Lekkerquote:
Ik kreeg net lekkere trek door jullie postsquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh, en ik ben net ongesteld geworden, dat verklaart mijn lange boodschappenlijst ook weer
Tweede hit op google. http://www.simonisvis.nl/simonisindestad.shtmlquote:
Slappe thee, beschuitjes. Licht verteerbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben dol op vis, maar kibbeling en lekkerbek vind ik allebei goor
DE al wakker? Wat kun je nou het beste eten als je net aan het bijkomen bent van buikgriep?
Echt lichtverteerbare dingen. Ik kwam ook met beestjes thuis twee jaar terug, en ik mocht van de huisarts eigenlijk alleen witbrood, bouillon, dat soort dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
DE al wakker? Wat kun je nou het beste eten als je net aan het bijkomen bent van buikgriep?
Moeten leidt tot stress, CF'jequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk wil ik morgen weer normaal kunnen etenIk heb zo'n leuke afspraak staan morgen! Dan moet ik gewoon beter zijn!
Je voelt zelf het beste aan hoe goed het weer gaat nu denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk wil ik morgen weer normaal kunnen etenIk heb zo'n leuke afspraak staan morgen! Dan moet ik gewoon beter zijn!
bellen zondagavond wel even om af te spreken. @Tong: jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[.]
jl
LekkerIk heb morgen een afspraak. Afhankelijk van wat daaruit komt, gaan we daten
Mijn pa was gek op Bukking.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou er geen bezwaar tegen hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef LieLie het volgende:
Maar iemand over mijn menu? Is dat een goede combi?
veel plezierquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net een lekkere lunch ingepakt, ik ga mijn dochter verassen zometeen. Recht uit school naar de speeltuin en picknicken! Aardbeien met suiker, croissantjes, boterham met pindakaas en roosvicee mee! Oh ja en een pakje sigaretten, koffiegeld en de nieuwe Linda voor mij, hihi!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net een lekkere lunch ingepakt, ik ga mijn dochter verassen zometeen. Recht uit school naar de speeltuin en picknicken! Aardbeien met suiker, croissantjes, boterham met pindakaas en roosvicee mee! Oh ja en een pakje sigaretten, koffiegeld en de nieuwe Linda voor mij, hihi!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef TAV74 het volgende:
OMG, zelfs hier een Tong-topicIk dacht net een Fok-uithoek ontdekt te hebben waar dit niet voorkomt
Heb je al een urn uitgezocht ?quote:
Nou dat niet, maar ik ben sinds woensdagavond eindelijk weer een beetje fit aan het wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk om te zien trouwens dat iedereen de lente in zijn kop krijgt met dat beetje zon wat we nu hebben
Waar ik op doelde is bij canon heb je een verschil in prijs van lenzen met IS en zonder IS.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder de duurdere lenzen, maar als je deze bekijkt, dan heb je een hele aardig objectief voor niet al te veel geld (in mijn ogen, maar ik ben gewend aan prijzen die 3-5x zo hoog zijn) en die ook nog eens best aardig uit de reviews komt.
En om dan nog antwoord te geven op je vraag: qua techniek maakt het echt niet uit wat voor camera je koopt. Voordeel van de sony is dat je daar oude Minolta objectieven op kan zetten. Die zijn voor niet al te veel op Marktplaats wel te vinden denk ik. Voordeel van Canon is dat ze een wat groter assortiment nieuwe objectieven hebben en dat het gewoon meer gemeengoed is.
Het beste wat je kunt doen is beide camera's eens beet gaan houden en kijken hoe het allemaal in de hand ligt en of je niet een leuke aanbieding kan vinden ergens.
Ik word eerlijk gezegd al helemaal moe van iedereen die het altijd maar over zon heeftquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk om te zien trouwens dat iedereen de lente in zijn kop krijgt met dat beetje zon wat we nu hebben
Hoe is het mogelijk dat je dat niet eerder ontdekt hebtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben door Bluezz op deze slowchat geattendeerd. Zou erg leuk zijn. En ze had gelijk.
Mocht tijd wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar ik ben sinds woensdagavond eindelijk weer een beetje fit aan het worden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik word eerlijk gezegd al helemaal moe van iedereen die het altijd maar over zon heeft![]()
IS of VR (Nikon variant) is duur inderdaad. Maar nogmaals: bedenk even in welke omstandigheden je die IS echt nodig denkt te hebben en vraag je af of lenzen in die prijscategorie daar uberhaupt geschikt voor zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is bij canon heb je een verschil in prijs van lenzen met IS en zonder IS.
Voorbeeldje http://tweakers.net/pricewatch/compare/544/91263;104668
Zover ik kan zien is het enige verschil de IS
lenzen van ¤1500 is idd buiten mijn budget. Maar ik zal ze idd gewoon eens gaan vasthouden
Combinatie van factoren. Snipverkouden sinds Vivarium, moe van Vivarium zelf en dat wordt altijd nog versterkt doordat ik erg veel moeite heb om na een prachtig project als dat weer geïnspireerd te raken door mijn normale werk. En zonder inspiratie/zin werken vreet energie.quote:
Aaaaaaaaaaaah datquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:49 schreef cybermans het volgende:
[..]
Waar ik op doelde is bij canon heb je een verschil in prijs van lenzen met IS en zonder IS.
Voorbeeldje http://tweakers.net/pricewatch/compare/544/91263;104668
Zover ik kan zien is het enige verschil de IS
lenzen van ¤1500 is idd buiten mijn budget. Maar ik zal ze idd gewoon eens gaan vasthouden
Yup. Dat heb ik nu ook. Ik hang hier ook iets teveel rond geloof ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef TAV74 het volgende:
En zonder inspiratie/zin werken vreet energie.
ondanks dat ik niet rook of gerookt heb, heb ik vrij shacky hands. dus vandaar dat ik er een beetje naar kijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
IS of VR (Nikon variant) is duur inderdaad. Maar nogmaals: bedenk even in welke omstandigheden je die IS echt nodig denkt te hebben en vraag je af of lenzen in die prijscategorie daar uberhaupt geschikt voor zijn.
Ik heb ook geen vast hand, en ik heb echt nooit problemen. Beetje trillen is ook niet erg, als je maar niet zoals sommige mensen je camera omhoog of omlaag trekt zodra je de ontspanknop indruktquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
ondanks dat ik niet rook of gerookt heb, heb ik vrij shacky hands. dus vandaar dat ik er een beetje naar kijk
Ah, die had ik net gemistquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef MissHobje het volgende:
Tong80![]()
![]()
Verder super lekker geslapen, schrok om 11.30 wakker
enne Lielie : [CUL SC] Dynamisch Duo stond al iets![]()
Ga lekker zo even naar de stad en moet even langs de makelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |