Lekkerquote:
Ik kreeg net lekkere trek door jullie postsquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh, en ik ben net ongesteld geworden, dat verklaart mijn lange boodschappenlijst ook weer
Tweede hit op google. http://www.simonisvis.nl/simonisindestad.shtmlquote:
Slappe thee, beschuitjes. Licht verteerbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben dol op vis, maar kibbeling en lekkerbek vind ik allebei goor
DE al wakker? Wat kun je nou het beste eten als je net aan het bijkomen bent van buikgriep?
Echt lichtverteerbare dingen. Ik kwam ook met beestjes thuis twee jaar terug, en ik mocht van de huisarts eigenlijk alleen witbrood, bouillon, dat soort dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
DE al wakker? Wat kun je nou het beste eten als je net aan het bijkomen bent van buikgriep?
Moeten leidt tot stress, CF'jequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk wil ik morgen weer normaal kunnen etenIk heb zo'n leuke afspraak staan morgen! Dan moet ik gewoon beter zijn!
Je voelt zelf het beste aan hoe goed het weer gaat nu denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Eigenlijk wil ik morgen weer normaal kunnen etenIk heb zo'n leuke afspraak staan morgen! Dan moet ik gewoon beter zijn!
bellen zondagavond wel even om af te spreken. @Tong: jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
[.]
jl
LekkerIk heb morgen een afspraak. Afhankelijk van wat daaruit komt, gaan we daten
Mijn pa was gek op Bukking.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |