Nee, ze was zelf gruwelijk gedisciplineerd & succesvol met studerenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Want ze houdt van mannen met een bovenmodaal inkomen
die keuken gaat er zo snel mogelijk uitquote:Op donderdag 8 april 2010 22:52 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsel, kun je wel bij de oven in de keuken?
Mooi, die vind ik de minste! Ik vind de zangeres en de vioolspeelster het leukst.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga voor de drumsterDe rest mag jij
Vrouwen houden van mannen met een lul van chocola waar geld uit spuitquote:
Trusten Braam! HOE'A!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
ik gaat slapen, ook al ben ik nog niet moenaja in bed liggen met mijn boek
![]()
Vriend van me heeft een spelletjes winkel (met boeken) en is nu aan het kijken of hij de omnibus van die boekenserie kan bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weltruste voor nu lieve fok mensjes
Hmmm... wat zegt dat over haar bedprestaties?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ze was zelf gruwelijk gedisciplineerd & succesvol met studeren
Ik weet het niet; wat zegt jouw studiegedrag over jouw bedprestaties?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm... wat zegt dat over haar bedprestaties?
Ik zie hier een uitstekende matchquote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi, die vind ik de minste! Ik vind de zangeres en de vioolspeelster het leukst.
Dan heb ik iets verkeerds gezegd....quote:Op donderdag 8 april 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ze was zelf gruwelijk gedisciplineerd & succesvol met studeren
Krakkemieke, ik ben het absoluut niet met je eens. Geen zwaardere belasting voor je voeten dan een dag winkelen - normaalgesproken zijn mijn voeten 's avonds niet dikker, na het winkelen wel. Zit je daar met je grote pumps
Dat ik het lang volhou, hè?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het niet; wat zegt jouw studiegedrag over jouw bedprestaties?
Ik ookquote:
Fotogenieke kuitenquote:Fraaie kuiten!
wat?quote:
Had je het tegen mij? Dan is het antwoord een volmondig jaquote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef z80 het volgende:
wat?
uitstellen en tijd rekken voor het naar bed gaan
nee had het inmiddels al geedit.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had je het tegen mij? Dan is het antwoord een volmondig jaMaar ik kreeg gister ook out of the blue een verzoek of ik misschien bruiloften fotografeer en wat dat dan moet kosten dus ik ben nu een commercieel verantwoord doch ook een gemoedsrust neutraal antwoord aan het tikken
En ik hoor nu kerstmuziek door de speakers
badkamer kan voorlopig heel prima hoor, ff lekker schoonmaken en dan is het netjes, verder niets bijzonders ofzo maar daar hebben we al een vet idee voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
En hobje, ik vind het huis tollDe keuken is inderdaad wat minder, maar de badkamer is toch best wel OK?
En hoe kwam het nou ineens zo snel?
tafel wel eerst gestut?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Hobbs dat huis is leuheuk, welke wijk?
En ik ben trots.
Heb mijn 100 jaar oude vendomatic, 100 ton wegende naaimachine weer aan de praat gekregen en 2 jurkjes/overgooierdingen ingestikt. Nu past het weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |