Maak jij veel zelf? Stof van de markt dan ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa maar ook een beetje eng eigenlijk
Oh en ik heb nog een rokje in elkaar geknutseld.. Maar kan er ff geen mooie foto van maken, dus doe ik wel als ik terug ben van mn ouders, dan neem ik ff de camera mee
Die komen dit weekend alles te weten... Was in de tussentijd nog niet thuis geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:23 schreef LieLie het volgende:
En wat fijn Aure! Dat is echt heel nuttig!
Hoe vinden je het ouders het op het moment?
Ik niet, ik drink alleen maar thee door de weeksquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit nog aan de Riv_light
Maar ik drink dan ook gewoon de hele week een wijntje
Oe, succes dan! En onthoud: een studie doen die echt bij je past is een wereld van verschil met een studie doen waarvan je weet dat het niet echt bij je pastquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Die komen dit weekend alles te weten... Was in de tussentijd nog niet thuis geweest.
Een hele tijd terug wel, de laatste tijd bijna niet. Had er niet veel tijd meer voor over. Dus ben vandaag weer begonnen met een simpel rokje, hoewel ik iets verkeerd heb gedaan met het patroon op de stof leggen.. Maar gelukkig nog kunnen oplossen, je ziet er niks vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maak jij veel zelf? Stof van de markt dan ofzo?
Gaaf om dat te kunnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Een hele tijd terug wel, de laatste tijd bijna niet. Had er niet veel tijd meer voor over. Dus ben vandaag weer begonnen met een simpel rokje, hoewel ik iets verkeerd heb gedaan met het patroon op de stof leggen.. Maar gelukkig nog kunnen oplossen, je ziet er niks van![]()
Ik heb nog heeel veel stofjes liggen die ik van vrienden heb gekregen (en ik heb toen ik 16 was in een stoffenwinkel gewerkt en daar ook nog heel veel stofjes van, ik heb daar ook de basis geleerd) en op de markt kun je inderdaad heel goedkoop stofjes kopen
Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, succes dan! En onthoud: een studie doen die echt bij je past is een wereld van verschil met een studie doen waarvan je weet dat het niet echt bij je past
Nou ik teken zelf geen patronen hoor, dus pasvorm is niet altijd even geweldig, maar dat kan je wel aanpassenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gaaf om dat te kunnen![]()
Heb je toch wat unieke creaties en de perfecte pasvorm
Oefening baart kunst hequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou ik teken zelf geen patronen hoor, dus pasvorm is niet altijd even geweldig, maar dat kan je wel aanpassenJe zou eigenlijk ook eerst alles moeten rijgen en dan pas naaien, maar daar ben ik te ongeduldig voor, als het niet goed is haal ik het gewoon weer uit elkaar
Das wel waar, maar eigenlijk ben ik iets te ongeduldig voor ditquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Oefening baart kunst he![]()
Maar het geeft je net wat opties meer dan wanneer je alleen bij de winkels terecht kan
Volgende keer dus net iets ruimer knippenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Das wel waar, maar eigenlijk ben ik iets te ongeduldig voor ditPatroon overtekenen, op de stof leggen en dan weer omtrekken met een krijtje... duurt me allemaal veel te lang hahaha. Heb nu gewoon een patroon van 4 jaar geleden gepakt
en wonder boven wonder pas ik het nog steeds
Alleen moet ik nu een beetje meer moeite doen om hem over mn ass heen te krijgen
Ook nog hard aan het werk dus.. en je bent pas net terug. Harde werker!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dank u
zo, en de eerste opdracht af en opgestuurd.
Ga je mee deze zomer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:42 schreef Aure het volgende:
Oh en Steer, nog even iets wat ik in een van de vorige topics las, Stockholm is zoooooo mooi en tof en super en ik ben een beetje verliefd op Stockholm
quote:Ed Kowalczyk (ex-zanger Live), The Hype, Dio, Gotcha! en Go Back to The Zoo zijn toegevoegd aan het programma van Bevrijdingspop in Haarlem. Dit heeft de organisatie vrijdagavond in Haarlem bekend gemaakt.
Eerder werden al de namen van Giovanca, La Caravane Passe, Junkie XL, Tim Knol, Jurk!, Drive Like Maria en Baskerville bekend gemaakt. Bevrijdingspop Haarlem, het oudste van alle bevrijdingsfestivals, viert dit jaar zijn dertigste verjaardag.
moet gebeuren hequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ook nog hard aan het werk dus.. en je bent pas net terug. Harde werker!
Succesquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet gebeuren he
nu nog 2 artikelen lezen en dan ben ik klaar.
Whehe, een langere rits had volstaan in dezequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:50 schreef Laydina het volgende:
[..]
Volgende keer dus net iets ruimer knippenNee geintje
Ow nicequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe, een langere rits had volstaan in deze![]()
Ik vond nog 2 fotootjes van iets wat ik anderhalf jaar geleden heb gemaakt:
Klik
Klik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |