Ik zag kersen- en aardbeienvlaai. DaMart heeft heel gulzig alle abrikozenvlaai al naar binnen geschrokt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appel? Geen rijsten hoop ik.![]()
[..]
Jij kan snel even over de grens wippen en halen.
In Arnhem Noord, helpt dat al iets?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Is goed, ik ben er over iets meer dan een uurtje.
edit: Ja, fuck, ho effe. Arnhem is groot. Dan ben ik daar kan ik nog eeuwen zoeken naar waar ik precies moet zijn.
Kersen is ook wel lekker, aardbeien eet ik liever zo.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
Ik zag kersen- en aardbeienvlaai. DaMart heeft heel gulzig alle abrikozenvlaai al naar binnen geschrokt.
Dat verkleint de target-area al een beetje jaquote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
In Arnhem Noord, helpt dat al iets?
Nee, het was kersen, maar ik heb DaMart ook zien rennen met een stukje aardbeienvlaai geloof ik.quote:
de bakkers zijn al dichtquote:Op donderdag 8 april 2010 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Appel? Geen rijsten hoop ik.![]()
[..]
Jij kan snel even over de grens wippen en halen.
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verkleint de target-area al een beetje ja.
Die dierentuin zit toch niet in Arnhem?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik zal het je nog makkelijker maken, ik woon op loopafstand van Burgers.
Zal ik de slagroom van de kersenpunt eten dan? Dan mag jij de rest!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kersen is ook wel lekker, aardbeien eet ik liever zo.Alles zonder slagroom ajb.
Oow, da weet ik wel te vinden ja. Daar in die wijk kun je hendig parkeren als je naar de dierentuin gaatquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Jij hebt leren navigeren bij Muckquote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die dierentuin zit toch niet in Arnhem?
klinkt alsof je in de buurt van de Beethovenlaan zitquote:Op donderdag 8 april 2010 19:45 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zeker wel! Wou je het komen controleren dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die dierentuin zit toch niet in Arnhem?
Niet blijkbaarquote:Op donderdag 8 april 2010 19:50 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zeker wel! Wou je het komen controleren dan?
Dat doen een hoop mensen hier voor de deur ja...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, da weet ik wel te vinden ja. Daar in die wijk kun je hendig parkeren als je naar de dierentuin gaat![]()
.
[..]
Jij hebt leren navigeren bij Muck?
Muck en ik moeten duidelijk nodig eens met de auto naar Belgiëquote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, da weet ik wel te vinden ja. Daar in die wijk kun je hendig parkeren als je naar de dierentuin gaat![]()
.
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck en ik moeten duidelijk nodig eens met de auto naar België.
Ja, hoi, ik was die lange smalle kerel met die zwarte autoquote:Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat doen een hoop mensen hier voor de deur ja...
Nee, maar je zit heel dichtbij! Ik zit in een van de zijstraten!quote:Op donderdag 8 april 2010 19:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
klinkt alsof je in de buurt van de Beethovenlaan zit
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muck en ik moeten duidelijk nodig eens met de auto naar België.
Weet je hoeveel zwarte auto's er hier rondrijden?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ja, hoi, ik was die lange smalle kerel met die zwarte auto.
nee, niet echt meer qua straatnamen, heb een jaar of twee op een studentenkamer gezeten boven de slijterij op de beethovenlaan, geen flauw idee of ie daar nog zit trouwens...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nee, maar je zit heel dichtbij! Ik zit in een van de zijstraten!
Ken je Arnhem zo goed dan?
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
quote:[..]
Met lange, zmalle kerels met een bril erin?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:56 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Weet je hoeveel zwarte auto's er hier rondrijden?
Amersfoort heeft (jawel..) Dierenpark Amersfoort.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
Maar ik dacht serieus dat Burger's Zoo in Amersfoort zat.
Komt doordat ik er nog nooit geweest ben, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |