daarom juistquote:
Whehehehe.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef Klonk het volgende:
ik ga piepers jassen, anders kan ik de sex vanavond wel vergeten
Klonk heeft er een hele goede stimulans voorquote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef -Maggie- het volgende:
Ik moet zo koken, maar heb helemaal geen zin.
piep piep piepquote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef -Maggie- het volgende:
Dat gaat hier niet op, haha.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft er een hele goede stimulans voor.
Dat zou zonde zijn van het visje dat ligt te ontdooien en van het gezonde eten dat ik al de hele week doe.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
piep piep piep
tuuuuuut............tuuuuuuut met Breng-Ping-Breng?
Ja! Maggie hier! 1 keer 18, 1 keer 41 en 1 keer 62. Met bami!
Komt eraan!
*click
Nietquote:
Die zijn er om extra spiermassa te kweken, zodat ze wat steviger lijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:03 schreef Nijns het volgende:
Seriously, die extreem slanke mensen in de sportschool: die zijn er ongetwijfeld om hun conditie/figuur op pijl te houden maar zeg eens eerlijk; toch ook wel een beetje om de wat stevigere mens die staat te ploeteren een oog uit te steken?
Omdat ik alleen maar voor mezelf hoef te koken.quote:
Dat schiet niet zo op, neequote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Omdat ik alleen maar voor mezelf hoef te koken.
En ik kan tegen mezelf wel zeggen dat ik anders geen seks heb vanavond, maar ja, wat heeft dat voor nut?
nijnsquote:Op donderdag 8 april 2010 19:03 schreef Nijns het volgende:
Seriously, die extreem slanke mensen in de sportschool: die zijn er ongetwijfeld om hun conditie/figuur op pijl te houden maar zeg eens eerlijk; toch ook wel een beetje om de wat stevigere mens die staat te ploeteren een oog uit te steken?
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef -Maggie- het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk heeft er een hele goede stimulans voor.
Als je kabbeljauw lust, mag je aanschuiven hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat schiet niet zo op, nee.
Kook anders ook voor mij.
Ik begrijp je even niet, wat is het nut van je post? Wat bedoel je?quote:
dat heeft nog niemand gezegdquote:
* MPG die kant op komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:23 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Als je kabbeljauw lust, mag je aanschuiven hoor.
misschien dat ik het met hem eens benquote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet, wat is het nut van je post? Wat bedoel je?
Ik heb al antwoord gegeven op die quote van MPG hoor.
Arnhem.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG die kant op komt.
Waar was het ook alweer?
Euh, okee, dat zal dan wel...quote:Op donderdag 8 april 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien dat ik het met hem eens ben
.quote:
Appel? Geen rijsten hoop ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef -Maggie- het volgende:
Ik had het meegebracht naar het vorige topic, maar als je wilt, staat er nog een sutkje hoor!
Jij kan snel even over de grens wippen en halen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat heeft nog niemand gezegd![]()
Bengel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |