Ben ook aan het kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas zit nu 'Lekker slim' te kijken. Dat is nog erger dan Take me Out én Gooise Meisjes bij elkaar![]()
![]()
![]()
nou dan kunnen ze die het best gebruiken om hun snater maar dicht te houden als ik dat zo hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en je sluitspier zit bij je mond
Bij dat soort mensen is het vaak ook de kringspier.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en je sluitspier zit bij je mond
D60quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef z80 het volgende:
@PdeHoog
wat voor cam. heb je nu?
zelf gebruik ik nog een een stuk antiek (canon D60)
herkenbaar! alleen dat schoenen inlopen niet, dat is een hoax, schoenen moeten gelijk goed zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh dat! Nja dat is met mijn blaargevoeligheid al helemaal not-done![]()
[..]
Ben ik dan heel benieuwd naar.. tot nu toe heeft nog niets gewerkt! Zelfs inlopen niet. Ik kan blaren krijgen van schoenen die ik al heel lang draag.. zomaar ineens.. en dan gaat het weer een tijdje goed. Soms voel ik ze niet eens, maar meestal doet het verrekte pijn
Ze moeten wel goed zitten ja, maar dat zegt niet dat je ze niet moet inlopen. Zeker als je blaargevoelig bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
herkenbaar! alleen dat schoenen inlopen niet, dat is een hoax, schoenen moeten gelijk goed zitten![]()
ze moeten gewoon gelijk goed zitten gelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze moeten wel goed zitten ja, maar dat zegt niet dat je ze niet moet inlopen. Zeker als je blaargevoelig bent.
Ja, en dan ga je ze inlopen..quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze moeten gewoon goed zitten gelijkzeker als je blaargevoelig bent
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze moeten gewoon goed zitten gelijkzeker als je blaargevoelig bent
ik ben aan het rond kijken voor een 30Dquote:Op donderdag 8 april 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D60Da's echt antiek
Mijn eerste DSLR was een D30
Mooi ding. Loodzwaar ook
Ik heb nu een 30D
Ben druk aan het kijken of ik die niet kan verkopen en er dan een 2e hands 5D bij kan nemen. 5D + 5D Mk II is genoeg voor accreditatie bij Canon Professional Services.
Trusten lieve DEquote:
Jawel.. ook juist goede schoenen zijn iet wat stug als je ze net koopt.. inlopen dus zodat ze zich naar je voet zetten, dan pas zijn ze echt perfect! Dit moet alleen niet te lang duren, dan zijn het toch niet de juiste schoenen gebleken.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je goede schoenen hebt dan is dat niet nodig
Dat is juist het domste wat je kunt doen; na een dag winkelen zijn je voeten met een beetje pech een hele maat groter dan aan het begin van de dag. De schoenen zijn een dag later dan veel te grootquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
Je moet pumps of zo kopen als ze lekker zitten na een dag winkelen.......
Ja die bedoel ik!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met mij en mijn vriendin J? Dat mocht je willen; zij is zelfs kleiner dan jij
En vanzelfsprekend is ze ook geweldig leukquote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Den_Haag het volgende:
een dame die kleiner is dan onze steer? ik zie een![]()
ik ben filiaalcheffin in een ecco-winkel geweest, jij had de perfecte klant geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel.. ook juist goede schoenen zijn iet wat stug als je ze net koopt.. inlopen dus zodat ze zich naar je voet zetten, dan pas zijn ze echt perfect! Dit moet alleen niet te lang duren, dan zijn het toch niet de juiste schoenen gebleken.
Is ze ook nog christelijk?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En vanzelfsprekend is ze ook geweldig leukSteer could do worse
7 uur pas? dan loop ik alweer bepakt me hotel uit (mijn wekker gaat nog een uurtje eerder)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef SeaOfLove het volgende:
en nu echt slapen. 7 uur gaat de wekker weer
heeft tiger al zijn scharreltjes uitgenodigt?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef borisz het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nu ook leuk vind om golf te kijken.
Ja denk hetquote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
heeft tiger al zijn scharreltjes uitgenodigt?
Klein? Superruim Hobsel!!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef MissHobje het volgende:
Kleine impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder nog een balkon, toilet en 2e slaapkamer, berging
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben filiaalcheffin in een ecco-winkel geweest, jij had de perfecte klant geweestZoveel mogelijk verkopen
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Guys, input nodig
Zomervakantie bestemming citytrip:
- Dublin -> Drank![]()
- Stockholm -> Blonde vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |