abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80139699
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:

[..]

Jaa maar ook een beetje eng eigenlijk

Oh en ik heb nog een rokje in elkaar geknutseld.. Maar kan er ff geen mooie foto van maken, dus doe ik wel als ik terug ben van mn ouders, dan neem ik ff de camera mee
Maak jij veel zelf? Stof van de markt dan ofzo?
pi_80139701
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
En wat fijn Aure! Dat is echt heel nuttig!

Hoe vinden je het ouders het op het moment?
Die komen dit weekend alles te weten... Was in de tussentijd nog niet thuis geweest.
pi_80139739
Ik keek op zo'n site over afvallen en die zegt dat ik tot 30 januari 2011 moet doen over het afvallen tot mijn streefgewicht
Maar die rekenen een halve kilo per week ofzo, het gaat toch wel ietsje harder nu hoor.
pi_80139746
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zit nog aan de Riv_light
Maar ik drink dan ook gewoon de hele week een wijntje
Ik niet, ik drink alleen maar thee door de weeks Helemaal van de wijn af! En dat bevalt me goed.
En Rivella vind ik maar heel soms lekker.. Ik heb nu cristal clear om te proberen, best ok. Alleen maar water en thee gaat toch ook een beetje vervelen
pi_80139795
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:

[..]

Die komen dit weekend alles te weten... Was in de tussentijd nog niet thuis geweest.
Oe, succes dan! En onthoud: een studie doen die echt bij je past is een wereld van verschil met een studie doen waarvan je weet dat het niet echt bij je past
pi_80139894
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Laydina het volgende:

[..]

Maak jij veel zelf? Stof van de markt dan ofzo?
Een hele tijd terug wel, de laatste tijd bijna niet. Had er niet veel tijd meer voor over. Dus ben vandaag weer begonnen met een simpel rokje, hoewel ik iets verkeerd heb gedaan met het patroon op de stof leggen.. Maar gelukkig nog kunnen oplossen, je ziet er niks van

Ik heb nog heeel veel stofjes liggen die ik van vrienden heb gekregen (en ik heb toen ik 16 was in een stoffenwinkel gewerkt en daar ook nog heel veel stofjes van, ik heb daar ook de basis geleerd) en op de markt kun je inderdaad heel goedkoop stofjes kopen
pi_80139938
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:28 schreef Aure het volgende:

[..]

Een hele tijd terug wel, de laatste tijd bijna niet. Had er niet veel tijd meer voor over. Dus ben vandaag weer begonnen met een simpel rokje, hoewel ik iets verkeerd heb gedaan met het patroon op de stof leggen.. Maar gelukkig nog kunnen oplossen, je ziet er niks van

Ik heb nog heeel veel stofjes liggen die ik van vrienden heb gekregen (en ik heb toen ik 16 was in een stoffenwinkel gewerkt en daar ook nog heel veel stofjes van, ik heb daar ook de basis geleerd) en op de markt kun je inderdaad heel goedkoop stofjes kopen
Gaaf om dat te kunnen
Heb je toch wat unieke creaties en de perfecte pasvorm
pi_80139953
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oe, succes dan! En onthoud: een studie doen die echt bij je past is een wereld van verschil met een studie doen waarvan je weet dat het niet echt bij je past
Thanks!

Ik ga even mn tas inpakken, ik kom zo nog even reageren
pi_80140009
Damn.. de leverworst die ik toch niet eet gaat vast wel duurder en schaars worden door die fik bij stegeman
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:34:40 #210
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80140192
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:08 schreef borisz het volgende:

[..]

Ik heb nog niks open gemaakt
Confidence through competence
pi_80140351
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:29 schreef Laydina het volgende:

[..]

Gaaf om dat te kunnen
Heb je toch wat unieke creaties en de perfecte pasvorm
Nou ik teken zelf geen patronen hoor, dus pasvorm is niet altijd even geweldig, maar dat kan je wel aanpassen Je zou eigenlijk ook eerst alles moeten rijgen en dan pas naaien, maar daar ben ik te ongeduldig voor, als het niet goed is haal ik het gewoon weer uit elkaar
pi_80140415
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Aure het volgende:

[..]

Nou ik teken zelf geen patronen hoor, dus pasvorm is niet altijd even geweldig, maar dat kan je wel aanpassen Je zou eigenlijk ook eerst alles moeten rijgen en dan pas naaien, maar daar ben ik te ongeduldig voor, als het niet goed is haal ik het gewoon weer uit elkaar
Oefening baart kunst he
Maar het geeft je net wat opties meer dan wanneer je alleen bij de winkels terecht kan
pi_80140552
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:38 schreef Laydina het volgende:

[..]

Oefening baart kunst he
Maar het geeft je net wat opties meer dan wanneer je alleen bij de winkels terecht kan
Das wel waar, maar eigenlijk ben ik iets te ongeduldig voor dit Patroon overtekenen, op de stof leggen en dan weer omtrekken met een krijtje... duurt me allemaal veel te lang hahaha. Heb nu gewoon een patroon van 4 jaar geleden gepakt en wonder boven wonder pas ik het nog steeds Alleen moet ik nu een beetje meer moeite doen om hem over mn ass heen te krijgen
pi_80140604
Oh en Steer, nog even iets wat ik in een van de vorige topics las, Stockholm is zoooooo mooi en tof en super en ik ben een beetje verliefd op Stockholm
pi_80141040
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:41 schreef Aure het volgende:

[..]

Das wel waar, maar eigenlijk ben ik iets te ongeduldig voor dit Patroon overtekenen, op de stof leggen en dan weer omtrekken met een krijtje... duurt me allemaal veel te lang hahaha. Heb nu gewoon een patroon van 4 jaar geleden gepakt en wonder boven wonder pas ik het nog steeds Alleen moet ik nu een beetje meer moeite doen om hem over mn ass heen te krijgen
Volgende keer dus net iets ruimer knippen Nee geintje
pi_80141056
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Laydina het volgende:

[..]

Welkom terug

dank u

zo, en de eerste opdracht af en opgestuurd.
pi_80141125
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

dank u

zo, en de eerste opdracht af en opgestuurd.
Ook nog hard aan het werk dus.. en je bent pas net terug. Harde werker!
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:53:01 #218
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_80141210
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:42 schreef Aure het volgende:
Oh en Steer, nog even iets wat ik in een van de vorige topics las, Stockholm is zoooooo mooi en tof en super en ik ben een beetje verliefd op Stockholm
Ga je mee deze zomer?
Confidence through competence
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2010 @ 21:53:41 #219
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_80141252
quote:
Ed Kowalczyk (ex-zanger Live), The Hype, Dio, Gotcha! en Go Back to The Zoo zijn toegevoegd aan het programma van Bevrijdingspop in Haarlem. Dit heeft de organisatie vrijdagavond in Haarlem bekend gemaakt.
Eerder werden al de namen van Giovanca, La Caravane Passe, Junkie XL, Tim Knol, Jurk!, Drive Like Maria en Baskerville bekend gemaakt. Bevrijdingspop Haarlem, het oudste van alle bevrijdingsfestivals, viert dit jaar zijn dertigste verjaardag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_80141315
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ook nog hard aan het werk dus.. en je bent pas net terug. Harde werker!
moet gebeuren he
nu nog 2 artikelen lezen en dan ben ik klaar.
pi_80141347
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

moet gebeuren he
nu nog 2 artikelen lezen en dan ben ik klaar.
Succes
pi_80141450
dank u dank u
pi_80141469
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:

[..]

Volgende keer dus net iets ruimer knippen Nee geintje
Whehe, een langere rits had volstaan in deze

Ik vond nog 2 fotootjes van iets wat ik anderhalf jaar geleden heb gemaakt:

Klik

Klik