker weer klikken in de keuken, dus tijd voor theepauze!.
Jaaa!! Ik schuif aanquote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Toen ik bij jou op bezoek was, was jouw klok danig van slagquote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef DaMart het volgende:
Ah dat was dus ook meteen de laatste keer dat jij daar kwam?quote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen ik bij jou op bezoek was, was jouw klok danig van slag! Ineens was het koffietijd in huize DaMart
.
jij altijdquote:Op maandag 12 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
dat ligt aan zijn keukenboerquote:Op maandag 12 april 2010 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
idem hierquote:
Nee hoorquote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah dat was dus ook meteen de laatste keer dat jij daar kwam?
giertjequote:
En bij een rookpauze is dan natuurlijk sprake van WORG: WerkOntwijkend RookGedragquote:
En jij om twee uur 's middags maar blijven volhouden dat koffietijd altijd na 8 uur 's avonds was, omdat je zo graag een After Eight bij je koffie wildequote:Op maandag 12 april 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen ik bij jou op bezoek was, was jouw klok danig van slag! Ineens was het koffietijd in huize DaMart
.
heey GFquote:
Nee dat snap ikquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik durf niet bij Fokkers op bezoek te gaan.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef DaMart het volgende:
En jij om twee uur 's middags maar blijven volhouden dat koffietijd altijd na 8 uur 's avonds was, omdat je zo graag een After Eight bij je koffie wilde.
Dat is ook best wel eng.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
dat noemen wij werkoverlegquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bij een rookpauze is dan natuurlijk sprake van WORG: WerkOntwijkend RookGedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
echt?quote:
Soms vraag ik me echt af of jij nou werkelijk bent afgestudeerd, of dat ze je gewoon hebben laten gaan "voor de moeite"quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij nou werkelijk bent afgestudeerd, of dat ze je gewoon hebben laten gaan "voor de moeite"
Stil nou, dat zou je niet hardop zeggenquote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af of jij nou werkelijk bent afgestudeerd, of dat ze je gewoon hebben laten gaan "voor de moeite"
[..]
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'n spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!quote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'm spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!
Sorryquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Stil nou, dat zou je niet hardop zeggen
Ja waarom krijg ik die eigenlijk nooit?! Scheelt een hoop moeite..quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DaMart het volgende:
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'm spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!
Daar heb ik eigenlijk vrijwel nooit last van.quote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef MPG het volgende:
Koffiepauze![]()
[..]
Krijg je dan geen ijskoude voeten?
Dan ben ik goed genaait wel. Kom niet verder dan HBOquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien heeft Marc gewoon gereageerd op zo'n spambericht: koop nu je gratis universiteitsdiploma!
Mocht ik er ooit nog eentje in mijn spamfilter tegenkomen, dan stuur ik hem aan jou doorquote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Fha het volgende:
Ja waarom krijg ik die eigenlijk nooit?! Scheelt een hoop moeite..
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh...quote:Op maandag 12 april 2010 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik er ooit nog eentje in mijn spamfilter tegenkomen, dan stuur ik hem aan jou door.
daar ging me koffiequote:Op maandag 12 april 2010 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
ze moeten maar op bezoek komenquote:Op maandag 12 april 2010 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie heb jij allemaal ontmoet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.
Degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn heel leuk!
Ik heb net gekeken voor je, maar zul je altijd zien dat ik er nu even geen heb ontvangenquote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh...Lieeef!!
Als je dat nou even regelt binnen nu en een kwartier.. dan hoef ik ook geen tentamen te maken zo
Als je genaait typt, mag je blij zijn met HBO.quote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben ik goed genaait wel. Kom niet verder dan HBO
Uh nee, klopt precies he, met mijn hboquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je genaait typt, mag je blij zijn met HBO.
Ik heb er nog wel een paar ergensquote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net gekeken voor je, maar zul je altijd zien dat ik er nu even geen heb ontvangen.
Oeh oeh!!!quote:
Hoe doe je datquote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk vrijwel nooit last van.
Welke FOK!kers heb jij al eens ontmoet dan?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
FOK!kers zijn helemaal niet eng hoor.
Degenen die ik tot nu toe ontmoet heb, zijn heel leuk!
ik ben ooit op een FOT meet geweest, qua namen weet ik alleen fles en rewimo nogquote:Op maandag 12 april 2010 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke FOK!kers heb jij al eens ontmoet dan?
Succes met je tentamen!quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein huppelen, in de zon doezelen en dan een poging doen om het tentamen goed te maken. Fijne middag nog allemaal!!![]()
succesquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
De klok is me gewoon aan het treiteren.
De hele dag vult zich met kutklusjes...
toch was die grote KSC meet van laatst wel erg tofquote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
Fokkers zijn eng. De meeste dan. Er zijn natuurlijk uitzonderingen
wij zijn collega'squote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Symphonic het volgende:
De klok is me gewoon aan het treiteren.
De hele dag vult zich met kutklusjes...
Succes Fha!quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein huppelen, in de zon doezelen en dan een poging doen om het tentamen goed te maken. Fijne middag nog allemaal!!![]()
Daar was ik dus ook nietquote:Op maandag 12 april 2010 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
toch was die grote KSC meet van laatst wel erg tof
arnhem, dan hoor ik daar niet bij.quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels een stuk of 20.
Ik heb niet alleen FOK!'ers uit Arnhem ontmoet hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
arnhem, dan hoor ik daar niet bij.
heb jij ook print problemen? iedereen uit arnhem die ik spreek vandaag kan niet(of nauwelijks) printen
ik heb al 2 telefoontjes gepleegd. van de 3 en normaal durf ik helemaal niet. Doodsbang voor zulk soort dingenquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij zijn collega's![]()
ik kom aan structurele dingen niet toe vandaag
Hoi Marcelquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij zijn collega's![]()
ik kom aan structurele dingen niet toe vandaag
Namen en rugnummers willen we weten, natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels een stuk of 20.
Dan zal die van mij wel crappy zijn ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Geen idee, goede doorbloeding ofzo?
Waarvandaan dan nog meerquote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen FOK!'ers uit Arnhem ontmoet hoor!
Dus ook een printprobleemquote:En mijn printer is niet aangesloten, dus ik kan sowieso niet printen.
Vast wel. Speciaal voor Klonkquote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of de katten nog iets leuks in de bakken hebben achter gelaten
Dat is privé.quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we weten, natuurlijk.
[..]
Dan zal die van mij wel crappy zijn ofzo, aangezien ik nogal eens ijskoude voeten en/of handen schijn te hebben, zonder dat ik daar zelf iets van merk
.
[..]
Waarvandaan dan nog meer?
[..]
Dus ook een printprobleem.
[..]
Vast wel. Speciaal voor Klonk.
Flauw van ze zeg!quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Klonk het volgende:
helemaal niets, alleen maar poep en pies, al was het maar een briefje met een bedankje, ondankbare beesten...
Dus ook geen vlaggetje voor je, zoals MPG suggereerde?quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Klonk het volgende:
helemaal niets, alleen maar poep en pies, al was het maar een briefje met een bedankje, ondankbare beesten...
quote:
quote:
Ik wil dus ook een eigen code voor:quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft die ook al een eigen code?.
Dan moet deze ook werken: :wD
Dan moet je bij Danny zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dus ook een eigen code voor: [ afbeelding ] op FOK!.
Emoticon Requestquote:Op maandag 12 april 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je bij Danny zijn [ afbeelding ] .
Van mij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |