Succes Fha!quote:Op maandag 12 april 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga naar de trein huppelen, in de zon doezelen en dan een poging doen om het tentamen goed te maken. Fijne middag nog allemaal!!![]()
Daar was ik dus ook nietquote:Op maandag 12 april 2010 14:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
toch was die grote KSC meet van laatst wel erg tof
arnhem, dan hoor ik daar niet bij.quote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels een stuk of 20.
Ik heb niet alleen FOK!'ers uit Arnhem ontmoet hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
arnhem, dan hoor ik daar niet bij.
heb jij ook print problemen? iedereen uit arnhem die ik spreek vandaag kan niet(of nauwelijks) printen
ik heb al 2 telefoontjes gepleegd. van de 3 en normaal durf ik helemaal niet. Doodsbang voor zulk soort dingenquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij zijn collega's![]()
ik kom aan structurele dingen niet toe vandaag
Hoi Marcelquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij zijn collega's![]()
ik kom aan structurele dingen niet toe vandaag
Namen en rugnummers willen we weten, natuurlijkquote:Op maandag 12 april 2010 14:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Het zijn er inmiddels een stuk of 20.
Dan zal die van mij wel crappy zijn ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Geen idee, goede doorbloeding ofzo?
Waarvandaan dan nog meerquote:Op maandag 12 april 2010 14:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen FOK!'ers uit Arnhem ontmoet hoor!
Dus ook een printprobleemquote:En mijn printer is niet aangesloten, dus ik kan sowieso niet printen.
Vast wel. Speciaal voor Klonkquote:Op maandag 12 april 2010 15:01 schreef Klonk het volgende:
ik ga eens kijken of de katten nog iets leuks in de bakken hebben achter gelaten
Dat is privé.quote:Op maandag 12 april 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we weten, natuurlijk.
[..]
Dan zal die van mij wel crappy zijn ofzo, aangezien ik nogal eens ijskoude voeten en/of handen schijn te hebben, zonder dat ik daar zelf iets van merk
.
[..]
Waarvandaan dan nog meer?
[..]
Dus ook een printprobleem.
[..]
Vast wel. Speciaal voor Klonk.
Flauw van ze zeg!quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Klonk het volgende:
helemaal niets, alleen maar poep en pies, al was het maar een briefje met een bedankje, ondankbare beesten...
Dus ook geen vlaggetje voor je, zoals MPG suggereerde?quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Klonk het volgende:
helemaal niets, alleen maar poep en pies, al was het maar een briefje met een bedankje, ondankbare beesten...
quote:
quote:
Ik wil dus ook een eigen code voor:quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft die ook al een eigen code?.
Dan moet deze ook werken: :wD
Dan moet je bij Danny zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil dus ook een eigen code voor: [ afbeelding ] op FOK!.
Emoticon Requestquote:Op maandag 12 april 2010 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je bij Danny zijn [ afbeelding ] .
Van mij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |