Lekkerquote:
Ik kreeg net lekkere trek door jullie postsquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh, en ik ben net ongesteld geworden, dat verklaart mijn lange boodschappenlijst ook weer
Tweede hit op google. http://www.simonisvis.nl/simonisindestad.shtmlquote:
Slappe thee, beschuitjes. Licht verteerbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben dol op vis, maar kibbeling en lekkerbek vind ik allebei goor
DE al wakker? Wat kun je nou het beste eten als je net aan het bijkomen bent van buikgriep?
Echt lichtverteerbare dingen. Ik kwam ook met beestjes thuis twee jaar terug, en ik mocht van de huisarts eigenlijk alleen witbrood, bouillon, dat soort dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
DE al wakker? Wat kun je nou het beste eten als je net aan het bijkomen bent van buikgriep?
Moeten leidt tot stress, CF'jequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk wil ik morgen weer normaal kunnen etenIk heb zo'n leuke afspraak staan morgen! Dan moet ik gewoon beter zijn!
Je voelt zelf het beste aan hoe goed het weer gaat nu denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk wil ik morgen weer normaal kunnen etenIk heb zo'n leuke afspraak staan morgen! Dan moet ik gewoon beter zijn!
bellen zondagavond wel even om af te spreken. @Tong: jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[.]
jl
LekkerIk heb morgen een afspraak. Afhankelijk van wat daaruit komt, gaan we daten
Mijn pa was gek op Bukking.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou er geen bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef LieLie het volgende:
Maar iemand over mijn menu? Is dat een goede combi?
veel plezierquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net een lekkere lunch ingepakt, ik ga mijn dochter verassen zometeen. Recht uit school naar de speeltuin en picknicken! Aardbeien met suiker, croissantjes, boterham met pindakaas en roosvicee mee! Oh ja en een pakje sigaretten, koffiegeld en de nieuwe Linda voor mij, hihi!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net een lekkere lunch ingepakt, ik ga mijn dochter verassen zometeen. Recht uit school naar de speeltuin en picknicken! Aardbeien met suiker, croissantjes, boterham met pindakaas en roosvicee mee! Oh ja en een pakje sigaretten, koffiegeld en de nieuwe Linda voor mij, hihi!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
OMG, zelfs hier een Tong-topicIk dacht net een Fok-uithoek ontdekt te hebben waar dit niet voorkomt
Heb je al een urn uitgezocht ?quote:
Nou dat niet, maar ik ben sinds woensdagavond eindelijk weer een beetje fit aan het wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk om te zien trouwens dat iedereen de lente in zijn kop krijgt met dat beetje zon wat we nu hebben
Waar ik op doelde is bij canon heb je een verschil in prijs van lenzen met IS en zonder IS.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder de duurdere lenzen, maar als je deze bekijkt, dan heb je een hele aardig objectief voor niet al te veel geld (in mijn ogen, maar ik ben gewend aan prijzen die 3-5x zo hoog zijn) en die ook nog eens best aardig uit de reviews komt.
En om dan nog antwoord te geven op je vraag: qua techniek maakt het echt niet uit wat voor camera je koopt. Voordeel van de sony is dat je daar oude Minolta objectieven op kan zetten. Die zijn voor niet al te veel op Marktplaats wel te vinden denk ik. Voordeel van Canon is dat ze een wat groter assortiment nieuwe objectieven hebben en dat het gewoon meer gemeengoed is.
Het beste wat je kunt doen is beide camera's eens beet gaan houden en kijken hoe het allemaal in de hand ligt en of je niet een leuke aanbieding kan vinden ergens.
Ik word eerlijk gezegd al helemaal moe van iedereen die het altijd maar over zon heeftquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk om te zien trouwens dat iedereen de lente in zijn kop krijgt met dat beetje zon wat we nu hebben
Hoe is het mogelijk dat je dat niet eerder ontdekt hebtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben door Bluezz op deze slowchat geattendeerd. Zou erg leuk zijn. En ze had gelijk.
Mocht tijd wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik ben sinds woensdagavond eindelijk weer een beetje fit aan het worden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik word eerlijk gezegd al helemaal moe van iedereen die het altijd maar over zon heeft![]()
IS of VR (Nikon variant) is duur inderdaad. Maar nogmaals: bedenk even in welke omstandigheden je die IS echt nodig denkt te hebben en vraag je af of lenzen in die prijscategorie daar uberhaupt geschikt voor zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is bij canon heb je een verschil in prijs van lenzen met IS en zonder IS.
Voorbeeldje http://tweakers.net/pricewatch/compare/544/91263;104668
Zover ik kan zien is het enige verschil de IS
lenzen van ¤1500 is idd buiten mijn budget. Maar ik zal ze idd gewoon eens gaan vasthouden
Combinatie van factoren. Snipverkouden sinds Vivarium, moe van Vivarium zelf en dat wordt altijd nog versterkt doordat ik erg veel moeite heb om na een prachtig project als dat weer geïnspireerd te raken door mijn normale werk. En zonder inspiratie/zin werken vreet energie.quote:
Aaaaaaaaaaaah datquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is bij canon heb je een verschil in prijs van lenzen met IS en zonder IS.
Voorbeeldje http://tweakers.net/pricewatch/compare/544/91263;104668
Zover ik kan zien is het enige verschil de IS
lenzen van ¤1500 is idd buiten mijn budget. Maar ik zal ze idd gewoon eens gaan vasthouden
Yup. Dat heb ik nu ook. Ik hang hier ook iets teveel rond geloof ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef TAV74 het volgende:
En zonder inspiratie/zin werken vreet energie.
ondanks dat ik niet rook of gerookt heb, heb ik vrij shacky hands. dus vandaar dat ik er een beetje naar kijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
IS of VR (Nikon variant) is duur inderdaad. Maar nogmaals: bedenk even in welke omstandigheden je die IS echt nodig denkt te hebben en vraag je af of lenzen in die prijscategorie daar uberhaupt geschikt voor zijn.
Ik heb ook geen vast hand, en ik heb echt nooit problemen. Beetje trillen is ook niet erg, als je maar niet zoals sommige mensen je camera omhoog of omlaag trekt zodra je de ontspanknop indruktquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
ondanks dat ik niet rook of gerookt heb, heb ik vrij shacky hands. dus vandaar dat ik er een beetje naar kijk
Ah, die had ik net gemistquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef MissHobje het volgende:
Tong80![]()
![]()
Verder super lekker geslapen, schrok om 11.30 wakker
enne Lielie : [CUL SC] Dynamisch Duo stond al iets![]()
Ga lekker zo even naar de stad en moet even langs de makelaar.
oh, dan heb je ons record nog lang niet gebroken hoor ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Camera is binnenDuurste vijf minuten ooit bij Kamera-Express
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
oh, dan heb je ons record nog lang niet gebroken hoor ik![]()
Wel gaaf dat je hem hebt, veel plezier ermee
I know!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I know!![]()
Wij kochten ooit de toen net nieuwe D300 en de 70-200 2.8 VR tegelijk . Dat was de meest schokkende uitgave tot nu toe bij Konijnenberg
Meest bizar is nog dat je al weet wat je gaat kopen en dus echt binnen 10 minuten weer buiten staat met je plastic tasjes in de handquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhahahahahahaDat zijn idd de bedragen
![]()
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meest bizar is nog dat je al weet wat je gaat kopen en dus echt binnen 10 minuten weer buiten staat met je plastic tasjes in de hand
Zal toch wel goed komen DEquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef DarkElf het volgende:
zit mij alleen af te vragen hoe dat zit met trombosecontroles en vakanties.... we hebben natuurlijk een vakantie gepland staan in juli. das nog 3 maanden dus misschien ben ik er dan al klaar mee, en zeker ben ik wel ingesteld dan maar toch..
goed onthouden voor de vaatchirurg in mei
tuurlijk! tis alleen allemaal zo nieuw en onduidelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd
[..]
Zal toch wel goed komen DEEr zijn meer mensen met trombose. Die zullen toch ook wel op vakantie gaan?
Wat zij zegtquote:
Ja. Ik snap het. Maar komt allemaal goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk! tis alleen allemaal zo nieuw en onduidelijkdan vraag je je een hoop af ineens.
yup, vrienden op bezoek, dus lekker chillen en genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef Laydina het volgende:
Gaan mensen nog leuke dingen doen van het weekend?
Nicequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
yup, vrienden op bezoek, dus lekker chillen en genieten van het mooie weer.
et tu?
je mag zo bij ons mee komen doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
NiceDIe van jou ook DE
Ik ga niks doen. Er zou iemand langskomen maar heeft geen geld.. dus dat wordt vervelen
Geen idee, zo vaak drink ik die nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef cybermans het volgende:
je mag zo bij ons mee komen doen
(moet je wel van cocktails houden)
Deventerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee, zo vaak drink ik die niet
En waar zou ik moeten zijn?
zo werk je halve dagen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
nog een uurtje niksen voordat ik naar het vliegtuig ga
volgende week toch weer 2-3x fitnessen dus dat komt wel goed... en me broeken beginnen hier af te zakken dus het gaat al de goede kant opquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
mmm cocktails
wel funest voor je lijn trouwens
Waar vlieg je heen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
nog een uurtje niksen voordat ik naar het vliegtuig ga
En nog een leuke stad ookquote:
en it en whisky danquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
cybermans, IT en cocktails?Ik ken alleen IT en pils of IT en cola
Probeer eens een keertje in olie gebakken sliptong. Sliptong heeft een heel erg toegankelijke smaak voor de beginnende viseter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:
Ik eet nooit visvind het niet lekker (denk ik
)
Het gaat mij niet zozeer (denk ik) om de smaak, maar ook om de structuur van het eten. Zoals Champginons vind ik ook helemaal niks. Gewoon ook puur over hoe het aanvoelt in je mond enzo. En dat heeft vis ook al snel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Probeer eens een keertje in olie gebakken sliptong. Sliptong heeft een heel erg toegankelijke smaak voor de beginnende viseter.
toch wel cosmo's, ook? En Margarita's?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef cybermans het volgende:
Die ken ik niet
wat ik wel ken
caipirinha
mojito
tequila sunrise
long island iced tea
en nog meer
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef cybermans het volgende:
Die ken ik niet
wat ik wel ken
caipirinha
mojito
tequila sunrise
long island iced tea
en nog meer
Misschien mag ik vanavond van mezelf, omdat het weekend is, wel 5 pringles-chipjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:03 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en ik heb net een hele doos met marshmellows omwikkeld met chocolade gekocht
Wel de chocoladeblokjes helemaal aan het einde he? Anders blijft er niks van over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef golfer het volgende:
Zo. Na het vorige keer geslaagde experiment ben ik weer bezig om citroenijs te maken. Dit keer met brokjes pure chocolade er doorheen.
Mengsel van melk, room, ei, suiker en citroenrasp staat nu af te koelen tot kamertemperatuur en kan daarna met citroensap en chocoladebokjes de ijsmachine in.
Klopt. IJsmachine draait nu en als het ijs straks bijna klaar is gaan de brokjes choco erbij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef LieLie het volgende:
Wel de chocoladeblokjes helemaal aan het einde he? Anders blijft er niks van over.
Leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef freecell het volgende:
kiprollade, spinazie, aardappelcroquetjes... burgerlijk groot succes bij man en zoon
ik voor nog simpeler vandaag,quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef Laydina het volgende:
Ik ging voor heel simpel.. spaghetti van een paar dagen terug opgewarmd
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef freecell het volgende:
kiprollade, spinazie, aardappelcroquetjes... burgerlijk groot succes bij man en zoon
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik voor nog simpeler vandaag,
ff een pizzatje in de oven mieteren (helaas niet die van grand d'italia)
Nu ff 24S08E15
Financial Statement Analysisquote:
Oké! Dingen die gekoppeld zijn aan de praktijk zijn inderdaad leuk, krijg je ook een beter beeld van hoe je eigen werk er later uit zal zien, dan bij die abstracte theorieën uit boeken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Financial Statement Analysis. WOrden tenminste veel praktijkvoorbeelden gebruikt. De technische dingen van de boekhoudschandalen van Ahold & enron bijvoorbeeld.
De boekhoudregels zijn aangepast dus zullen boekhoudschandalen op die manier niet meer gebeuren. Het is wachten op een ander leuk schandaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef cybermans het volgende:
Nou het zou niet best zijn als de schandalen van ahold en enron beeld van je toekomstige werk zijn
Vertelquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:lekkere salade had ik in elkaar geflanst!!
Ik ben er nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk niet dat we Pdehoog nog hier zullen zien dit weekend, die's vast te druk met z'n nieuwe speeltje
Mijn punt, wat doe jequote:
Vet cool ende tof hequote:
Dat ben ik ook aan het doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn punt, wat doe je![]()
En, is het wat? Ik moet met nieuwe gadgets altijd direct alle functies bestuderen enzo
Hahaha, dat zal ze leuk vindenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
WowMijn zus woont in de flat hier schuin tegenover. Ik denk hemelsbreed een meter of 300-400. Ik kan een foto van die flat maken en zo opblazen dat ik kan zien of ze haar gordijnen open of dicht heeft
Zo lang je dat soort geintjes niet flikt bij in-gebruik-zijnde slaapkamers met open gordijnen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
WowMijn zus woont in de flat hier schuin tegenover. Ik denk hemelsbreed een meter of 300-400. Ik kan een foto van die flat maken en zo opblazen dat ik kan zien of ze haar gordijnen open of dicht heeft
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo lang je dat soort geintjes niet flikt bij in-gebruik-zijnde slaapkamers met open gordijnen...
Zij was het die tijdens haar verbouwing een paar jaar geleden opeens met een felle bouwlamp mij in mijn ogen zat te irriterenquote:
Geloof me...ik hoef mijn zus echt niet naakt te zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef Laydina het volgende:
Ik mag hopen dat het blijft tot het open of dicht hebben van gordijnen en je niet ineens je zus er naakt voor ziet staan
zo lelijk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
Geloof me...ik hoef mijn zus echt niet naakt te zien
Nee hoor. Wel mijn zusquote:
En wat een prijzenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef LieLie het volgende:
Lein!
Ik zag je naam en ik moest aan die jurkjes denken van Steps dus ik ging nog even op de site kijken
Wat zijn er leuke bij!!#extramotivatievoorafvallen
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?quote:
valt best nog wel mee volgens mij...maar goed ik heb een wat makkelijker budgetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?
had net me ma aan de foon en die zei dat ik het ff moest kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
Pierre Wind... je zult er mee geconfronteerd worden
Tis ook redelijk normaal, maar ik ben altijd van de goedkopie geweest, dus het blijft wennenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?
Jij koopt schoenen ter waarde van 4 a 5 jurkjes, toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
valt best nog wel mee volgens mij...maar goed ik heb een wat makkelijker budget
Ben je student?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tis ook redelijk normaal, maar ik ben altijd van de goedkopie geweest, dus het blijft wennen
Daarbij laat mijn budget het niet toe
4,43 jurkje kan je van die schoenen kopen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij koopt schoenen ter waarde van 4 a 5 jurkjes, toch?
Wat Steps betreft ben ik het met je eens, H&M niet helemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je student?
Ik vind het echt mooie jurkjes, ze zijn minstens twee klasses sjieker dan H&M-spul. En zeker als je zoiets voor een speciale gelegenheid koopt, vind ik het best een nette prijs.
Maar goed, ik ben dan ook een verwoed H&M-hater - dat spul zit echt als een hobbezak om mijn uitbundige curves
Als een topjequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
4,43 jurkje kan je van die schoenen kopen ja
alhoewel ik best wel eens wil zien hoe 0,43 jurkje eruit ziet
leuk, maar zonder vrouw erin issie maar half leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ikwillum
Niet helemaal mijn ding!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ikwillum
Ah, trek het je niet aan, het is mijn persoonlijke frustratiequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat Steps betreft ben ik het met je eens, H&M niet helemaal![]()
Ik ben student, en ik koop meestal geen kledingstukken van 90 euro. Maar die jurkjes zijn het zeker wel waard. Het zit hem er meer in dat ik dus inderdaad voor een speciale gelegenheid of iets dergelijks dat best wel over heb, maar dat het geen prijs is die ik normaal snel aan kleren uitgeef. Maar voor de jurkjes op zich is het inderdaad een oké prijs
En ik ben niet zo'n H&M hater, vooral de basic-shirtjes vind ik superfijn, en heb nog wat leuke dingetjes
Geen student meer, maar verdien niet super veelquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je student?
Ik vind het echt mooie jurkjes, ze zijn minstens twee klasses sjieker dan H&M-spul. En zeker als je zoiets voor een speciale gelegenheid koopt, vind ik het best een nette prijs.
Maar goed, ik ben dan ook een verwoed H&M-hater - dat spul zit echt als een hobbezak om mijn uitbundige curves
Nou, over dat figuur kan ik meepraten hoor! Broeken kan ik er ook niet vinden. Shirtjes wil nog wel en ik heb ook een leuk net mouwloos jasje, en een leuke rok. Maar ook niet alles is voor mijn figuur geschikt inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, trek het je niet aan, het is mijn persoonlijke frustratieDe kleding is heel uniform van pasvorm en absoluut niet geschikt voor het model slanke taille - ronde heupen. Brrr. Topjes maken me lomp en broeken maken mijn heupen breder en staan aan de achterkant open. Niet flatteus. Maar voor haarklemmetjes is het heus een fijne winkel
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen. En dan staat je vriendin in het pashokje en besluit je tegen beter weten in toch maar iets te gaan passenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, over dat figuur kan ik meepraten hoor! Broeken kan ik er ook niet vinden. Shirtjes wil nog wel en ik heb ook een leuk net mouwloos jasje, en een leuke rok. Maar ook niet alles is voor mijn figuur geschikt inderdaadMaar dat frustreert mij niet zo als jou blijkbaar
Dat klinkt errug okquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhhh dat groenige halterjurkje![]()
![]()
Ohja en de salade: gemengde sla, tomaat, rode ui, gekookt eitjes, uitgebakken spek/bacon (plakje), gebakken kipfiletje, avocado (maar was ik nu vergeten) en een honing-mosterd dressing
Hahaha, dat is ook kut!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen. En dan staat je vriendin in het pashokje en besluit je tegen beter weten in toch maar iets te gaan passen
En dan zit het elke keer kut
Zonder rauwe ui, ei, avocado en mosterd had ik dat ook lekker gevondenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhhh dat groenige halterjurkje![]()
![]()
Ohja en de salade: gemengde sla, tomaat, rode ui, gekookt eitjes, uitgebakken spek/bacon (plakje), gebakken kipfiletje, avocado (maar was ik nu vergeten) en een honing-mosterd dressing
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Sun! Ik ben dol op dat soort salades; in de zomer, dakterras, glaasje witte wijn... HeerlijkOp dat soort momenten is lijnen nog niet zo naar
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zonder rauwe ui, ei, avocado en mosterd had ik dat ook lekker gevonden
Ik weet het. Maar het is ook weer geen fantastische kwaliteit, daar troost ik mezelf dan maar meequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hahaha, dat is ook kut!![]()
En dat heb ik op het moment ook heel erg.
Maar dat iedereen wil, tja, het ziet er altijd uit alsof je heel veel keus hebt, en het is niet te duur. Dus dat is aantrekkelijk.
't is voor salades ook lekker om ui licht te laten carameliseren en dan af te blussen met een klein beetje wijnazijn. iets meer werk, maar welquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zonder rauwe ui, ei, avocado en mosterd had ik dat ook lekker gevonden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh en ik heb nog een verjaardagscadeautje binnen (had er bonnen voor gehad, moest het bestellen):
[ afbeelding ]
Met een digitale veldgids die op een ipod gezet kan worden![]()
Echt zooooo'n mooi boek!! (voor een vogelaar als ik dan)
Ik heb nog niks open gemaaktquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
hemel Borisz, heb je weer aan de speciaalbiertjes gezeten
Ja, als de ui maar warm is geweest is het goed hoor! Maar ik kan niet tegen rauwe uiquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't is voor salades ook lekker om ui licht te laten carameliseren en dan af te blussen met een klein beetje wijnazijn. iets meer werk, maar wel
Klopt ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen.
En dan zit het elke keer kut
Oh ja, broeken kopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is ook weer geen fantastische kwaliteit, daar troost ik mezelf dan maar meeKoop ik liever een supergoed-zittende broek van MAC of Laura Ashley (beide fijn voor wat meer curvy dames), dan drie net-niet. Hoef ik niet te vaak te winkelen. Want broeken winkelen is nog steeds een ramp voor mijn zelfvertrouwen
Zit veel verschil in inderdaad!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt ja!Ik heb dat nooit gesnapt
Tis een rommeltje daar, tis er altijd fucking!! druk en om nou te zeggen dat ze echt leuk spul hebben..
Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niksquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zit veel verschil in inderdaad!
Maar ik was laatst bij de Vero Moda, en dat vond ik altijd heel leuk, maar nu eigenlijk helemaal niet meer zo..
Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niks![]()
OW en broeken shoppenAl kon ik onlangs wel in een maatje kleiner
Ik was tot eergister ook nog nooit in de steps geweestquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.
Ik zit nog aan de Riv_lightquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Het is vrijdag! ik mag een wijntje drinken!
Zeker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
D_H WB in N_L
En ik vind die jurkjes niks, mag dat?
Jaa maar ook een beetje eng eigenlijkquote:
Nee, vind ook lang niet alles leuk. Ik loop daar gewoon vaak naar binnen, ze gooien na 3 maanden de oude zooi in de aanbieding en dan is er ook weer nieuw. Dus regelmatig snuffelen is handig daarquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
Esprit zit ook vaak wel goed inderdaad, maar daar vind ik de kleding niet altijd leuk, ook niet van EDC.
Maar op het moment kan ik nergens echt slagen.
Dus weg met die kilo's!
Maak jij veel zelf? Stof van de markt dan ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa maar ook een beetje eng eigenlijk
Oh en ik heb nog een rokje in elkaar geknutseld.. Maar kan er ff geen mooie foto van maken, dus doe ik wel als ik terug ben van mn ouders, dan neem ik ff de camera mee
Die komen dit weekend alles te weten... Was in de tussentijd nog niet thuis geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
En wat fijn Aure! Dat is echt heel nuttig!
Hoe vinden je het ouders het op het moment?
Ik niet, ik drink alleen maar thee door de weeksquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de Riv_light
Maar ik drink dan ook gewoon de hele week een wijntje
Oe, succes dan! En onthoud: een studie doen die echt bij je past is een wereld van verschil met een studie doen waarvan je weet dat het niet echt bij je pastquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Die komen dit weekend alles te weten... Was in de tussentijd nog niet thuis geweest.
Een hele tijd terug wel, de laatste tijd bijna niet. Had er niet veel tijd meer voor over. Dus ben vandaag weer begonnen met een simpel rokje, hoewel ik iets verkeerd heb gedaan met het patroon op de stof leggen.. Maar gelukkig nog kunnen oplossen, je ziet er niks vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maak jij veel zelf? Stof van de markt dan ofzo?
Gaaf om dat te kunnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Een hele tijd terug wel, de laatste tijd bijna niet. Had er niet veel tijd meer voor over. Dus ben vandaag weer begonnen met een simpel rokje, hoewel ik iets verkeerd heb gedaan met het patroon op de stof leggen.. Maar gelukkig nog kunnen oplossen, je ziet er niks van![]()
Ik heb nog heeel veel stofjes liggen die ik van vrienden heb gekregen (en ik heb toen ik 16 was in een stoffenwinkel gewerkt en daar ook nog heel veel stofjes van, ik heb daar ook de basis geleerd) en op de markt kun je inderdaad heel goedkoop stofjes kopen
Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, succes dan! En onthoud: een studie doen die echt bij je past is een wereld van verschil met een studie doen waarvan je weet dat het niet echt bij je past
Nou ik teken zelf geen patronen hoor, dus pasvorm is niet altijd even geweldig, maar dat kan je wel aanpassenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gaaf om dat te kunnen![]()
Heb je toch wat unieke creaties en de perfecte pasvorm
Oefening baart kunst hequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou ik teken zelf geen patronen hoor, dus pasvorm is niet altijd even geweldig, maar dat kan je wel aanpassenJe zou eigenlijk ook eerst alles moeten rijgen en dan pas naaien, maar daar ben ik te ongeduldig voor, als het niet goed is haal ik het gewoon weer uit elkaar
Das wel waar, maar eigenlijk ben ik iets te ongeduldig voor ditquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oefening baart kunst he![]()
Maar het geeft je net wat opties meer dan wanneer je alleen bij de winkels terecht kan
Volgende keer dus net iets ruimer knippenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Das wel waar, maar eigenlijk ben ik iets te ongeduldig voor ditPatroon overtekenen, op de stof leggen en dan weer omtrekken met een krijtje... duurt me allemaal veel te lang hahaha. Heb nu gewoon een patroon van 4 jaar geleden gepakt
en wonder boven wonder pas ik het nog steeds
Alleen moet ik nu een beetje meer moeite doen om hem over mn ass heen te krijgen
Ook nog hard aan het werk dus.. en je bent pas net terug. Harde werker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dank u
zo, en de eerste opdracht af en opgestuurd.
Ga je mee deze zomer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:42 schreef Aure het volgende:
Oh en Steer, nog even iets wat ik in een van de vorige topics las, Stockholm is zoooooo mooi en tof en super en ik ben een beetje verliefd op Stockholm
quote:Ed Kowalczyk (ex-zanger Live), The Hype, Dio, Gotcha! en Go Back to The Zoo zijn toegevoegd aan het programma van Bevrijdingspop in Haarlem. Dit heeft de organisatie vrijdagavond in Haarlem bekend gemaakt.
Eerder werden al de namen van Giovanca, La Caravane Passe, Junkie XL, Tim Knol, Jurk!, Drive Like Maria en Baskerville bekend gemaakt. Bevrijdingspop Haarlem, het oudste van alle bevrijdingsfestivals, viert dit jaar zijn dertigste verjaardag.
moet gebeuren hequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ook nog hard aan het werk dus.. en je bent pas net terug. Harde werker!
Succesquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet gebeuren he
nu nog 2 artikelen lezen en dan ben ik klaar.
Whehe, een langere rits had volstaan in dezequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgende keer dus net iets ruimer knippenNee geintje
Ow nicequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe, een langere rits had volstaan in deze![]()
Ik vond nog 2 fotootjes van iets wat ik anderhalf jaar geleden heb gemaakt:
Klik
Klik
Ik maak gewoon geld voor vakanties.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Sorry geen geld, al mn geld gaat naar Lowlands
Jij werkt bij de drukkerij?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geld voor vakanties.![]()
Zo, onmogelijk om niet naar die riemgesp te kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Klik
Klik
Haha thanksquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow nice![]()
Je ziet er trouwens ook leuk uit
Beter je best doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, onmogelijk om niet naar die riemgesp te kijken
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:02 schreef Aure het volgende:
Haha thanksMn haar is tegenwoordig wel heul kort
[..]
Kijk, dát is nou wel leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Aure het volgende:
Klik
Klik
vero moda was vroeger leuk, is nu veredelde H&M met vergelijkbare kwaliteitquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zit veel verschil in inderdaad!
Maar ik was laatst bij de Vero Moda, en dat vond ik altijd heel leuk, maar nu eigenlijk helemaal niet meer zo..
Jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:03 schreef Laydina het volgende:
[..]maar dat laat je vast langer groeien
Oké, thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
vero moda was vroeger leuk, is nu veredelde H&M met vergelijkbare kwaliteitEn Esprit is degelijk en betaalbaar, maar ik vind het vaak zo saai!
Ik koop wel broeken van MAC, die hebben ze bij de Bijenkorf. Dat is een fijn merk; ze hebben een stuk of 10 verschillende pasvormen, dus voor heupen, bovenbenen, billen, lange benen, korte benen etc... 't Is even wat paswerk, maar daar vind je zeker een goed model.
Laura Ashley is een Britse damesmodezaak met een vrij truttig imago (bloemetjesjurken en witte kraagjes van vroegah), maar die hebben hele mooie, flatteuze kleding voor wat meer curvy vrouwen. Zonder meteen in de grote-maten-tentenlooks te vervallen; niet goedkoop, wel oerdegelijk en tamelijk tijdloos. Handig dus voor een nette broek!
Alleen maar goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Redcoon het volgende:
Terug van de Squash.. Ik ben kapot! Ik doe het nog niet zo lang, maar je wordt er echt zó fanatiek van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar meestal kan ik je ziel wel lezen.Confidence through competence
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Oeeh lees mijn ziel eens (per pm graag dan.. want niet iedereen hoeft het te wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, maar meestal kan ik je ziel wel lezen.)
![]()
Ik speel met collega's. Ze maken me tot nu allemaal in, maar dat mag de pret niet drukken. Normaal gesproken gaan we in een groepje, huren we voor één uurtje een baan af en rouleren we. Nu waren we met z'n tweeën, en dat hakt er aardig in.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alleen maar goedBlijf je lekker actief. Met wie speel je t ?
Ik ben ook zeer benieuwd naar mijn zielquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeeh lees mijn ziel eens (per pm graag dan.. want niet iedereen hoeft het te weten)
Den Haag heeft ze in ieder geval, daar kocht ik zequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Laydina het volgende:
MAC broeken bij de Bijenkorf? ken het niet, maar misschien eens gaan kijken
Dat is gezellig!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Ik speel met collega's. Ze maken me tot nu allemaal in, maar dat mag de pret niet drukken. Normaal gesproken gaan we in een groepje, huren we voor één uurtje een baan af en rouleren we. Nu waren we met z'n tweeën, en dat hakt er aardig in.
Ze staan ook gewoon op de webshopquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Den Haag heeft ze in ieder geval, daar kocht ik ze
En ik ga morgen op vakantiequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geld voor vakanties.![]()
Welke maat heb je? Ik heb nog twee te grote liggen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze staan ook gewoon op de webshop
Zag al een leuke, maar ik moet eerst afvallen, voordat ik zulke dure broeken koop
Er is vooruitgang! Heb nu 1 van de 4 potjes gewonnen. En ik let meer op enzo, in het begin was ik al blij wanneer ik die bal een flinke knal kan geven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is gezellig!
Nu maken ze jou nog in, maar het is natuurlijk wel beter om te spelen met mensen die er iets van kunnen, dan leer je het volgens mij ook snellerEn straks maak jij hen in
Jij bent makkelijk te lezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer benieuwd naar mijn ziel
Haaa, geen PM-gate voor mij!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeeh lees mijn ziel eens (per pm graag dan.. want niet iedereen hoeft het te weten)
Ik vind Indiase restaurants in de UK vaak erg goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
En ik ga morgen op vakantieOnwaarschijnlijk, maar wie weet kom ik zelfs culinaire hoogstandjes tegen in de UK.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef Redcoon het volgende:
Er is vooruitgang! Heb nu 1 van de 4 potjes gewonnen. En ik let meer op enzo, in het begin was ik al blij wanneer ik die bal een flinke knal kan geven.
Speel je het ook
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik heb nog twee te grote liggen!
Nee, je zou m'n ziel lezen, niet m'n tweetsquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk te lezen.![]()
* Stereotomy surft snel naar Twitter
Het is gewoon een nepperdquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, je zou m'n ziel lezen, niet m'n tweets
Too bad, volgens mij zijn mijn te grote 44!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grensgevalletje, 44 wordt nu langzaam te groot, 42 dus bijna weer hoop ik
Ik tweet, dus ik bestaaaa.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, je zou m'n ziel lezen, niet m'n tweets
Wist je dat vrouwen voornamelijk in hun hoofd verliefd worden op een man, en niet wanneer ze daadwerkelijk bij die man zijn?quote:
Maatgenootquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grensgevalletje, 44 wordt nu langzaam te groot, 42 dus bijna weer hoop ik
Geen idee, heb weinig ervaring met verliefdheid.. en ook niet met de theorie erachterquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wist je dat vrouwen voornamelijk in hun hoofd verliefd worden op een man, en niet wanneer ze daadwerkelijk bij die man zijn?
Doen! Echt de moeite waard. Niet gek opkijken als je opeens gaat vloeken als je misslaat. Dat schijnt heel normaal te zijn bij squashen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef Laydina het volgende:
[..]feli
![]()
Nee ik heb het nooit gespeeld, ja 1 of 2x lang geleden. Maar het lijkt me wel leuk.
Nou, daar tweet ik niet genoeg voor hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik tweet, dus ik bestaaaa.
Heb je mijn Twitter account nou al gevonden?Is volgens mij wel makkelijk te vinden met wat je hier weet van fok.
Heb hier niemand om mee te spelen, dus dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Doen! Echt de moeite waard. Niet gek opkijken als je opeens gaat vloeken als je misslaat. Dat schijnt heel normaal te zijn bij squashen.
Indiaas eten bewaar ik als goede smoes om nog eens naar India te kunnen gaan (alhoewel ik ook geweldig Indiaas heb gegeten in Maleisië). En uiteraard ga ik ook wat pies (die uit de oven, niet die gele) proberen, desnoods na flink wat koolzuurloze ales.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Indiase restaurants in de UK vaak erg goedEn in sommige pubs kun je ook best lekker eten, toch? Niet hoogstaand, maar gewoon lekker?
Vlindersquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee, heb weinig ervaring met verliefdheid.. en ook niet met de theorie erachter
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maatgenootvooral ook dat '42 dus bijna weer'
![]()
Ignorance is bliss, schatje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, daar tweet ik niet genoeg voor hoor.
Maar je bent inderdaad een nepperd, watje
't is eigenlijk meer totaal nonproductief wezen, beetje misselijk, geen eetlust, niet bij de les en erg irritant voor je omgeving zijn.quote:
Mannen ook hoor. Als ze er bij zijn, moeten ze weer gaan shoppen enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wist je dat vrouwen voornamelijk in hun hoofd verliefd worden op een man, en niet wanneer ze daadwerkelijk bij die man zijn?
nee dat is mij te dun.. 40 is goed voor mijn bouw en leeftijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waar wil jij naar toe? Ik toch wel 38 eigenlijk.
Ik ken de termen die men ervoor geeftquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
't is eigenlijk meer totaal nonproductief wezen, beetje misselijk, geen eetlust, niet bij de les en erg irritant voor je omgeving zijn.
Nuh. Laatste keer inmiddels op de kop af 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ken de termen die men ervoor geeft
Vaak ervaren?
Hoop dat je iemand zo gek kan krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef Laydina het volgende:
[..]
Heb hier niemand om mee te spelen, dus dat gaat niet werken.
haha, dat geloof ik graag. Tis toch een fanatiek spelletje.
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Indiaas eten bewaar ik als goede smoes om nog eens naar India te kunnen gaan (alhoewel ik ook geweldig Indiaas heb gegeten in Maleisië). En uiteraard ga ik ook wat pies (die uit de oven, niet die gele) proberen, desnoods na flink wat koolzuurloze ales.
Dat valt ook wel mee, wordt het weer tijd?quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nuh. Laatste keer inmiddels op de kop af 2 jaar geleden.
Zal niet lukken, maar wie weet ooitquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:29 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Hoop dat je iemand zo gek kan krijgen
Nah. Nu gewoon lekker dingen die ik altijd wilde leren / zien / doen zonder dat iemand aan m'n kop zeurt dat het niet kan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:35 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, wordt het weer tijd?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah. Nu gewoon lekker dingen die ik altijd wilde leren / zien / doen zonder dat iemand aan m'n kop zeurt dat het niet kan.
Wat een gezeik toch altijd dat je dan ineens niks meer magquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah. Nu gewoon lekker dingen die ik altijd wilde leren / zien / doen zonder dat iemand aan m'n kop zeurt dat het niet kan.
... zonder het eerst te overleggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat een gezeik toch altijd dat je dan ineens niks meer mag
Die stelletjes die alles in de 'wij' vorm gooienquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... zonder het eerst te overleggen.
Ach, stoer doen, tot er iemand voorbij komt...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... zonder het eerst te overleggen.
Vaak wel jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Gaan die topics hier altijd zo snel ?
Vroeger was Hools zo. Heb vanochtend daar om 10 uur gepost. Net nog een keer gepost als eerste.
Momenteel wel jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
Gaan die topics hier altijd zo snel ?
Leukquote:
Bij gratie godsquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, stoer doen, tot er iemand voorbij komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |