Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, dat kan ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef DaMart het volgende:
Ik ben er ook zo vandoor. Kan iemand anders even de wiki bijwerken voor me?.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Fha het volgende:
Zal ik zeggen dat vlaai dan ook meteen het enige nuttige uit Limburg is? Gewoon.. om te provoceren?
Oke oke, sla is ook nuttigquote:
Dag DaMartquote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!.
Dan kan ik met een gerust hart naar de trein nu.
dat boeit me geen ene fuckquote:Op donderdag 8 april 2010 16:36 schreef skitzin het volgende:
[..]
Moet je voorstellen wat men van Limburg vind als vlaai het hoogtepunt is![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat boeit me geen ene fuck
ik woon er al 17 jaar met veel plezier, ze hebben lekkere vlaai, aardige mensen en de mooiste wielerwedstrijd van Nederland, echt mensen die denken dat de Randstad het toppunt van Nederland is, dream on
Kijk! met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Fha het volgende:
Amsterdammaar voor natuur en rust stem ik voor Veluwe
![]()
is ook niet zo, maar ja als tevreden import limburger kan ik natuurlijk niet zomaar al die onzin pikkenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hahahaha
Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen
randstad is de vuilnisberg van nederlandquote:Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik woon er al 17 jaar met veel plezier, ze hebben lekkere vlaai, aardige mensen en de mooiste wielerwedstrijd van Nederland, echt mensen die denken dat de Randstad het toppunt van Nederland is, dream on
Heel goed! Go Klonk!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
is ook niet zo, maar ja als tevreden import limburger kan ik natuurlijk niet zomaar al die onzin pikken
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
randstad is de vuilnisberg van nederland
zo slecht woon ik niet in de Randstad. Je hebt hier alleen geen aardige mensen, geen lekker vlaai, geen mooie wiellerronde én geen natuurquote:Op donderdag 8 april 2010 16:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben trots op mijn veluwse rootsquote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef Fha het volgende:
Amsterdammaar voor natuur en rust stem ik voor Veluwe
![]()
jongen ik wil er nog niet dood aangetroffen wordenquote:
Wij hebben afgelopen jaar anders toch echt een wielerronde gesponsord!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
zo slecht woon ik niet in de Randstad. Je hebt hier alleen geen aardige mensen, geen lekker vlaai, geen mooie wiellerronde én geen natuur
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
zo slecht woon ik niet in de Randstad. Je hebt hier alleen geen aardige mensen, geen lekker vlaai, geen mooie wiellerronde én geen natuur
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef skitzin het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen jaar anders toch echt een wielerronde gesponsord!
ik moet zeggen dat het daar wel vaak gezelliger is en mensen wat vriendelijker zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jongen ik wil er nog niet dood aangetroffen worden
ik kan daar gewoon niet tegen ik ben dit hier gewend de veluwe
word vaak zat voor boerenkinkel uitgemaakt
Zelfde hierquote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jongen ik wil er nog niet dood aangetroffen worden
ik kan daar gewoon niet tegen ik ben dit hier gewend de veluwe
word vaak zat voor boerenkinkel uitgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zelfde hier
Alleen dan wel een boerenkinkel die in een groter huis woont dan jij klootzakMet een meer achter me huis om te zwemmen. Top that, pauper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kamper alarm als je daar serieus zoveel waarde aan hechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zelfde hier
Alleen dan wel een boerenkinkel die in een groter huis woont dan jij klootzakMet een meer achter me huis om te zwemmen. Top that, pauper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar is dat dan wel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef -Maggie- het volgende:
Wat een stukje vlaai al niet kan losmaken.
![]()
![]()
![]()
ik ben ook een boerenkinkel hoor, ik woon in een dorpje met 5000 mensen ofzo, als ik naar het buurdorpje ga waar wel 16.000 mensen wonen heb ik al zoiets van tering wat een boel mensen, en als ik dan naar de grote stad ga (Venlo 60.000 mensen) dan heb ik het echt gevoel dat ik in een wereldstad ben
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Hoogezand. Je hebt dus echt niks om jaloers op te zijnquote:
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Groningen.quote:I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!![]()
Kom gezellig een keer hier langs in amsterdamquote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Klonk het volgende:
ik ben ook een boerenkinkel hoor, ik woon in een dorpje met 5000 mensen ofzo, als ik naar het buurdorpje ga waar wel 16.000 mensen wonen heb ik al zoiets van tering wat een boel mensen, en als ik dan naar de grote stad ga (Venlo 60.000 mensen) dan heb ik het echt gevoel dat ik in een wereldstad ben
Is best gezellig hoor![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Kamper alarm als je daar serieus zoveel waarde aan hechtik heb bussloo om de hoek zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Kropswolde!!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoogezand. Je hebt dus echt niks om jaloers op te zijn
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoogezand. Je hebt dus echt niks om jaloers op te zijn
nee inderdaad niet
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
nee man, daar voel ik me echt zo niet op mijn plekquote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
Kom gezellig een keer hier langs in amsterdam
Is best gezellig hoor
hier, nog erger zelfsquote:
Ach ik mag zelf niet zo veel zeggen
Ik woon in het boeren dorp van de randstad(aalsmeer, je weet wel met die bloemen!)
![]()
Ik wel jaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:54 schreef Klonk het volgende:
huh, ik dacht jij in de buurt van Deventer woonde
Maar Sletdinges niet
Ga niet haten jonguh!quote:
Maar Meerwijk-Zuid is best coolZoek maar op google streetvieuw op
deventer boekenmarktquote:![]()
ik ben effe eten
Det Som En Gang Var
ik ken aalsmeer alleen maar van de bloemenveiling, ben voordat ik in de zorg terecht kwam qua werk altijd bloemen geredenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:54 schreef skitzin het volgende:
Ach ik mag zelf niet zo veel zeggen
Ik woon in het boeren dorp van de randstad(aalsmeer, je weet wel met die bloemen!)
ah, zo, ja sorry tijdje weg geweest dan mis je wel eens ietsquote:
Daar vind ik dus geen klap aanquote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
deventer boekenmarkt![]()
ik ben effe eten
na tien kramen heb je alles wel gezien namelijk
Eet smakelijk
Jij bent eenzaamquote:
Geeft niksquote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, zo, ja sorry tijdje weg geweest dan mis je wel eens iets
Hoe is het met de poezebeesten?Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
jij schept op met een huis dat niet eens van jou isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zoals de boekenmarkt met Bommen Berendquote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen klap aanna tien kramen heb je alles wel gezien namelijk
Eet smakelijk
Nog 1
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
jij schept op met een huis dat niet eens van jou isPronken met andermans veren, ik weet het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo ben ik nu eenmaal
1700, naar huis!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
quote:
Dag OA![]()
Oh.quote:
eentje minder, eentje waar we van twijfelen hoe lang die het nog gaat redden, maar goed dat hoort er bij, niet leuk, maar jaquote:Op donderdag 8 april 2010 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niks
Hoe is het met de poezebeesten?
Bah. Dat is niet leuk om te horenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
eentje minder, eentje waar we van twijfelen hoe lang die het nog gaat redden, maar goed dat hoort er bij, niet leuk, maar ja
is het de aanvallende spons of een ander?Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, van 9 tot 5?! Ik vind van 9 tot half vier al een kwelling
De aanvallende spons tiert welig, nee het is ons ouwe mannetje, wordt een dezer dagen 16, en je ziet gewoon aan alles dat het op aan het raken is, chronisch aan het hoesten enzo, maar niets te vinden, eet als een bouwvakker maar bewegen gaat het stijf en stram.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Bah. Dat is niet leuk om te horen
is het de aanvallende spons of een ander?
Beetje naar voorgevoel zullen we maar zeggen, niet dat ie accuut om gaat donderen maar of ie 2011 gaat halen, ik weet het niet, moeilijk...Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Heh bah, gewoon echt oud dusquote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Klonk het volgende:
De aanvallende spons tiert welig, nee het is ons ouwe mannetje, wordt een dezer dagen 16, en je ziet gewoon aan alles dat het op aan het raken is, chronisch aan het hoesten enzo, maar niets te vinden, eet als een bouwvakker maar bewegen gaat het stijf en stram.
Beetje naar voorgevoel zullen we maar zeggen, niet dat ie accuut om gaat donderen maar of ie 2011 gaat halen, ik weet het niet, moeilijk...
. Kat van mijn vriend is precies zo, vind ik heel naar om te zien eigenlijk
doe als ik, werk van 9 tot 1, of van negen tot 11, of soms s'avonds van 6 tot 10, is het nooit saaiquote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef FFSletop het volgende:
Serieus, van 9 tot 5?! Ik vind van 9 tot half vier al een kwelling
aan de ene kant ik ook, maar aan de andere kant, hij loopt nog lekker rond, knort tevreden en kan nog heerlijk in het zonnetje liggen. beetje als een echte ouwe opa, we laten hem gewoon genieten en vertroetelen hem zo goed als we kunnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Heh bah, gewoon echt oud dus. Kat van mijn vriend is precies zo, vind ik heel naar om te zien eigenlijk
Haha ja dat is zoquote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan de ene kant ik ook, maar aan de andere kant, hij loopt nog lekker rond, knort tevreden en kan nog heerlijk in het zonnetje liggen. beetje als een echte ouwe opa, we laten hem gewoon genieten en vertroetelen hem zo goed als we kunnen.
Dat kan Cleo ook heel goed
Nou, geef maar een dikke kroel van mij dan
![]()
aah ja ik zoek altijd naar wo 2 boekenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar vind ik dus geen klap aanna tien kramen heb je alles wel gezien namelijk
Eet smakelijk
Det Som En Gang Var
En je eet heel snel!!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ja ik zoek altijd naar wo 2 boeken
doe ikquote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha ja dat is zoDat kan Cleo ook heel goed
Nou, geef maar een dikke kroel van mij dan
![]()
Ahh is wel erg rotquote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan de ene kant ik ook, maar aan de andere kant, hij loopt nog lekker rond, knort tevreden en kan nog heerlijk in het zonnetje liggen. beetje als een echte ouwe opa, we laten hem gewoon genieten en vertroetelen hem zo goed als we kunnen.
Heb het zelf ook een keer mee gemaakt met onze oude poes, die was 17.
Op de gegeven moment kwam die gewoon bij ons liggen kopjes geven, en even later in dr mand liggen om te sterven in dr slaap.
Net alsof ze afscheid kwam nemen![]()
![]()
mja had hele dag nog niks gegeten en mijn mam kookt lekker dus ja dan eet ik wel doorquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Stiekem is het een stokstaartjequote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef Klonk het volgende:
Evolutie, nog even en we kunnen ze bier laten halen
![]()
stiekem hoop ik dat ook een keertje mee te maken, inslapen vindt ik echt naar, ben je zo god aan het spelen, en je weet dat het het beste is voor het beestje, maar het is echt kut...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ahh is wel erg rot
Heb het zelf ook een keer mee gemaakt met onze oude poes, die was 17.
Op de gegeven moment kwam die gewoon bij ons liggen kopjes geven, en even later in dr mand liggen om te sterven in dr slaap.
Net alsof ze afscheid kwam nemen
heb dan het gevoel dat je dat beestje dan vermoordquote:Op donderdag 8 april 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
stiekem hoop ik dat ook een keertje mee te maken, inslapen vindt ik echt naar, ben je zo god aan het spelen, en je weet dat het het beste is voor het beestje, maar het is echt kut...
Det Som En Gang Var
quote:
Det Som En Gang Var
Goede reden welquote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Giertje het volgende:
mja had hele dag nog niks gegeten en mijn mam kookt lekker dus ja dan eet ik wel door
Mjah, ik hoop dat Bolle uiteindelijk ook gewoon in zijn slaap weg gaat ofzo. Naar de DA gaan en dan dat kamertje in met het idee dat je er alleen uit komt.. bleg, wat een drama was dat zegquote:Op donderdag 8 april 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:
stiekem hoop ik dat ook een keertje mee te maken, inslapen vindt ik echt naar, ben je zo god aan het spelen, en je weet dat het het beste is voor het beestje, maar het is echt kut...
en die rekening.. jeeeuuususalsof het nog niet pijnlijk genoeg was
is dat zo duur dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Goede reden wel![]()
[..]
Mjah, ik hoop dat Bolle uiteindelijk ook gewoon in zijn slaap weg gaat ofzo. Naar de DA gaan en dan dat kamertje in met het idee dat je er alleen uit komt.. bleg, wat een drama was dat zeg
en die rekening.. jeeeuuususalsof het nog niet pijnlijk genoeg was
Det Som En Gang Var
ik ben dan ook echt een mietje, ik kan er niet bij zijn, Klonkette is een stuk dapperder die blijft erbij, de poes die we in December hebben laten inslapen is knorrend bij haar op schoot ingeslapen, damn, moet ff vechten tegen de traantjes nuquote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb dan het gevoel dat je dat beestje dan vermoord
![]()
iets vrolijkers svp...Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
ja, inslaapmedicijn, consult en crematie was bij ons laatst een dikke 200 euro...quote:Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Nou ze hadden van tevoren ook nog wat bloed getrokken om te kijken wat er nou was. Maar ik was een mooie 300 euro verder jaquote:
ik ga piepers jassen, anders kan ik de sex vanavond wel vergetenKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
ik heb dat nog nooit meegemaakt in ieder gevalquote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben dan ook echt een mietje, ik kan er niet bij zijn, Klonkette is een stuk dapperder die blijft erbij, de poes die we in December hebben laten inslapen is knorrend bij haar op schoot ingeslapen, damn, moet ff vechten tegen de traantjes nu![]()
iets vrolijkers svp...
Det Som En Gang Var
blijkt wel weer wie er de baas isquote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
ik ga piepers jassen, anders kan ik de sex vanavond wel vergeten
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ze hadden van tevoren ook nog wat bloed getrokken om te kijken wat er nou was. Maar ik was een mooie 300 euro verder ja
damn wat een bedrag
Det Som En Gang Var
houden zo zou ik zeggen, zijn zeg maar de minder leuke kanten van poezenpersoneel zijnKlonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik heb gejankt ook joh.. pff.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben dan ook echt een mietje, ik kan er niet bij zijn, Klonkette is een stuk dapperder die blijft erbij, de poes die we in December hebben laten inslapen is knorrend bij haar op schoot ingeslapen, damn, moet ff vechten tegen de traantjes nu![]()
iets vrolijkers svp...
OhwIk heb de nagelknippert ook weer gevonden
Die had Bolle verstopt in de vissenkom blijkbaar
ik werk in de ouderen zorg heb mijn aandeel van mensen die komen te overlijden wel gehadquote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
houden zo zou ik zeggen, zijn zeg maar de minder leuke kanten van poezenpersoneel zijn
Det Som En Gang Var
ik werk ook in de zorg, maar dan met verstandelijke gehandicapten en daar gaan ze ook om bij bosjes, vooral in de winter, griepje en weg zijn ze.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk in de ouderen zorg heb mijn aandeel van mensen die komen te overlijden wel gehad
maar op de een of andere manier raakt me dat niet zo, hoort erbij op de een of andere manier..Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Ik werkt bij stichting thuis sterven.
'nough said
mja maar bij sommige heb je een band mee en dan sta je er t och wel wat langer bij stil natuurlijk is het anders dan wanneer het familie vrienden of in dit geval huisdieren betreftquote:Op donderdag 8 april 2010 17:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik werk ook in de zorg, maar dan met verstandelijke gehandicapten en daar gaan ze ook om bij bosjes, vooral in de winter, griepje en weg zijn ze.
maar op de een of andere manier raakt me dat niet zo, hoort erbij op de een of andere manier..
Det Som En Gang Var
Klinkt heel lomp en bot wat ik nu ga zeggen, maar dat heb ik nog niet gehad, ik werk vooral met mensen met een heel laag niveau (voor de niet zorgkenners, kasplantjes in een rolstoel met het niveau van een baby). En daar is het hebben van een band iets heel lastigs...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar bij sommige heb je een band mee en dan sta je er t och wel wat langer bij stil natuurlijk is het anders dan wanneer het familie vrienden of in dit geval huisdieren betreft
EN ik kom naast een uitvaartcentrum te wonenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
'nough said
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
nee is niet lomp en bot ik snap je er wel inquote:Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
Klinkt heel lomp en bot wat ik nu ga zeggen, maar dat heb ik nog niet gehad, ik werk vooral met mensen met een heel laag niveau (voor de niet zorgkenners, kasplantjes in een rolstoel met het niveau van een baby). En daar is het hebben van een band iets heel lastigs...
je moet het je ook niet teveel aantrekken maar soms heb ik teminste gewoon wat meer met bepaalde bewonersLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
dat zou ik nooit kunnen respect dat je het kanquote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
'nough said
Det Som En Gang Var
Zie je.. wijquote:Op donderdag 8 april 2010 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN ik kom naast een uitvaartcentrum te wonen
![]()
![]()
Nou, ik ga fijn drie uur niks doen in de winkel.
Natuur genoeg hier, zoals je vorig jaar zelf hebt ervaren! Het stilste stukje Randstad binnen mijn handbereik.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef OA het volgende:
[..]
zo slecht woon ik niet in de Randstad. Je hebt hier alleen geen aardige mensen, geen lekker vlaai, geen mooie wiellerronde én geen natuur![]()
hoerige @%^&$ kut banken![]()
waarom makkelijke doen als het moeilijk kan
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Is het geen koopavond dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef Fha het volgende:
Nou, ik ga fijn drie uur niks doen in de winkel.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Fha het volgende:
Zal ik zeggen dat vlaai dan ook meteen het enige nuttige uit Limburg is? Gewoon.. om te provoceren?
iedereen maakt foutenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef skitzin het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen jaar anders toch echt een wielerronde gesponsord!
whehehequote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
ik ga piepers jassen, anders kan ik de sex vanavond wel vergeten
zo het MPGen is ook weer gedaan
over half uur weer gaan werken
nou pasquote:
daarom juistquote:
Whehehehe.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
ik ga piepers jassen, anders kan ik de sex vanavond wel vergetenKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Klonk heeft er een hele goede stimulans voorquote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef -Maggie- het volgende:
Ik moet zo koken, maar heb helemaal geen zin..
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
piep piep piepquote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef -Maggie- het volgende:
Ik moet zo koken, maar heb helemaal geen zin.
tuuuuuut............tuuuuuuut met Breng-Ping-Breng?
Ja! Maggie hier! 1 keer 18, 1 keer 41 en 1 keer 62. Met bami!
Komt eraan!
*clickSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Seriously, die extreem slanke mensen in de sportschool: die zijn er ongetwijfeld om hun conditie/figuur op pijl te houden maar zeg eens eerlijk; toch ook wel een beetje om de wat stevigere mens die staat te ploeteren een oog uit te steken?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.![]()
Dat gaat hier niet op, haha.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft er een hele goede stimulans voor.
![]()
![]()
Dat zou zonde zijn van het visje dat ligt te ontdooien en van het gezonde eten dat ik al de hele week doe.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
piep piep piep
tuuuuuut............tuuuuuuut met Breng-Ping-Breng?
Ja! Maggie hier! 1 keer 18, 1 keer 41 en 1 keer 62. Met bami!
Komt eraan!
*click
Als mijn huisgenoten opgesodemieterd zijn, ga ik alsnog aan de slag.![]()
![]()
Nietquote:? Hoe komt dat zo?
Die zijn er om extra spiermassa te kweken, zodat ze wat steviger lijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:03 schreef Nijns het volgende:
Seriously, die extreem slanke mensen in de sportschool: die zijn er ongetwijfeld om hun conditie/figuur op pijl te houden maar zeg eens eerlijk; toch ook wel een beetje om de wat stevigere mens die staat te ploeteren een oog uit te steken?.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Omdat ik alleen maar voor mezelf hoef te koken.quote:
En ik kan tegen mezelf wel zeggen dat ik anders geen seks heb vanavond, maar ja, wat heeft dat voor nut?![]()
![]()
Dat schiet niet zo op, neequote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar voor mezelf hoef te koken.
En ik kan tegen mezelf wel zeggen dat ik anders geen seks heb vanavond, maar ja, wat heeft dat voor nut?.
Kook anders ook voor mij.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
nijnsquote:Op donderdag 8 april 2010 19:03 schreef Nijns het volgende:
Seriously, die extreem slanke mensen in de sportschool: die zijn er ongetwijfeld om hun conditie/figuur op pijl te houden maar zeg eens eerlijk; toch ook wel een beetje om de wat stevigere mens die staat te ploeteren een oog uit te steken?
ik denk het ook
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef -Maggie- het volgende:
Ik moet zo koken, maar heb helemaal geen zin.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft er een hele goede stimulans voor.
Als je kabbeljauw lust, mag je aanschuiven hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat schiet niet zo op, nee.
Kook anders ook voor mij.
![]()
![]()
Ik begrijp je even niet, wat is het nut van je post? Wat bedoel je?quote:
Ik heb al antwoord gegeven op die quote van MPG hoor.![]()
dat heeft nog niemand gezegdquote:![]()
Bengel
* MPG die kant op komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Als je kabbeljauw lust, mag je aanschuiven hoor.
Waar was het ook alweer?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
misschien dat ik het met hem eens benquote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet, wat is het nut van je post? Wat bedoel je?
Ik heb al antwoord gegeven op die quote van MPG hoor.
Arnhem.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG die kant op komt.
Waar was het ook alweer?![]()
![]()
Euh, okee, dat zal dan wel...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien dat ik het met hem eens ben![]()
.quote:
Is goed, ik ben er over iets meer dan een uurtje.
edit: Ja, fuck, ho effe. Arnhem is groot. Dan ben ik daar kan ik nog eeuwen zoeken naar waar ik precies moet zijn.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Appel? Geen rijsten hoop ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had het meegebracht naar het vorige topic, maar als je wilt, staat er nog een sutkje hoor!
Jij kan snel even over de grens wippen en halen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat heeft nog niemand gezegd![]()
Bengel![]()
![]()
Ik zag kersen- en aardbeienvlaai. DaMart heeft heel gulzig alle abrikozenvlaai al naar binnen geschrokt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appel? Geen rijsten hoop ik.![]()
[..]
Jij kan snel even over de grens wippen en halen.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
In Arnhem Noord, helpt dat al iets?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Is goed, ik ben er over iets meer dan een uurtje.
edit: Ja, fuck, ho effe. Arnhem is groot. Dan ben ik daar kan ik nog eeuwen zoeken naar waar ik precies moet zijn.
![]()
![]()
Kersen is ook wel lekker, aardbeien eet ik liever zo.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
Ik zag kersen- en aardbeienvlaai. DaMart heeft heel gulzig alle abrikozenvlaai al naar binnen geschrokt.Alles zonder slagroom ajb.
![]()
Dat verkleint de target-area al een beetje jaquote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
In Arnhem Noord, helpt dat al iets?.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee, het was kersen, maar ik heb DaMart ook zien rennen met een stukje aardbeienvlaai geloof ik.quote:
Rijstevlaai vind ik zelf ook niet erg lekker.![]()
![]()
de bakkers zijn al dichtquote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appel? Geen rijsten hoop ik.![]()
[..]
Jij kan snel even over de grens wippen en halen.
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verkleint de target-area al een beetje ja.
![]()
![]()
Die dierentuin zit toch niet in Arnhem?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.![]()
Zal ik de slagroom van de kersenpunt eten dan? Dan mag jij de rest!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kersen is ook wel lekker, aardbeien eet ik liever zo.Alles zonder slagroom ajb.
![]()
Oow, da weet ik wel te vinden ja. Daar in die wijk kun je hendig parkeren als je naar de dierentuin gaatquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.![]()
.
Jij hebt leren navigeren bij Muckquote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die dierentuin zit toch niet in Arnhem??
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
klinkt alsof je in de buurt van de Beethovenlaan zitquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.
Zeker wel! Wou je het komen controleren dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die dierentuin zit toch niet in Arnhem?![]()
![]()
Niet blijkbaarquote:Op donderdag 8 april 2010 19:50 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zeker wel! Wou je het komen controleren dan?
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dat doen een hoop mensen hier voor de deur ja...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, da weet ik wel te vinden ja. Daar in die wijk kun je hendig parkeren als je naar de dierentuin gaat![]()
.
[..]
Jij hebt leren navigeren bij Muck?
![]()
Muck en ik moeten duidelijk nodig eens met de auto naar Belgiëquote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, da weet ik wel te vinden ja. Daar in die wijk kun je hendig parkeren als je naar de dierentuin gaat![]()
.
[..]
.
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck en ik moeten duidelijk nodig eens met de auto naar België.
Ja, hoi, ik was die lange smalle kerel met die zwarte autoquote:Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat doen een hoop mensen hier voor de deur ja....
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee, maar je zit heel dichtbij! Ik zit in een van de zijstraten!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
klinkt alsof je in de buurt van de Beethovenlaan zit
Ken je Arnhem zo goed dan?![]()
Maar ik dacht serieus dat Burger's Zoo in Amersfoort zat.
Komt doordat ik er nog nooit geweest ben, denk ik.
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Weet je hoeveel zwarte auto's er hier rondrijden?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ja, hoi, ik was die lange smalle kerel met die zwarte auto.
![]()
![]()
nee, niet echt meer qua straatnamen, heb een jaar of twee op een studentenkamer gezeten boven de slijterij op de beethovenlaan, geen flauw idee of ie daar nog zit trouwens...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, maar je zit heel dichtbij! Ik zit in een van de zijstraten!
Ken je Arnhem zo goed dan?
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
dat klopt
quote:[..]
Met lange, zmalle kerels met een bril erin?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zwarte auto's er hier rondrijden?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Amersfoort heeft (jawel..) Dierenpark Amersfoort.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
Maar ik dacht serieus dat Burger's Zoo in Amersfoort zat.
Komt doordat ik er nog nooit geweest ben, denk ik.
En zou je eens moeten doen joh, echt een leuke en mooie dierentuin.![]()
![]()
Misschien is dat iets voor een KSC-meetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Amersfoort heeft (jawel..) Dierenpark Amersfoort.
En zou je eens moeten doen joh, echt een leuke en mooie dierentuin..
![]()
muckquote:
dat is wel vetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.
mooie dierentuin ookLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heb jij in Arnhem gewoond?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, niet echt meer qua straatnamen, heb een jaar of twee op een studentenkamer gezeten boven de slijterij op de beethovenlaan, geen flauw idee of ie daar nog zit trouwens...Klopt!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Amersfoort heeft (jawel..) Dierenpark Amersfoort.
En zou je eens moeten doen joh, echt een leuke en mooie dierentuin.
Als klein Muckje keivaak geweestJaquote:Op donderdag 8 april 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is dat iets voor een KSC-meet.
GFquote:
Ah op die manier! Volgens mij zit daar al een tijdje niet meer hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, niet echt meer qua straatnamen, heb een jaar of twee op een studentenkamer gezeten boven de slijterij op de beethovenlaan, geen flauw idee of ie daar nog zit trouwens...![]()
MPG, ouwe teruglezert, heb je een samenvatting?
dat wel maar zeer mooi om te zien ben er vorig jaar nog geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ja hè? Vooral het mangrovebos blijf ik prachtig vinden, maar wel erg warm!
Det Som En Gang Var
Das wel heel erg warm jaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ja hè? Vooral het mangrovebos blijf ik prachtig vinden, maar wel erg warm!
stupidity has become as common as common sense was before![]()
ben er ook al heeeeeeel lang niet meer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 20:02 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ah op die manier! Volgens mij zit daar al een tijdje niet meer hoor.
Die vogels die daar zitten hebben van die prachtige kleuren, leuk om te zien altijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar zeer mooi om te zien ben er vorig jaar nog geweest
Ben ik heel brutaal als ik me afvraag hoe je aan de naam Giertje gekomen bent?![]()
![]()
Ik vind dat gedeelte met de capibara's echt tof
Ah, de supermarkt is uitgebreid op de plek van de slijterij
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Bosstraat,+Belfeld,+Venlo,+Limburg&ll=52.003985,5.91058&spn=0,0.010364&t=h&z=17&layer=c&cbll=52.00403,5.910697&panoid=uqEmOk5eJobWucac7hb14Q&cbp=12,322.3,,0,-5.05Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Waarvan?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Muck het volgende:
MPG, ouwe teruglezert, heb je een samenvatting?Burgers Bush dusquote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Muck het volgende:
Ik vind dat gedeelte met de capibara's echt tof.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Die zitten in de Bush.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Muck het volgende:
Ik vind dat gedeelte met de capibara's echt tof![]()
![]()
Allesquote:ohquote:[..]
Burgers Bush dus.
En dan, net in Luxemburg, zegt ze "WE ZIJN ER!"quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zat daar een slijterij dan? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Klonk het volgende:
Ah, de supermarkt is uitgebreid op de plek van de slijterij
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Bosstraat,+Belfeld,+Venlo,+Limburg&ll=52.003985,5.91058&spn=0,0.010364&t=h&z=17&layer=c&cbll=52.00403,5.910697&panoid=uqEmOk5eJobWucac7hb14Q&cbp=12,322.3,,0,-5.05
Ik moet ook zeggen dat ik zelden bij de Coop kom, ook al zit hij zo dichtbij. Veel te duur!![]()
Bijnaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan, net in Luxemburg, zegt ze "WE ZIJN ER!"
whehehequote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan, net in Luxemburg, zegt ze "WE ZIJN ER!"
in 1993 zat daar een slijterij jaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zat daar een slijterij dan? Dat wist ik helemaal niet!
Ik moet ook zeggen dat ik zelden bij de Coop kom, ook al zit hij zo dichtbij. Veel te duur!
eet smakelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een fatsoenlijke maaltijd kan maken.
smakelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een fatsoenlijke maaltijd kan maken.
nee, dat is meestal nog niet rond die leeftijd, ik was toen ehmm, 21 en woonde wel op mezelf, boven een slijterij, paradijs als student zijnde.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:15 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Toen was ik pas acht, dus toen woonde ik nog niet op mezelf, hahaha.
enige minpunt, we hadden een eigen toegang, dus geen gratis bier voor ons
hier schijnt nou pas de zonquote:![]()
als ie ondergaat komt die pas
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuinquote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
mijn volledige bijnaam is opa gierquote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Die vogels die daar zitten hebben van die prachtige kleuren, leuk om te zien altijd.
Ben ik heel brutaal als ik me afvraag hoe je aan de naam Giertje gekomen bent?
das een bijnaam die een vriend ooit heeft bedacht
en door de jaren heen is het giertje geworden
ben er aan gewend
heb een vriend van me die noemen we jezusLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zitquote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, dat is meestal nog niet rond die leeftijd, ik was toen ehmm, 21 en woonde wel op mezelf, boven een slijterij, paradijs als student zijnde.
enige minpunt, we hadden een eigen toegang, dus geen gratis bier voor ons?
Whisky![]()
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jezus? Die komt toch niet ergens uit brabant he?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volledige bijnaam is opa gier
ben er aan gewend
heb een vriend van me die noemen we jezusKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
nee, ik preek niet, ik heb vorige week een themadag communiceren met autisten gehad, en ik heb het op jullie toe kunnen passenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuin
bier of whisky, de deur zat op slotquote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zit?
Whisky![]()
.
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?quote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ze hadden geen kelder en wij konden niet nadenkenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?
![]()
iedereen maakt fouten in zijn jeugd...Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Zonde! Hier is het de hele dag prachtig weer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier schijnt nou pas de zon![]()
als ie ondergaat komt die paszo weinig koffie nog?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Preek van papa klonk, koffie, koffie, -Maggie-, vlaai, koffie, thee, dierentuin
*koffie gaat zettenWat doet de ballantines op het moment is germanië?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie maalt er nog om bier als ie boven een slijterij zit?
Whisky![]()
.
ik heb een autist in mijn klas...quote:Op donderdag 8 april 2010 20:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik preek niet, ik heb vorige week een themadag communiceren met autisten gehad, en ik heb het op jullie toe kunnen passen
om aan drank te komen normaal welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Forceren, sleutel dupliceren, langs de kelder gaan, komop, studenten zijn toch creatief?
echt, ik dacht dat het kort was voor rogier ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn volledige bijnaam is opa gier
ben er aan gewend
heb een vriend van me die noemen we jezus
we zijn allemaal een beetje autistquote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Zonde! Hier is het de hele dag prachtig weer geweest
[..]
zo weinig koffie nog?
*koffie gaat zetten
[..]
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?
[..]
ik heb een autist in mijn klas...
quote:![]()
hij heeft het zeker uitgevondenquote:
nee gewoon uit apeldoornquote:Op donderdag 8 april 2010 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jezus? Die komt toch niet ergens uit brabant he?
Det Som En Gang Var
whehehe nee hoor mijn echte naam is nickquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
echt, ik dacht dat het kort was voor rogier ofzo
Det Som En Gang Var
Nee, omdat ik iemand ken in brabant die dezelfde bijnaam heeftquote:.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
volgens mij heb je die overal wel zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, omdat ik iemand ken in brabant die dezelfde bijnaam heeft.
Det Som En Gang Var
Mmmmkovviequote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Muck het volgende:
[..]
zo weinig koffie nog?
*koffie gaat zetten
Geen ideequote:[..]
Wat doet de ballantines op het moment is germanië?. Tientje, misschien iets meer, denk ik.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
dat had ik niet gedachtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe nee hoor mijn echte naam is nickuit mijn geniale koffiezetapparaatquote:dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ikquote:Geen idee. Tientje, misschien iets meer, denk ik.
mja okee ik snap wel waarom je dat denktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Muck het volgende:
[..]
dat had ik niet gedacht
[..]
uit mijn geniale koffiezetapparaat
[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik
Det Som En Gang Var
alleen in de wereld van ehmmm normale mensen noemen we het regelmaat en vastigheidquote:
Venlo, stedje van lol en plezeer, weest gewarschouwd. Ik kom eraan![]()
Zaterdag moet ik er 2 keer overstappen
Ik zal naar je zwaaienquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest benquote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij ook welquote:Op donderdag 8 april 2010 20:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik in Venlo geweest ben25 oktober
nee, die begraven we met een hoofdoekje in de voortuin van een moskeequote:
foei, foei, foei Klonk![]()
![]()
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemistquote:
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zoquote:
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venloquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse benquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag geloof ik, ik heb het ook gemist
![]()
![]()
Ach, ik vond het er altijd wel leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo
Ah okeequote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben
Was ik dat maarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik elke dag, sterker nog, ik zit nu in de buurt van Venlo
Morgen weer
Das een überunitquote:
En danquote:[..]
dan ga ik binnenkort eens mijn broer lief aankijken denk ik?
En toch komen we elkaar nooit tegenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef Nijns het volgende:
Ik ben praktisch ieder weekend in (de buurt van) Venlo.
Nee, liever dagelijksquote:Op donderdag 8 april 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boeiend, het is nou ook weer niet een plek waar je iedere maand geweest moet zijn of zo.
Limburg is grootquote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik een limburgse ben.
Waar kom je vandaan?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Das wel een stukje uit de buurt nogquote:.
Venlo hier.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
BXquote:hell yeah, daarom woon ik ook met hem samenquote:
kan ie het meebrengen als ie er binnenkort heen gaatquote:En dan?
[..]
quote:dadelijk pak jij de mijne
ssst..! Niet tegen iedereen verklappen!quote:Een stellige conclusie aangezien we niet eens van elkaar weten hoe we er uit zienquote:
Venloquote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel een stukje uit de buurt nog.
Venlo hier.
Bijna Brabant
![]()
![]()
je kunt het ook te maken, Venlo bijna brabant noemenquote:
Ik woon ook al 4 jaar in een andere provincie hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef BrandX het volgende:
pfff, al die Limburgers... kom ik als nep-hagenees om de hoek kijken
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt het ook te maken, Venlo bijna brabant noemen
weer goed?
![]()
Goedenavond
Ben er niet lang denk ik. Heb afgelopen nacht maar 1,5 uur geslapen, dus ik ga er lekker op tijd in
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Import-arnhemse hierquote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef BrandX het volgende:
pfff, al die Limburgers... kom ik als nep-hagenees om de hoek kijken
*proetsquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen in de wereld van ehmmm normale mensen noemen we het regelmaat en vastigheid
Ik heb in 3 provincies gewoond maar niet in Limburg, hoor ik er nu niet bij?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik woon ook al 4 jaar in een andere provincie hoor
BXquote:
Ome ge-eeeeeeffff? Wat is een proets?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Minder neuken danquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Ben er niet lang denk ik. Heb afgelopen nacht maar 1,5 uur geslapen, dus ik ga er lekker op tijd in.
Zou het?quote:Dat dus!quote:[..]
ssst..! Niet tegen iedereen verklappen!Herstel: ik weet niet hoe jij eruit ziet, jij kunt gewoon in mijn FoBo kijkenquote:[..]
Een stellige conclusie aangezien we niet eens van elkaar weten hoe we er uit zien.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Oh, BX! Hoi! *zwaait driftig*Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
quote:![]()
gelukkig niet zegHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Symquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Ben er niet lang denk ik. Heb afgelopen nacht maar 1,5 uur geslapen, dus ik ga er lekker op tijd in
Weetniet maar veiligheid voor alles!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou het?
[..]
Dat dus!
[..]
Herstel: ik weet niet hoe jij eruit ziet, jij kunt gewoon in mijn FoBo kijken.
Oh *gauw kijken gaat* Maar als ik je dan 'in het echt' tegen kom dan durf ik vast niets te zeggen
echt welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb in 3 provincies gewoond maar niet in Limburg, hoor ik er nu niet bij?
typoquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ome ge-eeeeeeffff? Wat is een proets?
iedereen hoort erbij, zelfs mensen uit Frieslandquote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb in 3 provincies gewoond maar niet in Limburg, hoor ik er nu niet bij?
en niks tegen mij zeggen hequote:
wat moest je nou in zevenaar?quote:nou niet gaan overdrijven hequote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
iedereen hoort erbij, zelfs mensen uit Friesland
Gelukkig maar *opgelucht ademhaalt*quote:quote:gefeli met je nieuwe medewerkster trouwens
quote:alles goed?
zelfs die uit belgiequote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
iedereen hoort erbij, zelfs mensen uit Friesland
Naar omstandigheden goedquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar *opgelucht ademhaalt*
[..]gefeli met je nieuwe medewerkster trouwens
[..]
alles goed?
lolwut![]()
Das waarquote:.
Waarom nietquote:Oh *gauw kijken gaat* Maar als ik je dan 'in het echt' tegen kom dan durf ik vast niets te zeggen?
Ik bijt niet.
Bee-Ixquote:![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]gefeli met je nieuwe medewerkster trouwens
![]()
gaat een hele verandering worden![]()
wel ten goede
Dat is toevallig wel 1 van de provincies waar ik heb gewoondquote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
iedereen hoort erbij, zelfs mensen uit FrieslandEeeuh... je reageert net nog op mij..?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Jij hebt op fietsafstand van mij gewoond!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb in 3 provincies gewoond maar niet in Limburg, hoor ik er nu niet bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar omstandigheden? Wat isser?quote:Ik ben bang voor menerenquote:Mooiquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
gaat een hele verandering worden![]()
wel ten goede![]()
ik quote jouw toch nietquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eeeuh... je reageert net nog op mij..?
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt op fietsafstand van mij gewoond!Ja ook dat nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had helemaal niets met jou te maken, lieve DaMart
echt welquote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 8 april 2010 21:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja ook dat nog!
Dat had helemaal niets met jou te maken, lieve DaMart.
![]()
DaMart, help! Hij verwijt mij dat ik niks tegen hem zegt terwijl hij mij daarvoor nog had gequote dus blijkbaar voelde hij zich wel aangesproken..?quote:
quote:Gewoon niet miepen naar elkaar, maar koffie (of thee) drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart, help! Hij verwijt mij dat ik niks tegen hem zegt terwijl hij mij daarvoor nog had gequote dus blijkbaar voelde hij zich wel aangesproken..?
lolwut![]()
in die post quote ik jouw nietquote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
DaMart, help! Hij verwijt mij dat ik niks tegen hem zegt terwijl hij mij daarvoor nog had gequote dus blijkbaar voelde hij zich wel aangesproken..?
ik quote BX toch?Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
mag bier ookquote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Gewoon niet miepen naar elkaar, maar koffie (of thee) drinken
Vooral dit soort kopjes?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Gewoon niet miepen naar elkaar, maar koffie (of thee) drinken![]()
![]()
dat is mooi gemaaktquote:Op donderdag 8 april 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral dit soort kopjes?
[ afbeelding ]
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: