zo werk je halve dagen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
nog een uurtje niksen voordat ik naar het vliegtuig ga
volgende week toch weer 2-3x fitnessen dus dat komt wel goed... en me broeken beginnen hier af te zakken dus het gaat al de goede kant opquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
mmm cocktails
wel funest voor je lijn trouwens
Waar vlieg je heen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
nog een uurtje niksen voordat ik naar het vliegtuig ga
En nog een leuke stad ookquote:
en it en whisky danquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
cybermans, IT en cocktails?Ik ken alleen IT en pils of IT en cola
Probeer eens een keertje in olie gebakken sliptong. Sliptong heeft een heel erg toegankelijke smaak voor de beginnende viseter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:
Ik eet nooit visvind het niet lekker (denk ik
)
Het gaat mij niet zozeer (denk ik) om de smaak, maar ook om de structuur van het eten. Zoals Champginons vind ik ook helemaal niks. Gewoon ook puur over hoe het aanvoelt in je mond enzo. En dat heeft vis ook al snel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Probeer eens een keertje in olie gebakken sliptong. Sliptong heeft een heel erg toegankelijke smaak voor de beginnende viseter.
toch wel cosmo's, ook? En Margarita's?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef cybermans het volgende:
Die ken ik niet
wat ik wel ken
caipirinha
mojito
tequila sunrise
long island iced tea
en nog meer
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef cybermans het volgende:
Die ken ik niet
wat ik wel ken
caipirinha
mojito
tequila sunrise
long island iced tea
en nog meer
Misschien mag ik vanavond van mezelf, omdat het weekend is, wel 5 pringles-chipjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:03 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en ik heb net een hele doos met marshmellows omwikkeld met chocolade gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |