Wel de chocoladeblokjes helemaal aan het einde he? Anders blijft er niks van over.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:20 schreef golfer het volgende:
Zo. Na het vorige keer geslaagde experiment ben ik weer bezig om citroenijs te maken. Dit keer met brokjes pure chocolade er doorheen.
Mengsel van melk, room, ei, suiker en citroenrasp staat nu af te koelen tot kamertemperatuur en kan daarna met citroensap en chocoladebokjes de ijsmachine in.
Klopt. IJsmachine draait nu en als het ijs straks bijna klaar is gaan de brokjes choco erbij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef LieLie het volgende:
Wel de chocoladeblokjes helemaal aan het einde he? Anders blijft er niks van over.
Leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef freecell het volgende:
kiprollade, spinazie, aardappelcroquetjes... burgerlijk groot succes bij man en zoon
ik voor nog simpeler vandaag,quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef Laydina het volgende:
Ik ging voor heel simpel.. spaghetti van een paar dagen terug opgewarmd
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef freecell het volgende:
kiprollade, spinazie, aardappelcroquetjes... burgerlijk groot succes bij man en zoon
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik voor nog simpeler vandaag,
ff een pizzatje in de oven mieteren (helaas niet die van grand d'italia)
Nu ff 24S08E15
Financial Statement Analysisquote:
Oké! Dingen die gekoppeld zijn aan de praktijk zijn inderdaad leuk, krijg je ook een beter beeld van hoe je eigen werk er later uit zal zien, dan bij die abstracte theorieën uit boeken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Financial Statement Analysis. WOrden tenminste veel praktijkvoorbeelden gebruikt. De technische dingen van de boekhoudschandalen van Ahold & enron bijvoorbeeld.
De boekhoudregels zijn aangepast dus zullen boekhoudschandalen op die manier niet meer gebeuren. Het is wachten op een ander leuk schandaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef cybermans het volgende:
Nou het zou niet best zijn als de schandalen van ahold en enron beeld van je toekomstige werk zijn
Vertelquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:lekkere salade had ik in elkaar geflanst!!
Ik ben er nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk niet dat we Pdehoog nog hier zullen zien dit weekend, die's vast te druk met z'n nieuwe speeltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |