Dat is juist het domste wat je kunt doen; na een dag winkelen zijn je voeten met een beetje pech een hele maat groter dan aan het begin van de dag. De schoenen zijn een dag later dan veel te grootquote:Op donderdag 8 april 2010 22:29 schreef krakkemieke het volgende:
Je moet pumps of zo kopen als ze lekker zitten na een dag winkelen.......
Ja die bedoel ik!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met mij en mijn vriendin J? Dat mocht je willen; zij is zelfs kleiner dan jij
En vanzelfsprekend is ze ook geweldig leukquote:Op donderdag 8 april 2010 22:36 schreef Den_Haag het volgende:
een dame die kleiner is dan onze steer? ik zie een![]()
ik ben filiaalcheffin in een ecco-winkel geweest, jij had de perfecte klant geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel.. ook juist goede schoenen zijn iet wat stug als je ze net koopt.. inlopen dus zodat ze zich naar je voet zetten, dan pas zijn ze echt perfect! Dit moet alleen niet te lang duren, dan zijn het toch niet de juiste schoenen gebleken.
Is ze ook nog christelijk?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En vanzelfsprekend is ze ook geweldig leukSteer could do worse
7 uur pas? dan loop ik alweer bepakt me hotel uit (mijn wekker gaat nog een uurtje eerder)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef SeaOfLove het volgende:
en nu echt slapen. 7 uur gaat de wekker weer
heeft tiger al zijn scharreltjes uitgenodigt?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef borisz het volgende:
Ik moet bekennen dat ik het nu ook leuk vind om golf te kijken.
Ja denk hetquote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
heeft tiger al zijn scharreltjes uitgenodigt?
Klein? Superruim Hobsel!!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:43 schreef MissHobje het volgende:
Kleine impressie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder nog een balkon, toilet en 2e slaapkamer, berging
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben filiaalcheffin in een ecco-winkel geweest, jij had de perfecte klant geweestZoveel mogelijk verkopen
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Guys, input nodig
Zomervakantie bestemming citytrip:
- Dublin -> Drank![]()
- Stockholm -> Blonde vrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |