Den Haag heeft ze in ieder geval, daar kocht ik zequote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef Laydina het volgende:
MAC broeken bij de Bijenkorf? ken het niet, maar misschien eens gaan kijken
Dat is gezellig!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Ik speel met collega's. Ze maken me tot nu allemaal in, maar dat mag de pret niet drukken. Normaal gesproken gaan we in een groepje, huren we voor één uurtje een baan af en rouleren we. Nu waren we met z'n tweeën, en dat hakt er aardig in.
Ze staan ook gewoon op de webshopquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Den Haag heeft ze in ieder geval, daar kocht ik ze
En ik ga morgen op vakantiequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik maak gewoon geld voor vakanties.![]()
Welke maat heb je? Ik heb nog twee te grote liggen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze staan ook gewoon op de webshop
Zag al een leuke, maar ik moet eerst afvallen, voordat ik zulke dure broeken koop
Er is vooruitgang! Heb nu 1 van de 4 potjes gewonnen. En ik let meer op enzo, in het begin was ik al blij wanneer ik die bal een flinke knal kan geven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat is gezellig!
Nu maken ze jou nog in, maar het is natuurlijk wel beter om te spelen met mensen die er iets van kunnen, dan leer je het volgens mij ook snellerEn straks maak jij hen in
Jij bent makkelijk te lezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer benieuwd naar mijn ziel
Haaa, geen PM-gate voor mij!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oeeh lees mijn ziel eens (per pm graag dan.. want niet iedereen hoeft het te weten)
Ik vind Indiase restaurants in de UK vaak erg goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
En ik ga morgen op vakantieOnwaarschijnlijk, maar wie weet kom ik zelfs culinaire hoogstandjes tegen in de UK.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef Redcoon het volgende:
Er is vooruitgang! Heb nu 1 van de 4 potjes gewonnen. En ik let meer op enzo, in het begin was ik al blij wanneer ik die bal een flinke knal kan geven.
Speel je het ook
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik heb nog twee te grote liggen!
Nee, je zou m'n ziel lezen, niet m'n tweetsquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk te lezen.![]()
* Stereotomy surft snel naar Twitter
Het is gewoon een nepperdquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, je zou m'n ziel lezen, niet m'n tweets
Too bad, volgens mij zijn mijn te grote 44!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grensgevalletje, 44 wordt nu langzaam te groot, 42 dus bijna weer hoop ik
Ik tweet, dus ik bestaaaa.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, je zou m'n ziel lezen, niet m'n tweets
Wist je dat vrouwen voornamelijk in hun hoofd verliefd worden op een man, en niet wanneer ze daadwerkelijk bij die man zijn?quote:
Maatgenootquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grensgevalletje, 44 wordt nu langzaam te groot, 42 dus bijna weer hoop ik
Geen idee, heb weinig ervaring met verliefdheid.. en ook niet met de theorie erachterquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wist je dat vrouwen voornamelijk in hun hoofd verliefd worden op een man, en niet wanneer ze daadwerkelijk bij die man zijn?
Doen! Echt de moeite waard. Niet gek opkijken als je opeens gaat vloeken als je misslaat. Dat schijnt heel normaal te zijn bij squashen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef Laydina het volgende:
[..]feli
![]()
Nee ik heb het nooit gespeeld, ja 1 of 2x lang geleden. Maar het lijkt me wel leuk.
Nou, daar tweet ik niet genoeg voor hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik tweet, dus ik bestaaaa.
Heb je mijn Twitter account nou al gevonden?Is volgens mij wel makkelijk te vinden met wat je hier weet van fok.
Heb hier niemand om mee te spelen, dus dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:22 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Doen! Echt de moeite waard. Niet gek opkijken als je opeens gaat vloeken als je misslaat. Dat schijnt heel normaal te zijn bij squashen.
Indiaas eten bewaar ik als goede smoes om nog eens naar India te kunnen gaan (alhoewel ik ook geweldig Indiaas heb gegeten in Maleisië). En uiteraard ga ik ook wat pies (die uit de oven, niet die gele) proberen, desnoods na flink wat koolzuurloze ales.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Indiase restaurants in de UK vaak erg goedEn in sommige pubs kun je ook best lekker eten, toch? Niet hoogstaand, maar gewoon lekker?
Vlindersquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen idee, heb weinig ervaring met verliefdheid.. en ook niet met de theorie erachter
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maatgenootvooral ook dat '42 dus bijna weer'
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |