quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh en ik heb nog een verjaardagscadeautje binnen (had er bonnen voor gehad, moest het bestellen):
[ afbeelding ]
Met een digitale veldgids die op een ipod gezet kan worden![]()
Echt zooooo'n mooi boek!! (voor een vogelaar als ik dan)
Ik heb nog niks open gemaaktquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
hemel Borisz, heb je weer aan de speciaalbiertjes gezeten
Ja, als de ui maar warm is geweest is het goed hoor! Maar ik kan niet tegen rauwe uiquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't is voor salades ook lekker om ui licht te laten carameliseren en dan af te blussen met een klein beetje wijnazijn. iets meer werk, maar wel
Klopt ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maar iedereen wil altijd naar de H&M als je gaat shoppen.
En dan zit het elke keer kut
Oh ja, broeken kopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is ook weer geen fantastische kwaliteit, daar troost ik mezelf dan maar meeKoop ik liever een supergoed-zittende broek van MAC of Laura Ashley (beide fijn voor wat meer curvy dames), dan drie net-niet. Hoef ik niet te vaak te winkelen. Want broeken winkelen is nog steeds een ramp voor mijn zelfvertrouwen
Zit veel verschil in inderdaad!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:08 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt ja!Ik heb dat nooit gesnapt
Tis een rommeltje daar, tis er altijd fucking!! druk en om nou te zeggen dat ze echt leuk spul hebben..
Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niksquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zit veel verschil in inderdaad!
Maar ik was laatst bij de Vero Moda, en dat vond ik altijd heel leuk, maar nu eigenlijk helemaal niet meer zo..
Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vero moda? daar ben ik echt nog nooit geweest om serieus te kijken. Want vanaf buiten lijkt het al niks![]()
OW en broeken shoppenAl kon ik onlangs wel in een maatje kleiner
Ik was tot eergister ook nog nooit in de steps geweestquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind je echt? Dat is juist zo'n leuke nette winkel . Beetje Steps-achtig vond ik het altijd.
Ik zit nog aan de Riv_lightquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Het is vrijdag! ik mag een wijntje drinken!
Zeker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
D_H WB in N_L
En ik vind die jurkjes niks, mag dat?
Jaa maar ook een beetje eng eigenlijkquote:
Nee, vind ook lang niet alles leuk. Ik loop daar gewoon vaak naar binnen, ze gooien na 3 maanden de oude zooi in de aanbieding en dan is er ook weer nieuw. Dus regelmatig snuffelen is handig daarquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef LieLie het volgende:
Esprit zit ook vaak wel goed inderdaad, maar daar vind ik de kleding niet altijd leuk, ook niet van EDC.
Maar op het moment kan ik nergens echt slagen.
Dus weg met die kilo's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |