Wel de chocoladeblokjes helemaal aan het einde he? Anders blijft er niks van over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef golfer het volgende:
Zo. Na het vorige keer geslaagde experiment ben ik weer bezig om citroenijs te maken. Dit keer met brokjes pure chocolade er doorheen.
Mengsel van melk, room, ei, suiker en citroenrasp staat nu af te koelen tot kamertemperatuur en kan daarna met citroensap en chocoladebokjes de ijsmachine in.
Klopt. IJsmachine draait nu en als het ijs straks bijna klaar is gaan de brokjes choco erbij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef LieLie het volgende:
Wel de chocoladeblokjes helemaal aan het einde he? Anders blijft er niks van over.
Leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef freecell het volgende:
kiprollade, spinazie, aardappelcroquetjes... burgerlijk groot succes bij man en zoon
ik voor nog simpeler vandaag,quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef Laydina het volgende:
Ik ging voor heel simpel.. spaghetti van een paar dagen terug opgewarmd
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef freecell het volgende:
kiprollade, spinazie, aardappelcroquetjes... burgerlijk groot succes bij man en zoon
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik voor nog simpeler vandaag,
ff een pizzatje in de oven mieteren (helaas niet die van grand d'italia)
Nu ff 24S08E15
Financial Statement Analysisquote:
Oké! Dingen die gekoppeld zijn aan de praktijk zijn inderdaad leuk, krijg je ook een beter beeld van hoe je eigen werk er later uit zal zien, dan bij die abstracte theorieën uit boeken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Financial Statement Analysis. WOrden tenminste veel praktijkvoorbeelden gebruikt. De technische dingen van de boekhoudschandalen van Ahold & enron bijvoorbeeld.
De boekhoudregels zijn aangepast dus zullen boekhoudschandalen op die manier niet meer gebeuren. Het is wachten op een ander leuk schandaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef cybermans het volgende:
Nou het zou niet best zijn als de schandalen van ahold en enron beeld van je toekomstige werk zijn
Vertelquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:lekkere salade had ik in elkaar geflanst!!
Ik ben er nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk niet dat we Pdehoog nog hier zullen zien dit weekend, die's vast te druk met z'n nieuwe speeltje
Mijn punt, wat doe jequote:
Vet cool ende tof hequote:
Dat ben ik ook aan het doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn punt, wat doe je![]()
En, is het wat? Ik moet met nieuwe gadgets altijd direct alle functies bestuderen enzo
Hahaha, dat zal ze leuk vindenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
WowMijn zus woont in de flat hier schuin tegenover. Ik denk hemelsbreed een meter of 300-400. Ik kan een foto van die flat maken en zo opblazen dat ik kan zien of ze haar gordijnen open of dicht heeft
Zo lang je dat soort geintjes niet flikt bij in-gebruik-zijnde slaapkamers met open gordijnen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
WowMijn zus woont in de flat hier schuin tegenover. Ik denk hemelsbreed een meter of 300-400. Ik kan een foto van die flat maken en zo opblazen dat ik kan zien of ze haar gordijnen open of dicht heeft
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo lang je dat soort geintjes niet flikt bij in-gebruik-zijnde slaapkamers met open gordijnen...
Zij was het die tijdens haar verbouwing een paar jaar geleden opeens met een felle bouwlamp mij in mijn ogen zat te irriterenquote:
Geloof me...ik hoef mijn zus echt niet naakt te zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef Laydina het volgende:
Ik mag hopen dat het blijft tot het open of dicht hebben van gordijnen en je niet ineens je zus er naakt voor ziet staan
zo lelijk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
Geloof me...ik hoef mijn zus echt niet naakt te zien
Nee hoor. Wel mijn zusquote:
En wat een prijzenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef LieLie het volgende:
Lein!
Ik zag je naam en ik moest aan die jurkjes denken van Steps dus ik ging nog even op de site kijken
Wat zijn er leuke bij!!#extramotivatievoorafvallen
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?quote:
valt best nog wel mee volgens mij...maar goed ik heb een wat makkelijker budgetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?
had net me ma aan de foon en die zei dat ik het ff moest kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
Pierre Wind... je zult er mee geconfronteerd worden
Tis ook redelijk normaal, maar ik ben altijd van de goedkopie geweest, dus het blijft wennenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?
Jij koopt schoenen ter waarde van 4 a 5 jurkjes, toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
valt best nog wel mee volgens mij...maar goed ik heb een wat makkelijker budget
Ben je student?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tis ook redelijk normaal, maar ik ben altijd van de goedkopie geweest, dus het blijft wennen
Daarbij laat mijn budget het niet toe
4,43 jurkje kan je van die schoenen kopen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij koopt schoenen ter waarde van 4 a 5 jurkjes, toch?
Wat Steps betreft ben ik het met je eens, H&M niet helemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je student?
Ik vind het echt mooie jurkjes, ze zijn minstens twee klasses sjieker dan H&M-spul. En zeker als je zoiets voor een speciale gelegenheid koopt, vind ik het best een nette prijs.
Maar goed, ik ben dan ook een verwoed H&M-hater - dat spul zit echt als een hobbezak om mijn uitbundige curves
Als een topjequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
4,43 jurkje kan je van die schoenen kopen ja
alhoewel ik best wel eens wil zien hoe 0,43 jurkje eruit ziet
leuk, maar zonder vrouw erin issie maar half leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ikwillum
Niet helemaal mijn ding!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ikwillum
Ah, trek het je niet aan, het is mijn persoonlijke frustratiequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat Steps betreft ben ik het met je eens, H&M niet helemaal![]()
Ik ben student, en ik koop meestal geen kledingstukken van 90 euro. Maar die jurkjes zijn het zeker wel waard. Het zit hem er meer in dat ik dus inderdaad voor een speciale gelegenheid of iets dergelijks dat best wel over heb, maar dat het geen prijs is die ik normaal snel aan kleren uitgeef. Maar voor de jurkjes op zich is het inderdaad een oké prijs
En ik ben niet zo'n H&M hater, vooral de basic-shirtjes vind ik superfijn, en heb nog wat leuke dingetjes
Geen student meer, maar verdien niet super veelquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je student?
Ik vind het echt mooie jurkjes, ze zijn minstens twee klasses sjieker dan H&M-spul. En zeker als je zoiets voor een speciale gelegenheid koopt, vind ik het best een nette prijs.
Maar goed, ik ben dan ook een verwoed H&M-hater - dat spul zit echt als een hobbezak om mijn uitbundige curves
Nou, over dat figuur kan ik meepraten hoor! Broeken kan ik er ook niet vinden. Shirtjes wil nog wel en ik heb ook een leuk net mouwloos jasje, en een leuke rok. Maar ook niet alles is voor mijn figuur geschikt inderdaadquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, trek het je niet aan, het is mijn persoonlijke frustratieDe kleding is heel uniform van pasvorm en absoluut niet geschikt voor het model slanke taille - ronde heupen. Brrr. Topjes maken me lomp en broeken maken mijn heupen breder en staan aan de achterkant open. Niet flatteus. Maar voor haarklemmetjes is het heus een fijne winkel
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen. En dan staat je vriendin in het pashokje en besluit je tegen beter weten in toch maar iets te gaan passenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, over dat figuur kan ik meepraten hoor! Broeken kan ik er ook niet vinden. Shirtjes wil nog wel en ik heb ook een leuk net mouwloos jasje, en een leuke rok. Maar ook niet alles is voor mijn figuur geschikt inderdaadMaar dat frustreert mij niet zo als jou blijkbaar
Dat klinkt errug okquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhhh dat groenige halterjurkje![]()
![]()
Ohja en de salade: gemengde sla, tomaat, rode ui, gekookt eitjes, uitgebakken spek/bacon (plakje), gebakken kipfiletje, avocado (maar was ik nu vergeten) en een honing-mosterd dressing
Hahaha, dat is ook kut!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen. En dan staat je vriendin in het pashokje en besluit je tegen beter weten in toch maar iets te gaan passen
En dan zit het elke keer kut
Zonder rauwe ui, ei, avocado en mosterd had ik dat ook lekker gevondenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhhh dat groenige halterjurkje![]()
![]()
Ohja en de salade: gemengde sla, tomaat, rode ui, gekookt eitjes, uitgebakken spek/bacon (plakje), gebakken kipfiletje, avocado (maar was ik nu vergeten) en een honing-mosterd dressing
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Sun! Ik ben dol op dat soort salades; in de zomer, dakterras, glaasje witte wijn... HeerlijkOp dat soort momenten is lijnen nog niet zo naar
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zonder rauwe ui, ei, avocado en mosterd had ik dat ook lekker gevonden
Ik weet het. Maar het is ook weer geen fantastische kwaliteit, daar troost ik mezelf dan maar meequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hahaha, dat is ook kut!![]()
En dat heb ik op het moment ook heel erg.
Maar dat iedereen wil, tja, het ziet er altijd uit alsof je heel veel keus hebt, en het is niet te duur. Dus dat is aantrekkelijk.
't is voor salades ook lekker om ui licht te laten carameliseren en dan af te blussen met een klein beetje wijnazijn. iets meer werk, maar welquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zonder rauwe ui, ei, avocado en mosterd had ik dat ook lekker gevonden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh en ik heb nog een verjaardagscadeautje binnen (had er bonnen voor gehad, moest het bestellen):
[ afbeelding ]
Met een digitale veldgids die op een ipod gezet kan worden![]()
Echt zooooo'n mooi boek!! (voor een vogelaar als ik dan)
Ik heb nog niks open gemaaktquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
hemel Borisz, heb je weer aan de speciaalbiertjes gezeten
Ja, als de ui maar warm is geweest is het goed hoor! Maar ik kan niet tegen rauwe uiquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't is voor salades ook lekker om ui licht te laten carameliseren en dan af te blussen met een klein beetje wijnazijn. iets meer werk, maar wel
Klopt ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen.
En dan zit het elke keer kut
Oh ja, broeken kopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is ook weer geen fantastische kwaliteit, daar troost ik mezelf dan maar meeKoop ik liever een supergoed-zittende broek van MAC of Laura Ashley (beide fijn voor wat meer curvy dames), dan drie net-niet. Hoef ik niet te vaak te winkelen. Want broeken winkelen is nog steeds een ramp voor mijn zelfvertrouwen
Zit veel verschil in inderdaad!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt ja!Ik heb dat nooit gesnapt
Tis een rommeltje daar, tis er altijd fucking!! druk en om nou te zeggen dat ze echt leuk spul hebben..
Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niksquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zit veel verschil in inderdaad!
Maar ik was laatst bij de Vero Moda, en dat vond ik altijd heel leuk, maar nu eigenlijk helemaal niet meer zo..
Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niks![]()
OW en broeken shoppenAl kon ik onlangs wel in een maatje kleiner
Ik was tot eergister ook nog nooit in de steps geweestquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.
Ik zit nog aan de Riv_lightquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Het is vrijdag! ik mag een wijntje drinken!
Zeker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
D_H WB in N_L
En ik vind die jurkjes niks, mag dat?
Jaa maar ook een beetje eng eigenlijkquote:
Nee, vind ook lang niet alles leuk. Ik loop daar gewoon vaak naar binnen, ze gooien na 3 maanden de oude zooi in de aanbieding en dan is er ook weer nieuw. Dus regelmatig snuffelen is handig daarquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
Esprit zit ook vaak wel goed inderdaad, maar daar vind ik de kleding niet altijd leuk, ook niet van EDC.
Maar op het moment kan ik nergens echt slagen.
Dus weg met die kilo's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |