Mijn punt, wat doe jequote:
Vet cool ende tof hequote:
Dat ben ik ook aan het doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn punt, wat doe je![]()
En, is het wat? Ik moet met nieuwe gadgets altijd direct alle functies bestuderen enzo
Hahaha, dat zal ze leuk vindenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
WowMijn zus woont in de flat hier schuin tegenover. Ik denk hemelsbreed een meter of 300-400. Ik kan een foto van die flat maken en zo opblazen dat ik kan zien of ze haar gordijnen open of dicht heeft
Zo lang je dat soort geintjes niet flikt bij in-gebruik-zijnde slaapkamers met open gordijnen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
WowMijn zus woont in de flat hier schuin tegenover. Ik denk hemelsbreed een meter of 300-400. Ik kan een foto van die flat maken en zo opblazen dat ik kan zien of ze haar gordijnen open of dicht heeft
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zo lang je dat soort geintjes niet flikt bij in-gebruik-zijnde slaapkamers met open gordijnen...
Zij was het die tijdens haar verbouwing een paar jaar geleden opeens met een felle bouwlamp mij in mijn ogen zat te irriterenquote:
Geloof me...ik hoef mijn zus echt niet naakt te zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef Laydina het volgende:
Ik mag hopen dat het blijft tot het open of dicht hebben van gordijnen en je niet ineens je zus er naakt voor ziet staan
zo lelijk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
Geloof me...ik hoef mijn zus echt niet naakt te zien
Nee hoor. Wel mijn zusquote:
En wat een prijzenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef LieLie het volgende:
Lein!
Ik zag je naam en ik moest aan die jurkjes denken van Steps dus ik ging nog even op de site kijken
Wat zijn er leuke bij!!#extramotivatievoorafvallen
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?quote:
valt best nog wel mee volgens mij...maar goed ik heb een wat makkelijker budgetquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om heel verwend te doen, maar 90 euro is toch best OK voor een jurkje? Niet als je normaalgesproken alles bij de H&M koopt, maar Steps is allicht wat beter van kwaliteit?
had net me ma aan de foon en die zei dat ik het ff moest kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:24 schreef TAV74 het volgende:
Pierre Wind... je zult er mee geconfronteerd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |