abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2010 @ 21:06:20 #176
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80138777
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh en ik heb nog een verjaardagscadeautje binnen (had er bonnen voor gehad, moest het bestellen):

[ afbeelding ]

Met een digitale veldgids die op een ipod gezet kan worden
Echt zooooo'n mooi boek!! (voor een vogelaar als ik dan)

[/steer]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80138826
Ik zat er op te wachten
pi_80138829
hemel Borisz, heb je weer aan de speciaalbiertjes gezeten
pi_80138853
Ohja! Het is vrijdag! ik mag een wijntje drinken!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2010 @ 21:08:03 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80138867
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
hemel Borisz, heb je weer aan de speciaalbiertjes gezeten
Ik heb nog niks open gemaakt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80138889
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

't is voor salades ook lekker om ui licht te laten carameliseren en dan af te blussen met een klein beetje wijnazijn. iets meer werk, maar wel
Ja, als de ui maar warm is geweest is het goed hoor! Maar ik kan niet tegen rauwe ui
pi_80138909
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:

Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen.
En dan zit het elke keer kut
Klopt ja! Ik heb dat nooit gesnapt Tis een rommeltje daar, tis er altijd fucking!! druk en om nou te zeggen dat ze echt leuk spul hebben..
pi_80138991
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het. Maar het is ook weer geen fantastische kwaliteit, daar troost ik mezelf dan maar mee Koop ik liever een supergoed-zittende broek van MAC of Laura Ashley (beide fijn voor wat meer curvy dames), dan drie net-niet. Hoef ik niet te vaak te winkelen. Want broeken winkelen is nog steeds een ramp voor mijn zelfvertrouwen
Oh ja, broeken kopen

Daarom wil ik nu echt afvallen, toenik minder woog kon ik gewoon een winkel in lopen en dan was er wel een broek die pastte.

Waar vind je die merken die jij noemt? Ik ga nu vaak naar miss Etam, daar gaat 't ook nog wel. Soms hebben ze alleen niet zoveel hips
pi_80139046
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:

[..]

Klopt ja! Ik heb dat nooit gesnapt Tis een rommeltje daar, tis er altijd fucking!! druk en om nou te zeggen dat ze echt leuk spul hebben..
Zit veel verschil in inderdaad!

Maar ik was laatst bij de Vero Moda, en dat vond ik altijd heel leuk, maar nu eigenlijk helemaal niet meer zo..
pi_80139140
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zit veel verschil in inderdaad!

Maar ik was laatst bij de Vero Moda, en dat vond ik altijd heel leuk, maar nu eigenlijk helemaal niet meer zo..
Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niks

OW en broeken shoppen Al kon ik onlangs wel in een maatje kleiner
pi_80139295
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:13 schreef Laydina het volgende:

[..]

Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niks

OW en broeken shoppen Al kon ik onlangs wel in een maatje kleiner
Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.
pi_80139330
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.
Ik was tot eergister ook nog nooit in de steps geweest
pi_80139448
Toen ik maatje 34/36 had vond ik Vero Moda leuk.. Alles is zo recht als een plank daar..
Hier in het dorp is een winkeltje met van alles en nog wat. Ok, daar haal ik soms nog wel iets leuks van Vero Moda vandaan, maar alleen bovenkleding Verder EDC en Cecil, dat zit bij mij wel goed meestal..
En voor simpele, sportievere kleding slaag ik ook bij H&M wel! Bijvoorbeeld leuke capri's voor van de zomer.. Maar moet zeggen dat die van Cecil wel 100x beter zitten uiteindelijk
pi_80139504
weer terug in NL
pi_80139519
Hoooi! Ik ben wel echt H&M fan En als ik wat meer geld mag uitgeven dan doe ik dat bij de Funkie House

Zoo was net langs oude vrienden van mn ouders geweest om mn toekomstplannen te bespreken (zij geven altijd superhandige adviezen en kijken heel objectief naar alles, is erg fijn!), blijkt een van hen vroegahh in de toelatingscommissie van mijn hopelijk toekomstige opleiding te hebben gezeten... Super handig! Heb meteen veel tips en adviezen gekregen en ze willen mn toelatingsgesprek simuleren En ik ga mn portfolio door hem laten checken
pi_80139525
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:20 schreef Den_Haag het volgende:
weer terug in NL
Welkom terug

pi_80139540
D_H WB in N_L

En ik vind die jurkjes niks, mag dat?
pi_80139558
Aure, dat is echt vet handig!
pi_80139576
Esprit zit ook vaak wel goed inderdaad, maar daar vind ik de kleding niet altijd leuk, ook niet van EDC.
Maar op het moment kan ik nergens echt slagen.

Dus weg met die kilo's!
pi_80139586
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Het is vrijdag! ik mag een wijntje drinken!
Ik zit nog aan de Riv_light
Maar ik drink dan ook gewoon de hele week een wijntje
pi_80139599
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Omdat jij het bent..

Hey DH!
pi_80139616
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
D_H WB in N_L

Zeker!
pi_80139648
En wat fijn Aure! Dat is echt heel nuttig!

Hoe vinden je het ouders het op het moment?
pi_80139667
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Laydina het volgende:
Aure, dat is echt vet handig!
Jaa maar ook een beetje eng eigenlijk

Oh en ik heb nog een rokje in elkaar geknutseld.. Maar kan er ff geen mooie foto van maken, dus doe ik wel als ik terug ben van mn ouders, dan neem ik ff de camera mee
pi_80139691
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
Esprit zit ook vaak wel goed inderdaad, maar daar vind ik de kleding niet altijd leuk, ook niet van EDC.
Maar op het moment kan ik nergens echt slagen.

Dus weg met die kilo's!
Nee, vind ook lang niet alles leuk. Ik loop daar gewoon vaak naar binnen, ze gooien na 3 maanden de oude zooi in de aanbieding en dan is er ook weer nieuw. Dus regelmatig snuffelen is handig daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')