Ben ook aan het kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:55 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas zit nu 'Lekker slim' te kijken. Dat is nog erger dan Take me Out én Gooise Meisjes bij elkaar![]()
![]()
![]()
nou dan kunnen ze die het best gebruiken om hun snater maar dicht te houden als ik dat zo hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en je sluitspier zit bij je mond
Bij dat soort mensen is het vaak ook de kringspier.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ja en je sluitspier zit bij je mond
D60quote:Op donderdag 8 april 2010 22:00 schreef z80 het volgende:
@PdeHoog
wat voor cam. heb je nu?
zelf gebruik ik nog een een stuk antiek (canon D60)
herkenbaar! alleen dat schoenen inlopen niet, dat is een hoax, schoenen moeten gelijk goed zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh dat! Nja dat is met mijn blaargevoeligheid al helemaal not-done![]()
[..]
Ben ik dan heel benieuwd naar.. tot nu toe heeft nog niets gewerkt! Zelfs inlopen niet. Ik kan blaren krijgen van schoenen die ik al heel lang draag.. zomaar ineens.. en dan gaat het weer een tijdje goed. Soms voel ik ze niet eens, maar meestal doet het verrekte pijn
Ze moeten wel goed zitten ja, maar dat zegt niet dat je ze niet moet inlopen. Zeker als je blaargevoelig bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
herkenbaar! alleen dat schoenen inlopen niet, dat is een hoax, schoenen moeten gelijk goed zitten![]()
ze moeten gewoon gelijk goed zitten gelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze moeten wel goed zitten ja, maar dat zegt niet dat je ze niet moet inlopen. Zeker als je blaargevoelig bent.
Ja, en dan ga je ze inlopen..quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze moeten gewoon goed zitten gelijkzeker als je blaargevoelig bent
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ze moeten gewoon goed zitten gelijkzeker als je blaargevoelig bent
ik ben aan het rond kijken voor een 30Dquote:Op donderdag 8 april 2010 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D60Da's echt antiek
Mijn eerste DSLR was een D30
Mooi ding. Loodzwaar ook
Ik heb nu een 30D
Ben druk aan het kijken of ik die niet kan verkopen en er dan een 2e hands 5D bij kan nemen. 5D + 5D Mk II is genoeg voor accreditatie bij Canon Professional Services.
Trusten lieve DEquote:
Jawel.. ook juist goede schoenen zijn iet wat stug als je ze net koopt.. inlopen dus zodat ze zich naar je voet zetten, dan pas zijn ze echt perfect! Dit moet alleen niet te lang duren, dan zijn het toch niet de juiste schoenen gebleken.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als je goede schoenen hebt dan is dat niet nodig
Dat is juist het domste wat je kunt doen; na een dag winkelen zijn je voeten met een beetje pech een hele maat groter dan aan het begin van de dag. De schoenen zijn een dag later dan veel te grootquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
Je moet pumps of zo kopen als ze lekker zitten na een dag winkelen.......
Ja die bedoel ik!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met mij en mijn vriendin J? Dat mocht je willen; zij is zelfs kleiner dan jij
En vanzelfsprekend is ze ook geweldig leukquote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Den_Haag het volgende:
een dame die kleiner is dan onze steer? ik zie een![]()
ik ben filiaalcheffin in een ecco-winkel geweest, jij had de perfecte klant geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel.. ook juist goede schoenen zijn iet wat stug als je ze net koopt.. inlopen dus zodat ze zich naar je voet zetten, dan pas zijn ze echt perfect! Dit moet alleen niet te lang duren, dan zijn het toch niet de juiste schoenen gebleken.
Is ze ook nog christelijk?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En vanzelfsprekend is ze ook geweldig leukSteer could do worse
7 uur pas? dan loop ik alweer bepakt me hotel uit (mijn wekker gaat nog een uurtje eerder)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef SeaOfLove het volgende:
en nu echt slapen. 7 uur gaat de wekker weer
heeft tiger al zijn scharreltjes uitgenodigt?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef borisz het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nu ook leuk vind om golf te kijken.
Ja denk hetquote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
heeft tiger al zijn scharreltjes uitgenodigt?
Klein? Superruim Hobsel!!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef MissHobje het volgende:
Kleine impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder nog een balkon, toilet en 2e slaapkamer, berging
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben filiaalcheffin in een ecco-winkel geweest, jij had de perfecte klant geweestZoveel mogelijk verkopen
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Guys, input nodig
Zomervakantie bestemming citytrip:
- Dublin -> Drank![]()
- Stockholm -> Blonde vrouwen![]()
Dat zegt niets over hoe lang ze het dragen hequote:Op donderdag 8 april 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Het schijnt dat ze in Zweden slechts om de 3 dagen hun ondergoed vervangen
Slaap zequote:Op donderdag 8 april 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Nice Hobsel!!![]()
![]()
En nu ga ik lekker slapen.. geen zin meer in nutteloze meningsverschillen omdat mensen niet goed lezen
Als je schoenen koopt na het shoppen... Dan pas je die schoenen ook 's avonds...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is juist het domste wat je kunt doen; na een dag winkelen zijn je voeten met een beetje pech een hele maat groter dan aan het begin van de dag. De schoenen zijn een dag later dan veel te groot
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zegt niets over hoe lang ze het dragen heZe kunnen het een dag dragen, uittrekken en dan twee dagen zonder ondergoed rondlopen
Ben ook erg benieuwd naar de Ieren.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:48 schreef MissHobje het volgende:
Steer ik denk dat ik ook voor Dublin zou gaan, gewoon omdat het kan
Nee meer de sfeer denk ik, lijkt me gaver en dan ooit een winterse trip naar Stockholm, zo zou ik het doen.
Ze hebben ook whiskeyquote:Op donderdag 8 april 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de Ieren.Alhoewel dat donkere stout bier me niet helemaal kan bekoren.
Tenzij in een Irish Stew
Maar in de zomer
Klote sport.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef borisz het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nu ook leuk vind om golf te kijken.
Ik zou denken dat jij wel van een stout biertje houdtquote:Op donderdag 8 april 2010 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de Ieren.Alhoewel dat donkere stout bier me niet helemaal kan bekoren.
Tenzij in een Irish Stew
Maar in de zomer
Donkere bieren liggen me nietquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou denken dat jij wel van een stout biertje houdt.
Ga dan maar voor de muziekquote:
Jup. En misschien zou het best een match zijn, bedenk ik me nu. Maar ik vrees dat je dan wel eerst moet afstuderen, Steertjequote:
Corrsquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga dan maar voor de muziekRiverdance
The Corrs
The Dubliners
Want ze houdt van mannen met een bovenmodaal inkomenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jup. En misschien zou het best een match zijn, bedenk ik me nu. Maar ik vrees dat je dan wel eerst moet afstuderen, Steertje
Heyquote:Op donderdag 8 april 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey babe
Wat heb je gedaan vanavond?
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga dan maar voor de muziekRiverdance
The Corrs
The Dubliners
Ik ga voor de drumsterquote:
daar houden alle vrouwen toch vanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want ze houdt van mannen met een bovenmodaal inkomen
Nee, ze was zelf gruwelijk gedisciplineerd & succesvol met studerenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want ze houdt van mannen met een bovenmodaal inkomen
die keuken gaat er zo snel mogelijk uitquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsel, kun je wel bij de oven in de keuken?
Mooi, die vind ik de minste! Ik vind de zangeres en de vioolspeelster het leukst.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga voor de drumsterDe rest mag jij
Vrouwen houden van mannen met een lul van chocola waar geld uit spuitquote:
Trusten Braam! HOE'A!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
ik gaat slapen, ook al ben ik nog niet moenaja in bed liggen met mijn boek
![]()
Vriend van me heeft een spelletjes winkel (met boeken) en is nu aan het kijken of hij de omnibus van die boekenserie kan bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltruste voor nu lieve fok mensjes
Hmmm... wat zegt dat over haar bedprestaties?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ze was zelf gruwelijk gedisciplineerd & succesvol met studeren
Ik weet het niet; wat zegt jouw studiegedrag over jouw bedprestaties?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm... wat zegt dat over haar bedprestaties?
Ik zie hier een uitstekende matchquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi, die vind ik de minste! Ik vind de zangeres en de vioolspeelster het leukst.
Dan heb ik iets verkeerds gezegd....quote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ze was zelf gruwelijk gedisciplineerd & succesvol met studeren
Krakkemieke, ik ben het absoluut niet met je eens. Geen zwaardere belasting voor je voeten dan een dag winkelen - normaalgesproken zijn mijn voeten 's avonds niet dikker, na het winkelen wel. Zit je daar met je grote pumps
Dat ik het lang volhou, hè?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet; wat zegt jouw studiegedrag over jouw bedprestaties?
Ik ookquote:
Fotogenieke kuitenquote:Fraaie kuiten!
wat?quote:
Had je het tegen mij? Dan is het antwoord een volmondig jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef z80 het volgende:
wat?
uitstellen en tijd rekken voor het naar bed gaan
nee had het inmiddels al geedit.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had je het tegen mij? Dan is het antwoord een volmondig jaMaar ik kreeg gister ook out of the blue een verzoek of ik misschien bruiloften fotografeer en wat dat dan moet kosten dus ik ben nu een commercieel verantwoord doch ook een gemoedsrust neutraal antwoord aan het tikken
En ik hoor nu kerstmuziek door de speakers
badkamer kan voorlopig heel prima hoor, ff lekker schoonmaken en dan is het netjes, verder niets bijzonders ofzo maar daar hebben we al een vet idee voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
En hobje, ik vind het huis tollDe keuken is inderdaad wat minder, maar de badkamer is toch best wel OK?
En hoe kwam het nou ineens zo snel?
tafel wel eerst gestut?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Hobbs dat huis is leuheuk, welke wijk?
En ik ben trots.
Heb mijn 100 jaar oude vendomatic, 100 ton wegende naaimachine weer aan de praat gekregen en 2 jurkjes/overgooierdingen ingestikt. Nu past het weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |