Misschien is dat iets voor een KSC-meetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Amersfoort heeft (jawel..) Dierenpark Amersfoort.
En zou je eens moeten doen joh, echt een leuke en mooie dierentuin.
muckquote:
dat is wel vetquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.
Heb jij in Arnhem gewoond?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, niet echt meer qua straatnamen, heb een jaar of twee op een studentenkamer gezeten boven de slijterij op de beethovenlaan, geen flauw idee of ie daar nog zit trouwens...
Klopt!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Amersfoort heeft (jawel..) Dierenpark Amersfoort.
En zou je eens moeten doen joh, echt een leuke en mooie dierentuin.
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is dat iets voor een KSC-meet.
GFquote:
Ah op die manier! Volgens mij zit daar al een tijdje niet meer hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, niet echt meer qua straatnamen, heb een jaar of twee op een studentenkamer gezeten boven de slijterij op de beethovenlaan, geen flauw idee of ie daar nog zit trouwens...
dat wel maar zeer mooi om te zien ben er vorig jaar nog geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ja hè? Vooral het mangrovebos blijf ik prachtig vinden, maar wel erg warm!
Das wel heel erg warm jaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ja hè? Vooral het mangrovebos blijf ik prachtig vinden, maar wel erg warm!
ben er ook al heeeeeeel lang niet meer geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 20:02 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ah op die manier! Volgens mij zit daar al een tijdje niet meer hoor.
Die vogels die daar zitten hebben van die prachtige kleuren, leuk om te zien altijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar zeer mooi om te zien ben er vorig jaar nog geweest
Waarvan?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:03 schreef Muck het volgende:
MPG, ouwe teruglezert, heb je een samenvatting?
Burgers Bush dusquote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Muck het volgende:
Ik vind dat gedeelte met de capibara's echt tof
Die zitten in de Bush.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:07 schreef Muck het volgende:
Ik vind dat gedeelte met de capibara's echt tof
Allesquote:
ohquote:[..]
Burgers Bush dus.
En dan, net in Luxemburg, zegt ze "WE ZIJN ER!"quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck en ik moeten duidelijk nodig eens met de auto naar België.
Zat daar een slijterij dan? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:09 schreef Klonk het volgende:
Ah, de supermarkt is uitgebreid op de plek van de slijterij
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&hq=&hnear=Bosstraat,+Belfeld,+Venlo,+Limburg&ll=52.003985,5.91058&spn=0,0.010364&t=h&z=17&layer=c&cbll=52.00403,5.910697&panoid=uqEmOk5eJobWucac7hb14Q&cbp=12,322.3,,0,-5.05
Bijnaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan, net in Luxemburg, zegt ze "WE ZIJN ER!"
whehehequote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan, net in Luxemburg, zegt ze "WE ZIJN ER!"
in 1993 zat daar een slijterij jaquote:Op donderdag 8 april 2010 20:11 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zat daar een slijterij dan? Dat wist ik helemaal niet!
Ik moet ook zeggen dat ik zelden bij de Coop kom, ook al zit hij zo dichtbij. Veel te duur!
eet smakelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef -Maggie- het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een fatsoenlijke maaltijd kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |