abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:26:21 #151
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_80136927
Hilarisch ook met Marc Marie erbij "waarom zit ik hier??"
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_80136955
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?
Tis ook redelijk normaal, maar ik ben altijd van de goedkopie geweest, dus het blijft wennen
Daarbij laat mijn budget het niet toe
pi_80137061
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef cybermans het volgende:

[..]

valt best nog wel mee volgens mij...maar goed ik heb een wat makkelijker budget
Jij koopt schoenen ter waarde van 4 a 5 jurkjes, toch?
pi_80137165
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:27 schreef Laydina het volgende:

[..]

Tis ook redelijk normaal, maar ik ben altijd van de goedkopie geweest, dus het blijft wennen
Daarbij laat mijn budget het niet toe
Ben je student?

Ik vind het echt mooie jurkjes, ze zijn minstens twee klasses sjieker dan H&M-spul. En zeker als je zoiets voor een speciale gelegenheid koopt, vind ik het best een nette prijs.

Maar goed, ik ben dan ook een verwoed H&M-hater - dat spul zit echt als een hobbezak om mijn uitbundige curves
pi_80137212
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jij koopt schoenen ter waarde van 4 a 5 jurkjes, toch?
4,43 jurkje kan je van die schoenen kopen ja

alhoewel ik best wel eens wil zien hoe 0,43 jurkje eruit ziet
pi_80137349
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben je student?

Ik vind het echt mooie jurkjes, ze zijn minstens twee klasses sjieker dan H&M-spul. En zeker als je zoiets voor een speciale gelegenheid koopt, vind ik het best een nette prijs.

Maar goed, ik ben dan ook een verwoed H&M-hater - dat spul zit echt als een hobbezak om mijn uitbundige curves
Wat Steps betreft ben ik het met je eens, H&M niet helemaal
Ik ben student, en ik koop meestal geen kledingstukken van 90 euro. Maar die jurkjes zijn het zeker wel waard. Het zit hem er meer in dat ik dus inderdaad voor een speciale gelegenheid of iets dergelijks dat best wel over heb, maar dat het geen prijs is die ik normaal snel aan kleren uitgeef. Maar voor de jurkjes op zich is het inderdaad een oké prijs

En ik ben niet zo'n H&M hater, vooral de basic-shirtjes vind ik superfijn, en heb nog wat leuke dingetjes
pi_80137369
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef cybermans het volgende:

[..]

4,43 jurkje kan je van die schoenen kopen ja

alhoewel ik best wel eens wil zien hoe 0,43 jurkje eruit ziet
Als een topje
pi_80137458
Wat vinden jullie van dit jurkje?

Ikwillum
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2010 @ 20:40:27 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80137564
Leuk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80137574
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Ikwillum
leuk, maar zonder vrouw erin issie maar half leuk
pi_80137642
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Ikwillum
Niet helemaal mijn ding!
pi_80137704
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat Steps betreft ben ik het met je eens, H&M niet helemaal
Ik ben student, en ik koop meestal geen kledingstukken van 90 euro. Maar die jurkjes zijn het zeker wel waard. Het zit hem er meer in dat ik dus inderdaad voor een speciale gelegenheid of iets dergelijks dat best wel over heb, maar dat het geen prijs is die ik normaal snel aan kleren uitgeef. Maar voor de jurkjes op zich is het inderdaad een oké prijs

En ik ben niet zo'n H&M hater, vooral de basic-shirtjes vind ik superfijn, en heb nog wat leuke dingetjes
Ah, trek het je niet aan, het is mijn persoonlijke frustratie De kleding is heel uniform van pasvorm en absoluut niet geschikt voor het model slanke taille - ronde heupen. Brrr. Topjes maken me lomp en broeken maken mijn heupen breder en staan aan de achterkant open. Niet flatteus. Maar voor haarklemmetjes is het heus een fijne winkel
pi_80137751
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben je student?

Geen student meer, maar verdien niet super veel

Ben er absoluut mee eens dat ze het waard zijn hoor. Maar zoals ik zei, het is nog wennen. Was vroeger ook van de goedkopie schoenen en de pumps die ik nu koop zijn al snel 80 euro.. nooit gedacht dat ik zo zou veranderen
pi_80137910
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah, trek het je niet aan, het is mijn persoonlijke frustratie De kleding is heel uniform van pasvorm en absoluut niet geschikt voor het model slanke taille - ronde heupen. Brrr. Topjes maken me lomp en broeken maken mijn heupen breder en staan aan de achterkant open. Niet flatteus. Maar voor haarklemmetjes is het heus een fijne winkel
Nou, over dat figuur kan ik meepraten hoor! Broeken kan ik er ook niet vinden. Shirtjes wil nog wel en ik heb ook een leuk net mouwloos jasje, en een leuke rok. Maar ook niet alles is voor mijn figuur geschikt inderdaad Maar dat frustreert mij niet zo als jou blijkbaar
pi_80137981
Ohhhh dat groenige halterjurkje

Ohja en de salade: gemengde sla, tomaat, rode ui, gekookt eitjes, uitgebakken spek/bacon (plakje), gebakken kipfiletje, avocado (maar was ik nu vergeten) en een honing-mosterd dressing
pi_80138123
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, over dat figuur kan ik meepraten hoor! Broeken kan ik er ook niet vinden. Shirtjes wil nog wel en ik heb ook een leuk net mouwloos jasje, en een leuke rok. Maar ook niet alles is voor mijn figuur geschikt inderdaad Maar dat frustreert mij niet zo als jou blijkbaar
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen. En dan staat je vriendin in het pashokje en besluit je tegen beter weten in toch maar iets te gaan passen

En dan zit het elke keer kut
pi_80138186
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Ohja en de salade: gemengde sla, tomaat, rode ui, gekookt eitjes, uitgebakken spek/bacon (plakje), gebakken kipfiletje, avocado (maar was ik nu vergeten) en een honing-mosterd dressing
Dat klinkt errug ok
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80138265
Lekker, Sun! Ik ben dol op dat soort salades; in de zomer, dakterras, glaasje witte wijn... Heerlijk Op dat soort momenten is lijnen nog niet zo naar
pi_80138275
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen. En dan staat je vriendin in het pashokje en besluit je tegen beter weten in toch maar iets te gaan passen

En dan zit het elke keer kut
Hahaha, dat is ook kut!
En dat heb ik op het moment ook heel erg.

Maar dat iedereen wil, tja, het ziet er altijd uit alsof je heel veel keus hebt, en het is niet te duur. Dus dat is aantrekkelijk.
pi_80138334
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Zonder rauwe ui, ei, avocado en mosterd had ik dat ook lekker gevonden
pi_80138388
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, Sun! Ik ben dol op dat soort salades; in de zomer, dakterras, glaasje witte wijn... Heerlijk Op dat soort momenten is lijnen nog niet zo naar
is een erg fijne!! En dieet technisch voor mij goed geschikt Hij staat in een boekje, 500 salades, wat ik van een collegaatje voor mijn verjaardag heb gekregen. 'Cobb salad', zal dus wel een 'bekende' zijn
pi_80138417
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

blijft dan niet veel over.. maar nog steeds prima te eten ja
pi_80138575
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hahaha, dat is ook kut!
En dat heb ik op het moment ook heel erg.

Maar dat iedereen wil, tja, het ziet er altijd uit alsof je heel veel keus hebt, en het is niet te duur. Dus dat is aantrekkelijk.
Ik weet het. Maar het is ook weer geen fantastische kwaliteit, daar troost ik mezelf dan maar mee Koop ik liever een supergoed-zittende broek van MAC of Laura Ashley (beide fijn voor wat meer curvy dames), dan drie net-niet. Hoef ik niet te vaak te winkelen. Want broeken winkelen is nog steeds een ramp voor mijn zelfvertrouwen
pi_80138638
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

't is voor salades ook lekker om ui licht te laten carameliseren en dan af te blussen met een klein beetje wijnazijn. iets meer werk, maar wel
pi_80138663
Ohh en ik heb nog een verjaardagscadeautje binnen (had er bonnen voor gehad, moest het bestellen):

Met een digitale veldgids die op een ipod gezet kan worden
Echt zooooo'n mooi boek!! (voor een vogelaar als ik dan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')