oh, dan heb je ons record nog lang niet gebroken hoor ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Camera is binnenDuurste vijf minuten ooit bij Kamera-Express
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
oh, dan heb je ons record nog lang niet gebroken hoor ik![]()
Wel gaaf dat je hem hebt, veel plezier ermee
I know!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I know!![]()
Wij kochten ooit de toen net nieuwe D300 en de 70-200 2.8 VR tegelijk . Dat was de meest schokkende uitgave tot nu toe bij Konijnenberg
Meest bizar is nog dat je al weet wat je gaat kopen en dus echt binnen 10 minuten weer buiten staat met je plastic tasjes in de handquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhahahahahahaDat zijn idd de bedragen
![]()
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meest bizar is nog dat je al weet wat je gaat kopen en dus echt binnen 10 minuten weer buiten staat met je plastic tasjes in de hand
Zal toch wel goed komen DEquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef DarkElf het volgende:
zit mij alleen af te vragen hoe dat zit met trombosecontroles en vakanties.... we hebben natuurlijk een vakantie gepland staan in juli. das nog 3 maanden dus misschien ben ik er dan al klaar mee, en zeker ben ik wel ingesteld dan maar toch..
goed onthouden voor de vaatchirurg in mei
tuurlijk! tis alleen allemaal zo nieuw en onduidelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd
[..]
Zal toch wel goed komen DEEr zijn meer mensen met trombose. Die zullen toch ook wel op vakantie gaan?
Wat zij zegtquote:
Ja. Ik snap het. Maar komt allemaal goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk! tis alleen allemaal zo nieuw en onduidelijkdan vraag je je een hoop af ineens.
yup, vrienden op bezoek, dus lekker chillen en genieten van het mooie weer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef Laydina het volgende:
Gaan mensen nog leuke dingen doen van het weekend?
Nicequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef cybermans het volgende:
[..]
yup, vrienden op bezoek, dus lekker chillen en genieten van het mooie weer.
et tu?
je mag zo bij ons mee komen doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef Laydina het volgende:
[..]
NiceDIe van jou ook DE
Ik ga niks doen. Er zou iemand langskomen maar heeft geen geld.. dus dat wordt vervelen
Geen idee, zo vaak drink ik die nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef cybermans het volgende:
je mag zo bij ons mee komen doen
(moet je wel van cocktails houden)
Deventerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee, zo vaak drink ik die niet
En waar zou ik moeten zijn?
zo werk je halve dagen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
nog een uurtje niksen voordat ik naar het vliegtuig ga
volgende week toch weer 2-3x fitnessen dus dat komt wel goed... en me broeken beginnen hier af te zakken dus het gaat al de goede kant opquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef DarkElf het volgende:
mmm cocktails
wel funest voor je lijn trouwens
Waar vlieg je heen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
nog een uurtje niksen voordat ik naar het vliegtuig ga
En nog een leuke stad ookquote:
en it en whisky danquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
cybermans, IT en cocktails?Ik ken alleen IT en pils of IT en cola
Probeer eens een keertje in olie gebakken sliptong. Sliptong heeft een heel erg toegankelijke smaak voor de beginnende viseter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:14 schreef Laydina het volgende:
Ik eet nooit visvind het niet lekker (denk ik
)
Het gaat mij niet zozeer (denk ik) om de smaak, maar ook om de structuur van het eten. Zoals Champginons vind ik ook helemaal niks. Gewoon ook puur over hoe het aanvoelt in je mond enzo. En dat heeft vis ook al snel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Probeer eens een keertje in olie gebakken sliptong. Sliptong heeft een heel erg toegankelijke smaak voor de beginnende viseter.
toch wel cosmo's, ook? En Margarita's?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef cybermans het volgende:
Die ken ik niet
wat ik wel ken
caipirinha
mojito
tequila sunrise
long island iced tea
en nog meer
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef cybermans het volgende:
Die ken ik niet
wat ik wel ken
caipirinha
mojito
tequila sunrise
long island iced tea
en nog meer
Misschien mag ik vanavond van mezelf, omdat het weekend is, wel 5 pringles-chipjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:03 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en ik heb net een hele doos met marshmellows omwikkeld met chocolade gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |